Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Niissä perus vitamiineissa se määrä riittää ehkä just ylläpitoon jos siihenkään.
Kannattaa syödä 100mg/ päivä tai toiset suosittelee 200mg/ joka toinen päivä. Ja ferrien nostoon voi mennä tosi kauan. Tsemppiä mä koitan kans parhaillaan nostaa mut vähän epätoivoista ku samaan tahtiin varmaan vuotaa ulos et +-0
Löytyikö näytteestä vaan vähän siittiötä? Toivottavasti kaikki on kuitenki ok! Ja miehilläkin voidaan laatua ym. Parantaa lääkkeillä. Tsemppiä onneksi icsi on mahdollista, meidänkin epätoivoisessa tilanteessa se kuitenkin toi plussan.
Juurikin niin. Pyörittiin jossain parissa miljoonassa per milli, kun viite vissiin olisi yli 15 miljoonaa. No, ne vähät mitä oli, ainakin liikkuivat hyvin määrätietoisesti ja suorinta mahdollista reittiä, jos se jotain lohduttaa
Miks se utelee saatteko, tuskin muuten oisit siinä ryhmässä :bag: toivottavasti hänkin saa eikä ole vain kyttäämässä kiva että olo helpottunut!
no sepä tässä on kun he lättäsivät just ultrakuvan faceen niin sen ei tarvi pelätä että mä kertoisin kellekkään kun se on jo julkista tietoa ja mä tyhmänä sanoin sille että en odota että oon myös toukokuisissa ja nyt toivotaan että tulis keskäkuinen kun ollaan vauvaa niin pitkään toivottu Ei varmaan mennyt läpi mutta en halunnut kertoa totuutta kun muuten siitä tietää kohta koko kylä…
Mä liityin tänään la face ryhmään, mut entiiä haluunko olla siellä sitttenkään. Oon niin tottunut tälleen anonyymina pälättää
Nouu kaikki mun rakkaat hymiöt on kadonnut Anxious Face With Sweat no muistoissa pysytte pitkään...Broken Heart
Äh eikä ole enää optimistinen reaktiota!!