Raskaaksi 2019

Jospa ei kuitenkaan kurvaisi, Nyytti!

Täällä myös dpo9. Ei oikein mitään oireita. Syödä tekee mieli koko ajan, mutta pimeyskin sitä aiheuttaa. Alavatsaa ei ole juiminut oikeastaan yhtään, kuten yli vuoden on luteaalivaiheessa tehnyt. En tiedä, onko se hyvä vai huono.

:think005

Sunnuntaina viimeistään testaan. Mutta jotenkin en odota tältä kierrolta ihmeitä.

Nyt kun raskautuisin, niin ehtisin äitiyslomalle ennen yhtä isoa työhommaa, joka on keväällä välttämätön paha... Mutta voi olla, etten pääse siitä.

Mulla oli maanantaina se ovis plussa cb;llä testattuna ja illalla ihan normusti oviskivut. Tänään heräsin nännikipuun ja aamupalan jälkeen tuli vähän niinkun kystakipu kesti vaan jonku max 10min (aikasemmin noin puol tuntii) samalla lailla kun aikasemminkin kipua ja paineen tunnetta. Mitäköhän mun kroppa oikeen meinaa? Nyt on vasta dpo mikä, 2 Anguished Face ei se kiinnittyminen voi vielä olla enkä usko sen tolta tuntuvan.. ehkä mä en sit ovuloinnukkaan sitte maanantaina! Ihan paskaa Confounded Face eka kerta ajotus osu melkein puoleenvuoteen ja mä en sitte ovuloikkaan, kroppani voi haistaa vaikka paskan Angry FaceAngry Face

Mulla oli maanantaina se ovis plussa cb;llä testattuna ja illalla ihan normusti oviskivut. Tänään heräsin nännikipuun ja aamupalan jälkeen tuli vähän niinkun kystakipu kesti vaan jonku max 10min (aikasemmin noin puol tuntii) samalla lailla kun aikasemminkin kipua ja paineen tunnetta. Mitäköhän mun kroppa oikeen meinaa? Nyt on vasta dpo mikä, 2 Anguished Face ei se kiinnittyminen voi vielä olla enkä usko sen tolta tuntuvan.. ehkä mä en sit ovuloinnukkaan sitte maanantaina! Ihan paskaa Confounded Face eka kerta ajotus osu melkein puoleenvuoteen ja mä en sitte ovuloikkaan, kroppani voi haistaa vaikka paskan Angry FaceAngry Face

Jospa on vain joku keltarauhanen tai muuta sellaista! Ja ovis ollut aiemmin jo.

Dpo 7-9 täälläkin. Saatiin eilen jo miehen toisen näytteen tulokset Maisaan Astonished Face (tsiisus nää emojit) Ja nyt ne sit olikin melki normaalit?! Tai siis oligospermia oli muutettu normospermiaksi. Ainoa, mikä vielä vähän uupui viitteestä oli uimarit/ml. Mutta sekin siis nousi 2 miljoonasta 10 miljoonaan per milli.

Pitäis kai olla tyytyväinen, mutta jos tämäkään ei ollut se selittävä tekijä niin mitäs nyt sit Alien Monster Lääkäri soittaa viikon päästä torstaina ja sit vaan kyseleen...

Eli ihan hyvää tänne kai kuuluu Beaming Face With Smiling Eyes

Jospa on vain joku keltarauhanen tai muuta sellaista! Ja ovis ollut aiemmin jo.
Kaikki on mahollista, ovusta mä kyllä tikutin ja selkeesti vahvistu.. mietin myös voiko toinen irtoo ja toinen puhkee saman kierron aikana. No nähään parin viikon päästä mitä tapahtuu!

Sen verran jomottelee alamahaa ja ummetuskin loppui, että ajattelin testata huomenna sen negan alta pois... :(

Omppu, Testasitko vai kurvasiko jo kp1? :)

Ja mites tepsu, onks tullut uusia oireita. Toivotaan et olis vaan keltarauhasesta ja ovis tosiaan oli sillon kuin alunperin aattelit :)

Omanapa: täällä kp5 ja kolmas letrokierto siis käynnissä. Mulla on taas flunssa ja se ferritiini oli tosiaan aikas matala niin jotenkin vähän epäilyttää et mitähän tästä tulee... Ei tunnu yhtään optimilta tilanne, rukattiin myös mun migreeninestolääkkeitä tässä. Mut kattellaan miten etenee :)

Nega... :sad001 on dpo11 ja testin herkkyys 10, joten se siitä taas kerran.
Voi harmi Anxious Face With Sweat-
Täällä myös orastavaa jomottelua, en edes harkitse testaamista. Luteaali yleensä 12 joten maanantaina alkais uus kierto näillä näkymin.
Tultiin mökille ❤️

Omppu, Testasitko vai kurvasiko jo kp1? :)

Ja mites tepsu, onks tullut uusia oireita. Toivotaan et olis vaan keltarauhasesta ja ovis tosiaan oli sillon kuin alunperin aattelit :)

Omanapa: täällä kp5 ja kolmas letrokierto siis käynnissä. Mulla on taas flunssa ja se ferritiini oli tosiaan aikas matala niin jotenkin vähän epäilyttää et mitähän tästä tulee... Ei tunnu yhtään optimilta tilanne, rukattiin myös mun migreeninestolääkkeitä tässä. Mut kattellaan miten etenee :)
Ei mitään, korkeintaan jotain mielikuvituksen tuotetta. Unia oon nähny paljon toissa öynä olin sanna marinin kanssa ostamassa rumia tauluja Beaming Face With Smiling Eyes

Voi harmi Anxious Face With Sweat-
Täällä myös orastavaa jomottelua, en edes harkitse testaamista. Luteaali yleensä 12 joten maanantaina alkais uus kierto näillä näkymin.
Tultiin mökille ❤️

Voi ei, eli huominen näyttää sitten totuuden. Niin varmaan täälläkin pistää viimeisen pisteen tälle kierrolle.

Mekin on oltu mökillä. Tuumasin miehelle, että on jo kolmas tai neljäs kerta kun mökillä testataan nega. Johtunee siitä, että ollaan oltu täällä niin paljon.

Minullakin on ollut koko viikonlopun todella kipeä alaselkä ja alavatsan seutu. Säteillyt jopa reisiin, kuten pahimmat menkkakivut. Mietin, johtuuko kuitenkin suolesta eikä kohdusta. Ota näistä aina selvää. Huomenna joka tapauksessa luultavasti kp1, jos rokote ei nyt sotkenut kiertoa.

Ei se täti eilen kurvannu paikalle, eikä tänä aamunakaan, niin uskalsin nyt sit testata. Dpo14 ja ihan hailakka haamu.
Eilen tuli vähän tuhrua ja ajattelin jo et alkaa vaan päivän myöhässä, mut ei sittenkään!
Mut tiiättekö, kaks kertaa kun on nyt puolen vuoden aikana tällai hailakka haamu tullu ja sit hiipunu pois, niin en vaan kykene innostumaan vaikka haluaisin.. Toki on hyvä mieli ja toivon että vahvistuu, mut ei vaan uskalla innostua.
Oireina ollu vaan kipeät tissit, tällä kertaa koko tissit eikä vaan nännit ja voisko ollakkin hormonaalista, et oon nukkunu tosi huonosti.
Heränny kohta viikon aamuöisin, enkä oo saanu enää unta. Toki paljon on tapahtunutkin ja mielen päällä ollu paljon, mut oon ollu tosi väsyny kun valvon ja valvon.
Pitäkää peukkuja että vahvistuisi tällä kertaa <3

Liitteet

• IMG_20211012_070756.jpg
    IMG_20211012_070756.jpg
    704.8 KB · Katsottu: 136
Ei se täti eilen kurvannu paikalle, eikä tänä aamunakaan, niin uskalsin nyt sit testata. Dpo14 ja ihan hailakka haamu.
Eilen tuli vähän tuhrua ja ajattelin jo et alkaa vaan päivän myöhässä, mut ei sittenkään!
Mut tiiättekö, kaks kertaa kun on nyt puolen vuoden aikana tällai hailakka haamu tullu ja sit hiipunu pois, niin en vaan kykene innostumaan vaikka haluaisin.. Toki on hyvä mieli ja toivon että vahvistuu, mut ei vaan uskalla innostua.
Oireina ollu vaan kipeät tissit, tällä kertaa koko tissit eikä vaan nännit ja voisko ollakkin hormonaalista, et oon nukkunu tosi huonosti.
Heränny kohta viikon aamuöisin, enkä oo saanu enää unta. Toki paljon on tapahtunutkin ja mielen päällä ollu paljon, mut oon ollu tosi väsyny kun valvon ja valvon.
Pitäkää peukkuja että vahvistuisi tällä kertaa :Heartred

Pidän peukkuja <3

Toivotaan nyt että tulis syliin asti! ❤️ Ajattelitko millon testata uudestaan?

Oi, toivottavasti vahvistuu!!! Beating Heart

Toivottavasti lähtee vahvistumaan Beating Heart

Kiitos kaikille <3 Mä niiiin toivon et tää vihdoin pysyis matkassa!
Enköhän mä nyt aika ahkeraan testaile kun alkuun pääsin.. Pari pc:n liuskaa ja yks puikko on viel kaapissa ja digejä pari jos ekaa viikkoa pidemmälle plussasta pääsee.
Ihan aavistus beigeä/rusehtavaa tulee välillä pyyhkiessä, mutta voi tietty liittyä vaan siihen et ois menkkojen aika ja kohdunsuu auki.
Kirkasta ei kuitenkaan yhtään, joten sormet ristiin ja odottelua vaan.
Alamahaa jomottelee, mut ei kuitenkaan ihan menkkamaisesti.

Mitäs tosiaan muille kuuluu?

Takaisin