Raskaaksi 2019

Mulla synnytyksen jälkeen on yleensä alkanut aamuisin, sitä ennen yöllä. Sillai kun menee ekaa kertaa aamulla vessaan, niin hanat aukeaa ja sitä tulee sit kanssa.

Tämä se muuten vasta rasittavaa onkin, kun menkat myöhässä, mutta testi nega. Ekana taas esivaihdevuodet alkaa kummitella takaraivossa.:rolleyes:

Pahoittelun negoista ja menkoista kaikille tasapuolisesti <3 :(

Taas oli monta sivua luettavaa kun viimeksi perjantaina käynyt lukemassa. Täällä mää hengailen edelleen kuitenkin vaikken kovin usein kirjoittelekkaan :)

Kp13 menossa ja ovista odottelen. Onestepin ovistestit ei tiedä taas yhtään mitään :arghh: Eilen iltapissasta ja tänään aamupissasta tehnyt ja pelkkä konttolliviiva... En vaan saa noihin testiviivaa ollenkaan :( Ensi viikon torstaina lääkäri niin jos se osaisi tuohon jotain sanoa myös. Turhauttaa vaan, ovisoireet tunnen kyllä. Ehkä mulla ovis on vaan liian laimee sitten kun viimeksi luteaalivaihekin oli vain 10 päivää:sad001

Neljäs dietti viikko alkoi tänään ja vaakan lukemaan olen enemmän kuin tyytyväinen :) Vielä 3,8kg tän dietin tavoitteeseen matkaa:grin Ja kuusi viikkoa aikaa. Voi olla, että ihan siihen lukemaan en pääse kun minkä tavoitteen asetin itselleni, mutta lähelle ainakin toivottavasti :)

Eilen miehen kanssa käytiin metsässä kävelemässä ja saavutin siellä ihan ihmeellisen rauhan ja luottamuksen olotilan. Nautin vain olostani siellä, tuoksuista, maisemista.... Hermo lepäsi. Ja tosiaan joku ihmeellinen rauhallisuuden tunne tuli, vähän niinkun se olis tullut jostain ulkopuolelta, hankala selittää. Mutta syvä onnellisuus ja luottamus tulevaa kohtaan. Luottamus, että kaikki menee varmasti hyvin ja juuri niinkuin pitää stressasin sitä tai en :)
Pitäisi useammin pysähtyä kuuntelemaan omaa sisintä ja kerään luottamusta elämää kohtaan.

Menipä ohi aiheen ja pitkäksi tuli teksti, en osaa kirjoittaa lyhyesti :grin

Pahoittelun negoista ja menkoista kaikille tasapuolisesti :Heartred :sad001

Taas oli monta sivua luettavaa kun viimeksi perjantaina käynyt lukemassa. Täällä mää hengailen edelleen kuitenkin vaikken kovin usein kirjoittelekkaan :)

Kp13 menossa ja ovista odottelen. Onestepin ovistestit ei tiedä taas yhtään mitään :arghh: Eilen iltapissasta ja tänään aamupissasta tehnyt ja pelkkä konttolliviiva... En vaan saa noihin testiviivaa ollenkaan :sad001 Ensi viikon torstaina lääkäri niin jos se osaisi tuohon jotain sanoa myös. Turhauttaa vaan, ovisoireet tunnen kyllä. Ehkä mulla ovis on vaan liian laimee sitten kun viimeksi luteaalivaihekin oli vain 10 päivää:sad001

Neljäs dietti viikko alkoi tänään ja vaakan lukemaan olen enemmän kuin tyytyväinen :) Vielä 3,8kg tän dietin tavoitteeseen matkaa:grin Ja kuusi viikkoa aikaa. Voi olla, että ihan siihen lukemaan en pääse kun minkä tavoitteen asetin itselleni, mutta lähelle ainakin toivottavasti :)

Eilen miehen kanssa käytiin metsässä kävelemässä ja saavutin siellä ihan ihmeellisen rauhan ja luottamuksen olotilan. Nautin vain olostani siellä, tuoksuista, maisemista.... Hermo lepäsi. Ja tosiaan joku ihmeellinen rauhallisuuden tunne tuli, vähän niinkun se olis tullut jostain ulkopuolelta, hankala selittää. Mutta syvä onnellisuus ja luottamus tulevaa kohtaan. Luottamus, että kaikki menee varmasti hyvin ja juuri niinkuin pitää stressasin sitä tai en :)
Pitäisi useammin pysähtyä kuuntelemaan omaa sisintä ja kerään luottamusta elämää kohtaan.

Menipä ohi aiheen ja pitkäksi tuli teksti, en osaa kirjoittaa lyhyesti :grin

Mulle tulee kans seesteisyyden hetkiä joskus juuri metsässä tai muussa rauhallisessa paikassa. Sama tunne niinkuin sinulla, aivan kuin tulisi jostain ulkopuolelta. Ja sen voimalla jaksaa monta päivää :)

Täällä hyvin epäuskonen olo päällä. Rintojen arkuus palaili viikonloppuna ja vuotoa ei oo näkyny, nyt kp 33/23-28. Testailin aamulla ja nyt näkyy ihan kunnon viiva. Tein sitten samalla clearbluen digin jossa viikkonäyttö, ja näytti raskaana 2-3 viikkoa, mikä kävis hyvin yhteen kun tänään olis viikot 4+4.

Toisaalta tosi toiveikas olo, että jospa tää vihdoin onnistuis, ja sitten toisaalta aivan älytön paniikki, että kuitenkin tääkin menee kesken... Voi kun pystyis hyppää muutaman kuukauden eteenpäin että sais suoraan tietää miten tässä käy :smiley-ashamed008

Liitteet

• IMG_20190429_071402.jpg
    IMG_20190429_071402.jpg
    30.3 KB · Katsottu: 202
Minä myös saan voimaa metsästä. Onneksi asun ihan metsän reunalla. Hautasin rakkaan kissani kaikkein kauneimpaan kohtaan lähimetsässä ja siellä on jotenkin mystinen tunnelma sen jälkeen ollut. Itkukin puhdistaa mieltä siellä jotenkin kummasti. Varsinkin aamupäivän auringossa siellä on kaikkein kauneinta.

Sitten voisikin palata tähän samaan aiheeseen taas. Ootte varmasti jo ihan kyllästyneitä, ja mun mieskin jo huokaili eilen miten malttamaton olen.:smiley-angry026
Mutta että seurailetteko kohdunnapukkaa? Mua häiritsee, kun en millään ylety sinne parhaillaan. Ei kertakaikkiaan missään asennossa. Ei ilmeisesti siis ihan vielä menkkoja luvassa? Eikö sen pitäisi laskeutua alemmas juuri ennen menkkoja?

kp29/25-27:think005

Otukselle paljon tsemppiä, kaikki raajat pystyssä, että tää olis nyt se syliin tuleva<3 mä taas täällä tän mun lahon pääni kanssa, mut saitko siis jonkun tukilääkityksen tähän alkuun?

Kiitos onnitteluista ja tsempeistä! Pitää varmaan alkaa opettelemaan jotain rentoutusharjotuksia että stressi pysyis hallinnassa.

Ei ollu mitään lääkitystä vielä, suunnitelmissa oli kyllä käydä semmosta pyytämässä lääkäriltä jos ei kesän aikana nappais. B-vitamiinilisää oon ottanu nyt pari kuukautta, kun jostain luin että B6-vitamiinista vois olla apua lyhyeen luteaalivaiheeseen, ja kun siinä on samassa foolihappokin.

Heippahei pitkästä aikaa!

Onnea plussasta Otus87 ja kaikki muutkin plussanneet :Heartbigred Toivotaan myös tämän hetken piinailijoille pelkkiä plussia :love7

Täällä viikkoja 7+5, pahoinvointia tulee heti jos en muista syödä säännöllisesti ja mielialat vaihtelee jatkuvasti. Joku ihmeen masennuskausi nyt menossa vaikkei mitään erityistä syytä oo, onnellinen raskaudesta mutta pienikin ”vastoinkäyminen” saa mielen mustaksi. Toivon että tämä oire poistuu mahd. nopeesti :scratch

Ehkä yllättävin oire on että jos syön paljon (tyyliin puoli levyä) kerralla suklaata niin saan mennä vähän päästä oksentamaan :grin Ilmeisesti keho on sitä mieltä että ei epäterveellisiä ruokia raskaana, mutta miten voi elää ilman suklaata??!! Mitään yksittäisiä mielihaluja ei ainakaan vielä oo, suolasta ruokaa tekee enemmän mieli mitä makeeta :rolleyes:

Mulla ois la 11.12, parin viikon päästä eka neuvola jossa toivottavasti kuuluu ekan kerran sydänäänet :Heartred Varhaisultraan en sitten aikaa varannut vaikka mieli teki, vielä hetki siis odottelua edessä.

Ihanaa kevättä kaikille, vaikken paljon kirjoittele niin keskusteluja luen aktiivisesti ja fiilistelen taustalta :happy:

Mulla dpo10, eilisestä asti jatkunut tökkivä vihlonta munasarjoissa, ummetus ollut jo monta päivää :grin taas tällaisia oireita joita ei ole aiemmin ollut, joten vähän toivonkipinä herää mutta ei silti uskalla testata ennen kuin vasta lauantaina :rolleyes:

Heippahei pitkästä aikaa!

Onnea plussasta Otus87 ja kaikki muutkin plussanneet :Heartbigred Toivotaan myös tämän hetken piinailijoille pelkkiä plussia :love7

Täällä viikkoja 7+5, pahoinvointia tulee heti jos en muista syödä säännöllisesti ja mielialat vaihtelee jatkuvasti. Joku ihmeen masennuskausi nyt menossa vaikkei mitään erityistä syytä oo, onnellinen raskaudesta mutta pienikin ”vastoinkäyminen” saa mielen mustaksi. Toivon että tämä oire poistuu mahd. nopeesti :scratch

Ehkä yllättävin oire on että jos syön paljon (tyyliin puoli levyä) kerralla suklaata niin saan mennä vähän päästä oksentamaan :grin Ilmeisesti keho on sitä mieltä että ei epäterveellisiä ruokia raskaana, mutta miten voi elää ilman suklaata??!! Mitään yksittäisiä mielihaluja ei ainakaan vielä oo, suolasta ruokaa tekee enemmän mieli mitä makeeta :rolleyes:

Mulla ois la 11.12, parin viikon päästä eka neuvola jossa toivottavasti kuuluu ekan kerran sydänäänet :Heartred Varhaisultraan en sitten aikaa varannut vaikka mieli teki, vielä hetki siis odottelua edessä.

Ihanaa kevättä kaikille, vaikken paljon kirjoittele niin keskusteluja luen aktiivisesti ja fiilistelen taustalta :happy:

Meil olis likimain sama la. Noh mulla ei oireita niin oo, oksennus toistaiseksi noussut kurkkuun muttei ulos asti.
Ummetus vaivaa ja nyt jo ravaan veskis yöllä ja päivällä vaikkei olis niin paljon ees juonut

Jaksamisia NewMoon! Sais toi vuotelu jo loppua. Sulla on kyllä ollut rankka taival. Toivottavasti paranet ja pääset aloittamaan hoidot aikataulussa.

Muistin eilen dpon väärin. Tänään onkin jo 6. Semmone tunne kyllä, että tästä kierrosta ei tärppää. Ehkä viikonloppuna silti vois testailla :grin

Takaisin