Nyytti
Asioista perillä oleva
Voi ei..Neljän tunnin pidätyksellä puhdas nega tänäänkin, (arvioitu) dpo16, kp31. Kai tämä sitten oli joku ovuloimaton kierto. Katsotaan, milloin se kp1 saapuu...
Edit. Eikun kp32, mutta sen sama.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei..Neljän tunnin pidätyksellä puhdas nega tänäänkin, (arvioitu) dpo16, kp31. Kai tämä sitten oli joku ovuloimaton kierto. Katsotaan, milloin se kp1 saapuu...
Edit. Eikun kp32, mutta sen sama.
Voi ei..
HalausKiitos . Mutta tuo sinun plussa tuo toivoa, että ehkä täälläkin vielä. Kun ei se sinunkaan polkusi helpoin ole ollut.
Kp32 dpo14, taitaa siinä viivaa näkyä
Sain vaan 2,5h pidätyksen kun 5v kipitti mukaan ekalle vessareissulle puol neljän jälkeen, sit ei uni enää tullutkaan ja oon vaan kuunnellu äänikirjaa ja kuluttanu aikaa.
Nyt ei auta kun toivoa vahvistumista! On tää kyllä vähän selvempi, kuin ne tosi haaleat haamut mitä viime vuonna sain useamman kerran.
Thumbs up!
Täällä rutiini ultrassa pojilla kaikki hyvin, painoa noin 600g ja vain 6g painoeroa. Mamma loma alkaisi 26.3 mutta lääkäri kirjoittikin jo sinne asti sairasloman kun ei enään pysty töissä olemaan. Sain myös sektio lupauksen mitä toivoin.
Oliko se nyt niin ettei peräkkäisinä päivinä kannata testata, ettei eroa välttis huomaa kerta hcg tuplaantuu puolentoista vuorokauden välein?
Mietin et kannattaako huomenna edes testata, vai odotella rauhassa ylihuomiseen. Toki jos sattuis saamaan kunnon pidätyksen, niin voishan siinä sitten jotain eroa näkyäkkin. Äääh..
Jep, luin uudestaan oman tekstini ja mietin MITÄ mä olen ajatellu kirjottaessani rauhassa??Siis varmasti kantsii odotella ylihuomiseen, sillon näkee paremmin vahvistumista, mut aina eri asia malttaako
Jep, luin uudestaan oman tekstini ja mietin MITÄ mä olen ajatellu kirjottaessani rauhassa??
Täällä ollaan oltu sairaslomalla joulukuun puolivälistä asti, jatkuu äitiyslomaan 29.1 saakka. Ihan hullua että laskettuun aikaan enään reilu 7 viikkoa. Mihin tää aika on mennyt
Ihana kuulla Sofian kuulumisia
Miten jann voit?
Ja joo tosta testaamisesta, parhaillaan tein saman päivän aikana aamuin illoin testejä sit analysoin niitä tyyliin taskulampun kera
Millasia oireita sit oli et saikulle? Ihmettelen kyllä jos en itsekin saikuta viimeistään maaliskuusta. Vielä kuitenkin työkunto hyvä. Ja pomo jaksaa puhua mukautetusta työstä mikäli tarvii.. mieluummin oisin kotona motivaatio ainakin poissa.. no enää noin 10vkoa töitä..kiitos kysymästä tsemppiä loppurutistukseen!
Mulla kävi niin et ihan rutiini neuvolalääkäri tarkastuksessa kohdunkaula oli lyhentynyt ja paikat pehmenneet, äippäpolille sitten pääsin ja siellä ultrattiin tarkemmin. Ei onneksi akuuttia tilannetta, mutta kahden viikon välein kontrollit ja kotona lepoa. Mulla ei ollut mitään supistuksia tms, selkäkään ei oo ollut kertaakaan kipeä raskaana mutta lepo näyttää auttaneen, viime kontrollissa kohdunkaulan tilanne oli jo vähän parempi. Pysyisi vielä hetken masussa
Tsemppiä myös ja jos alkaa tuntumaan tuskaiselle niin saikulle vaan
Pääset kyllä aiemminkin neuvolalääkärille! Jos siis soitat ja pyydät. Mä ramppasin siellä/äitiyspolilla aika paljon..
Saikulla olin jostain rv 27 lähtien.