Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Toivotaan, ettei sun tartte sitä hankkia!Okei. Mä mietin kans, et jos nega nyt tulee, niin ostan sen maksullisen.
Tossa on vaan yks liuska, erilainen.Kiitos kaikille.
Koirankorva mulla niihin digeihin jotka ollu joko nega tai error tullu ylempään kaksi ja alempana tosi tumma jostain syystä..
Nyt kotona selvitän ajatuksia..
VoiHei voiko raskaustestin tehdä muullonkin kun vain aamuvirtsasta? Mietin, että kävisinkö ostaa testin, kun ollaan ulkomailla niin haluisin tietää oonko raskaana vai voinko juoda ruoalla viiniä/olutta kp 27/27-30.
Okei. Mä mietin kans, et jos nega nyt tulee, niin ostan sen maksullisen.
Miten eroaa ilmaisesta? Latasin sen ja vähän tutkin. Katsotaan opinko käyttämään/jaksanko mittailla lämpöjä. Taas tänään haaleempi viiva kuin kp11 oli. Joko vahvistuu viel myöh tai ovis oli jo, jos tulee ollenkaan.. Vähän on nippaillu muniksii tänään.Se taitaa olla ekat 30 päivää se VIP-versio, sit muuttuu simppelimmäksi ja maksamalla saa taas sen VIP-version...
Luulis olevan. Tikit tai jotain? Saahan ne sydämiä leikattua ja kohtuja poistettua ym. Niin en tajua miksei tämä parane..
Palaan tähän ketjuun vaikka ei tietoa kestääkö parisuhde tätä. Ei tule joulukuussa minusta äitiä. Ei tullut nyt syliin asti. Elänkö minä aina vain näin ... Keskenmenon jälkeen toinen näin pitkällä .