Raskaaksi 2019

Hei mä tuun täältä kyselemään, onko kellään pahentuneet menkkakivut synnytyksen jälkeen tai vuoto runsastunut?
Imetän edelleen, menkat alkoi just 11kk synnytyksestä ja jestas mitkä kivut. Nyt jo 3 päivää koskee ja kyllä tällä vuodon määrällä heikottaakin jo :Face With Ok Gesture:
Yäk, tätä oloa. :Face Without Mouth:

Hei mä tuun täältä kyselemään, onko kellään pahentuneet menkkakivut synnytyksen jälkeen tai vuoto runsastunut?
Imetän edelleen, menkat alkoi just 11kk synnytyksestä ja jestas mitkä kivut. Nyt jo 3 päivää koskee ja kyllä tällä vuodon määrällä heikottaakin jo :Face With Ok Gesture:

Mulla ei oo kipuja mut vuodon määrä ollut hieman runsaampi mut siis varmasti ihan normi määrä. Mutta oon kuullut et etenkin ne ekojen kiertojen menkat synnytyksen jälkeen voi olla runsaanmat ja kivuliaammat. En sit tiiä voiko se jäädä silleen. Tsemppiä,toivottavasti loppuu nää asap :folded:

Mulla oli muutamat ensimmäiset kierrot ihan tappomeininkiä, tuplasuoja (kuppi+side) joita vaihdoin parin tunnin välein, ja silti tuli aina useammat ylivuodot. Pikkuhiljaa onneksi vuodon määrä väheni kohtuullisemmaksi, ehkä kolme-neljä kertaa oli tuollaista tosi runsasta.

Mitä dimoulle ja smoothielle kuuluu?
Kiitos kysymästä. Täällä huono olo alkanut helpottaa reippaasti ja muutoinkin hyvä olo, paitsi oma kunto on pohjamudissa ja näyttää et oisin jo yli puolenvälin :Face Without Mouth: kuitenkin kaikki pitäs olla hyvin, sykkeet oon saanu dopplerilla kuulumaan. Tänään 10+4 ja 1,5vk nt-ultraan. Ja niin ihanaa kun kevät ja aurinko lämmittää :Yellow Heart:

Hei kiva kun kerroitte kokemuksia. Täälläkin nuo ekat päivät oli ihan kauheita, nyt näyttäisi taittumaan päin, joskin on kyllä runsaammat olleet kun tavalliset selkeesti. Ihmettelin kyllä tota kipujen määrää kans, että en olis kyllä voinut edes kaupassa käydä saati mitään virkaa toimittaa, toivottavasti ei jää tommoiseksi tai sit mulla on aina saikkupäivä tiedossa :Weary Cat Face:

Mä oottelin jo synnytysuutisia :Grinning Face::Two Hearts:

Mitä dimoulle ja smoothielle kuuluu?

Torstaina pamahti 20+0. Edelleen on vähän vaikea käsittää, että raskaana ollaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: vaikka maha on jo ihan selkeä, liikkeitä tuntuu ja jonkun verran on kolotuksiakin, ei tosin onneksi mitään pahoja. Seuloissa ei käyty, mutta ultrien perusteella vauvalla pitäisi kaikki olla hyvin. Sukupuolta ei rakenneultrassa kysytty, kuten ei aiemmissakaan raskauksissa.

Miten sulla nyt hoitopolku on etenemässä? Inssejä tiedossa?

Torstaina pamahti 20+0. Edelleen on vähän vaikea käsittää, että raskaana ollaan :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: vaikka maha on jo ihan selkeä, liikkeitä tuntuu ja jonkun verran on kolotuksiakin, ei tosin onneksi mitään pahoja. Seuloissa ei käyty, mutta ultrien perusteella vauvalla pitäisi kaikki olla hyvin. Sukupuolta ei rakenneultrassa kysytty, kuten ei aiemmissakaan raskauksissa.

Miten sulla nyt hoitopolku on etenemässä? Inssejä tiedossa?

Ihanaa, olet jo niin pitkällä! Ja hienoa, että vauvalla on kaikki hyvin!

Ainakin pari inssiä yksityisellä, joo. Nyt vaan taitaa ovikset osua viikonlopuille, tosin ei se ole este siellä yksityisellä. Elän toivossa, että tuo hysteroskopiassa tehty polyypin poisto auttaisi tulemaan raskaaksi näin miedoilla hoidoilla. Menopur-pistokset alkoivat taas tässä kierrossa. Antoivat viime kierrossa hyvän vasteen.

Ja nyt myös alkaa tuntua siltä, että kaipaan taukokiertoa seuraavaksi, jos ei nyt tärppää.

Tyttö syntyi 28.4., tulikin käynnistys raskausmyrkytyksen myötä :) synnytys oli nopea ja helpohko, istukka jäi vauvan jälkeen kiinni ja se piti leikata :/ muuten kaikki hyvin ja huomenna luultavasti kotiin :red-heart:

Tyttö syntyi 28.4., tulikin käynnistys raskausmyrkytyksen myötä :) synnytys oli nopea ja helpohko, istukka jäi vauvan jälkeen kiinni ja se piti leikata :/ muuten kaikki hyvin ja huomenna luultavasti kotiin :red-heart:

Onnea vielä täälläkin, ei tätä liikaa voi hehkuttaa! :hello :happy093 :red-heart:

Paljon onnea! :smiling face with heart-eyes: :smiling face with heart-eyes:

Paljon onnea!:red-heart:

Onnea Jann! :red-heart::smiling face with heart-eyes:
Onneksi nyt teillä kaikki hyvin :smiling-eyes::folded:

Paljon onnea koko perheelle :Two-hearts:

Ihanaa, paljon onnea :Two-hearts::Two-hearts:

Takaisin