Raskaaksi 2019

Heippa kaikille! Oon jo kuukauden päivät ketjua seuraillut ja nyt päätin piinapäivillä esittäytyä. :happy:Meillä yli vuoden päivät toivottu esikoista ja ikää mulla 30v. Ensi viikolla todennäköisesti lähtee lähete julkiselle hoitoihin. Yksityisellä ollaan jo käyty perustutkimuksissa ja nyt toinen kierto letroja ovulaatioon buustaamiseen syöty ja taas on piinapäivät täällä:nailbiting: nyt dpo5 ja voin samaistua päivien matelemiseen vaikka se yrittämisen alun odottava jännitys on väistynyt pikkuhiljaa..
Mariiie olen tosi iloinen puolestasi, onnea!:love017

Ovulaatiotestien esim clearbluen sivuilla on mielestäni hyvä ohjenuora siihen milloin tikutus kannattaa aloittaa ja perustuu kierron pituuteen. Itellä kierrot viime vuonna n. 30päivää, nyt tänö vuonna 27-28pv, oon siis alotellu nyt aiemmin kp9 tai 10.

Edit. Tuo ovulaatiotestiohje löytyykin näköjään vain itse cb ovistesti paketista, ei heidän nettisivuilta..

Muokattu viimeksi:
Heippa kaikille! Oon jo kuukauden päivät ketjua seuraillut ja nyt päätin piinapäivillä esittäytyä. :happy:Meillä yli vuoden päivät toivottu esikoista ja ikää mulla 30v. Ensi viikolla todennäköisesti lähtee lähete julkiselle hoitoihin. Yksityisellä ollaan jo käyty perustutkimuksissa ja nyt toinen kierto letroja ovulaatioon buustaamiseen syöty ja taas on piinapäivät täällä:nailbiting: nyt dpo5 ja voin samaistua päivien matelemiseen vaikka se yrittämisen alun odottava jännitys on väistynyt pikkuhiljaa..
Mariiie olen tosi iloinen puolestasi, onnea!:love017

Ovulaatiotestien esim clearbluen sivuilla on mielestäni hyvä ohjenuora siihen milloin tikutus kannattaa aloittaa ja perustuu kierron pituuteen. Itellä kierrot viime vuonna n. 30päivää, nyt tänö vuonna 27-28pv, oon siis alotellu nyt aiemmin kp9 tai 10.

Edit. Tuo ovulaatiotestiohje löytyykin näköjään vain itse cb ovistesti paketista, ei heidän nettisivuilta..

Tervetuloa :welcome

Kp4, menkat pikku hiljaa loppumassa. Kylläpä väsyttää viikon jälkeen.
Jos tänään siivoilis, kävis lenkillä ja tekis kakun valmiiks huomiseks.
Isännän on vähä hankala yhdellä kädellä kakkua tehdä.

Täällä myös menkat loppumassa. Ärsyttävää kun menkat kestää nykyään 6-7 päivää. Ennen kesti 4-5 päivää. Puhuttiin miehen kanssa, että vielä muutama vuosi ollaan ilman ehkäisyä ja kun 40 tulee mittariin, niin sitten piuhat poikki. Ollaan nyt reilu vuosi yritetty kolmatta lasta eikä näytä tärppäävän. Liekö niin, että näin on tarkoitettukin. En aio enää ottaa Letrozoleja tai Terolutteja. Tuli niin inhottavat sivuvaikutukset. Luomuna mennään ja tulee jos on tullakseen. :Heartpink

Kp4, menkat pikku hiljaa loppumassa. Kylläpä väsyttää viikon jälkeen.
Jos tänään siivoilis, kävis lenkillä ja tekis kakun valmiiks huomiseks.
Isännän on vähä hankala yhdellä kädellä kakkua tehdä.
Mä taas näin unta että miehellä on endometrioosi ylipainon takia niin sen takia siittiöt on laiskoja eikä voi saada koskaan saada lasta, oookei :sorry:

Täällä myös menkat loppumassa. Ärsyttävää kun menkat kestää nykyään 6-7 päivää. Ennen kesti 4-5 päivää. Puhuttiin miehen kanssa, että vielä muutama vuosi ollaan ilman ehkäisyä ja kun 40 tulee mittariin, niin sitten piuhat poikki. Ollaan nyt reilu vuosi yritetty kolmatta lasta eikä näytä tärppäävän. Liekö niin, että näin on tarkoitettukin. En aio enää ottaa Letrozoleja tai Terolutteja. Tuli niin inhottavat sivuvaikutukset. Luomuna mennään ja tulee jos on tullakseen. :Heartpink

Mäkin oon miettinyt, että onko tarkoitettu meille nämä kolme eikä enempää. Me tosin ollaan vasta yritetty 4kk (eilen tuli täyteen), joten ei tässä vielä kannattaisi panikoida. Mutta jos ei enempää tule, ollaan tyytyväisiä näihin kolmeen.

Tänään on lapsettomien lauantai, huomenna äitienpäivä.
Mä en tiedä kuinka monet äitienpäivä (ja isä päivät) olen toivonut että sais kertoa vauvasta.
Ja ties muut juhlapäivät.

Mut ei auta, kun ilman apuja ei onnistu ja apuja ei tule ennenkuin elo-syyskuussa. Tästä toipuminen näyttää vievän enemmän aikaa. Anteeksi siitä. Parempi siis pitää taukoa vauva-jutuista hetken. (voi olla et tauko kestää vaan vähän aikaa mut..)

Oikein paljon plussatuulia kaikille!

Voimia <3 Mulla taas ei ole vuoden äiti -fiilis :sour: En kyllä ansaitse mitään, mutta kuulemma aamupala aiotaan kuljettaa
sänkyyn. Just eilen juteltiin ex -kollegoiden kanssa, kuinka töissä pinna on pitkä, mutta kotona siitä ei ole tietoakaan.
Kuuluu kai työnkuvaan :confused:

Voimia :Heartred Mulla taas ei ole vuoden äiti -fiilis :sour: En kyllä ansaitse mitään, mutta kuulemma aamupala aiotaan kuljettaa
sänkyyn. Just eilen juteltiin ex -kollegoiden kanssa, kuinka töissä pinna on pitkä, mutta kotona siitä ei ole tietoakaan.
Kuuluu kai työnkuvaan :confused:

Sitä on niin loppu töiden jälkeen, varsinkin alat, joissa työskentelee lasten kanssa. :sad001 Vähän pelottaa, kuinka itse jaksan (jos lapsi/lapsia siunaantuu) sekä töissä, että kotona lapsia. Riippunee monesta asiasta. Nyt olisi ihana päästä pois hetkeksi töistä äitiyslomalle :)

Tänään on lapsettomien lauantai, huomenna äitienpäivä.
Mä en tiedä kuinka monet äitienpäivä (ja isä päivät) olen toivonut että sais kertoa vauvasta.
Ja ties muut juhlapäivät.

Mut ei auta, kun ilman apuja ei onnistu ja apuja ei tule ennenkuin elo-syyskuussa. Tästä toipuminen näyttää vievän enemmän aikaa. Anteeksi siitä. Parempi siis pitää taukoa vauva-jutuista hetken. (voi olla et tauko kestää vaan vähän aikaa mut..)

Oikein paljon plussatuulia kaikille!
NewMoon olen niin pahoillani että hoidot venyy :( Olet ajatuksissa <3

Sitä on niin loppu töiden jälkeen, varsinkin alat, joissa työskentelee lasten kanssa. :sad001 Vähän pelottaa, kuinka itse jaksan (jos lapsi/lapsia siunaantuu) sekä töissä, että kotona lapsia. Riippunee monesta asiasta. Nyt olisi ihana päästä pois hetkeksi töistä äitiyslomalle :)

Mäkin haluaisin töistä lomalle, äippälomalle. Mut näillä näkymin olen ainakin syksyn töissä. Jos seuraavasta yrityksestä
tärppäis, la olis helmikuussa eli joululomalla pääsis ehkä jo äippälomalle. Mulla kun on kaikki kolme erityislapsia, tarvis
he oikeesti huomiota kotona. Jos mä vielä äitiysloman saan, olen myös hoitovapaalla. Edellisistä olen mennyt töihin heti
äitiysloman jälkeen, kun sain aina vuodeksi töitä kerrallaan. Päivä kerrallaan ollaan menty ja haasteellista on ollu, mut ollaan
selvitty <3

Tää sarjis sopii hyvin tähän päivään, Lapsettomien lauantaihin <3

Liitteet

• LapsettomienLauantai.png
    LapsettomienLauantai.png
    137 KB · Katsottu: 353
Jaksamista NewMoon, toivottavasti saisitte pian apua ja pääsisitte heti elokuussa hoitoihin.

Mulla kp24 ja dpo6.. mulla vatsaa vähän vilhonut ja nippailut tänään.. mietin että voisko olla kiinnittymiskipua jos on tärpännyt? Yleensä mulla ei ovulaation jälkeen ole mitään ennen kun 3-4päivää ennen menkkojen alkua (nännit kipeät, jomotusta vatsassa yms)

Jaksamista NewMoon, toivottavasti saisitte pian apua ja pääsisitte heti elokuussa hoitoihin.

Mulla kp24 ja dpo6.. mulla vatsaa vähän vilhonut ja nippailut tänään.. mietin että voisko olla kiinnittymiskipua jos on tärpännyt? Yleensä mulla ei ovulaation jälkeen ole mitään ennen kun 3-4päivää ennen menkkojen alkua (nännit kipeät, jomotusta vatsassa yms)

Voi olla :) mulla oli just ennen plussaa (about dpo13 tai ehkä aiemminki) ihme nippailua mahassa, josta vitsailin et oon raskaana. En enää muista oikein miltä se tuntui mut en ollu koskaan tuntenu sellasta. Seuraavana aamuna oli haalee plussa. Saispa tuntea sen vielä :Heartred ja äkkiä :) about samoihin aikoihin rinnat tuli kipeeks ja sen viikon oli jo pissattanu usein. Niin kauan ku tollasia oireita ei taas tuu ni en usko että oon raskaana. Jospa parin viikon päästä :)

Täällä vasta dpo3 ja hassu olo: olen tyynen rauhallisesti sitä mieltä, että olen raskaana. Mitään oireita ei näillä päivillä ole, vaan olen täysin oireeton, silti jokin tunne sanoo toisin. Melkein nolottaa myöntää, mutta teille sen uskallan tehdä :smiley-ashamed008

Kovasti montaa plussaa tänne pian toivon! :dummy:

Takaisin