Raskaaksi 2019

Siis miksi toi peukku on "just näin", se tykkää oli parempi, mut ehkä tässä nyt sit yhdistyy tykkää ja olen samaa mieltä.. toivottavasti hymiöitä tulee lisää..

Päätin aamulla etten testaa ennen kun sunnuntaina... Ja menin sitten nyt iltapäivällä apteekkiin ja mukaan tarttui "vahingossa" kaksi apteekin ultraa ja yksi predictor early - eli enköhön mä jo huomenna testaa Beaming Face With Smiling Eyes Nyt dpo 9.

Muokattu viimeksi:
Dpo 10 ja nega testattu sillä predictor earlyllä.. mut jospa sitä nyt ei heti kirvestä kaivoon heittäis.. äh kun ei oo mitään hyvää hymiötä tähän perään..

Asiasta aivan rasiaan. Noi uudet käyttäjäkuvaukset on aika osuvat Clapping Hands Light Skin Tone

NewMoon "Luottohahmo langoilla" - amen.
jannn "Seurustelun sensei" - amen
Onnenomena "Kommentoinnin ninja" -amen

Asiasta aivan rasiaan. Noi uudet käyttäjäkuvaukset on aika osuvat Clapping Hands Light Skin Tone

NewMoon "Luottohahmo langoilla" - amen.
jannn "Seurustelun sensei" - amen
Onnenomena "Kommentoinnin ninja" -amen

Apua ihana Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy Sulla ihan sopiva myös :) ihan kiva etten ole enää addikti!

Toivotaan tosiaan, että vaikka ylihuomenna näyttäisi muuta, mut ei kyllä ole oireitakaan ilmennyt. Mut katsellaan :)

Nyt oli tullut sydän reaktio takaisin, mut se onkin ihana, eikä sympatiaa... Haluisin myös sen sateenkaaren takas. Olikohan foorumille laitettu joku palaute/toive juttu näistä..

Apua tää on ihan erinäköinen. Astonished Face ompas hyviä noi uudet käyttäjäkuvaukset Cat With Tears Of Joy.

Täällä käyty tänään taas ultrassa ja vielä kumpikin vauva matkassa :)

Apua ihana Beaming Face With Smiling EyesCat With Tears Of Joy Sulla ihan sopiva myös :) ihan kiva etten ole enää addikti!

Jannn, millon sinulla olkaan ultra? Olen ihan päivistä sekaisin. Confounded Face

Apua tää on ihan erinäköinen. Astonished Face ompas hyviä noi uudet käyttäjäkuvaukset Cat With Tears Of Joy.

Täällä käyty tänään taas ultrassa ja vielä kumpikin vauva matkassa :)

Ihanaa, Sofia! Mikä rv on nyt?

Jannn, millon sinulla olkaan ultra? Olen ihan päivistä sekaisin. Confounded Face

Oli yli viikko sitten mutta huomenna menen omakustanteisesti kätilölle ultrattavaksi :) nyt on 9+0. Haluan nähdä ollaanko vielä elossa..

Tuu sit kertoon! Se oli niin hassua nähdä kun tyypit oli kasvanu eikö ollu enää niin pieniä plänttejä Cat With Tears Of Joy

Joo, mä muistan että muutos oli huima. Vauvalle oli kasvanut kädet (ja jalat?). Itse kävin silloin rv 10+2 tarkistuksessa verenvuotojen vuoksi. Ero ultraan rv 7+2 on huima. Laitanpa kuvat. Voi haikeus. IMG_20211001_201234.jpg IMG_20211001_201026.jpg

Arvatkaapa, mitä mä keksin!!! Vanhoista viesteistä voi kopioida vanhoja hymiöitä!
upload_2021-10-1_20-22-7.png

Apua löysin sydänäänet ekaa kertaa <3 ruudussa oli 170-180, olikohan limu liikaa, pieni on nyt sokerihumalassa Beaming Face With Smiling Eyes

Takaisin