Kaikki hyvin, syke näkyi ja kuului ei saanut mitattua ihan 7+4 mutta ne pienethän on aika sykkyrällä siellä :)
Onnea!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kaikki hyvin, syke näkyi ja kuului ei saanut mitattua ihan 7+4 mutta ne pienethän on aika sykkyrällä siellä :)
Millanen vointi sulla Sofia on ollut?
oon kauheessa syyslenssussa.. ihan kamala olo ollu pari pv.. en tiedä miten pystyn töihin menemään kun ainoa hyvä asento missä ei oo paha olla on makuultaan
muoks. Joko sun päänsäryt helpotti?
Voi ei! Tsemppiä lenssuun, toivottavasti pian helpottaa. Onko ollut pahoinvointia? Joo on helpottunut, välillä jomottelee mutta ei oo äitynyt migreeniin asti onneksi. Vielä oon tän viikon kotosalla
Joo on, nykyään iltasin on paha olla, aamusin on kun uudesti syntynyt mutta etova olo alkaa aamupalan jälkeen ja kestää yöhön asti nyt meneillään rv9 niin ehkä se tässä parin viikon päästä helpottaa.. :)
Hyvä että ei oo migreeniksi asti äitynyt ja oot saanu levättyä joko oot tehny jotain hankintoja? :angelic:
Hrrr tsemppiä oloihin, kyllä se vielä helpottaa! Oli ihana tunne kun vihdoin se etova olo ja oksentelu loppui viimein:angelic: Kirpparilta oon parit söpöt bodyt ostanut ja sit yhden lakanasetin.. Oottelen rakenneultraan ja sit voi olla et karkaa mopo käsistä
Koska sulla on rakenneultra? :) onko mitään fiiliksiä kunpi on? Uskon että pääsee sitten vasta jotenkin raskauden makuun kun voi olla taas kun ihminen, näytän varmaan kodittomalta
Vajaa kuukausi vielä:bag: ja ei kyllä oo mitään selkeetä fiilistä! Eka olin varma että tyttö se on, mutta nyt ehkä kallistunut poikaan.. No, saas nähdä! Kunhan kaikki olis vaan hyvin pienellä
Sofialla vois olla tyttö ja poika :angelic:
Meillä on jostain syystä miehen kanssa poikafiilis mutta kumpikin siis kävisi, olispa vaan terve
Saas nähdä veikkaan jukkikselle tyttöö ja sulle poikaa
Okei cool entäs sulle?
Paljon onnea Jannn ja Sofia hyvistä ultrakuulumisista! :)
Tonnille voimia
Täällä ois kp13. Oon nyt reilun viikon syöny vehnis ja helokkiöljykapseleita sekä B-Complexiä (ynnä muita vitskuja tietty mitkä menee normistikkin.) Saa nähä onko näillä jatkossa mitään vaikutusta oviksen ajankohtaan.
Mähän epäilen että follit kasvaa liian isoiks ja menee vanhoiks ennen ovista. Luin että vehnis ja helokki saattais aikastaa ovista, niin aattelin kokeilla ainakin.
Kannasta näkyy et sillon kp12 ultrassa oli limis ollu 11,6mm ja ainakin hpv oli ollu taas nega. Muita tuloksia joutuu vielä jokusen viikon odottelemaan. Muistan että sanoi että limis on oikein hyvä, paljonkohan se kasvaa yleensä kierron aikana? Eli mitähän ollu kp18 oviksen aikaan ja mikä on optimaalinen lukema jotta raskaudelle olisi hyvät edellytykset?
Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.
Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.
Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers
Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.
Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.
Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers