Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnittelut Laura ja Mileim!
Majalikselle tsempit piinapäiviin. Tämä ihanan kutkuttava ja jännä vaihe.
hipshop, Varmasti löytyy se ratkaisu, tai kohtalo tosiaan puuttuu peliin. Tsemppiä pohdintoihin tulevaisuuden suhteen. Päätit niin tai näin, varmasti menee juuri parhain päin. :)
Mindielle halusin vielä aurinkoisia päiviä toivotella! Varmasti tulee eteen niitä positiivisiakin asioita, joista iloita ja saa voimaa. Suurin piirtein samassa tilanteessa olen/olen ollut (aivoinfarkti ja syövät), joten ikävä kyllä tiedän mitä kaikkea tuo voi olla. Toivon mummollesi hyviä uutisia ja voimia! Sinulle myös. :)
Kun oli nyt puhetta noista oviskivuista, niin mihin kohtaan kiertoa ihmisillä ajoittuu nipistelyt munasarjoissa? Mulla ei ole koskaan aiemmin siis ollut, vaikka kiertoa seuraillut ja kaksi raskauttakin takana. Liittyisikö jotenkin munasolun kypsymiseen tms? Eilen nipisteli oikealla ja tuntui kuin olisi joku neula pistellyt sisältä. Todella erikoinen tunne.
Onnea Laura666 ja Mileim ja keitäs muita nyt olikaan plussannut. Muille tsempit tähän kiertoon!
Täällä täti tuli ja meni. Kp38 muuttui kp1. Menkat oli tällä kertaa todella kivuliaat ja runsaat. Yks aamu sain mennä ihan suihkuun asti kun yöllä oli tullut paksusta siteestä läpi ja ympäriinsä. Olin vuoteen omana 2päivää putkeen koska kramppas niin kovaa. 3pv vuoti niin runsaasti että voisin vaikka vannoa tämän vuodon olleen varhainen keskenmeno tai jotain muuta outoa. Sai olla puolen tunnin välein vaihtamassa litimärkää sidettä (yöside)
No ne on nyt kärsitty ja tänään ei oo vuotanut enää. Nyt alkaa armoton ovulaationmetsästys. Voi kun tämä olisi nyt se kierto.