Raskaaksi 2019

oon kauheessa syyslenssussa.. ihan kamala olo ollu pari pv.. en tiedä miten pystyn töihin menemään kun ainoa hyvä asento missä ei oo paha olla on makuultaan :nailbiting:

muoks. Joko sun päänsäryt helpotti? :love7

Voi ei! Tsemppiä lenssuun, toivottavasti pian helpottaa. Onko ollut pahoinvointia? Joo on helpottunut, välillä jomottelee mutta ei oo äitynyt migreeniin asti onneksi. Vielä oon tän viikon kotosalla:happy:
 
Voi ei! Tsemppiä lenssuun, toivottavasti pian helpottaa. Onko ollut pahoinvointia? Joo on helpottunut, välillä jomottelee mutta ei oo äitynyt migreeniin asti onneksi. Vielä oon tän viikon kotosalla:happy:


Joo on, nykyään iltasin on paha olla, aamusin on kun uudesti syntynyt mutta etova olo alkaa aamupalan jälkeen ja kestää yöhön asti :hilarious: nyt meneillään rv9 niin ehkä se tässä parin viikon päästä helpottaa.. :)

Hyvä että ei oo migreeniksi asti äitynyt ja oot saanu levättyä :smug: joko oot tehny jotain hankintoja? :angelic:
 
Joo on, nykyään iltasin on paha olla, aamusin on kun uudesti syntynyt mutta etova olo alkaa aamupalan jälkeen ja kestää yöhön asti :hilarious: nyt meneillään rv9 niin ehkä se tässä parin viikon päästä helpottaa.. :)

Hyvä että ei oo migreeniksi asti äitynyt ja oot saanu levättyä :smug: joko oot tehny jotain hankintoja? :angelic:

Hrrr tsemppiä oloihin, kyllä se vielä helpottaa! Oli ihana tunne kun vihdoin se etova olo ja oksentelu loppui viimein:angelic: Kirpparilta oon parit söpöt bodyt ostanut ja sit yhden lakanasetin.. Oottelen rakenneultraan ja sit voi olla et karkaa mopo käsistä:rolleyes:
 
Hrrr tsemppiä oloihin, kyllä se vielä helpottaa! Oli ihana tunne kun vihdoin se etova olo ja oksentelu loppui viimein:angelic: Kirpparilta oon parit söpöt bodyt ostanut ja sit yhden lakanasetin.. Oottelen rakenneultraan ja sit voi olla et karkaa mopo käsistä:rolleyes:


Koska sulla on rakenneultra? :) onko mitään fiiliksiä kunpi on? Uskon että pääsee sitten vasta jotenkin raskauden makuun kun voi olla taas kun ihminen, näytän varmaan kodittomalta :hilarious:
 
Koska sulla on rakenneultra? :) onko mitään fiiliksiä kunpi on? Uskon että pääsee sitten vasta jotenkin raskauden makuun kun voi olla taas kun ihminen, näytän varmaan kodittomalta :hilarious:

Vajaa kuukausi vielä:bag: ja ei kyllä oo mitään selkeetä fiilistä! Eka olin varma että tyttö se on, mutta nyt ehkä kallistunut poikaan.. No, saas nähdä! Kunhan kaikki olis vaan hyvin pienellä:Heartred
 
Sofialla vois olla tyttö ja poika :angelic::Heartpink:Heartblue

Meillä on jostain syystä miehen kanssa poikafiilis :scratch mutta kumpikin siis kävisi, olispa vaan terve :love7
 
Paljon onnea Jannn ja Sofia hyvistä ultrakuulumisista! :)
Tonnille voimia :Heartred

Täällä ois kp13. Oon nyt reilun viikon syöny vehnis ja helokkiöljykapseleita sekä B-Complexiä (ynnä muita vitskuja tietty mitkä menee normistikkin.) Saa nähä onko näillä jatkossa mitään vaikutusta oviksen ajankohtaan.
Mähän epäilen että follit kasvaa liian isoiks ja menee vanhoiks ennen ovista. Luin että vehnis ja helokki saattais aikastaa ovista, niin aattelin kokeilla ainakin.
Kannasta näkyy et sillon kp12 ultrassa oli limis ollu 11,6mm ja ainakin hpv oli ollu taas nega. Muita tuloksia joutuu vielä jokusen viikon odottelemaan. Muistan että sanoi että limis on oikein hyvä, paljonkohan se kasvaa yleensä kierron aikana? Eli mitähän ollu kp18 oviksen aikaan ja mikä on optimaalinen lukema jotta raskaudelle olisi hyvät edellytykset?
 
Paljon onnea Jannn ja Sofia hyvistä ultrakuulumisista! :)
Tonnille voimia :Heartred

Täällä ois kp13. Oon nyt reilun viikon syöny vehnis ja helokkiöljykapseleita sekä B-Complexiä (ynnä muita vitskuja tietty mitkä menee normistikkin.) Saa nähä onko näillä jatkossa mitään vaikutusta oviksen ajankohtaan.
Mähän epäilen että follit kasvaa liian isoiks ja menee vanhoiks ennen ovista. Luin että vehnis ja helokki saattais aikastaa ovista, niin aattelin kokeilla ainakin.
Kannasta näkyy et sillon kp12 ultrassa oli limis ollu 11,6mm ja ainakin hpv oli ollu taas nega. Muita tuloksia joutuu vielä jokusen viikon odottelemaan. Muistan että sanoi että limis on oikein hyvä, paljonkohan se kasvaa yleensä kierron aikana? Eli mitähän ollu kp18 oviksen aikaan ja mikä on optimaalinen lukema jotta raskaudelle olisi hyvät edellytykset?

Siis oon siinä käsityksessä että limiksen pitäisi olla minimissään sen 7 mm ovulaation aikaan. Joten tuo vaikuttaisi tosi hyvältä :) mulla se on ollut nyt kahdessa letro kierrossa ultrattu niin kp 11 oli 7,9mm (ovis tuli kp 16) ja edeltävässä kp 12 7mm (mutta se oli ns epäonnistunut kierto ja jäi ilmeisesti ovuloimattomaksi, kestikin 38pv).
 
Siis nää piinailuviikot kyllä tuntuu niin pitkältä välillä :happy118 Tai saan hirveen hyvin ajatukset muualle, mut silti tuntuu että aika matelee. Nyt vasta dpo 5. Oon ollut töissä alkaneen uuden perehdytyksen takia aika kiireinen ja migreeniä pukannut nyt pari päivää ikävästi, että on joo muutakin ajateltavaa. Maanantaina proge labrat, että selviää tapahtuiko se ovis, super oireet oli kyllä, mutta jokatapauksessa ennen niitä tuloksia en aijo liikaa nostatella toiveita tai vaipua epätoivoon.

Ps. Mulla on ihme monikkoraskaus unia nykyään. Edelliskerralla odotin niitä kutosia - viime yönä kolmosia. Tosin se varmaan tuli siitä, että töissä oli puhe jostain joka oli tullut synnyttään kaksosia, ja oli sitten löytynyt yksi lisää. Eli ylläri kolmoset. Mietittiin töissä vaan, että missä hitossa sitä on ultrattu jos kolmosista yksi jää huomaamatta.. mut kaipa kaikki on mahdollista :rolleyes:
 
Tsemppiä piinaan, Siska! Ja toivottavasti labratulokset on hyvät. Ja tulee plussa. :smiley-angelic001

Täällä on myös yritetty keksiä kaikkea muuta tekemistä, ettei tulisi koko ajan ajateltua vauva-asioita. Ovis tosin on nurkilla, ehkä jo huomenna tulee ovisplussa. Toivottavasti. Tai maanantaina viimeistään. Yleensä on tullut kp14, nyt ei tänään tullut. En tosin syönyt letroja tässä kierrossa ja koronarokotteenkin otin menkkojen alettua, että ei ole ihme jos ei ihan mene tämä kierto samalla kaavalla kuin viimeiset kuukaudet. Muutenkin tuon rokotteen takia ajatus on kerrankin se ja sama, tärppääkö. Vaikka suosittelevat raskaanakin oleville, niin jotenkin itse nihkeilen ajatusta. Puolensa ja puolensa.
 
Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit :eek: Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.

Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.

Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers :nailbiting:
 
Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit :eek: Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.

Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.

Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers :nailbiting:

Voih! No kuitenkin voitte raskautua :eek: eli luulisi että icsi toimisi hyvin.. toivottavasti miehellä ei mitään vakavampaa. Tuo vain yleistyy koko ajan että siittiöt vähentyy..
Mutta eipähän välttämättä sinussa ole mitään "vikaa"...
Pikkuhiljaa eteenpäin :smiley-angelic001 Tsemppiä:Heartpink hyvä että asiat etenee!
 
Mä oon viettänyt superhiljaiseloa täällä. Ensikäynnistäkin nyt jo aikaa. Käytiin sielä tuloksia läpi ja ihan totaalisen täysin yllättäen miehen näyte oli todella huono. Siis niin huono, että nyt uusintanäytteen jälkeen tulee kivesten ultraääni ja geenitestit :eek: Hoitoja jatketaan sitten kun saadaan varmuus, ettei kyse ole miehen kohdalta mistään vakavammasta terveysongelmasta. Ja todennäköisesti se on sitten suoraan icsi mitä lähdetään tekemään.

Että aikamoinen onnenkantamoinen oli tämä kesken mennyt :arghh: Mutta toisaalta oli hyvä saada selitys miksi tämä on ollut niin julmetun toivotonta yrittämistä ilman tulosta.

Ensi viikolla on uusi näyte ja siitä saadaan tulokset lokakuun puoliväliin mennessä. Until that, peace of mind and prayers :nailbiting:

Toivottavasti ei ole mitään laajempaa terveysongelmaa! Onneksi on icsi. Mutta kyllä varmasti on yllättänyt ja aiheuttanut kaikkia muitakin tunteita tuo tieto. Hengessä mukana!
 
Mitä teille muille kuuluu juuri nyt?

Mulla ei ole vieläkään tullut ovisplussaa, vaikka kyllä se jo ihan lähellä varmasti on. Ainakin on tullut selväksi, että kyllä niistä letroista jotain hyötyä varmasti on, vaikka olen mielessäni epäillyt, että turhaan niitä syön. Ovat säännöllistäneet ovulaation ajankohdan.
 
Takaisin
Top