Raskaaksi 2019

Mitä teille muille kuuluu juuri nyt?

Mulla ei ole vieläkään tullut ovisplussaa, vaikka kyllä se jo ihan lähellä varmasti on. Ainakin on tullut selväksi, että kyllä niistä letroista jotain hyötyä varmasti on, vaikka olen mielessäni epäillyt, että turhaan niitä syön. Ovat säännöllistäneet ovulaation ajankohdan.

Raskauden lisäksi jännittää huominen töihin meno, olen aika paljon tänä syksynä saikutellut..viikko sitten meni siis selkä. Toivottavasti se kestää töissä ettei tarttisi enää saikutella.. oksentelua ei ole, mutta ällö olo tulee kyllä välillä, sekä väsyttää. Nyt on 8+2. Ultraan ehkä 9+1 tai 10+1 :angelic:

Omppu, letrot saattavat vaikuttaa myös välikierrossa, toivotaan että ovis tulee pian! Onko seuraava kierto letrot+inssi? Montako semmoisia vielä ennen ivf? Vaikka toiv tärppää pian :Heartpink

Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit :eek: Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.

Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.

Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers :nailbiting:

Toivottavasti ei ole mitään vakavampaa terveysongelmaa! Ja onneksi on icsi, se tuntuu olevan kyllä tehokas hoitomuoto:) tsemppiä sinne kaiken keskelle:Heartred

Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit :eek: Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.

Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.

Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers :nailbiting:

Voi kurja mitä uutisia. Mutta niin kauan kun on siittiöitä on toivoakin. Ja tosiaan joku kotikonsteinkin yritti kyytiin:Heartred Onneksi on icsi. Toivottavasti miehellä ei ole mitään vakavaa!

Tonni - Voimia, varmasti raskaita uutisia ja tilanne. :Heartred
Tsemppiä valtavasti :Heartblue
Toivon, että kyseessä ei tosissaan ole mitään vakavampia terveysongelmia ja hoidot auttaisi teidänkin tilanteessa :hug013

Omppu, multa ei varmaan kysytty, mut horror meininki on ollut maitoaltistuksen jälkeen :facepalm:
Mutta ehkä meillä vielä joku päivä oireeton lapsi ja arki suht normaalia :hilarious: Nyt poika tasan 4kk ja se vaikea maitoallergia diagnoosi tuli. Viimeisen viikon hyssytetty yötä päivää, herätty tunnin välein itkevää lasta lohduttamaan ja kerätty kaaripukluja lattioilta. Pikkuhiljaa parempaan päin kuitenkin, vaikka mun oma maito onkin tän kuluttavan stressin takia vähentynyt ja kun pojalla oli niitä syömisongelmiakin.
Mutta joo semmosta meille, haaveilen salaa et joskus uudestaan tää kaikki, et vois tehdä paremmin nää asiat kuin nyt. Mutta en tiedä jääkö haaveeksi, kun yrittäminen oli niin pitkää ja raskasta, raskaus oli raskasta ja tää vauva-aikakin meni meidän osalta vähän pipariksi, vaikka vauva onkin maailman ihanin.
Monesti oon miettinyt, et oonko vaan huono äiti ja teenkö jotain väärin, kun meillä niin tyytymätön ja itkevä vauva, jonka itkut oon 4kk ottanut vastaan ja yrittänyt kaikki konstit taivaan ja maan päältä. Mutta joo, ehkä tää tosiaan vielä tästä, tuli nyt ihan out topic.
Tsemppiä kuitenkin kaikille raskaana oleville :angel7:love7
Ja omaa vuoroaan vielä odottaville tosi paljon onnenenkeleitä ja voimanponnistuksia :Heartred

Kyllä kaikkien kuulumiset varmasti kiinnostaa :Heartred

Zarar olet varmasti hyvä äiti :Heartblue haluat löytää syyn vauvan itkulle ja hoitaa häntä :Heartbigred olis kyllä rankkaa kaikki allergiat :sorry:

Mä oottelen miestä kotiin, 5vk lähdöstä tänään ens keskiviikkona pitäs tulla ja sopivasti oviskin sattuu viikonlopullu/alkuviikolle... keskitytään taas toisiimme pitkä viikonloppu, en kauheesti usko enää nykyään lapseen ilman hoitoja. Tää elämän vaihe mennään nyt näin ja katotaan sitte kun elämä normalisoituu että mitä tehään.

Raskauden lisäksi jännittää huominen töihin meno, olen aika paljon tänä syksynä saikutellut..viikko sitten meni siis selkä. Toivottavasti se kestää töissä ettei tarttisi enää saikutella.. oksentelua ei ole, mutta ällö olo tulee kyllä välillä, sekä väsyttää. Nyt on 8+2. Ultraan ehkä 9+1 tai 10+1 :angelic:

Omppu, letrot saattavat vaikuttaa myös välikierrossa, toivotaan että ovis tulee pian! Onko seuraava kierto letrot+inssi? Montako semmoisia vielä ennen ivf? Vaikka toiv tärppää pian :Heartpink

Kiitos, toivottavasti tulee huomenna hymynaama.

Kyllä seuraavassa taas letrot ja inssi, jollei näytä osuvan viikonlopulle ovis. Mutta letrot ainakin. Tässä kierrossa olen huvikseni testannut greippimehua. Kyllä on pahaa. Mutta kyllä on limat. :grin

Tsemppiä töihin! Ja väsymykseen!

Tonni - Voimia, varmasti raskaita uutisia ja tilanne. :Heartred
Tsemppiä valtavasti :Heartblue
Toivon, että kyseessä ei tosissaan ole mitään vakavampia terveysongelmia ja hoidot auttaisi teidänkin tilanteessa :hug013

Omppu, multa ei varmaan kysytty, mut horror meininki on ollut maitoaltistuksen jälkeen :facepalm:
Mutta ehkä meillä vielä joku päivä oireeton lapsi ja arki suht normaalia :hilarious: Nyt poika tasan 4kk ja se vaikea maitoallergia diagnoosi tuli. Viimeisen viikon hyssytetty yötä päivää, herätty tunnin välein itkevää lasta lohduttamaan ja kerätty kaaripukluja lattioilta. Pikkuhiljaa parempaan päin kuitenkin, vaikka mun oma maito onkin tän kuluttavan stressin takia vähentynyt ja kun pojalla oli niitä syömisongelmiakin.
Mutta joo semmosta meille, haaveilen salaa et joskus uudestaan tää kaikki, et vois tehdä paremmin nää asiat kuin nyt. Mutta en tiedä jääkö haaveeksi, kun yrittäminen oli niin pitkää ja raskasta, raskaus oli raskasta ja tää vauva-aikakin meni meidän osalta vähän pipariksi, vaikka vauva onkin maailman ihanin.
Monesti oon miettinyt, et oonko vaan huono äiti ja teenkö jotain väärin, kun meillä niin tyytymätön ja itkevä vauva, jonka itkut oon 4kk ottanut vastaan ja yrittänyt kaikki konstit taivaan ja maan päältä. Mutta joo, ehkä tää tosiaan vielä tästä, tuli nyt ihan out topic.
Tsemppiä kuitenkin kaikille raskaana oleville :angel7:love7
Ja omaa vuoroaan vielä odottaville tosi paljon onnenenkeleitä ja voimanponnistuksia :Heartred

Kylläpäs ajattelin sinuakin, kun kyselin kaikkien kuulumisia. :love7

Viesteistäsi päätellen olet oikein hyvä äiti. :Heartbigred Voimia! Jospa allergian hoitaminen oikeanlaisella maidolla helpottaisi teidän kaikkien elämää ja saisitte nauttia myös aurinkoisesta vauva-ajasta! :Heartbigred

Mä oottelen miestä kotiin, 5vk lähdöstä tänään ens keskiviikkona pitäs tulla ja sopivasti oviskin sattuu viikonlopullu/alkuviikolle... keskitytään taas toisiimme pitkä viikonloppu, en kauheesti usko enää nykyään lapseen ilman hoitoja. Tää elämän vaihe mennään nyt näin ja katotaan sitte kun elämä normalisoituu että mitä tehään.

Ainakin ajankohta on otollinen. Uskon kyllä, että toiveet ei ole kovin korkealla elämäntilanteessasi. Onko tiedossa, milloin miehesi reissutyö loppuu?

Oliko sulla inssiä tulossa tähän kiertoon? Anteeksi en muista äkkiseltään jos oot jo sanonut:facepalm:

Ei mitään, en itsekään muista missä ketjussa selostin. :) En mene inssiin, koska vaikka sanovat, ettei lapsettomuushoitoja tarvitse lykätä rokotteen takia, en halua käyttää rajallisia inseminaatiokertoja sellaiseen kiertoon, jossa elimistössä on ollut rokotteen aiheuttama stressi.

Lisäys : kp5 otin siis rokotteen.

Ainakin ajankohta on otollinen. Uskon kyllä, että toiveet ei ole kovin korkealla elämäntilanteessasi. Onko tiedossa, milloin miehesi reissutyö loppuu?
Ei oo ollu mitään puhetta, toivottavasti vielä tän vuoden puolella mutta ootellaan että joku soittaa että täällä työt lisäätys.

Tonni: toisaalta varmaan just helpottavaa kun syy löytyi. Itsestä tuntuu et on roikkunut kun löysässä hirressä kun ei oo ollut varma onko ne tuubat tukossa vai ei ja nyt vielä tämä luomuplussa passin lisäksi.. mutta kerro heti kun tulokset varmistuu!

omena: jes nyt tärppi onnea :happy: voi kun tämä olisi teidän kierto vaikka ei olekaan inssi kierto! Kyllähän meilläkin nyt 2v jälkeen ihan yllätysplussa tämä toinen kaksonen, en osannut ikinä enään kuvitella tulevani luomusti raskaaksi:wideyed:

zazar: tsemppiä! Ei oo helppoa valvoa öitä ja koittaa jaksaa vähillä yöunilla, oot kuitenkin varmasti paras äiti lapsellesi :love7 toivotaan että helpottaa!

Omanapa: täälä ei kummempaa, närästyslääkkeet on vieneet melkein kokonaan pahanolon pois ja oon palannut takas töihin. Torstaina on polilla vielä ultra ja näkee onko kummatkin pysynyt matkassa.

tuli niin ärsyttävä fiilis kun töissä jo viime vklp työkaveri vihjaili mulle raskaudesta ja tänään sitten huhtikuisten faceryhmästä meidän tuttu alko uteleen saadaanko vauva. Kiva jos se alkaa nyt levitteleen huhuja pitkin kyliä :pale

Omanapa: täälä ei kummempaa, närästyslääkkeet on vieneet melkein kokonaan pahanolon pois ja oon palannut takas töihin. Torstaina on polilla vielä ultra ja näkee onko kummatkin pysynyt matkassa.

tuli niin ärsyttävä fiilis kun töissä jo viime vklp työkaveri vihjaili mulle raskaudesta ja tänään sitten huhtikuisten faceryhmästä meidän tuttu alko uteleen saadaanko vauva. Kiva jos se alkaa nyt levitteleen huhuja pitkin kyliä :pale

Miks se utelee saatteko, tuskin muuten oisit siinä ryhmässä :bag: toivottavasti hänkin saa eikä ole vain kyttäämässä :grin kiva että olo helpottunut!

Sofia no onpa outoa, jos tää teidän tuttu on samassa ryhmässä - tai että yleensä on sitten ns oma lehmä ojassa, kun ei itsekään haluta vielä julkisesti uutisia kertoa. Toki voi myös olla tapa saada juttua aikaiseksi... Tai no, on varmaan niitäkin jotka pistää sen testikuvan nettiin, ennen kun on tikku ees päässyt kuivuun :rolleyes::rolleyes:

Tärppionnea onnenomenalle ja tepsulle!

Ja kiva kuulla zarar kuulumisia :)

Ja isot sympatiat tonnille, varmasti vetää vähän mattoa jalkojen alta tommonen uutinen!

Omaa napaa: eilen iski semmonen migreeni+nivelkivut kuin tulee päivää paria ennen menkkoja ja välillä ennen ovista. Mut se olis vasta dpo 6, tänään dpo7. No siitä sitten kauhea googlailu päälle, mutta en oikein keksinyt että mikäs vois olla. Arvata saattaa et toivon et olis kiinnittyminen... Todennäköisesti kysehän ei välttämättä ole yhtään mistään. Elämä kroonisen migreenin kanssa on aina sitä, että tulee jotain uutta vaivaksi :rolleyes:

Eiliset labrat tuli ja s-prog huimat 58,0 :smiley-bounce012

Samalla mitattiin ferrit ja ne oli laskenut takas matalalle.. tulos oli vaan 18.. nyt yrittänyt miettiä että millon se edes mitattiin viimeksi. Rautaa isommilla annoksilla en oo hetkeen syönyt, nyt ollut vaan perus raskausvitamiini jossa rautaa. Ääh... On tämäkin työmaa :sour:

Takaisin