Raskaaksi 2019

Niissä perus vitamiineissa se määrä riittää ehkä just ylläpitoon jos siihenkään.

Kannattaa syödä 100mg/ päivä tai toiset suosittelee 200mg/ joka toinen päivä. Ja ferrien nostoon voi mennä tosi kauan. Tsemppiä ❤️ mä koitan kans parhaillaan nostaa mut vähän epätoivoista ku samaan tahtiin varmaan vuotaa ulos et +-0

Joo parempi palata niihin. Kattelin että on ollut 41 viime mittauskerralla ennen tota mun toista keskenmenoa, mut sen jälkeen söin muistaakseni sen 6kk uusiks sitä rautaa ihan nätisti, ja sit vissiin into lopahtanut niiden kanssa..

Löytyikö näytteestä vaan vähän siittiötä? Toivottavasti kaikki on kuitenki ok! Ja miehilläkin voidaan laatua ym. Parantaa lääkkeillä. Tsemppiä ❤️ onneksi icsi on mahdollista, meidänkin epätoivoisessa tilanteessa se kuitenkin toi plussan.

Juurikin niin. Pyörittiin jossain parissa miljoonassa per milli, kun viite vissiin olisi yli 15 miljoonaa. No, ne vähät mitä oli, ainakin liikkuivat hyvin määrätietoisesti ja suorinta mahdollista reittiä, jos se jotain lohduttaa :confused005

Juurikin niin. Pyörittiin jossain parissa miljoonassa per milli, kun viite vissiin olisi yli 15 miljoonaa. No, ne vähät mitä oli, ainakin liikkuivat hyvin määrätietoisesti ja suorinta mahdollista reittiä, jos se jotain lohduttaa :confused005

Vitsi kun en muista tarkkoja lukemia meillä, mutta reilusti alle viitearvojen. Suurin osa niistä liikkui vielä myös hitaasti/kaarteli ja paikallaan olijoita paljon:bookworm: Icsin lisäksi on mahdollista tehdä myös picsi, siinä ne yksittäiset siittiöt syynätään vielä jotenkin tarkemmin. Meillä miehellä auttoi myös sellanen valmiste kun Sermatrop Alfa, tai ainakin tulos oli vähän parantunut kun tota veti 3kk. Tsemppiä vielä :love7

Miks se utelee saatteko, tuskin muuten oisit siinä ryhmässä :bag: toivottavasti hänkin saa eikä ole vain kyttäämässä :grin kiva että olo helpottunut!

no sepä tässä on kun he lättäsivät just ultrakuvan faceen niin sen ei tarvi pelätä että mä kertoisin kellekkään kun se on jo julkista tietoa :nailbiting: ja mä tyhmänä sanoin sille että en odota että oon myös toukokuisissa ja nyt toivotaan että tulis keskäkuinen kun ollaan vauvaa niin pitkään toivottu :BangHead Ei varmaan mennyt läpi mutta en halunnut kertoa totuutta kun muuten siitä tietää kohta koko kylä…

no sepä tässä on kun he lättäsivät just ultrakuvan faceen niin sen ei tarvi pelätä että mä kertoisin kellekkään kun se on jo julkista tietoa :nailbiting: ja mä tyhmänä sanoin sille että en odota että oon myös toukokuisissa ja nyt toivotaan että tulis keskäkuinen kun ollaan vauvaa niin pitkään toivottu :BangHead Ei varmaan mennyt läpi mutta en halunnut kertoa totuutta kun muuten siitä tietää kohta koko kylä…

Just samaisesta syystä oon liittynyt esikoisen la fb ryhmään aika jälkijunassa. Kun tuntuu et maailma on niin pieni, etteikö edes se yksi tuttu ole samassa ryhmässä.. sit tosin tein mokan kun kyselin jossain fb ryhmässä joidenkin tuplarattaiden ominaisuuksista tj, niin heti joku tuttu äkkäs -- sanoin että eikun mummolaan etsin tj.. sit viel tuli keskenmenokin, niin tuntui tosi tukalalta. Mä taas itse en kehtaa kysellä tai onnitella, ennen kuin siis on ihan oikeasti asia kerrottu.

Mä liityin tänään la face ryhmään, mut entiiä haluunko olla siellä sitttenkään. Oon niin tottunut tälleen anonyymina pälättää:grin

Mä liityin tänään la face ryhmään, mut entiiä haluunko olla siellä sitttenkään. Oon niin tottunut tälleen anonyymina pälättää:grin

Mäki yhdes pienemmäs ryhmäs mis yks vanha tuttu ni en haluis sanoo siel mitään :grin

Nouu kaikki mun rakkaat hymiöt on kadonnut Anxious Face With Sweat no muistoissa pysytte pitkään...Broken Heart

Eikä näköjään nämä uudet hymiöt näy kuin teksteinä :D

Mäkin katoin ekana et mihin on suurin osa reaktioista kadonnu! Mut päivitys varmasti edelleen kesken, joten odotellaan josko normalisoituis :)

Omppu, myö mennään taas samoissa! Täälläkin oli O+ maanantaina eli ovis eilen ja tänään dpo1 :)
Talleteltua tuli ihan hyvin, joka toinen päivä eiliseen asti otollisina päivinä. Jospa sieltä joku simppanen ois jääny hengailemaan ja lirkuttelemaan munikselle :D
Ovis tuli tässä kierrossa kp17 eli päivää aiemmin kuin viime kierrossa, tämä hyvä. Jospa ensi kierrossa päästäis taas päivää aikaisemmaksi. Tai tietty eniten toivon että tärppäis jo vihdoin ja viimein :)

Ferritiinistä olitte jutellu. Mä oon kuullu että 100mg riittää ylläpitoon, mutta ei välttis nosta mitään. Tuttu oli saanu lääkäriltä ohjeen syödä 200-300mg päivässä ja sillä olikin lähtenyt nousemaan.
Mä söin tosi pitkään 50mg päivässä ja ferrit oli vaan laskenu sinä aikana. Heinäkuussa kävin fuusiossa, ois kiva käydä tsekkauttamassa jossain vaiheessa että mikä lukema on nyt. Kertaakaan ei siis oo infuusion jälkeen mitattu. Oon nyt syöny 100mg silloin tällöin kun muistan ja just öisin, ettei mikään häiritsisi imeytymistä.

Muokattu viimeksi:
Apua tää foorumi näyttää ihan oudoltaAlien En oikeen tykkää.

Mutta tsemppiä nyt jokaisen tilanteisiin täältäkin. Plussia vielä puuttuu, joten jatkan peukkujen pystyssä pitämistäBeating Heart

Takaisin