Raskaaksi 2019

Kp1 ja kevyt masennus. Aukkariin tarvii miehen mukaan ilmeisesti Confounded Face Ensi viikolle ei löytynyt yhtään vapaata aikaa ja seuraavan viikon mies on lapissa. Eli kiltisti odotellaan sitten ENSI kierron alkuun.

Kiitos ihanat. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä vaan! Maha oli aamulla niin kipeä, että piti ottaa burana+panadol kombo ja ootella tovi, et pääs koirien kans aamupissalle edes. On tää kyllä ahterista.
Kiva tietty et jotain edes yrittää tapahtua.

Tonnille halit <3

Kp1 ja kevyt masennus. Aukkariin tarvii miehen mukaan ilmeisesti Confounded Face Ensi viikolle ei löytynyt yhtään vapaata aikaa ja seuraavan viikon mies on lapissa. Eli kiltisti odotellaan sitten ENSI kierron alkuun.

Miksi mies mukaan?
Pahoittelut Tonni ja Nyytti Beating Heart

Miksi mies mukaan?
Pahoittelut Tonni ja Nyytti Beating Heart

En kans osaa yhtään sanoa Astonished Face Mutta puhelimessa piti mua ihan toopena kun kysyin, että pitääkö se mieskin siellä olla..? "Tottakai!" Kiva vaan tosiaan kun lapin reissun jälkeen alkaa taas tyyliin vuoroviikot Irlannissa. Ei päästä ikinä edes aukkariin asti tätä menoa Clapping Hands Light Skin Tone

Voi nyytti Broken Heart voisitkohan saada jotain tutkimuksia siitä, miksi tulee noin paljon keskenmenoja? Tiedän että lapsettomuushoitoihin ette enää pääse, mutta kai nää keskenmenotutkimukset on eri asia?

Tonni, kuulostaa kyllä erikoiselta että miehen täytyy olla aukkarissa mukana. Ellei sitten kyseessä joku yhdistetty ensikäynti plus aukkari? Siinä kun ei kuitenkaan saa sellaisia troppeja että tarvitsisi saattajaa (niinkuin punktiossa) eikä miehellä mitään kädestäpitämistä suurempaa roolia muutenkaan.

Pahoittelut tonnilleBroken Heart meilläkään ei mies ollut mukana aukkarissa ja ettekö ensikäynnillä jo olleet? ErikoistaAstonished Face-

Plus meillä ainakin kielletty miestä tulemasta paikalle, ellei oo pakko, koska korona kontaktit, onpa outoa.. soittaisin ja kysyisin uudelleen ja perustelutkin, eikä vaan mitään alentuvaa "tottakai".. Astonished Face

Ja pahoittelut Nyytti!

Voi nyytti Broken Heart voisitkohan saada jotain tutkimuksia siitä, miksi tulee noin paljon keskenmenoja? Tiedän että lapsettomuushoitoihin ette enää pääse, mutta kai nää keskenmenotutkimukset on eri asia?

Tonni, kuulostaa kyllä erikoiselta että miehen täytyy olla aukkarissa mukana. Ellei sitten kyseessä joku yhdistetty ensikäynti plus aukkari? Siinä kun ei kuitenkaan saa sellaisia troppeja että tarvitsisi saattajaa (niinkuin punktiossa) eikä miehellä mitään kädestäpitämistä suurempaa roolia muutenkaan.
Joskus neuvolasta kysyin, niin ei kuulemma tutkita ellei oo tyyliin kymmentä km peräkkäin. Ihmettelin vähän. Voishan sitä kysyä uudelleen, mut en usko et tutkitaan.
Eiköhän nää kolme viimesintä lasketa kemiallisiksi/varhaisiksi keskenmenoiksi, kun jo ekan viikon aikana vuotaneet pois.

Joskus neuvolasta kysyin, niin ei kuulemma tutkita ellei oo tyyliin kymmentä km peräkkäin. Ihmettelin vähän. Voishan sitä kysyä uudelleen, mut en usko et tutkitaan.
Eiköhän nää kolme viimesintä lasketa kemiallisiksi/varhaisiksi keskenmenoiksi, kun jo ekan viikon aikana vuotaneet pois.

Voiskohan pelkkä keltarauhastuki auttaa?

Mitä jos vaan varaat ajan ja sanot, että miehelle tuli este? Tuskin ne tutkimusta jättää tekemättä, kun ei siinä miestä tarvita.

Kurjaa, Tonni! Minäkin kyllä ihmettelen tuota, että aukkariin olisi miehen pakko tulla mukaan. Itse varasin tänään kuukausien pohdinnan jälkeen ajan itselleni yksityiselle aukkariin. Kysyin, saako mies tulla mukaan (koska korona), niin ilman muuta kuulemma. Voisiko Tonni olla, että se henkilö kuuli /ymmärsi väärin, että kysyt SAAKO mies tulla mukaan. Siihen luonteva vastaus olisi "tietysti". :think005

Vai olikohan tossa aukkarissa se, että voi olla niin kivulias tai tulla joku kohtaus sen jälkeen? Siis harvoin mutta voi, kai? Että yksin ei saisi lähteä sieltä? Äh. Eikai Anguished Face- muistin että mulla ois ollut mies mukana, mutta tarkemmin ajateltuna eikai ollut..en ole varma

Näin mä vähän mietinkin et sitä miestä sielä tarvita. Minäkään nurkassa seiso kun se runkkaa purkkiin Call Me Hand Light Skin Tone Käytiin tosiaan ensikäynnillä jo... Ainoo mitä mietin, et miehelle oli puhelimessa sanottu jotain (näin hyvin se taas muistaa kun oikein pinnistelee), että aukkarin jälkeen/yhteydessä saadaan sit se hoitosuunnitelma selville. Eli sit kun on molemmat mällitestit nyt tehty, ukko menee lisäkokeisiin labraan ja sit jos se aukkari on viimeinen steppi, niin ehkä sen takia haluaa molemmat siihen jo ettei tartte taas erikseen varata lääkäriä..?

Ehkä, en tiedä Cat With Tears Of Joy Anyhow, soitan sinne maanantaina uudestaan ja kysyn mikä homma.

Muistatte mun sanna marin unen, viimeyönä mun lapsuuden kodissa lenteli linnut sisällä sitte mun kädessä oli joku ötökkä ha herrään siine kun hakkaan omaa kättä. Astonished Face- nää on hyvin mystisiä mä en yleensä muista nähteeni mitään, tästä kierrosta tää oli jo varmaan kolmas uni. Menkat pitäs alkaa tiistaina ja toisen apin mukaan keskiviikkona, kipuja on kyllä mutta ei mitään pyyhintää tai yhdynnän aikasta..
Mä en normisti testaa ennen menkkoja mutta mies olis tänään vielä kotona että voitas yhessä testata, nyt jotenkin haluisin testaa sen negan pois!

Muistatte mun sanna marin unen, viimeyönä mun lapsuuden kodissa lenteli linnut sisällä sitte mun kädessä oli joku ötökkä ha herrään siine kun hakkaan omaa kättä. Astonished Face- nää on hyvin mystisiä mä en yleensä muista nähteeni mitään, tästä kierrosta tää oli jo varmaan kolmas uni. Menkat pitäs alkaa tiistaina ja toisen apin mukaan keskiviikkona, kipuja on kyllä mutta ei mitään pyyhintää tai yhdynnän aikasta..
Mä en normisti testaa ennen menkkoja mutta mies olis tänään vielä kotona että voitas yhessä testata, nyt jotenkin haluisin testaa sen negan pois!

Mulla on parikin tuttua joiden ekat raskausoireet on olleet aivan järjettömät, mutta todentuntuiset unet. Mulla niitä alkoi tulla plussan jälkeen, kuten muitakin nukkumisen ongelmia, kuten että heräilin pitkin yötä tai en saanut unta - loppui sitten alkaakseen sit loppuraskaudesta uudelleen. Keskenmenneistä en yhtään muista et ehtikö niissä olla.. mutta jotenka toivotaan parasta! :)

Mulla on parikin tuttua joiden ekat raskausoireet on olleet aivan järjettömät, mutta todentuntuiset unet. Mulla niitä alkoi tulla plussan jälkeen, kuten muitakin nukkumisen ongelmia, kuten että heräilin pitkin yötä tai en saanut unta - loppui sitten alkaakseen sit loppuraskaudesta uudelleen. Keskenmenneistä en yhtään muista et ehtikö niissä olla.. mutta jotenka toivotaan parasta! :)
Sitä mä kyllä kieltämättä pohdin, mutta järki sanoo että ei koska olis alkanu jo ennen kiinnittymistä... mutta jänniä aikoja joka tapauksessa

Takaisin