Raskaaksi 2019

Kp7 ja vieläki tiputtaa :arghh: kai tää joteki km liittyy..

Mullakin oli outoa välivuotoa, joka alkoi päivä ovulaation jälkeen ja kestiköhän kaksi päivää :dontknow Täällä sen veikkailtiin liittyneen juurikin tapahtuneeseen ovilaatioon.

Sehän mullakin on käytössä:woot:
Samaa olen joo miettinyt, että onkohan niitä hyväksi pitempään syödä.
Mutta nyt sain itselleni gynen lääkäriajan. Keskityin kertomaan näistä oheisvaivoista, enkä siitä ettei vauvaa kuulu. Ainut jännämomentti nyt sitten, että onkohan menkat sitten silloin kp24. Kun yhtään ei niihin enää voi luottaa.

Muoks. Niin ja kiitos kun kerroit tosta mahdollisesta oviksesta välivuotojen jälkeen. Nyt ei ihan niin epätoivoinen olo enää.:)

Kiitos vastauksesta! :love017

Mulla alettiin endoa epäillä kun kuukautiset oli niin kivuliaat, että oksensin. Saikulla piti aina olla kun kipulääkkeet ei tehonneet. Vuoto oli joka kuukausi niin runsasta, että söin aina kuukautisten jälkeen rautakuurin. Lisäksi oli ulostamiskipuja ja ulostamisvaikeuksia kuukautisten aikana. Äidillä ja siskolla on endo todettu, kai siinä jokin perinnöllisyyshommelikin on mukana :dontknow

Kiitos vastauksesta ja myötätunnosta :love022

Toivon että teillä menee kaikki hyvin tällä kertaa :happy:

Me odotetaan seuraavaa kiertoa, kun meneillään olevaan kiertoon ei ollut järki ottaa inseminaatiota ajoituksen vuoksi :sad001 Seuraava insse on tarkoitus tehdä lääkkeelliseen kiertoon. Nyt siis pakon sanelemana Teroluteilla vahvistettu omayrityskierto ja toivotaan, että seuraavan kierron alettua ajoitukset menee hyvin ennen kesätauon alkua :angelic:

(Ällövaroitus! :yuck:)
Itse olen epäillyt myös endometrioosia, mutta nyt raskaus on kuulema ykkösjuttu, niin sitä ei ryhdytä tutkimaan ja hyvä niin, en olisi laparoskopiaan halunnutkaan :happy8
Tietty jos oireet pahenee, pitää harkita uudelleen, nyt lähinnä suolisto-oireita ja verta tulee hieman peräsuolesta, mutta voi johtua ummetuksestakin tuo veren tulo, mutta jokuhan sitä ummetustakin aiheuttaa :rolleyes:
Itseä siinä lähinnä huolettaa oireiden ajoitus kierron kulun mukaan, esim. verta pyyhin perän puolelta jo 2-5 päivää ennen kuukautisten alkua ja siitäpä sitten jo tiedänkin melko usein, että kuukautiset on alkamassa :eek:
Ai niin ja sisätutkimuksessa löytyi aristava kohta kohdun takaosasta.

Miten sinulla heräsi epäilys endosta?

Tältä näyttää pc testi äsken tehtynä ja kp 25/26. Eiköhän sitä nyt voi jo positiiviseksi sanoa :love7

Liitteet

• IMG_20190510_140612.jpg
    IMG_20190510_140612.jpg
    7 KB · Katsottu: 323
On selvä plussa Mariiie <3

Muille plussia urakalla! Miul oli kans ovulaation ajankohdalla veristä vuotoa. Nyt kun katselin oire kirjoa niin selkeästi just sillon se ovis oli la:n mukaan ja kipujen sun muiden mutta ehkä enemmän oli just dpo0/1 jolloin tuli

Kiitos vastauksesta! :love017

Mulla alettiin endoa epäillä kun kuukautiset oli niin kivuliaat, että oksensin. Saikulla piti aina olla kun kipulääkkeet ei tehonneet. Vuoto oli joka kuukausi niin runsasta, että söin aina kuukautisten jälkeen rautakuurin. Lisäksi oli ulostamiskipuja ja ulostamisvaikeuksia kuukautisten aikana. Äidillä ja siskolla on endo todettu, kai siinä jokin perinnöllisyyshommelikin on mukana :dontknow
Ja kiitos itsellesi jälleen vastauksesta :signs001
Kauhea kun pommitan sinua kysymyksillä, mutta vielä tuli yksi mieleen :joyful: Käytitkö tai käytittekö jotain itsehoitomenetelmiä tullaksesi raskaaksi?

Onko sulle lääkäri määrännyt rautalisän vai miksi syöt?

Mulla ferritiini sen verta alhainen että aiheutti aikamoisia oireiluja niin päädyttiin lääkärin kanssa sitä nostamaan.
Ferrit lähti laskuun mulla kun lopetin ehkäisyn käytön ...

Kp7 ja vieläki tiputtaa :arghh: kai tää joteki km liittyy..

Mullaki kkm lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen ekat menkat kesti muutaman päivän kauemmin ku normaalisti ja just noin, että tiputteli/tuhrutti vaan. Toivottavasti loppuu pian!

Eikös kalaöljykin ohenna verta? Kannattaakohan niitä molempia syödä yhtäaikaa, voi olla vaarallista!?
Mun puhelimella tässä tekstien lainaamisissa/muokkaamisissa on tänään jotain häikkää.:think005

Saattaa olla että tämä on syönyt sitä vehnänalkioöljyä lähinnä E-vitamiinin vuoksi ja jäänyt vähän huomaamatta tuo omega 3 osuus.:smiley-ashamed005 Nyt taidan pitää tosiaan taukoa, kiitos.

Mulla fooli ja geleet. Ja nyt löysin taas kaupasta veriappelsiinimehua :cool::grin:p

Saitko sen työpaikan??:)

Ja nyt muistin et sen piti olla greippimehua eikä veriappelsiini :hilarious: no ehkäpä tästäkin apuja :rolleyes::hilarious::laughing021:laughing001
Hyvää viikonloppua kaikille!:Heartred ihana plussa Mariie:Heartpink

Veikkaisin, että jos mulla ennen olisi ollut iän ym. puolesta esim. viiden prosentin mahis tärppiin, niin nyt taisi sekin romahtaa, kun mies ei suostu mihinkään hommiin, jos on vaarana, että heppiin tulisi tippa verta.:sorry:
Voiko koko ovista edes tapahtua tällaisessa kierrossa? Ei varmaan.:think005 Entäs kun eihän jälkivuodonkaan aikana saa seksiä harrastaa tulehdusriskin vuoksi, niin eikös tämä ole sama.
Sori jos taas tyhmiä kysymyksiä.
Nyt kiertopäivä 12. Ja kp 9 alkoi tämä omituinen välivuoto.

Kyllä me ollaan harrasteltu välivuodoista huolimatta, yleensä sit suihkussa. Tässä sais muuten melkeen nunnaksi ruveta omien vuotopäivien määrän kanssa:))

Ovulaatioon en osaa sanoa. Mulla tulee vuoto yleensä just oviksen aikaan ja sitten alkaa dpo 2-3 jatkuva välivuoto kp1:een saakka. Gynellä kun tsekattiin, niin ei ainakaan mitään tulehduksia ollut, että ei ainakaan itellä oo hommailu siihen vaikuttanut. Tärppiin tai oikeemmin sen puutteeseen varmaankin vaikuttaa:(

Puuh, päättöarvioinnit tehtynä. Tulee ikävä noita meidän ysejä <3 Pariin kertaan oon
jo melki alkanu itkeen arviointikeskusteluissa :confused:

Kp3.

Tänään syömään parin ex -kollegan kanssa <3

Työpaikan saaminen kaatui Ruotsin kielen osaamattomuuteen.. tai näin ainakin haastattelija sanoi..
Harmi ettet saanut työpaikkaa:(

Tältä näyttää pc testi äsken tehtynä ja kp 25/26. Eiköhän sitä nyt voi jo positiiviseksi sanoa :love7
Onnea plussasta:Heartred

New moonille tsemppiä! Kurjaa kun hoidot venyvät noin pitkälle..

Täällä alkoi uusi kierto..eli kp1.. haluisin täss kierrossa käydä kunnolla tikuttamaan sitä ovulaatiota ja mittailemaan lämpöjä, milloin mä alotan sen tikuttamisen:confused005

Onpa kurjaa Sannsse, ettet saanut paikkaa :sour: Tsemppiä paikan etsimiseen!

Olipa virkistävää käydä syömässä ja juttelemassa pitkästä aikaa entisten
kollegoiden kanssa. Ollaan kaikki eri kouluissa töissä.

No itsellä onneksi tuo oma parturi-kampaamo, että ei maailma kaadu vaikka en paikkaa saanutkaan, vaikka olisikin moneen asiaan ollut helpotus..

Mutta näillä mennään eteenpäin..

Maggie84, tikuttamisen ajoitus riippuu ihan sun kierron pituudesta. Mulla kierto 32-35 päivää ja nyt ovis oli kp19, tikuttamisen aloitin kp 11

Muokattu viimeksi:
No itsellä onneksi tuo oma parturi-kampaamo, että ei maailma kaadu vaikka en paikkaa saanutkaan, vaikka olisikin moneen asiaan ollut helpotus..

Mutta näillä mennään eteenpäin..

Maghie84, tikuttamisen ajoitus riippuu ihan sun kierron pituudesta. Mulla kierto 32-35 päivää ja nyt ovis oli kp19, tikuttamisen aloitin kp 11

Mul kans about tommonen kierto, aattelin kp11-13 alotella tikuttaa..

Takaisin