Raskaaksi 2019

Huhhuh. Huomenna 4vkoa leepistä ja rupi irtosi. Tuli sellanen tulva yhtäkkiä ja kauhee klimppi (anteeksi..) Vähän meinas huono olokin tulla. En tiedä johtuiko vuodosta vai sen verimäärän näkemisestä. Viimeksikin oli sama ja sit tais helpottaa vuoto. Toivottavasti nyt kävis myös niin.

Tsemppiä <3

Heips kaikille, tuntuu ihan kuin olisin ollut poissa jo ikuisuus...
Mulla ei ole mitään uutta kerrottavaa. Hiiva häiritsi meitä tässä kierrossa, joka kerta kun menkat tulee niin pettyy vähän mutta uusi työ saa kyllä minut piristymään onneksi. Ei se silti estä meitä yrittämästä. En ole tikuttanut mutta voisin vannoa että ovis oli viikonloppuna, ja silloin tuli kyllä talletusta tehty.

Tuohon taloushommaan voisin kommentoida että mieheni tienaa suht hyvin joten siinä ei tule olemaan ongelmia, me ollaan jopa mietitty että jos tai kun meille suodaan lapsi, niin hän voisi jopa jäädä kotiin pidemmäksi aikaa. Sopii meille molemmille kyllä :)

Mutta mitäs täällä? Onko alinahsta kuulunut mitään?

Mutta nainen puhelimes sanoi että jos tulot on oleellisesti muuttunut kahden vuoden takaisista niin sitten käsitellään erikseen. Ja tietenkin jos nykyisin on töissä ja v.2017 ei ollut töissä niin tietenkin se otetaan nykyisen palkan mukaan...
Tai jos nyt ei ole töissä niin kuvittelisin että siinäkin tilanteessa otetaan parempi vaihtoehto eli se kahden vuoden takainen.

Edit: Jaha, ja tämä olikin jo aika selkeästi tuolla sanottu. Tekstiä kuulkaa tulee tänne aika nopsaa vauhtia että onko teillä(meillä) muta elämää :D

Joinain päivinä on kyllä liikaa ruutuaikaa:)) niinku tänään:)) ap puuhattiin lapsosen kanssa, ip:n istuin ihan naurettavan tylsässä koulutuksessa, siitä 24h pesulaan pyykkään koska kylppäriremontti, lisää tylsistymistä. Just kerkee kotiin nukuttaa lapsen, kotiaskareet ja nyt zzzz, että jaksaa taas huomenna nousta sianpieremän aikaan:))

Millos teillä newmoon aloitetaan hoidot?:)

Huh äsken pisti oikeaan rintaan, nännin kohdalta. Siis ihan kun ois jotain piikkiä työntäny nännin sisältä. Onko jollain voodoo-nukke :hilarious: mitähän nää tällasetkin kivut on.. Hormonit? Lihas? o_O just ku mietin milloinhan vois taas raskautua :grin tarvii mielenlujuutta ettei tässä rupee jo kuvittelee olevansa raskaana :hilarious: korkeintaan ovis mahdollista..

Heips kaikille, tuntuu ihan kuin olisin ollut poissa jo ikuisuus...
Mulla ei ole mitään uutta kerrottavaa. Hiiva häiritsi meitä tässä kierrossa, joka kerta kun menkat tulee niin pettyy vähän mutta uusi työ saa kyllä minut piristymään onneksi. Ei se silti estä meitä yrittämästä. En ole tikuttanut mutta voisin vannoa että ovis oli viikonloppuna, ja silloin tuli kyllä talletusta tehty.

Tuohon taloushommaan voisin kommentoida että mieheni tienaa suht hyvin joten siinä ei tule olemaan ongelmia, me ollaan jopa mietitty että jos tai kun meille suodaan lapsi, niin hän voisi jopa jäädä kotiin pidemmäksi aikaa. Sopii meille molemmille kyllä :)

Mutta mitäs täällä? Onko alinahsta kuulunut mitään?

Heiii!

Voihan hiiva! Inhottava! Sais pysyä poissa!
Kyllä teille sais alkaa se plussa tulla! Kovasti tsemppiä ja plussatuulia siis! :)
Ja onpas kiva kuulla että viihdyt uudessa työssäsi!

Täällä porskutellaa menemään, rv23+4 nyt ja poika ois tulossa. <3
Mahan kasvatusta ja töitä ois vielä n. 2,5kk ennen äitiyslomaa. Mies oli juuri viikon sairaalassa osastolla niin oli aika vaikea koko viime viikko. Hänellä tämmöinen välimuotoinen koliitti, eli paksusuolen tulehdus. Jota pidetään lääkityksellä kurissa, välillä voi silti olla niitä aktiivisia vaiheita jolloin joutuu osastolle sairaalaan. Edellisen kerran oli just muutama viikko sitten takaperin samasta syystä osastolla, sai uuden lääkkeen rinnalle joka ei sitten sopinutkaan ja joutui näinkin pian takaisin. Mutta jospa nyt pysyisi tulehdus kurissa edes hetken, meillä lähtö Kyprokselle 13.5 ja viikko ollaan siellä joten senkin takia toivotaan että pysyy nyt terveenä. :p

Ymmärrän tämän erittäin hyvin. Mulla on nyt menossa tn 4+0 eli hyvin alussa ja riskit keskeytymiseen/tuulimunaan/jne on ymmärrettävästi isot. Siltikin joissain töissä on pakko kertoa ajoissa. Nämä asiat on erittäin luottamuksellisia ja niiden perusteella ei saa syrjiä. Joten mä rohkaisisin sua ihan rohkeasti ilmoittamaan esimiehelle miten asia on tai että sun tarvii käydä verikokeessa. Eikä välttämättä tarvitse muuten sanoa mikä verikoe. Tai sitten kiltisti piinailet sen pari viikkoa jos se muuttaa tilannetta?

Tai sitten selviää jo huomenna digillä :happy:. Mun pomo on sellanen hölösuu etten ihmettelis, vaikka paljastais kaikille, miks oon poissa. Eihän se sais, mutta aina meillä on kaikki tienny miksi joku on saikulla o_O.
Käyn neuvolan luukulla tänään varaan sen ajan varmuuden vuoksi, jos siellä ketään näkyy, ku vahvasti näyttää siltä että olen raskaana (kaks testiä, oireet, menkat 4 päivää myöhässä). Sen voi kyllä perua sitten :oops: (toivottavasti ei). Tänään siksi, ku mies on viel iltavuorossa, niin saan kyydin. Muuten en ehtisi ennen töitä ja puhelimeen ne ei vastaa.

Oi Newmoon, sehän onkin sitten jo ihan pian<3 jännää!

Ja toivotaan kovasti stellamomille plussaa, alkais olla kyllä teidän vuoro jo!

Muillekin tsempit kiertojen eri vaiheisiin:) toivotaan lisää hyviä uutisia:)

Täällö kp4, alkaa olla menkat lusittu, jää lyhkäisiksi niin kuin epäilinkin. Sitten vaan taas oviksen metsästykseen:)

Newmoon, uskon, mua jännittää jo sun puolesta:) toivottavasti tuottaa pikaista tulosta. Että kesäkuussako voisit olla parhaassa tapauksessa jo raskaana?<3

Moikka vaan,
Nyt on yöunet menetetty jo kun viime yönä jotain tapahtui. Tuli suoraan sanottuna vessahätä ja vihloi niin kauheasti kun se suoli rupes toimiin. Toinen mikä herätti oli tissikipu eri asennoissa, oksensin yöllä kun peitto haisi pahalta ja itkin kun tajusin että enhän mä ees oo saanut kunnon viivaa niin miten voin kuvitella olevani raskaana ja kaikki nuo oireet? Rinnat edelleen pehmeät ja silkkiset täynnä verisuonia.
Nyt on verikoepaikka tiedossa mut eka pitää tulla tili.

Tindell : oli ne testit niin selkeitä et kyllähän sä ootat <3

Mul on kans kp9 ja oon nyt jo muutaman päivän tikuttanu ovista. Viime kierros ovis oli jo kp12. Niin sen takii alotin nyt jo aikasin testaa

Miltäs sun tikut on näyttäneet?
Kp 11 tänään ja kaksoishormoni vikkuttaa hymynaamaa, liuskat vielä ei. Viime kierrossa mulla vilkutti 8 päivää, mutta se oli muutenkin outo kierto kun hormonaalisen lopetin.

Mistähän löydettäis koko porukalle joku tukkupakkaus CB tikkuja? Vaikka sata per nenä, niin pääsis alkuun. Pitäskö laittaa CB sähköpostia ja sanoa, että eihän meillä oo rahaa edes vauvakamoihin kun kaikki menee jo odotusta odottaessa. :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Miltäs sun tikut on näyttäneet?
Kp 11 tänään ja kaksoishormoni vikkuttaa hymynaamaa, liuskat vielä ei. Viime kierrossa mulla vilkutti 8 päivää, mutta se oli muutenkin outo kierto kun hormonaalisen lopetin.

Mistähän löydettäis koko porukalle joku tukkupakkaus CB tikkuja? Vaikka sata per nenä, niin pääsis alkuun. Pitäskö laittaa CB sähköpostia ja sanoa, että eihän meillä oo rahaa edes vauvakamoihin kun kaikki menee jo odotusta odottaessa. :hilarious:

Viel ei oo ovista tikut näyttäny. Pelkkii haaleita viivoja. Flo ennustaa ovista 3 päivän päähän

Moikka vaan,
Nyt on yöunet menetetty jo kun viime yönä jotain tapahtui. Tuli suoraan sanottuna vessahätä ja vihloi niin kauheasti kun se suoli rupes toimiin. Toinen mikä herätti oli tissikipu eri asennoissa, oksensin yöllä kun peitto haisi pahalta ja itkin kun tajusin että enhän mä ees oo saanut kunnon viivaa niin miten voin kuvitella olevani raskaana ja kaikki nuo oireet? Rinnat edelleen pehmeät ja silkkiset täynnä verisuonia.
Nyt on verikoepaikka tiedossa mut eka pitää tulla tili.

Tindell : oli ne testit niin selkeitä et kyllähän sä ootat :Heartred

En jotenki uskalla luottaa, ennen ku teen sen digin, toisaalta kuitenkin oon niin varma että kävin sen neuvolan aamulla varaamassa. Oisin toivonut saavani jotain ohjeita, miten syödä, mutta multa kysyttiin vaan syönkö vitamiinilisää, sanoin että foolihappoa, käskivät syömään myös d-vitamiinia. Ei siinä kiireessä sitten tajunnut kysyä.. Ihan pihalla asioista, ku ei ole kokemusta. Vkolla 10 on se eka aika. Ei kerrottu mitä siellä tehdään. 1.5h menee ja joku lappu pitää täyttää. Jospa siinä lapulla ois jotain infoa, en oo ehtiny lukea sitä vielä.

Takaisin