Raskaaksi 2019

Onnittelut Laura ja Mileim! :happy::Heartred

Majalikselle tsempit piinapäiviin. Tämä ihanan kutkuttava ja jännä vaihe. :grin

hipshop, Varmasti löytyy se ratkaisu, tai kohtalo tosiaan puuttuu peliin. Tsemppiä pohdintoihin tulevaisuuden suhteen. Päätit niin tai näin, varmasti menee juuri parhain päin. :)

Mindielle halusin vielä aurinkoisia päiviä toivotella! :happy:Varmasti tulee eteen niitä positiivisiakin asioita, joista iloita ja saa voimaa. Suurin piirtein samassa tilanteessa olen/olen ollut (aivoinfarkti ja syövät), joten ikävä kyllä tiedän mitä kaikkea tuo voi olla. :sad001 Toivon mummollesi hyviä uutisia ja voimia! Sinulle myös. :)

Kun oli nyt puhetta noista oviskivuista, niin mihin kohtaan kiertoa ihmisillä ajoittuu nipistelyt munasarjoissa? Mulla ei ole koskaan aiemmin siis ollut, vaikka kiertoa seuraillut ja kaksi raskauttakin takana. Liittyisikö jotenkin munasolun kypsymiseen tms? Eilen nipisteli oikealla ja tuntui kuin olisi joku neula pistellyt sisältä. Todella erikoinen tunne. :eek:
 
Onnittelut Laura ja Mileim! :happy::Heartred

Majalikselle tsempit piinapäiviin. Tämä ihanan kutkuttava ja jännä vaihe. :grin

hipshop, Varmasti löytyy se ratkaisu, tai kohtalo tosiaan puuttuu peliin. Tsemppiä pohdintoihin tulevaisuuden suhteen. Päätit niin tai näin, varmasti menee juuri parhain päin. :)

Mindielle halusin vielä aurinkoisia päiviä toivotella! :happy:Varmasti tulee eteen niitä positiivisiakin asioita, joista iloita ja saa voimaa. Suurin piirtein samassa tilanteessa olen/olen ollut (aivoinfarkti ja syövät), joten ikävä kyllä tiedän mitä kaikkea tuo voi olla. :sad001 Toivon mummollesi hyviä uutisia ja voimia! Sinulle myös. :)

Kun oli nyt puhetta noista oviskivuista, niin mihin kohtaan kiertoa ihmisillä ajoittuu nipistelyt munasarjoissa? Mulla ei ole koskaan aiemmin siis ollut, vaikka kiertoa seuraillut ja kaksi raskauttakin takana. Liittyisikö jotenkin munasolun kypsymiseen tms? Eilen nipisteli oikealla ja tuntui kuin olisi joku neula pistellyt sisältä. Todella erikoinen tunne. :eek:

Mulla ne oli samana päivänä kun ovis oli. Just oviksen hetkellä alavatsa oli tosi arka liikkuessa. Tätä jatkui aina pari tuntia...
 
Laskin itseasiassa oviksen mukaan noi mun viikot niin on mahdollista että perjantaina on ollut vasta 3+3 tai 3+4. Koska mun ovishan tuli paljon myöhemmin kuin normaalisti. Eli käytännössä tänään ei oikeasti olisi kun 3+6...
 
Miitu, kiitos :) Ja siis mä yhdistän just kaikki ton tyyppiset tuntemukset just siihen ovulaatioon.

Laura666, onnea!
 
Ohhoh.. :eek: Mä ajattelin että ois jtn kypsymiseen tms liittyvää. No Flo ennustaisi ovista vasta 8 päivän päähän, normaali kiertoa ennakoiden.
Edellinen kierto nyt km jälkeen oli kuitenkin poikkeuksellisen lyhyt 28 päivää.
Nyt ois siis kp 13/28-34. Ja noh kieltämättä ne kananmunalimatkin olin bongaavinani, joten saatatte olla oikeassa, että onhan tuo voinut ovistakin enteillä.
Pupuiltiinkin kauheasti kun himot oli katossa, vähän sillä meiningillä että ois ne "varmat päivät", taitaa mennä jännäilyksi tää kuu sitten. :hilarious:
 
Heh miitu, ei muuta kun kohti piinapäiviä::) täällä kp5, eikä tähän kiertoon tule muuta jännitettävää, kun että kuinka pitkä se on. Tylsää! Mut jännään teidän muiden puolesta sitten:)
 
Kp 6, kohta on menkat lusittu ja pääsee taas tositoimiin! Kiva että täällä on piinailijoita kun omiin piinailuihin on vielä niin paljon aikaa niin saa muiden puolesta jännätä edes:grin
 
Minä ajattelin keskiviikkona testailla, silloin on ehkä dpo 10. Ei kyllä ole mitään lupaavia oireita, menkkakramppeja sitäkin enemmän.
 
Minäki testaan tällä viikolla mut ajattelin yrittää sinnitellä viikonloppuun:joyful:
Tänään vasta kp21:cool:
 
DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 7

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

jemuli // 21 // ensimmäinen haaveissa // ya 11/18

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Arri // Toinen haaveissa // ya 6/18


Plussanneet:
*Laura666 25v, ya 6/18, LA syyskuussa
 
Täällä tosiaan odotellaan ovista, Flon mukaan se ois huomenna. greippimehun voimalla mennään, joten jos se huomenna on niin olisin iloinen että kiertoni pysyy samanpituisena kuin ennen kierukanpoistoa. Viime kierros ei tuonut mulle yhtään oiretta, paitsi tuo outo häntäuunkipu. Voihan se olla joku kiinnittämisyritys, mutta ei näkynyt testeillä ikinä. Toivottavasti tämän viikonlopun aikana saatu yskä ei häiritse mun ovista liikaa...
 
Te jotka juotte greippimehua, niin ootteko juonu ovikseen asti vai läpi koko kierron?:)
 
Onnea Laura666 ja Mileim ja keitäs muita nyt olikaan plussannut. Muille tsempit tähän kiertoon!

Täällä täti tuli ja meni. Kp38 muuttui kp1. Menkat oli tällä kertaa todella kivuliaat ja runsaat. Yks aamu sain mennä ihan suihkuun asti kun yöllä oli tullut paksusta siteestä läpi ja ympäriinsä. Olin vuoteen omana 2päivää putkeen koska kramppas niin kovaa. 3pv vuoti niin runsaasti että voisin vaikka vannoa tämän vuodon olleen varhainen keskenmeno tai jotain muuta outoa. Sai olla puolen tunnin välein vaihtamassa litimärkää sidettä (yöside)

No ne on nyt kärsitty ja tänään ei oo vuotanut enää. Nyt alkaa armoton ovulaationmetsästys. Voi kun tämä olisi nyt se kierto.
 
Onnea Laura666 ja Mileim ja keitäs muita nyt olikaan plussannut. Muille tsempit tähän kiertoon!

Täällä täti tuli ja meni. Kp38 muuttui kp1. Menkat oli tällä kertaa todella kivuliaat ja runsaat. Yks aamu sain mennä ihan suihkuun asti kun yöllä oli tullut paksusta siteestä läpi ja ympäriinsä. Olin vuoteen omana 2päivää putkeen koska kramppas niin kovaa. 3pv vuoti niin runsaasti että voisin vaikka vannoa tämän vuodon olleen varhainen keskenmeno tai jotain muuta outoa. Sai olla puolen tunnin välein vaihtamassa litimärkää sidettä (yöside)

No ne on nyt kärsitty ja tänään ei oo vuotanut enää. Nyt alkaa armoton ovulaationmetsästys. Voi kun tämä olisi nyt se kierto.

Hui! Tykkäsin onnittelusta ja sit luin loppuun. En tykännyt lopusta enää. Aika hurjaa.. :O
 
Täällä täti tuli ja meni. Kp38 muuttui kp1. Menkat oli tällä kertaa todella kivuliaat ja runsaat. Yks aamu sain mennä ihan suihkuun asti kun yöllä oli tullut paksusta siteestä läpi ja ympäriinsä. Olin vuoteen omana 2päivää putkeen koska kramppas niin kovaa. 3pv vuoti niin runsaasti että voisin vaikka vannoa tämän vuodon olleen varhainen keskenmeno tai jotain muuta outoa. Sai olla puolen tunnin välein vaihtamassa litimärkää sidettä (yöside)

No ne on nyt kärsitty ja tänään ei oo vuotanut enää. Nyt alkaa armoton ovulaationmetsästys. Voi kun tämä olisi nyt se kierto.[/QUOTE]

Voi ei, mulle kävi kans noin marraskuun lopulla ja oli kyllä tosi tympeä juttu. :sad001Menkat oli neljä päivää myöhässä (en tehny testiä) ja sitte alko kaheksan päivää kestävä kivulias vuoto.

Edit. Äh, en nyt tiiä miten tämä tuli näkyviin kun ei puhelimella taho onnistua.
 
Heips! Täällä olisi yksi tälle vuodelle raskautumista toivova kolmen lapsen äiti :)

Tämän vuoden alusta aloitimme yrittämisen ja toivon, että onnistuu, kun ikää on minulla
jo kohta 39 vuotta. Mutta tulee, jos on tullakseen. Muut lapset -08, -11 ja -13 eli nuorinkin
jo tänä vuonna menee eskariin.
 
Takaisin
Top