Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voin kertoa, että kun plussa tikkuun pärähtää, niin henki salpautuu hetkeksi ja maailma pysähtyy. Sitten repee riemu ja äkkiä miehelle kertomaan Ja miten sitä itsensä tsemppaa suosta ylös niin teidän tuella ja sillä, että päivä kerrallaan ja on onneks paljon tekemistä!
Kahen keskenmenon jälkeen tiedän, että kun plussa tulee tikkuun, en osaa edes iloita. Jo tuon edellisen plussan tullessa oli semmonen vaan pieni onnellisuuden tunne, joka vaihtu siihen, että ei tästäkään vauvaa tule.
Sama.
Mä katselin lemppari sarjaani tänään (Frendit) ja kyynel meinaa aina tulla niissä synnytysjaksoissa!
Näin se menee minulla myös. Muutaman kerran on tullut menkkojen alkaessa fiilis että ihan sama ei sitten, en jaksa enää edes yrittää Jotenkin sitä vaan aina oviksen lähestyessä ajattelee että ehkä tämä on nyt se meidän kuukausi
Kahen keskenmenon jälkeen tiedän, että kun plussa tulee tikkuun, en osaa edes iloita. Jo tuon edellisen plussan tullessa oli semmonen vaan pieni onnellisuuden tunne, joka vaihtu siihen, että ei tästäkään vauvaa tule.
Mäki haluun pc testejä täytyy miettiä jos viim pe kävis hakee.. Saako niitä k-supermarket? Onkohan se apteekin testi yhtä hyvä..
One step. Oliko se se mistä ihmiset puhu huonoa vai jokin muu?Kp26, One Stepillä nega.
Joo, ei joillakin vain vahvistu mihin lääkäri sit sano et nyt mun olis pitänyt yhteen plussaan jättää ja mennä sinne Siis sen eka hölmö episodin jälkeen toki. Nyt vain jännittää sit kaikki muu. Elämässä tulee paljon muutoksia nytHeissulivei taas! Ihana kesä tekee tuloaan viimevuonna tähän aikaan aloin lopettelemaan pillereiden syöntiä ja haaveilin josko jo ensikesää saisi vauvan kanssa ottaa vastaan. Noh.
Nyt on kp29, näyttääpi siltä että kierto ei edelleenkään normimittaisena pysy. Mutta en kyllä ole yllättynyt.
Jesbellä ollut aikamoista vuoristorataa, toivotaan että verikokeet näyttäisivät hyviä tuloksia! Olen kanssa joskus lukenut että kaikilla ne viivat eivät vaan vahvistu samaa tahtia kuin muilla.
Joo, ei joillakin vain vahvistu mihin lääkäri sit sano et nyt mun olis pitänyt yhteen plussaan jättää ja mennä sinne Siis sen eka hölmö episodin jälkeen toki. Nyt vain jännittää sit kaikki muu. Elämässä tulee paljon muutoksia nyt
Mulla jäänyt se vähän hämäräksi mut ne testit haaleni ja tuki joku ihme tuhru sit ja se voi olla et oon joko alkumetreil tai sillon ollu ovis. Jos lasken sen mukaan mitä lääkäri niin nyt olis rv7 menos tai 6+5 niinkuMitäs jos ootki ollu raskaana sen kemiallisen aikaan jo? Vai saatiinks sillo jotain selville tai tuliks menkat sen jälkee? Ja oliks se kemiallinen vai mikä selviskö koskaan? Ku näytti haaleit plussii maaliskuussa
Outoa.. Onko aiemmin venynyt kierrot? Millon sul oli ovis?Tänään siis kp37 ja aamulla tein rfsu testin mikä kaapista löyty.. Ja negaaha se näytti