Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kp1 ja kevyt masennus. Aukkariin tarvii miehen mukaan ilmeisesti Confounded Face Ensi viikolle ei löytynyt yhtään vapaata aikaa ja seuraavan viikon mies on lapissa. Eli kiltisti odotellaan sitten ENSI kierron alkuun.
Miksi mies mukaan?
Pahoittelut Tonni ja Nyytti Beating Heart
Joskus neuvolasta kysyin, niin ei kuulemma tutkita ellei oo tyyliin kymmentä km peräkkäin. Ihmettelin vähän. Voishan sitä kysyä uudelleen, mut en usko et tutkitaan.Voi nyytti Broken Heart voisitkohan saada jotain tutkimuksia siitä, miksi tulee noin paljon keskenmenoja? Tiedän että lapsettomuushoitoihin ette enää pääse, mutta kai nää keskenmenotutkimukset on eri asia?
Tonni, kuulostaa kyllä erikoiselta että miehen täytyy olla aukkarissa mukana. Ellei sitten kyseessä joku yhdistetty ensikäynti plus aukkari? Siinä kun ei kuitenkaan saa sellaisia troppeja että tarvitsisi saattajaa (niinkuin punktiossa) eikä miehellä mitään kädestäpitämistä suurempaa roolia muutenkaan.
Joskus neuvolasta kysyin, niin ei kuulemma tutkita ellei oo tyyliin kymmentä km peräkkäin. Ihmettelin vähän. Voishan sitä kysyä uudelleen, mut en usko et tutkitaan.
Eiköhän nää kolme viimesintä lasketa kemiallisiksi/varhaisiksi keskenmenoiksi, kun jo ekan viikon aikana vuotaneet pois.
Vuoto alkoi, eli se siitä taas. Neljäs kerta jo putkeen, huoh.
Kp1 ja kevyt masennus. Aukkariin tarvii miehen mukaan ilmeisesti Confounded Face Ensi viikolle ei löytynyt yhtään vapaata aikaa ja seuraavan viikon mies on lapissa. Eli kiltisti odotellaan sitten ENSI kierron alkuun.
Jannn, sulla alkaa olla pian 12+0?
Muistatte mun sanna marin unen, viimeyönä mun lapsuuden kodissa lenteli linnut sisällä sitte mun kädessä oli joku ötökkä ha herrään siine kun hakkaan omaa kättä. Astonished Face- nää on hyvin mystisiä mä en yleensä muista nähteeni mitään, tästä kierrosta tää oli jo varmaan kolmas uni. Menkat pitäs alkaa tiistaina ja toisen apin mukaan keskiviikkona, kipuja on kyllä mutta ei mitään pyyhintää tai yhdynnän aikasta..
Mä en normisti testaa ennen menkkoja mutta mies olis tänään vielä kotona että voitas yhessä testata, nyt jotenkin haluisin testaa sen negan pois!
Sitä mä kyllä kieltämättä pohdin, mutta järki sanoo että ei koska olis alkanu jo ennen kiinnittymistä... mutta jänniä aikoja joka tapauksessaMulla on parikin tuttua joiden ekat raskausoireet on olleet aivan järjettömät, mutta todentuntuiset unet. Mulla niitä alkoi tulla plussan jälkeen, kuten muitakin nukkumisen ongelmia, kuten että heräilin pitkin yötä tai en saanut unta - loppui sitten alkaakseen sit loppuraskaudesta uudelleen. Keskenmenneistä en yhtään muista et ehtikö niissä olla.. mutta jotenka toivotaan parasta! :)