Raskaaksi 2019

Kp32 dpo14, taitaa siinä viivaa näkyä :Weary Cat Face:
Sain vaan 2,5h pidätyksen kun 5v kipitti mukaan ekalle vessareissulle puol neljän jälkeen, sit ei uni enää tullutkaan ja oon vaan kuunnellu äänikirjaa ja kuluttanu aikaa.
Nyt ei auta kun toivoa vahvistumista! On tää kyllä vähän selvempi, kuin ne tosi haaleat haamut mitä viime vuonna sain useamman kerran.
Thumbs up!




Mitä mun paljaat silmät näkeekääm ilman siristelyjä!!! Varovaiset onnittelut, ihanaaa :red-heart:
 
Täällä rutiini ultrassa pojilla kaikki hyvin, painoa noin 600g ja vain 6g painoeroa. Mamma loma alkaisi 26.3 mutta lääkäri kirjoittikin jo sinne asti sairasloman kun ei enään pysty töissä olemaan. Sain myös sektio lupauksen mitä toivoin.

Hyvä, että sait suoraan saikun sinne asti, ettei tarvitse pätkissä sitä pyydellä aina uudestaan! Ne taitaakin kaksoisraskauksissa laittaa aika herkästi saikulle ja hyvä niin. Kahden vauvan kantaminen mukana lienee työlästä, arvaan. Onko ollut Sofia millainen olo yleensäkin?
 
Oliko se nyt niin ettei peräkkäisinä päivinä kannata testata, ettei eroa välttis huomaa kerta hcg tuplaantuu puolentoista vuorokauden välein?
Mietin et kannattaako huomenna edes testata, vai odotella rauhassa ylihuomiseen. Toki jos sattuis saamaan kunnon pidätyksen, niin voishan siinä sitten jotain eroa näkyäkkin. Äääh..
 
Oliko se nyt niin ettei peräkkäisinä päivinä kannata testata, ettei eroa välttis huomaa kerta hcg tuplaantuu puolentoista vuorokauden välein?
Mietin et kannattaako huomenna edes testata, vai odotella rauhassa ylihuomiseen. Toki jos sattuis saamaan kunnon pidätyksen, niin voishan siinä sitten jotain eroa näkyäkkin. Äääh..

Siis varmasti kantsii odotella ylihuomiseen, sillon näkee paremmin vahvistumista, mut aina eri asia malttaako :Speak No Evil Monkey:
 
Jep, luin uudestaan oman tekstini ja mietin MITÄ mä olen ajatellu kirjottaessani rauhassa?? :tears:

Mä en osannut vastata kun mietin et mitä järkeä olla testaamatta :rolling: tai toki se olisi järkevää mut en pystyis :No Evil Monkey:
 
Täällä ollaan oltu sairaslomalla joulukuun puolivälistä asti, jatkuu äitiyslomaan 29.1 saakka. Ihan hullua että laskettuun aikaan enään reilu 7 viikkoa. Mihin tää aika on mennyt:Weary Cat Face:
Ihana kuulla Sofian kuulumisia:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Miten jann voit?

Ja joo tosta testaamisesta, parhaillaan tein saman päivän aikana aamuin illoin testejä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: sit analysoin niitä tyyliin taskulampun kera:Eyes:
 
Täällä ollaan oltu sairaslomalla joulukuun puolivälistä asti, jatkuu äitiyslomaan 29.1 saakka. Ihan hullua että laskettuun aikaan enään reilu 7 viikkoa. Mihin tää aika on mennyt:Weary Cat Face:
Ihana kuulla Sofian kuulumisia:Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Miten jann voit?

Ja joo tosta testaamisesta, parhaillaan tein saman päivän aikana aamuin illoin testejä:Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: sit analysoin niitä tyyliin taskulampun kera:Eyes:

Millasia oireita sit oli et saikulle? Ihmettelen kyllä jos en itsekin saikuta viimeistään maaliskuusta. Vielä kuitenkin työkunto hyvä. Ja pomo jaksaa puhua mukautetusta työstä mikäli tarvii.. mieluummin oisin kotona :rolling: motivaatio ainakin poissa.. no enää noin 10vkoa töitä..kiitos kysymästä :red-heart: tsemppiä loppurutistukseen!
 
Millasia oireita sit oli et saikulle? Ihmettelen kyllä jos en itsekin saikuta viimeistään maaliskuusta. Vielä kuitenkin työkunto hyvä. Ja pomo jaksaa puhua mukautetusta työstä mikäli tarvii.. mieluummin oisin kotona :rolling: motivaatio ainakin poissa.. no enää noin 10vkoa töitä..kiitos kysymästä :red-heart: tsemppiä loppurutistukseen!

Mulla kävi niin et ihan rutiini neuvolalääkäri tarkastuksessa kohdunkaula oli lyhentynyt ja paikat pehmenneet, äippäpolille sitten pääsin ja siellä ultrattiin tarkemmin. Ei onneksi akuuttia tilannetta, mutta kahden viikon välein kontrollit ja kotona lepoa. Mulla ei ollut mitään supistuksia tms, selkäkään ei oo ollut kertaakaan kipeä raskaana:rolling: mutta lepo näyttää auttaneen, viime kontrollissa kohdunkaulan tilanne oli jo vähän parempi. Pysyisi vielä hetken masussa:Two-hearts:
Tsemppiä myös ja jos alkaa tuntumaan tuskaiselle niin saikulle vaan:red-heart:
 
Mulla kävi niin et ihan rutiini neuvolalääkäri tarkastuksessa kohdunkaula oli lyhentynyt ja paikat pehmenneet, äippäpolille sitten pääsin ja siellä ultrattiin tarkemmin. Ei onneksi akuuttia tilannetta, mutta kahden viikon välein kontrollit ja kotona lepoa. Mulla ei ollut mitään supistuksia tms, selkäkään ei oo ollut kertaakaan kipeä raskaana:rolling: mutta lepo näyttää auttaneen, viime kontrollissa kohdunkaulan tilanne oli jo vähän parempi. Pysyisi vielä hetken masussa:Two-hearts:
Tsemppiä myös ja jos alkaa tuntumaan tuskaiselle niin saikulle vaan:red-heart:

No voi hitsi kun täällä pääsee neuvolalääkärille vasta rv 35 :Angry Face With Horns: pahinta mulla tää jatkuva pissahätä ja jalkapöytä kipuilee :No Evil Monkey: saatan käydä reumalääkärillä ens ke..jos pistää kortisonia niin tulee pari päivää saikkua.. ja sit kädet puutuu nukkuessa ja ranne kipuilee, mut ne kai normaalia raskaana..
 
Pääset kyllä aiemminkin neuvolalääkärille! Jos siis soitat ja pyydät. Mä ramppasin siellä/äitiyspolilla aika paljon..
Saikulla olin jostain rv 27 lähtien.

Nojoo mut jos ei ole oireita :/ ellei tätä jalkaa siellä näyttäisi..soitetaanko tavalliseen neuvolaan ja pyydetään sieltä aika?
Vai oisko toi reumalääkäri parempi..
 
Takaisin
Top