Ite seurasin vahvistumista aamupissasta. Jokusen tein päivä/ilta-aikaan 3-5 tunnin pidätyksellä, mutta olivat aina haaleampia kuin aamuiset, joten totesin ne turhaksi. Selkeiten sen vahvistumisen näki 2-3 päivän välein tehdyistä testeistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi Mindie! Sulla on kamalasti kyllä kaikkea. Onko sulla keskusteluapua noiden asioiden kanssa? Niin rankkoja juttuja että ymmärrän ettei siinä enee negoja haluaisi testailla. Tsemppiä!!
Ja mitä mun testeihin niin pcn tein. En uskaltanut digiä tehdä. Pc antoi samanvahvuisen haamun kun eilen. Olo on kyllä kun vetelis rv30 jo tässä. Naama tukossa, vatsa on kun ilmapallo ja kipeä. Issias hermo veti eilen jumiin...
On mulla ollu keskusteluapua. Oon siis hoitajana vuodeosastolla niin siellä työkaverit tietää nää kaikki jutut niin niiden kaa pystyy keskusteleen.
Tulin kans heti tsekkaa tänne että onko sulla tullu jo vahvistumisia. Mutta jäädäänpä siis viel odottamaan lisää testejä, jos ne mitä oot jo testannu on viel samanlaisia ollu ku eilen. :)
Voi Mindie, tsemppiä arkeen. Se on inhottavaa, kun kaikella peellä on tapana tapahtua aina samaan aikaan rauhallisempaa kevättä ja rentouttavaa matkaa ja plussatuulia kun sitä tarvitaan:)
Tulinkin jo kyttäämään, että onko Lauralla uutisia:))
No hyvä koska aika paljon on stressiä yhdelle ihmiselle. Jaksamisia!
Tänään tai huomenna saan labrojen tulokset. Haen nyt kumminkin yhdet PCt kun kaupunkiin jouduin ajamaan..
No niin on.
Täs saa ajatukset vähän edes muualle odottamalla mitä toisten testit sanoo ja mitä muille kuuluu. Sä kans oot odotellut sitä plussaa jo aika kauan niin olis mukava nähdä se plussa sullakin. :)
stellamom , nyt viiminen oli lyhyt kierto taas.. 23 päivää!! kävin ottaan kaikki testit yksityisellä niin ensi viikon ke saan tulokset :-) kilppari otettu jo ja oli normi.
Lauralle tsemppiä ja viivan vahvistumista! Jospa saatais nyt alkuvuoteen plussatuulta!
Tänne olisi ainakin hyvin tervetullut.
Kp 14 tänään, Flo ennustaa ovista ensi viikolle, en oo mitenkään seuraillut tarkkaan omaa kehoani, että missä mennään. Maca on ollu käytössä kp 3 saakka ja greippimehun aloitin pari päivää sitten. Foolihappokin on otettu nyt uudelleen käyttöön.
Näillä eväillä jännäämään.
Jospa jatkatte ihan peruselämää, eli kokeile jos et seuraa tai tikuttele mitään. Sitten jos tulee niin tulee? Sun pitää kai valita että onko se vakkaripaikka se tärkeämpi asia tässä tilanteessa sulle! ymmärrän ajatuksesi, koska kyllä mäkin haluaisi vakkaripaikka ennen kuin lähden mihinkään raskaushommiin. Olen toki mielelläni vaihtamassa jos joku sellainen tulee esille. Tuntuu vain että on mahdotonta päästä edes haastatteluille nykyään.Voi miten jännää Laura666! Toivottavasti verikokeiden tulokset tulisivat jo tänään, mutta näyttäähän tuo lupaavalta!
Mä olen taas kovasti pohtinut tätä tämänhetkistä työtilannetta. Vakkaripaikkaa ei nyt alkuvuodesta napsahtanutkaan, mutta töitä nyt on todennäköisesti tiedossa ja syksyllä sitten uudelleen vakinaistaminen mahdollinen. Niin kovasti haluaisin vakituisen työpaikan, juurikin tuolta nykyisestä paikasta, että pohdin ihan tosissaan, pitäisikö tätä yritystä nyt pistää tauolle - vaikka ei se kyllä oikein ole alkanutkaan näiden pitkien kiertojen takia. Että jos vaan tjottailisi.
Harmittaa. Mutta syksyllä jäisi kyllä vakkaripaikat saamatta jos pitäisi samantien jäädä äitiyslomalle. Ja sen verran haluan kuitenkin olla lojaali työpaikkaakin kohtaan :banghead:
Edit. Ja tuntuu että tässä olisi jalka jo puoliksi oven välissä sitä vakkaripaikkaa varten. Että heitänkö hukkaan sen mahdollisuuden.
Toisaalta ajatus siitä ettei tänäkään vuonna olisi se meidän lapsen vuosi, tuntuu kamalalta.
verikokeiden tuloksia kun odottelen niin kyllä mä testasin kerran. Noi kaks ylempää eiliseltä ja alemmat tältä päivältä. Ehkä se on vähän vahvempi.
Elämää eletään kuitenkin itselle, ei työnantajalle.