Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sehän mullakin on käytössä
Samaa olen joo miettinyt, että onkohan niitä hyväksi pitempään syödä.
Mutta nyt sain itselleni gynen lääkäriajan. Keskityin kertomaan näistä oheisvaivoista, enkä siitä ettei vauvaa kuulu. Ainut jännämomentti nyt sitten, että onkohan menkat sitten silloin kp24. Kun yhtään ei niihin enää voi luottaa.
Muoks. Niin ja kiitos kun kerroit tosta mahdollisesta oviksesta välivuotojen jälkeen. Nyt ei ihan niin epätoivoinen olo enää.:)
Kiitos vastauksesta ja myötätunnosta
Toivon että teillä menee kaikki hyvin tällä kertaa
Me odotetaan seuraavaa kiertoa, kun meneillään olevaan kiertoon ei ollut järki ottaa inseminaatiota ajoituksen vuoksi Seuraava insse on tarkoitus tehdä lääkkeelliseen kiertoon. Nyt siis pakon sanelemana Teroluteilla vahvistettu omayrityskierto ja toivotaan, että seuraavan kierron alettua ajoitukset menee hyvin ennen kesätauon alkua :angelic:
(Ällövaroitus! )
Itse olen epäillyt myös endometrioosia, mutta nyt raskaus on kuulema ykkösjuttu, niin sitä ei ryhdytä tutkimaan ja hyvä niin, en olisi laparoskopiaan halunnutkaan
Tietty jos oireet pahenee, pitää harkita uudelleen, nyt lähinnä suolisto-oireita ja verta tulee hieman peräsuolesta, mutta voi johtua ummetuksestakin tuo veren tulo, mutta jokuhan sitä ummetustakin aiheuttaa
Itseä siinä lähinnä huolettaa oireiden ajoitus kierron kulun mukaan, esim. verta pyyhin perän puolelta jo 2-5 päivää ennen kuukautisten alkua ja siitäpä sitten jo tiedänkin melko usein, että kuukautiset on alkamassa
Ai niin ja sisätutkimuksessa löytyi aristava kohta kohdun takaosasta.
Miten sinulla heräsi epäilys endosta?
Nyt sitten varmaan uskaltaakin onnitellaTältä näyttää pc testi äsken tehtynä ja kp 25/26. Eiköhän sitä nyt voi jo positiiviseksi sanoa
Onko sulle lääkäri määrännyt rautalisän vai miksi syöt?Mulla käytössä vaan mammavitskut, rautalisä ja d-vitamiini...
Ja kiitos itsellesi jälleen vastauksestaKiitos vastauksesta!
Mulla alettiin endoa epäillä kun kuukautiset oli niin kivuliaat, että oksensin. Saikulla piti aina olla kun kipulääkkeet ei tehonneet. Vuoto oli joka kuukausi niin runsasta, että söin aina kuukautisten jälkeen rautakuurin. Lisäksi oli ulostamiskipuja ja ulostamisvaikeuksia kuukautisten aikana. Äidillä ja siskolla on endo todettu, kai siinä jokin perinnöllisyyshommelikin on mukana
Onko sulle lääkäri määrännyt rautalisän vai miksi syöt?
Kp7 ja vieläki tiputtaa :arghh: kai tää joteki km liittyy..
Mun puhelimella tässä tekstien lainaamisissa/muokkaamisissa on tänään jotain häikkää.Eikös kalaöljykin ohenna verta? Kannattaakohan niitä molempia syödä yhtäaikaa, voi olla vaarallista!?
Mulla käytössä vaan mammavitskut, rautalisä ja d-vitamiini...
Mulla fooli ja geleet. Ja nyt löysin taas kaupasta veriappelsiinimehua
Saitko sen työpaikan??:)
Veikkaisin, että jos mulla ennen olisi ollut iän ym. puolesta esim. viiden prosentin mahis tärppiin, niin nyt taisi sekin romahtaa, kun mies ei suostu mihinkään hommiin, jos on vaarana, että heppiin tulisi tippa verta.
Voiko koko ovista edes tapahtua tällaisessa kierrossa? Ei varmaan. Entäs kun eihän jälkivuodonkaan aikana saa seksiä harrastaa tulehdusriskin vuoksi, niin eikös tämä ole sama.
Sori jos taas tyhmiä kysymyksiä.
Nyt kiertopäivä 12. Ja kp 9 alkoi tämä omituinen välivuoto.
Mulla fooli ja geleet. Ja nyt löysin taas kaupasta veriappelsiinimehua
Saitko sen työpaikan??:)
Harmi ettet saanut työpaikkaaTyöpaikan saaminen kaatui Ruotsin kielen osaamattomuuteen.. tai näin ainakin haastattelija sanoi..
Onnea plussastaTältä näyttää pc testi äsken tehtynä ja kp 25/26. Eiköhän sitä nyt voi jo positiiviseksi sanoa
No itsellä onneksi tuo oma parturi-kampaamo, että ei maailma kaadu vaikka en paikkaa saanutkaan, vaikka olisikin moneen asiaan ollut helpotus..
Mutta näillä mennään eteenpäin..
Maghie84, tikuttamisen ajoitus riippuu ihan sun kierron pituudesta. Mulla kierto 32-35 päivää ja nyt ovis oli kp19, tikuttamisen aloitin kp 11