Raskaaksi 2019

Te jotka juotte greippimehua, niin ootteko juonu ovikseen asti vai läpi koko kierron?:)
Olen juonut säännöllisesti ovikseen asti, mutta jatkatunut sen jölkeen kyllä. Mama vitamiinit syön myös päivittäin. En tiedä vaikuttaako mitenkään. Flo enustaa ovista huomiseksi ja ei ollut kuin pieni viiva tänään päivällä, katsotaan miten menee.
 
Onko kellään km:n jälkeen ollut aivan olemattomia menkkoja? Nyt siis toiset ”menkat”alkaneet, mutta ei ole kyllä ikinä olleet näin niukat. Ei juuri muuta tule kun paperiin pyyhittäessä. Ennen keskenmenoa tilanne oli aivan päinvastainen, menkat olivat todella runsaat :O Letrot pitäis aloittaa kp3, mutta en nyt sitten tiedä mistä sen sitten lasken, kun tosiaan ei juurikaan ole kun pientä tiputtelua. Raskaustestit olen tehnyt, siis monta ja kaikki negoja.
 
Onko kellään km:n jälkeen ollut aivan olemattomia menkkoja? Nyt siis toiset ”menkat”alkaneet, mutta ei ole kyllä ikinä olleet näin niukat. Ei juuri muuta tule kun paperiin pyyhittäessä. Ennen keskenmenoa tilanne oli aivan päinvastainen, menkat olivat todella runsaat :O Letrot pitäis aloittaa kp3, mutta en nyt sitten tiedä mistä sen sitten lasken, kun tosiaan ei juurikaan ole kun pientä tiputtelua. Raskaustestit olen tehnyt, siis monta ja kaikki negoja.
Mulla menkat lyhentyivät kuparikierukan poiston jälkeen, olivat 7-8 päivää ja runsaat ennen, nyt vain 3-5 pvä ja ehkä pari päivää kunnolla vuotoa. Km jälkeen mun kierto piteni jopa 7 päivällä joten aloitin greippimehun juomista. Tämän jälkeen kierto tuli takaisin siihen 28 päivään. Km jälkeen 4 kierto meneillään.
 
Mitäsmitäs täällä tapahtuu kun ollut muutaman päivän poissa!

Onnea Laura ja Mileim!! :happy093:Heartbigred


Ot. FF näyttäisi että tänään dpo5 ja ainakin ovistikut nyt haaleampaa et eiköhän tässä piinaviikoilla myös olla :dance008
Uudet työt alkaneet niin on ainakin jotain muuta ajateltavaa edes osaksi päivää :grin
 
Mitäsmitäs täällä tapahtuu kun ollut muutaman päivän poissa!

Onnea Laura ja Mileim!! :happy093:Heartbigred


Ot. FF näyttäisi että tänään dpo5 ja ainakin ovistikut nyt haaleampaa et eiköhän tässä piinaviikoilla myös olla :dance008
Uudet työt alkaneet niin on ainakin jotain muuta ajateltavaa edes osaksi päivää :grin

Kiitos!! Nyt paljon plussatuulia sinne ja muillekkin. <3 <3
 
Olen juonut säännöllisesti ovikseen asti, mutta jatkatunut sen jölkeen kyllä. Mama vitamiinit syön myös päivittäin. En tiedä vaikuttaako mitenkään. Flo enustaa ovista huomiseksi ja ei ollut kuin pieni viiva tänään päivällä, katsotaan miten menee.

Okei, mää oon ny juonu tähän päivään asti säännöllisesti joka päivä (tänään kp22) ja foolihappoa oon ottanu sillon ku muistan (ehkä joka toinen päivä) vaikka joka päivä kyl olis ollu tarkotus, mutta kun ei tahdo muistaa muistaa ottaa:hilarious:
 
Mitäsmitäs täällä tapahtuu kun ollut muutaman päivän poissa!

Onnea Laura ja Mileim!! :happy093:Heartbigred


Ot. FF näyttäisi että tänään dpo5 ja ainakin ovistikut nyt haaleampaa et eiköhän tässä piinaviikoilla myös olla :dance008
Uudet työt alkaneet niin on ainakin jotain muuta ajateltavaa edes osaksi päivää :grin

Koska ajattelit testailla? :grin
Mää kävin eilen ostamassa pari apteekin herkkää ja houkuttais jo testailla mut ku piti olla testaamatta tässä kierrossa liian aikasin ku viimeks oli niin pitkä kierto ja ihan turhaan testailin niin paljon:sorry:
Tänään ollu jotenki vähän huono olo mut en tiiä johtusko tulevists menkoista, jotenki en uskalla ajatella et olis tärpännyt kun ei jaksais taas pettyä:meh:
Mut silti jo kauhee hinku päästä testailee:hilarious: dpo ei tietoa mut vois olla huomenna 8, tänään kuitenkin kp22/29-38.
 
Nonniin! Tänään taitaa olla se päivä. Eilen oli hempeilyä, ja laitoin viestiä miehelleni että tänään on hempeilyaika kun hän tulee kotiin!
Tätä ollaan nyt odoteltu, taas pari viikkoa. Eilen limojen perusteella olisin kyllä sanonut että kohta kohta! :) Tänään siis dpo 0.
 

Liitteet

  • IMG_20190115_114923__01.jpg
    IMG_20190115_114923__01.jpg
    788.9 KB · Katsottu: 293
Eilen sitten hempeiltiin ja toivitaan parasta! Tänään toki vielä varmuuden vuoksi. Aamulla heräsin hirveään vatsakipuun, ja mietin että voiko ovis tuntua noin selkeästi? Ilmaa oli vatsassa joten ehkä se olisi loogisempi selitys siihen. Eilen oli sellainen "tämä on SE kierto" fiilis, ja se tulee aina oviksen jälkeen. Sitten jossain dpo 7-8 se menee pois. Muilla sama fiilis? Oireita en ole kokenut km kierron jälkeen oikeastaan.
 
Eilen sitten hempeiltiin ja toivitaan parasta! Tänään toki vielä varmuuden vuoksi. Aamulla heräsin hirveään vatsakipuun, ja mietin että voiko ovis tuntua noin selkeästi? Ilmaa oli vatsassa joten ehkä se olisi loogisempi selitys siihen. Eilen oli sellainen "tämä on SE kierto" fiilis, ja se tulee aina oviksen jälkeen. Sitten jossain dpo 7-8 se menee pois. Muilla sama fiilis? Oireita en ole kokenut km kierron jälkeen oikeastaan.

Mulla just samat fiilikset aina:hilarious:, viimeviikolla olin sitä mieltä viel et nyt kyllä tässä kierrossa tärppää mut taas täl viikol päivä päivält tuntuu enemmän ettei sittenkää käyny tärppiä:meh:

Sorruin eilen illalla tekee sen toisen apteekin testin ja selvä nega oli. Sen jälkee alkoki kauheet mahakrampit mikkä kesti yöhön asti, mut aamulla oli hävinnyo_O mietein et jos oli sittenki vasta ovis ja taas tulossa joku megakierto:meh:
No nyt ennen viikonloppua en kyllä testaa lainkaa. Tänään kp23:cool:
 
Mulla just samat fiilikset aina:hilarious:, viimeviikolla olin sitä mieltä viel et nyt kyllä tässä kierrossa tärppää mut taas täl viikol päivä päivält tuntuu enemmän ettei sittenkää käyny tärppiä:meh:

Sorruin eilen illalla tekee sen toisen apteekin testin ja selvä nega oli. Sen jälkee alkoki kauheet mahakrampit mikkä kesti yöhön asti, mut aamulla oli hävinnyo_O mietein et jos oli sittenki vasta ovis ja taas tulossa joku megakierto:meh:
No nyt ennen viikonloppua en kyllä testaa lainkaa. Tänään kp23:cool:
Mulla oli ovis tyyliin kp 21 ennen greippimehua. Joten jos sulla on pidempi kierto niin voihan se olla että nyt vasta oli ovis? Mulla on ollut kaksi hyvin säännöllistä kiertoa nyt, kp 13-14 ovis ja kierto ollut se 27-28 päivää. Ootko testannut ovista tässä kierrossa vain menny ihan tuntemuksien mukaan?
 
Mulla just samat fiilikset aina:hilarious:, viimeviikolla olin sitä mieltä viel et nyt kyllä tässä kierrossa tärppää mut taas täl viikol päivä päivält tuntuu enemmän ettei sittenkää käyny tärppiä:meh:

Sorruin eilen illalla tekee sen toisen apteekin testin ja selvä nega oli. Sen jälkee alkoki kauheet mahakrampit mikkä kesti yöhön asti, mut aamulla oli hävinnyo_O mietein et jos oli sittenki vasta ovis ja taas tulossa joku megakierto:meh:
No nyt ennen viikonloppua en kyllä testaa lainkaa. Tänään kp23:cool:

Mulla normaalisti 34 päivän kierrossa ovis osuu kp 23. :)
 
En oo testannu ovista täs kierrossa, mut mulla tullu aina 16päivää ennen menkkoja oviskivut. Mut viime kierrossa tuli kaks kertaa ja niissä oli viikko väliä ja siitä viimisemmästä laskin ni meni taas noin 16 päivää et menkat alko. Luulinki sillon aluks et olis ollu kiinnittymiskipuja kun tuli viikko ekoista ovisoireista. No ei vissiin ollu mut menkat tuli sen viikon myöhässä. No nyt taas sama et viikko sitten tuli ekat kivut ja nyt taas eilen ja kummallakin kerralla tullu myös runsaasti valkkaria vaiks välissä oli jo vähän kuivempaa. o_O
En kyl tiiä miks ny o kahdes kierrossa käyny näin:confused004
Kahdessa aiemmassa kierrossa taas tullu ihan selkeesti yhden kerran kivut.
Olipa ny sekava kirjotus, mut jos joku sai edes jotain selvää:hilarious:
 
Kiva ny sit jos oliki oviskipuja eilen ku ei niitten mahakramppien takia sit pystytty tekemään talletuksia eilen ja tähän asti koko kierto tehty talletukset joka toinen päivä ja nyt sit eilen jäi välistä ni tuleekin sit nyt isompi väli. Tänään täytyy kyl viel varmuuden vuoksi talletella kyllä:happy:
 
Az, Eiköhän tän päivän tallettelut korjaa "vahingon" ;) Pikaista plussaa!
 
Täällä kierto taas sekasin. Ei menkat tullut niin aloitin kp42 proget jotta tulee ainakin kuukautiset ja sitten yk3.. Tupla annos tällä kertaa niin ehkä vähän avittaa
 
5-7 päivää ovulaatiosta ja tänään ovistyyppistä kipuilua. Vähän samalta kyllä kuulostaa kuin AZ:lla, jännä!

Jotenkin on kyllä silti sellainen olo, ettei tärpännyt. Ovis jäi sen verran epämääräiseksi oireiltaan ja ihan sopivina päivinä ei päästy sänkyynkään. Mutta, jännittäähän se silti.

#piinapäivät :eek:
 
Takaisin
Top