Raskaaksi 2019

Mul alko melki heti menkkojen jälkeen kunnol tulee valkkaria. Välil luulin et menkat jatkuu ku holahti ihan housuihinkin valkkaria kunnol. Koskaan aikasemmin ei oo näin käyny. Tänään kuitenkin vast kp8 ja kp4 asti valkkaria tullu välil ihan kunnolla:think005 jospa tää olis ihan normaalia. 15.5 olis aika verikokeisiin mitkä lapsettomuustutkimuksis määrättiin.

Onko sulla tänään ollut kans vahva viiva? Jos on ni testaa varmuudeksi myös raskaustestillä. Jos se näyttää sen takia vahvaa nyt. Voi toki olla että ovuloit aiemmin.
Tänän oli tosi haalee viiva. Tarvii huomen testaa r-testil tai sit tänään töitten jälkeen. Alin testi on tänpäivänen.
Illalla kyl mietin et voinko olla raskaana vaikka menkat tulikin mut en silti tajunnu nyt aamulla tehä r-testiä:sad001

Liitteet

• 20190506_072531.jpg
    20190506_072531.jpg
    54.4 KB · Katsottu: 167
Mä näin unta että sain jonkun kummituksen kiiinni ja epätoivosesti toivoin vauvaa siltä :hilarious: vähän kuin puhelu tänään mikä pitää tehä lääkkeistä gynelle tänään :hilarious:

Täällä kp 16 ja ovistestissä viiva alkaa tummentua. Tähän asti ollut ihan haaleaa. Mulla ei vaan enää oo kun kaks testiä jäljellä :hilarious:

Moni on täällä tuntunut tilaavan raskauskeijulta testejä.. onko ne siellä edullisempia kuin apteekin?

Täällä kp 16 ja ovistestissä viiva alkaa tummentua. Tähän asti ollut ihan haaleaa. Mulla ei vaan enää oo kun kaks testiä jäljellä :hilarious:

Moni on täällä tuntunut tilaavan raskauskeijulta testejä.. onko ne siellä edullisempia kuin apteekin?

Mielestäni joo.. Laatu ei aina niin hyvä. Tsekkaa raskauskeiju.fi

Mä ite tilasin kotitesti.fi. Siellä oli kaikkein edullisimmat, kun otti sen isoimman paketin. Oon ollu ihan tyytyväinen niihin Sofin ovistesteihin.

Jestas sentään, että tää voi olla raskasta. Tääkin aamu on vaan mennyt itkiessä. Näin unta, että synnytin kauniin, terveen tyttövauvan ja se rakkaus ja tunne, mitä sitä kohtaan tunsi oli jotain aivan mieletöntä. Aamulla oli ihan hirveä ikävä sitä kohtaan, vaikka se olikin vain unta. Tein rfsu herkällä tänään negan. Nyt pitäis olla just se mitä toi testi lupaa eli kuusi päivää ennen odotettuja kuukautisia. Plaah. Mitenköhän kauan tätä jaksaa.

Ja siis tosiaan, edelleen nännit kipeät ja vielä kipeämmät mitä aiemmin. Ja alamahassa sekä selässä tuntuu kun olis kovat menkkakivut. Yhtäkään keskenmenoa en vaan enää ota vastaan. Voiko ittestään ottaa lopputilin? Avioeron? Edes jonkunlaisen hengähdystauon? :wtf:

Tänään käyty lääkärissä. Tarkempiin verikokeisiin ja sit ultraan jos niistä ei kauheena selviä. Perus gynetutkinnalla kaikki ok. Jos ultrassakaan ei mitään, niin sitten tukilääkitystä. Tosiaan elätteli vielä toiveita, että tää vois edelleen liittyä imetyksen loppumiseen ja korjaantuis ittellään, vaikka siitä on jo monta kuukautta. Onneksi kumminkin oli kiva lääkäri:) tietty ärsyttää, kun kaikki tapahtuu niin hitaasti, mutta minkäs teet:) tää kierto kumminkin menee meiltä joka tapauksessa ohi:( mut se voi tietysti olla ihan hyväkin vetää vähän henkeä tästä asiasta.

Jestas sentään, että tää voi olla raskasta. Tääkin aamu on vaan mennyt itkiessä. Näin unta, että synnytin kauniin, terveen tyttövauvan ja se rakkaus ja tunne, mitä sitä kohtaan tunsi oli jotain aivan mieletöntä. Aamulla oli ihan hirveä ikävä sitä kohtaan, vaikka se olikin vain unta. Tein rfsu herkällä tänään negan. Nyt pitäis olla just se mitä toi testi lupaa eli kuusi päivää ennen odotettuja kuukautisia. Plaah. Mitenköhän kauan tätä jaksaa.

Ymmärrän niin hyvin :sorry: noi rfsu ei kai kovin luotettavia?? Ainakin on antanut joskus vääriä plussia joillekin? mutta tuohan on aikaista, voi näkyä myöhemminkin :)

Ylilääkäri peruikin koko jutun ja siirsi aloituksen elokuulle. Liian suuri riski nyt niiden vuoteluiden takia. Vähän tuntuu kyllä pahalta kun vielä kysyin viimeviikolla ja sain vastaukseksi et saadaan aloittaa.. :arghh:

Oon pahoillani, NewMoon :sad001 Vielä ikävämpää noin, että toivo ja ilo on jo syttynyt :sorry:

Miten ikävä kuulla NewMoon :sorry:

Mariiie: Voi mikä uni. En ehkä itse luottaisi nuin aikaisin tehtyyn testiin.

Teen vielä uuden testin muutaman päivän päästä, miks pitää olla tällänen hätiköitsijä :wtf:

NewMoon, voi ei, oon pahoillani :sad001

Tsempit ja halaukset ihan kaikille tällä palstalla :Heartred

NewMoon oon pahoillani että venyy :(

Mä testasin PC ovis testillä tänään vielä ja kaksi hyvin vahvaa viivaa, eli ovis varmaa huomenna, aamulla heiluteltii vielä peittoa ja ehkä vielä jos huomenna heiluttelisi.. ajattelin illalla vielä testata yhden ovis testin että onko viiva haalistunut...

Täällä peukut ja varpaat pystyssä että tärppää.. mulla lisäksi pieni flunssa niin toivon ettei vaikuta, ei oo onneksi särkylääkkeitä tarvinnu, viime viikolla oli kurkku vähän arka ja nyt aikamoinen tukkoisuus, mutta ehkä se tästä.

Ylilääkäri peruikin koko jutun ja siirsi aloituksen elokuulle. Liian suuri riski nyt niiden vuoteluiden takia. Vähän tuntuu kyllä pahalta kun vielä kysyin viimeviikolla ja sain vastaukseksi et saadaan aloittaa.. :arghh:

Voitte luomuna jatkaa yrittämistä? Harmi juttu kuitenkin :Heartred

Takaisin