Raskaaksi 2019

Kp 15, ei mitään erikoista. Kiikutettiin muksut äsken passikuviin, kun passit erääntyy ens kuussa
ja pitäis etelään lähteä heinäkuun alussa. Ensimmäiset ajat tunnistukseen poliisilaitokselle kesäkuun
ekalla viikolla. Vissiin ruuhkaa :sour:

Mä luen ja kirjoittelen sekä puhelimella että koneella ja joskus töissäkin, vaikka on riski, että joku näkee :hilarious: Ei oo ollut
ku pari läheltä piti -tilannetta :grin

Mulla puhelin heitti eilen sovelluksestakin pihalle, vaik muuten on kans normaalisti kokoajan kirjautuneena.

Oltiin kyl eilen kylpylässä, et sen puoleen ollut muutenkaan puhelin käytössä kun aamulla ja illalla[emoji4]

Mä käytän puhelinta vaan enkä päässyt puhelimella tänne foorumille eilen ollenkaan enkä tänään kun vasta ehkä aamulla klo 10 aikaa. Vaikka olen siis puhelimella kokoajan kirjautuneena, aina kun toi tekninen vika tulee heittää automaattisesti ulos. Eikä pääse selaimen kauttakaan foorumille. Viikon sisään 2 kertaa käyny täysin sama.

17c2a58883806112950a35f846a38c1c

"Tämä foorumi ei ole käytössä " tekstiä heittää selaimella ja kun puhelimella sovellukseen yritti kirjautua takasin sisään ei onnistunut. Väitti että salasana tai käyttis on väärä, vaikka niin ei ollut.

Ja mä tosiaan en kirjaudu koskaan vau foorumi sovelluksesta ulos.

Täällä just tuota että salasana/käyttis väärä. Itseasiassa on tällä viikolla pariin otteeseen tökkinyt, mutta eilen ei päässyt kun aamupäivästä kerran kirjautumaan. Muuten tähän aamuun asti herjas muuta väärää.

Ääh, mun pitää täytellä työhöntulotarkastuslomaketta ja siinä kysytään rokotusten ajankohtia.
Muut sain laitettua, mut MPR:stä ei mitään havaintoa. Ja kun rokotusmerkinnät eivät löydy
samasta paikasta, niin ne ovat omien merkintöjen ja muistin varassa. Milloinkahan MPR on
teille itselle laitettu viimeks, muistaako kukaan? Joskus kouluaikana varmaan.

Kaveri kysyi, ostinko testejä jotka näyttää plussan ennen menkkojen alkua.. Hmm niin, pc lukee että ekana pvänä kun menkat tulematta.. Eihän mulla ees pitäs viel menkat alkaakaan :hilarious:

Hellurei, mie luin teidän tekstejä ja oon puoli päivää nukkunut koiralla oli yöllä ripuli ja sitä puol käsiin sai lenkityttää, verta pikkusen vaan mut kumminkin tulee. Tylyä mutta ei tässä voi ku olla, ei auta itku tai hermoilu, jos km on tullakseen ei ole mitään millä estää... Tosin nyt oon kauheesti tehnyt kaikkea ettei niin kävisi. Lähden kohta ulos taas aurinkoon olemaan hyvän kirjan kanssa ja mietin vain kuinka tuo vuoto tyrehtyy ja sitte otan iisimmin. Mies kanto pyykit ja kaikki et ei onneksi tarvi mitään tehdä ja ruokaakin löytyy kaapista. :)

Tsemppiä kaikille minä pidän some ja foorumi taukoista päivää tosin tulin lukemaan teidän jutut ja sanoo et kaikki hyvin. <3

Hellurei, mie luin teidän tekstejä ja oon puoli päivää nukkunut koiralla oli yöllä ripuli ja sitä puol käsiin sai lenkityttää, verta pikkusen vaan mut kumminkin tulee. Tylyä mutta ei tässä voi ku olla, ei auta itku tai hermoilu, jos km on tullakseen ei ole mitään millä estää... Tosin nyt oon kauheesti tehnyt kaikkea ettei niin kävisi. Lähden kohta ulos taas aurinkoon olemaan hyvän kirjan kanssa ja mietin vain kuinka tuo vuoto tyrehtyy ja sitte otan iisimmin. Mies kanto pyykit ja kaikki et ei onneksi tarvi mitään tehdä ja ruokaakin löytyy kaapista. :)

Tsemppiä kaikille minä pidän some ja foorumi taukoista päivää tosin tulin lukemaan teidän jutut ja sanoo et kaikki hyvin. :Heartred

Niinhän se on et tulee jos tulee mut toivotaan et ei :Heartred
Tsemppiä!

Pahoittelut, nappasin vaan uusimman listan enkä verrannut edelliseen. Toivottavasti muita ei puutu. :wideyed:

Ei kuule mitään pahoiteltavaa! Olin tippunut jo aiemmin, nyt vain oli helppo lisätä heti perään :grin Saatoin hyvinkin ite tyriä alunperin :rolleyes: Mutta kaikki siis hyvin! Paitsi toki netin ulkopuolella nyt on tämä siitepölyaika, ja se kyllä vie voimat. :inpain:

Mitä luulette, mä käytän runsaimpina kk vuotopäivinä caprilonia joka siis vähentää verenvuotoa. Mutta eikö teidänkin mielestä sitä vuotoa(limakalvoa tms) silti on siellä sama määrä, joten mä olen tullut siihen tulokseen että caprilon pidentää kuukautisten kestoa. Ennen oli max. 6 päivää ja nyt 8 ainakin.

Nythän mulla on vuotanut kyllä enempi-vähempi 7vkoa. Ensin oli just ennen ovista se viimeinen leep (Jälkivuotoa) ja sit 2vkon päästä menkat, sen jälkeen edelleen vuoti ja vuoto pari viikkoa kunnes tuli se kamala vuoto kun jouduin sairaalaan. Se oli taas oviksen tienoilla. Sit se suoni poltettiin, siitä 2vkon päästä menkat ja nyt siis niitä viimeisiä päiviä toivottavasti.
Pelkään sitä et jos tää ei lopu että se siirtää taas hoitoja.

Mulla riittää burana 800 mg hillitsemään vuotoa, mutta menkat kyllä pitkittyy samaa tahtia, kun kiskon buranaa. Oon ajatellut samoin, että siellä on se määrä tavaraa tulossa mikä on. :grin

Niinhän se on et tulee jos tulee mut toivotaan et ei :Heartred
Tsemppiä!

Ei hyytymii ja mahan kipu ollut toistaiseksi vain suolen toiminnasta johtuvaa, väsyttää vain niiin paljon ettei tiedä miten pysyisi hereillä. Onneksi huomenna duuniin, en tietäisi muuten mitä tehdä kun tämä pyykinpesu ja siivoaminen ei oo kivaa tässä olossa.

Lukutoukille Lucinda Rileyn kirjoittama Keskiyön Ruusu. Tosi helppo lukea eikä pitkästy.

Toivon kaikilla plussaa! <3

Mul on tainnu ainaki ehkäsyn lopetuksen jälkeen alkaa joskus iltapäivällä.. Joskus muistan kans et alkoi aamuisin. Onko kellään muulla niin niukat (?) menkat, että makuuasennossa ei vuoda yhtään? Vasta kun nousee pystyyn, niin lorahtaa. Sori :hilarious:

Voin kyllä uskoa ton one step jutun.. Monella oli kyllä niistäkin tullut plussat suht aikaisin siellä keskustelussa :rolleyes: nojuu aika näyttää. En saanut vielä käsiini muuta testiä.. Ostan kyllä jos lisää oireita ilmenee :woot: tai odottelen..

Mä en myöskään öisin vuoda tipan tippaa, voin nukkua vaikka alasti ja lakanat aamulla puhtaat, nauran aina sitä että mun kroppa tietää että haluan nukkua rauhassa

Mulla myös menkat on alkanu aina yöllä! Illalla ennen nukkumaan menoa tullu paperiin hento häivähdys vaaleanpunaista ja siitä sit arvannu että hanat aukeaa ja laittanut aina siteen housuihin sitten ettei oo lakanat veressä.
Sitten vuodankin ku on niagara pari-3 päivää.

Takaisin