Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Katsoin tuossa että toukokuun lopussa olen tässä ketjussa ovista odottanut saapuvaksi. No sitä ovista en lopulta saanut kiinni ja sitten pistin testit kaappiin. Greippimehua join kolme pulloa ja senkin lopetin. Ihan hirveä työstressi oli toukokuussa. Tuntemuksista päätellen se ovis kuitenkin saattoi tulla reilun viikon myöhässä ja siten olisi nyt suunnilleen dpo7. Kp31 ainakin on. Välikierto ovulaation induktiosta. Ihan hurjan pitkä kierto on ollut. Tuntuu että ihan parhaat pohjat ei tärpille ole ollut, paitsi yrittämisestä se ei ainakaan ole jäänyt tällä kertaa kiinni.Mitäs kaikille kuuluu?
Joskus mietin Sofiaa, että onhan kaikki hyvin siellä? Kaksoset varmaan kyllä pitävät kiireisinä, ymmärrettävää jos ei ehdi foorumilla käymään.
Luulen että on vain kiireinen :) ainakin toivottavasti!
Meille kuuluu hyvää. Vauva ollut terve *kopkop* ja on niin söpö ja ihana hymytyttö että huh huh
Oliko teillä Omppu syksyllä alkamassa ivf vai mitä jatkosuunnitelmia?
Monesti myöhäinen ovulaatio voi olla hyvä, paksumpi limakalvo ainakin
Hyvää kesää kaikille
Tokikin muistan! Paljon onnea ja tarrasukkia! Ihanaa, että tähänkin ketjuun tulee vielä plussia!Moi kaikki ihanaiset
Muistaakohan kukaan enää mua...
en ole päivittänyt ikuisuuksiin, olen käynyt kyllä lukemassa että mitä teille kuuluu!
Muutamapäivä sitten mulla alkoi semmoinen rusehtava tuhnuttelu jota tulee välillä pyyhittäessä, ei missään vaiheessa tule siteeseen asti, eilen tein sitten tämmöiset, Mulla ei ole yhtään luottavainen olo että tässä kävisi hyvin (varmaan koska toi tuhnuttelu) pelottaa joka vessareissulla että tulee verta.
Pelko myös että mitä jos testit ei vaan vahvistu liibalaaba, ahdistus on läsnä.
Nyt ehkä dpo11 ihan korkeintaan dpo12
ja laskuri näyttää että 3+4 tai 3+5
Jotain tuntemuksia välillä alavatsalla tai kohdunnapukassa vähän niinkuin menkkakramppeja? ja tai painontunnetta alavatsalla, alaselässä myös tuntuu välillä.
Mäkin muistan! Paljon onnea ja toivotaan kovasti et fiiliksistä huolimatta pysyis seuraavat 9kk kuin pitkään teillä oli nyt yritystä alla?Moi kaikki ihanaiset
Muistaakohan kukaan enää mua...
en ole päivittänyt ikuisuuksiin, olen käynyt kyllä lukemassa että mitä teille kuuluu!
Muutamapäivä sitten mulla alkoi semmoinen rusehtava tuhnuttelu jota tulee välillä pyyhittäessä, ei missään vaiheessa tule siteeseen asti, eilen tein sitten tämmöiset, Mulla ei ole yhtään luottavainen olo että tässä kävisi hyvin (varmaan koska toi tuhnuttelu) pelottaa joka vessareissulla että tulee verta.
Pelko myös että mitä jos testit ei vaan vahvistu liibalaaba, ahdistus on läsnä.
Nyt ehkä dpo11 ihan korkeintaan dpo12
ja laskuri näyttää että 3+4 tai 3+5
Jotain tuntemuksia välillä alavatsalla tai kohdunnapukassa vähän niinkuin menkkakramppeja? ja tai painontunnetta alavatsalla, alaselässä myös tuntuu välillä.
LuomuplussaTokikin muistan! Paljon onnea ja tarrasukkia! Ihanaa, että tähänkin ketjuun tulee vielä plussia!
Jospa se tuhnu on vain normaalia alkuraskauden vuotoa, toivotaan niin!
Oliko tämä luomuplussa vai olitteko hoidoissa?
No toivottavasti saas nähdä... päivittelen tilannetta, kyllä kävi miten kävi.Mäkin muistan! Paljon onnea ja toivotaan kovasti et fiiliksistä huolimatta pysyis seuraavat 9kk kuin pitkään teillä oli nyt yritystä alla?
KiitosWau sinpura! Oon miettinyt usein miten menee. Onnea kovasti ja tarrasukkia
Pahoittelut omena
Onneksi Ivf tuntuu olevan kovin tehokas hoitomuoto, jos sitä kohti menette. Tokikaan ei varmasti lohduta nyt yhtään mutta kovasti pidän peukkuja pystyssä
Kiitos
Ivf ei jotenkin houkuta yhtään, mutta kai siihen on pakko jossain vaiheessa taipua...
Lisäys: se lähtee jo siitä, että mies ei halua tuttujen tietävän meidän olevan hoidoissa. ivf tuntuu aika raskaalta tieltä, varsinkin jos se pitää salata läheisiltä... Hirveä määrä peittelyä ja valehtelua siinä vaiheessa. Plus kaikki pistelyt ja lääkkeiden sivuvaikutukset kun olen henkisesti rankassa työssä. En tiedä, miten jaksaisin.