Raskaaksi 2019

Mähän kerroin käyneeni kesällä infuusiossa matalan ferritiinin takia. No viime pe kävin laajoissa verikokeissa ja samalla kontrolloitiin hemppa ja ferritiini. Hb 125 ja ferrit 269! Wtf.. Tulehdusarvot ja kaikki muu oli viitteissä, niistä en sen tarkemmin tiedä, mut nää kaks kysyin jo hoitajalta kun lääkärille soittoaikaa tuloksista varasin. Katsottiin jotain hormonikokeita myös samalla, kilpparit ym. Mut odoteltava sitä soittoaikaa et saa niistä tarkemmin tietoa.
Tänään ois viikko oviksesta, eli vielä ois jänniteltävä ens vkl yli. Menkkamaista jomottelua on ollu aika paljon.
Missäs vaiheessa muut yrittäjät?

Muokattu viimeksi:
Täällä dpo9. Altistuin koronalle ja kävin tänään testissä. En kuitenkaan jaksa stressata siitä, luotan että rokote antaa suojaa vakavaa tautia vastaan.

Mahdollisia raskausoireita en ole suostunut "kuuntemaan" yhtään, kun aina huijaavat. Vaikka myönnän, että heti tuli mieleen, että onkohan se raskausoire, kun koronatestissä testaaja ei meinannut saada tikkua mun nenään, koska nenäontelo oli niin tukossa. Eikä siis nuhaa ole, limakalvot vain turvoksissa. Viime raskaudessa minulla oli nenä ihan tukossa koko ajan, hengityskin tuhisi jatkuvasti, vaikkei ollut nuhaa. Sallin itselleni tämän pienen toiveajattelun. Muuten olen ollut "ruodussa".

Dpo10 ja ummetus loppui. Kyllä nämä merkit tuntuu viittaavan siihen, ettei taaskaan tärpännyt. Viimeistään ylihuomenna voisin testata negan alta pois.

Mä aion nyt tilata gelee royalea itelle ja miehelle vielä "viimeisensä poppaskonstina".
Oon kuukkeloinu ja lukenu täältä vausta asiaa koskevan ketjun, mut kiva ois kuulla teiltäkin, jos omakohtaista kokemusta :)
Eli minkä verran söitte ja miten, koko kierron vai kp1-ovis?

Mä aion nyt tilata gelee royalea itelle ja miehelle vielä "viimeisensä poppaskonstina".
Oon kuukkeloinu ja lukenu täältä vausta asiaa koskevan ketjun, mut kiva ois kuulla teiltäkin, jos omakohtaista kokemusta :)

Mä söin yhden purkin niitä suunnilleen koko kierron ajan. Eli kahteen kiertoon tais just riittää. En muista että niistä olis tullut mitään merkittäviä muutoksia, mut tästä on jo aika reilusti aikaa, että on voinut joku pikku juttu unohtuakin.

Nyt on testissä myo inositoli vai mikä se nyt on, mutta en saa niitä syötyä kun niitä kapseleita pitäis useamman kerran päivässä ottaa, enkä ikinä muista :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: varmaan pölyttyy kaapin pohjalle..

Täällä mennään ihan Joissa olisko Dpo3 taas kas kummaa ajotus kohillaan!!

Ootko nyytti kokeillu jo akupunktioo? Aattelin kun sanoit viimenen poppaskonsti ja se on itellä ollu paljon mielessä, ootan että mies kevään aikana palaa suomeen niin pystyy useemmin hyödyntää

Mulla ei geleet tuottaneet toivottua tulosta, ovis aikaistui muutamalla päivällä kp14/15->13. Sen sijaan vyöhyketerapian jälkeen alkoi raskaus (3vuoden yritys oli takana), joka valitettavasti meni kesken vk:lla 7. Keskenmenoon vaikutti puolestaan jo mun ikä 44, mutta uskon vyöhyketerapian buustanneen raskauden ainakin alkamaan.

Täällä mennään ihan Joissa olisko Dpo3 taas kas kummaa ajotus kohillaan!!

Ootko nyytti kokeillu jo akupunktioo? Aattelin kun sanoit viimenen poppaskonsti ja se on itellä ollu paljon mielessä, ootan että mies kevään aikana palaa suomeen niin pystyy useemmin hyödyntää
En oo, mä kammoan ajatustakin suoraan sanottuna:rolling:

Mulla ei geleet tuottaneet toivottua tulosta, ovis aikaistui muutamalla päivällä kp14/15->13. Sen sijaan vyöhyketerapian jälkeen alkoi raskaus (3vuoden yritys oli takana), joka valitettavasti meni kesken vk:lla 7. Keskenmenoon vaikutti puolestaan jo mun ikä 44, mutta uskon vyöhyketerapian buustanneen raskauden ainakin alkamaan.
Oviksen aikaistuminen ois vähän toiveissakin. Mulla ovis hilautunu heinäkuisen km jälkeen kp15 - > kp18 ja epäilen munasolun olevan tuolloin jo liian iso/vanha. Viimeksi ultrassa johtofolli oli suht iso jo kp12, lekuri sano oviksen olevan varmasti ihan lähipäivinä, vaan eipä ollu sillonkaan.
Pakko tässä on jotain kokeilla vielä, luin että sillä pitäis olla paljon terveysvaikutuksia, joten tuskin haittaakaan on.
Siinä pitäis olla b vitamiiniakin, mutta määristä ei lue missään. Jatkanko b complexia silti rinnalla, entä vehnänalkioöljy ja jättihelokkiöljy?

Miksei vyöhyketerapiaakin vois kokeilla. Oon paristi käyny keskimmäisen loppuraskaudessa, kun olin kuullu et vois auttaa synnytystä köynnistymään, mut ei kyl tehonnu sillon.

Dpo9 ja vaaleanpunaista pyyhkiessä. Voi kun uskaltais ajatella että olis jotain kiinnittymiseen liittyvää, mut eiköhän luteaalista vaan ole tulossa lyhyehkö ja enteilee tulevaa vuotoa.. Blaah.
Viime yönä tosin valvoin puoli kolmeen, kun uni ei kertakaikkiaan tullut. Hetken jo mietin oisko samanlainen oire kuin lokakuussa, silloin valvoin viikon verran ennenkuin km vuoto alkoi. Mutta tuo tuhru palautti kyllä maan pinnalle.
No, jospa geleet tulis pian ja alotan ne samoin tein kun tulevat.

Tääl ois kp29 dpo11. Tänään ei oo tuhrutellu paljoa, oikeastaan juuri lainkaan. Flunssa päällä ja ei auta, kuin antaa ajan kulua. Luteaali yleensä 11-12, hyvin harvoin ollu 13. Eli pari päivää voi jännitellä vielä. Kierrot ollu pääsääntöisesti 29 päivää, mut nyt oli taas ovis aika myöhään, niin venyyhän se.

Takaisin