Heippa kaikille! Oon jo kuukauden päivät ketjua seuraillut ja nyt päätin piinapäivillä esittäytyä. Meillä yli vuoden päivät toivottu esikoista ja ikää mulla 30v. Ensi viikolla todennäköisesti lähtee lähete julkiselle hoitoihin. Yksityisellä ollaan jo käyty perustutkimuksissa ja nyt toinen kierto letroja ovulaatioon buustaamiseen syöty ja taas on piinapäivät täällä nyt dpo5 ja voin samaistua päivien matelemiseen vaikka se yrittämisen alun odottava jännitys on väistynyt pikkuhiljaa..
Mariiie olen tosi iloinen puolestasi, onnea!
Ovulaatiotestien esim clearbluen sivuilla on mielestäni hyvä ohjenuora siihen milloin tikutus kannattaa aloittaa ja perustuu kierron pituuteen. Itellä kierrot viime vuonna n. 30päivää, nyt tänö vuonna 27-28pv, oon siis alotellu nyt aiemmin kp9 tai 10.
Edit. Tuo ovulaatiotestiohje löytyykin näköjään vain itse cb ovistesti paketista, ei heidän nettisivuilta..
Mariiie olen tosi iloinen puolestasi, onnea!
Ovulaatiotestien esim clearbluen sivuilla on mielestäni hyvä ohjenuora siihen milloin tikutus kannattaa aloittaa ja perustuu kierron pituuteen. Itellä kierrot viime vuonna n. 30päivää, nyt tänö vuonna 27-28pv, oon siis alotellu nyt aiemmin kp9 tai 10.
Edit. Tuo ovulaatiotestiohje löytyykin näköjään vain itse cb ovistesti paketista, ei heidän nettisivuilta..
Muokattu viimeksi: