Raskaaksi 2019

Koirankorva, kyllä näkyy, voi oispa:)

Oho, ärsyttävää jos noi rfsut on tollasia. Kyllä newmoon ihan selkee haamu näkyy! Oiskin siistiä jos nyt olis tärpännyt luomuihme:Heartred

Jesbelle hurjana tsemppiä, toivottavasti on vaaratonta:Heartred

Ja kaikille muillekin tasapuolisesti onnea omiin tilanteisiin:)
 
Joo, selkeät kivut tällä kertaa puuttui mut ovistestit plussaa ed. Päivänä ja se ovispäivä oli koko päivän sellanen munasarjakipu. Joskus mulla tulee niin kovat kivut et ei pysty ees kunnolla liikkuu, joskus taas ei oikein huomaa tai kivut on yöllä.

Voi miten kurja, jos on vain testin huonoutta :sad001

Jesbe, toivottavasti kaikki on hyvin :Heartred
 
Jesbe tuu kertomaan mikä tilanne kun ehdit! Toivottavasti kaikki on hyvin!

Nipanderi taitaa olla rfsun viivanpaikkoja vaan vaikka aika selkee.
Varmaan huomenna kp 1, aina testin teko saa menkat alkamaan..

Toi pitää kyl paikkansa. Mulla vaan aina puhdasta blancoa, ihan sama mikä susitesti tahansa:)) mutta tosiaan onhan sitä kaikennäköisiä turhakeviivoja palstoilla nähty. Pidän silti peukut pystyssä, eiks sullakin kumminki ollu tää tiputtelujuttu, et jos sitäkää ei oo nyt?
 
Toi pitää kyl paikkansa. Mulla vaan aina puhdasta blancoa, ihan sama mikä susitesti tahansa:)) mutta tosiaan onhan sitä kaikennäköisiä turhakeviivoja palstoilla nähty. Pidän silti peukut pystyssä, eiks sullakin kumminki ollu tää tiputtelujuttu, et jos sitäkää ei oo nyt?

Mulla kyllä on tiputellut eilen ja tänään, ei vielä kyllä punertavaa vaan sellaista rusehtavaa. Luulisin et sunnuntaina irtosi kohdunsuulta se rupi ja sen jälkeenhän tuli hetken verta ja se laantui aika pian ruskeksi tuhruksi.
Mä en rfsu;n testeihin oo tainnut ikinä saada mitään viivaa, ainoat mihin olen saanut noin nyt tämä ja se first response joskus kuukausia sitten. Mut kun on nähnyt muiden viivoja jne, niin en yhtään ihmettele, että tuokin olisi vaan viivanpaikka.
 
Joo meinasin, että käyn ostaa ja teen huomenna tai pe :happy: Oon näissä asioissa jo niin pessimisti, että en usko mitää ennenku ultrassa joku näkyy (tai ehkä sit ku vauva on sylissä) :hilarious:
Mulla sama fiilis edellisen km jälkeen. Ei tosiaan ole kuulunut mitään sen jälkeen (lokakuu 2018) mutta vertailen oloja siihen fiilikseen. Ei mulla ollut oikeastaan oireita silloin, närästystä, turvotusta ja menkat jäi. Muuten hyvä olo. Nyt on flunssaisuus, yskä ja tuo nippailu vatsassa tuntuu erittäin oudolta. En pysty keskittymään tulevaan kokeeseen kun tätä ajattelen. Kai tämä selviää ennen lauantaita, muuten ollut erittäin menkkainen olo tänään. Mutta nyt oikealla puolella nippailee kun aikaisemmin oli vasemmalla . Hmmm...
 
Tsempit Jesbelle! Toivottavasti on vaan jotain harmitonta.

Toi on kyllä jo melko vahva haamu jopa RFSU:n standardeilla. Toivon sulle NewMoon luomuihmettä!

Koirankorvalle vahvistumisia! On lohduttavaa, että edes yrittää tarttua matkaan. Toivotaan, että tällä kertaa tarraa kovasti kiinni :Heartred
 
Taas mää täällä kuikuilen... NewMoon, mun eka oire esikoisen raskaudessa oli hirmuinen kiukku. Se oli jotaki ihan käsittämätöntä. Rupes naurattaanki myöhemmin, kun olin ihan jostakin kattilan pesemättä jättämisestä isännänki valmis laittamaan vaihtoon... :laughing002 Lupaava oli tuo sun testi, jospa sullaki ois jotain muuta kiukkua. :thumleft
 
Takaisin
Top