Raskaaksi 2019

No pc haamu, predictor haamu, apteQ haamu, digit negoja. Ja onestepit negoja.
94eb4fc7204b96ec7da489213530e7a5
 
Joku toisessa ketjussa sanoi ettei clomeja muka sais enää. Mut eikös ne vaan muuttuneet erityisluvallisiksi ja muuttuiko pakkauskokokin.
Mielenkiinnosta vaan kysyn kun itsekin niitä söin ja joudun syömään jos vielä lapsen haluan.

Eli asun Espanjassa ja lääke kulkee nimellä Omifin eli se on periaatteessa täysin sama kuin Clomifen. En ainakaan koostumuksesta paljon eroja löytänyt...
Mutta mulla se toisella kuulla kasvatti 11mm follikkelin kp19 ja ovis sitte tapahtui myöhemmin eli pidentänyt kiertoa huomattavasti nyt kohta kp40 meneillään ja kuukautiskivut tuli ja meni muttei vuotoa.. mikä on outoa kun testit oli ihan blancoa lukuunottamatta yhtä testiä johon tuli hitusen väriä
 
En usko, että pc antaa turhia haamuja edelleenkään! Digi näytti mulla plussaa vasta kun pc:ssä näytti jo selkeää viivaa. Vahvistumisia Laura666!
 
Onnea Lauralle!:cat: täällä tuli täti kylään:arghh: mulla on raskauden jälkeen nää menkat olleet paljon helpommat ja kivuttomammat kuin ennen, siitä täytyy olla kiitollinen.
 
Oi toivottavasti Laura vahvistuu! Lupaavalta näyttää! :)
Musta ei ookkaan kuulunu pitkään aikaan mitään. On kyl tapahtunu niin paljon kaikkea, että uskon niiden vaikuttaneen raskautumiseen. Mummo sai ison aivoinfarktin, josta nyt lopulta toipui ja miehen äitin kunto romahti jouluaattona ja hän nyt juuri ennen uutta vuotta kuoli. Nyt mummolla todettiin syövän levinneen viiteen eri paikkaan. Töissäkin on aika rankkaa. Tuntuu että mä oon tosi väsyny ja unohtelen paljon asioita. Nyt tulee kohta vuosi siitä keskeytyksestä. Ihan hullua menoa nyt, että nyt stoppia raskausyritykseen. En jaksa niitä negoja nyt. Täällä silti iloitsen muiden positiivisista testeistä ja sitten Rooman matkan jälkeen joka on toukokuussa niin jatketaan yritystä.
 
Voi Mindie, tsemppiä arkeen. Se on inhottavaa, kun kaikella peellä on tapana tapahtua aina samaan aikaan:( rauhallisempaa kevättä ja rentouttavaa matkaa ja plussatuulia kun sitä tarvitaan:)

Tulinkin jo kyttäämään, että onko Lauralla uutisia:))
 
Voi Mindie! Sulla on kamalasti kyllä kaikkea. Onko sulla keskusteluapua noiden asioiden kanssa? Niin rankkoja juttuja että ymmärrän ettei siinä enee negoja haluaisi testailla. Tsemppiä!!


Ja mitä mun testeihin niin pcn tein. En uskaltanut digiä tehdä. Pc antoi samanvahvuisen haamun kun eilen. Olo on kyllä kun vetelis rv30 jo tässä. Naama tukossa, vatsa on kun ilmapallo ja kipeä. Issias hermo veti eilen jumiin...
 
6bbbb2dc30a07f2c77aef975ef4c0bcd
Tää on nyt päivällä tehty PC.
Mä sain mun ekan haamun dpo 12 vasta että kyllä tuo tuosta voi hyvinkin vahvistua vielä, odota pari päivää tai odota menkkojen aloituspäivään :) Näyttää kuitenkin hyvältä. Kiinnittymisyritys on ainakin meneillään siellä, koska viiva punertaa mun silmissä kyllä!
 
Mä sain mun ekan haamun dpo 12 vasta että kyllä tuo tuosta voi hyvinkin vahvistua vielä, odota pari päivää tai odota menkkojen aloituspäivään :) Näyttää kuitenkin hyvältä. Kiinnittymisyritys on ainakin meneillään siellä, koska viiva punertaa mun silmissä kyllä!

Haamu oli tänään samanmoinen. Eilen tai tänään ois menkkojen alkupäivä. Koko ajan pelkään että vuoto alkanut vaikkei ole. :D
 
Haamu oli tänään samanmoinen. Eilen tai tänään ois menkkojen alkupäivä. Koko ajan pelkään että vuoto alkanut vaikkei ole. :D
Mäkin sain haamuja vielä kauan menkkojen alkamispäivän jälkeen. Silloin se olisi pitänyt vahvistua jo, mullahan oli km sitten rv 5+4.
Eli pitää odottaa, ei ole peli menetetty vielä :) tiedän, helpommin sanottu kuin tehty.
 
Minuukin pelottaa, että ei tarpeeksi vahvistu viiva, vaikka onkin vahvistunut... :arghh:
Ei auta kun odotella. Vaikea tietää milloin sen pitäisi olla vahva jo, kun menkkojen oletettu alkupäiväkin on mysteeri.. maanantaina kun sain haamun testiin, niin olisiko se ollut tämän kierron oikea kp1 alkamispäivä vaiko ei.. eilen testasin jo hieman vahvempaa.. jos maanantaina testaisin taas, pitäisikö olla paljonkin vahvempi kuin viikko takaperin..
 
Toivotaan vahvistumisia teille<3 onnistuneessa raskaudessa testasin ekaa kertaa vasta kolme pv menkkojen alun jälkeen, sillon oli kyl ihan räikee viiva, mut varmasti yksilöllistäkin:)
 
Tää on vähän outoa. Mutta siis ehkä jopa haaleampi tuo PC viiva kun eilen. Mutta onestepissä taas selvempi. Hulluksihan tässä itsensä tekee. Ja joo moni haluaa sanoa että älä testaa mutta helpommin se on sanottu kuin tehty!
 
Tää on vähän outoa. Mutta siis ehkä jopa haaleampi tuo PC viiva kun eilen. Mutta onestepissä taas selvempi. Hulluksihan tässä itsensä tekee. Ja joo moni haluaa sanoa että älä testaa mutta helpommin se on sanottu kuin tehty!

Enpä oo itse koskaan onnistunut olemaan testaamatta, vaikka hermoja raastavaa se on.
Mulla oli keskenmeno rv 5+5 ja viiva ei lähtenyt vahvistumaan kunnolla. Tavallaan olin siis jo sitten valmistautunutkin "huonoihin uutisiin".
Toisaalta, viivoihin ei aina oo tuijottamista, kuopuksesta sain hyvin varhain jo suht vahvaa viivaa ja sitten yks aamu tuli vaan hailakka hädin tuskin silmillä nähtävänähtäv! Ajattelin että turhaan menen neuvolaankaan, kun mulle oli varattu sellainen ajoissa. No, sitten päivällä pissasta tulikin taas näkyvämpi viiva. En tiedä mikä siinäkin sitten oli. Tsemppiä!! :)
 
Enpä oo itse koskaan onnistunut olemaan testaamatta, vaikka hermoja raastavaa se on.
Mulla oli keskenmeno rv 5+5 ja viiva ei lähtenyt vahvistumaan kunnolla. Tavallaan olin siis jo sitten valmistautunutkin "huonoihin uutisiin".
Toisaalta, viivoihin ei aina oo tuijottamista, kuopuksesta sain hyvin varhain jo suht vahvaa viivaa ja sitten yks aamu tuli vaan hailakka hädin tuskin silmillä nähtävänähtäv! Ajattelin että turhaan menen neuvolaankaan, kun mulle oli varattu sellainen ajoissa. No, sitten päivällä pissasta tulikin taas näkyvämpi viiva. En tiedä mikä siinäkin sitten oli. Tsemppiä!! :)

Kiitos! Ei vissiin auta kun lähteä uudelle apteekki reissulle. Nyt mentävä vähän kauemmas kun samaan ei kyllä eilisten ostosten kanssa kehtaa. Mun testikasa eilen ei takuulla jäänyt huomaamatta niin olis varmaan outoa jos tänään olisin hakemassa lisää. :D:D:D:D
 
Tiedän tuon tunteen kun hävettää rampata apteekissa ja lähikaupassa, joskus tilannut jopa netistä apteekkituotteita ihan vaan jotta sais muutaman testinkin kyytiin :grin
Toivottavasti ei kovin kaukana oo. :happy:
 
Takaisin
Top