Raskaaksi 2019

Voi Nyytti, onpa jännää Clapping Hands Light Skin Tone

Täällä tiputtelee ja maailma vituttaa niin ylimaallisesti, että huomenna tai ylihuomenna on kp1 Alien-

Torstaina soittaa lääkäri ja kertoo mitä kokeillaan seuraavaksi...

Oi vahvistumista nyyttin testeihin siis! Beating Heart

Täällä eilen syöty taas vikat letrot ja käsien särky räjähti illalla tosi pahana. Plussaa toki siitä, että ekassa kierrossa se jatkui viikko tolkulla lievänä ja viime kierrossa sen kolme päivää. Et jos nyt yhden illan joutu kärvisteleen niin se on ihan ok..

no, mut seuraavaksi sit tikuttaan ovista, ja sopivasti kolahti 20testin paketti postista, sorruin myös tilaan first responseja, kun näin youtube videon jossa joku testas läjän testejä dpo 10 ja niistä vahvin viiva tuli noihin.

Niin ja hei raskauskeijulta tuli myös kaupan päälle tämmösiä, niin onks nää mistään kotoisin?

IMG_20211012_115857.jpg

Oi vahvistumista nyyttin testeihin siis! Beating Heart

Täällä eilen syöty taas vikat letrot ja käsien särky räjähti illalla tosi pahana. Plussaa toki siitä, että ekassa kierrossa se jatkui viikko tolkulla lievänä ja viime kierrossa sen kolme päivää. Et jos nyt yhden illan joutu kärvisteleen niin se on ihan ok..

no, mut seuraavaksi sit tikuttaan ovista, ja sopivasti kolahti 20testin paketti postista, sorruin myös tilaan first responseja, kun näin youtube videon jossa joku testas läjän testejä dpo 10 ja niistä vahvin viiva tuli noihin.

Niin ja hei raskauskeijulta tuli myös kaupan päälle tämmösiä, niin onks nää mistään kotoisin?

View attachment 107272

Jos noi kaupanpäällistestit samoja one steppejä kuin aiemmin (paketti oli ennen eri näköinen) niin ihan kuratestejä. Näyttävät siis tosi myöhään viivaa monella vaikka pitäs olla herkkiä.

Toivottavasti tää letrokierto tuo plussan ❤️

Meille kuuluu ihan hyvää vaikka vähän on taloudellisia huolia parinkin asian takia. Tyttö kuitenkin kasvaa hyvin ja on ihana. Mulla ois jo kuume toiseen mutta näitten talousasioiden takia vähintään joudutaan siirtää yrittämistä mut toivottavasti vuoden päästä ois jo hyvä aika aloittaa tai viimeistään kahden. Ehkä pari kk luomuna jaksaa, jos jaksaa, ja sit alkionsiirtoihin. Mulla kierrot on jo alkanu ja tiputtelun kanssa samaa menoa kuin aiemminkin eikä uskoa sinänsä luomuplussaan ole. Mutta siirrotkin vaatii sitä rahaa.

Täällä kp1.

Siska, kunpa särky jäisi vähiin ja plussaisi tässä kierrossa!

Tonni, pahoittelut! <3

Isot halaukset edelleen lasta syliin toivoville, tarrasukkia plussanneille ja isot onnittelut lapsen saaneille! ❤️ Olen ollut pois foorumilta melkein kokonaan tämän vuoden ja siksi en oikein ole perillä mitä kullekin kuuluu, äsken lueskelin parikymmentä viimeisintä sivua. Olette kuitenkin kulkeneet ajatuksissa monesti.

Voi nyytti, täällä pidetään peukkuja tälle lupaavalle alulleBeating Heart (nää hymiötAngry Face-)

Ja paljon halauksia uuteen yritykseen joutuneille, olisi jo teidän jokaisen vuoro saada toiveensa toteenBeating Heart

Täällä pieni mies täyttää huomenna 7viikkoa. Aika juoksee ja kauhistuttaa että mun vauva kasvaa niin kovaa vauhtia. Nyt on alkuvuodesta syntymässä paljon pieniä lähipiiriin, niin hieman haikeudella ajattelen, että meille ei enää vauvoja tule. Niin se aikaa kultaa muistot kaikesta yrittämisestä ja muusta, mitä ei enää halua kokea. Mm. Vuotohäiriötä ei ole ollut yhtään ikävä! Vauva on ollut ihana ja helppo, mikä tietysti on omiaan lisäämään ajatuksia, että näitä lisää. Onneksi kokemusta on myös toisenlaisestaBeaming Face With Smiling Eyes Oon pistänyt kaikki kiertoon sitä mukaan kun jää pieneksi ja toisaalta on ihana myös odottaa aikaa, että vauvakin kasvaa ja siitä on siskolle seuraa ja että lasten kanssa voi tehdä erilaisempaa juttuja, kuten vaikka lähteä vaeltamaan tai muutaBeaming Face With Smiling Eyes No, sitä saa vielä hetken odottaaBeaming Face With Smiling Eyes nautitaan nyt näistä hetkistä.

Mä jatkan täällä plussien toivomistaBeating Heart

Kiitos kysymästä, ihan hyvää meille. Vauva ei enää ole vauva vaan hyvinkin liikkuvainen pieni mies!

Mitä teille kuuluu?

Kiva lukea Nipanderin kuulumisia myös ❤️

Hän taitaa olla jo hieman yli vuoden? Meilläkin vuoden rajapyykki lähestyy. Vauvavuosi on ollut raskas ja rakas. Tuntuu erikoiselta, ettei tuota pientä vielä vuosi sitten ollut sylissä.

Mikäli kaikki menee hyvin, on vuoden päästä sylissä toinenkin pieni! Yllätyksenä ilmoitti tulostaan, mutta on tietenkin erittäin tervetullut ❤️

Joo, 1v 1kk pian!
Ja vau, onneaBeating Heart ihana ylläri ❤️

Mun kroppa on niin sekaisin niin jouduin laittamaan kierukan, kun mikään muu ei enää auttanut. Et siirretään pakkasalkio joskus tulevaisuudessa vasta!

Kiitos niin on ❤️ Tosin kai se pelko menettämisestä on aina ja varsinkin raskaana..

Hyvä, että kierukasta sait avun! Minä suunnittelin myös lääkäriin menoa jo ennen uutta raskautta, kun kierto oli niin kamala ja stressaava.

On tää hermoja raastavaa.. Yhtään ei ollu viiva tummunu, tismalleen samanlainen kuin eilen. Pyyhkiessä tulee välillä vaaleanpunaista/beigeä. Jotenkin sitä henkisesti vaan odottaa koko ajan, että se vuoto alkaa.. Yritän varmaan olla huomenna testaamatta, niin jospa sit näkyis jo mahdollisesti jotain eroa.

Sammielle onnea! Kuinkas pitkällä sä jo oot?
Kiva lukea "vanhojen" kuulumisia :)

Miksei puhelimen omat hymiöt toimi täällä? Ja miksi valmiita on niin vähän ja niitä vähiäkin on tuplana? Ei ymmärrä.

Takaisin