Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä oon koko ajan kirjautuneena sisään Eilen ihmettelin, kun olin niin hiljaista,
mutta täällä olikin sitten näköjään tekninen vika.
Hellurei, mie luin teidän tekstejä ja oon puoli päivää nukkunut koiralla oli yöllä ripuli ja sitä puol käsiin sai lenkityttää, verta pikkusen vaan mut kumminkin tulee. Tylyä mutta ei tässä voi ku olla, ei auta itku tai hermoilu, jos km on tullakseen ei ole mitään millä estää... Tosin nyt oon kauheesti tehnyt kaikkea ettei niin kävisi. Lähden kohta ulos taas aurinkoon olemaan hyvän kirjan kanssa ja mietin vain kuinka tuo vuoto tyrehtyy ja sitte otan iisimmin. Mies kanto pyykit ja kaikki et ei onneksi tarvi mitään tehdä ja ruokaakin löytyy kaapista. :)
Tsemppiä kaikille minä pidän some ja foorumi taukoista päivää tosin tulin lukemaan teidän jutut ja sanoo et kaikki hyvin.
Pahoittelut, nappasin vaan uusimman listan enkä verrannut edelliseen. Toivottavasti muita ei puutu.
Mitä luulette, mä käytän runsaimpina kk vuotopäivinä caprilonia joka siis vähentää verenvuotoa. Mutta eikö teidänkin mielestä sitä vuotoa(limakalvoa tms) silti on siellä sama määrä, joten mä olen tullut siihen tulokseen että caprilon pidentää kuukautisten kestoa. Ennen oli max. 6 päivää ja nyt 8 ainakin.
Nythän mulla on vuotanut kyllä enempi-vähempi 7vkoa. Ensin oli just ennen ovista se viimeinen leep (Jälkivuotoa) ja sit 2vkon päästä menkat, sen jälkeen edelleen vuoti ja vuoto pari viikkoa kunnes tuli se kamala vuoto kun jouduin sairaalaan. Se oli taas oviksen tienoilla. Sit se suoni poltettiin, siitä 2vkon päästä menkat ja nyt siis niitä viimeisiä päiviä toivottavasti.
Pelkään sitä et jos tää ei lopu että se siirtää taas hoitoja.
Niinhän se on et tulee jos tulee mut toivotaan et ei
Tsemppiä!
Mul on tainnu ainaki ehkäsyn lopetuksen jälkeen alkaa joskus iltapäivällä.. Joskus muistan kans et alkoi aamuisin. Onko kellään muulla niin niukat (?) menkat, että makuuasennossa ei vuoda yhtään? Vasta kun nousee pystyyn, niin lorahtaa. Sori
Voin kyllä uskoa ton one step jutun.. Monella oli kyllä niistäkin tullut plussat suht aikaisin siellä keskustelussa nojuu aika näyttää. En saanut vielä käsiini muuta testiä.. Ostan kyllä jos lisää oireita ilmenee tai odottelen..