Miksei puhelimen omat hymiöt toimi täällä? Ja miksi valmiita on niin vähän ja niitä vähiäkin on tuplana? Ei ymmärrä.
Ei ole päivitys vielä valmis :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miksei puhelimen omat hymiöt toimi täällä? Ja miksi valmiita on niin vähän ja niitä vähiäkin on tuplana? Ei ymmärrä.
Heipä hei kaikille pitkästä aikaa! Ajattelin tulla kurkkaamaan teidän kuulumisia ja kertomaan miten meillä menee. Olen järkyttynyt siitä kuinka nopeasti aika kuluu. Miten teillä voi olla jo vuoden ikäisiä vauvoja ja Nipanderinkin pieni on jo syntynyt. Ihanaa odotus- ja vauva-aikaa kaikille ja niille, jotka vielä odottavat odottamista: isot tsempit!
Me siis jätettiin kahden ivf kierroksen jälkeen hoidot tauolle keväällä ja päätin olla kesän ajattelematta asiaa. Yllättäen se myös onnistui. Ja onnistui niinkin hyvin, että syksyn tullessa huomasin miettiväni, ettei meidän perhe ehkä tarvitsekaan sitä toista lasta. Muhittelin ajatusta aikani ja juttelin miehenkin kanssa. Molemmat olimme sitä mieltä, että emme jatka enää hoitoja. Ehkäisyä meillä ei ole käytössä vieläkään, eli jos sellainen ihme tapahtuu, että näiden yritysvuosien jälkeen vauva yllättäen tulisikin niin saisi hän tulla. Mutta minun onnellisuuteni ei ole enää siitä kiinni.
Kesä meni omaa mieltä parannellessa sekä lapsettomuudesta että muista asioista. Nyt syksyllä olen huomannut, että olen monina päivinä onnellisempi kuin pitkään aikaan. Olen myös alkanut taas oppia elämään tässä ja nyt. En siis enää kaikessa ajattele, että sitten jos tulee vauva niin. Tämä ajatusmuutos auttoi kovasti ja uskalsin ottaa meille myös pitkästä aikaa koiran. Edellisen koiran kuolemasta on nyt melkein kymmenen vuotta ja voi mikä ilon lähde meidän pieni pentumme onkaan ollut nyt koko perheelle.
Poikamme aloitti syksyllä esikoulun ja olen alkanut nauttia siitä, että ison lapsen kanssa pääsee tekemään ihan erilaisia juttuja kuin vauva kainossa. Myös sekä omat että koko perheen tulevaisuuden suunnitelmat ovat nyt paljon helpompia miettiä ja nautin taas tulevaisuuden haaveilusta kun se lapsettomuuden mörkö on poistunut.
Vielä kerran tsempit kaikille omiin tilanteisiin! Muistakaa, että elämä voi yllättää! Tavalla tai toisella. Beating Heart
Sieltä soitti tohtori! Mieheltä tuli viesti "VOITKO SOITTAA ENNENKÖ UNOHDAN KAIKEN??" Cat With Tears Of Joy No, soitin ja sieltä alko tuleen juttua. Vaikka tämä toinen näyte oli ollut jo paljon parempi, oli eka niin kökkö, että laittoivat kromosomilabrat, hormonilabrat ja kaikki ukolle vielä. Ite pääsen aukkariin, koska vuorossa on lapsettomuushoitojen raastepöytä, josta pääsee aloittelemaan, eli inssit Anguished Face- Miten ja miksi näillä siittiömäärillä Confounded Face No, kai tietävät mitä tekevät. Missään ei kyllä olla yhtä positiivisia kuin julkisen puolen lapsettomuushoidoissa Cat With Tears Of Joy Hyvä tehdä inssiä jollain kolmella siittiöllä Alien Monster
Sit mies sielä puhelimessa "Ekana vuotopäivänä sun pitää sit soittaa sinne Naistenklinikalle niin varaavat sen munanjohtimien aukiolotutkimuksen" -ihan eksperttinä Beaming Face With Smiling Eyes Pisti naurattamaan. No, nyt ainakin taas tiedetään miten edetään. Eihän noi inssit "vähennä" hoitokertoja julkisella Confused Face Musta tuntuu, että ne on meidän track recordilla ihan hukkaan heitettyä aikaa...
Hienoa tonni että asia etenee! Ja mun käsitykseni mukaan inssit eivät vähennä mitään tulevia hoitokertoja, käsittääkseni niitä on julkisella ne 3. Voi myös olla ihan hyvä aloittaa insseistä siinä mielessä että saavat hiottua mahdollisesti sun ovulaatiota siinä vaiheessa, ettei mee sit ivf:t ns kokeilemiseen.. tietenkin vaan jos ne inssiä varten pestyt siittiöt on tarpeeksi hyviä. Kaipa ne joka kerta ne tarkistaa kuiteskin :)
Vuoto alkoi, eli se siitä taas. Neljäs kerta jo putkeen, huoh.