Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kyllä mä Jannn uskon et olisivat sanoneet jos näyttäisi liian pieneltä tms.
Mä en edes tiedä millainen se pussukka pitäisi olla. Onko se koko "musta" alue sitä pussukkaa vai mikä :bag:
Varmasti sun mahassa on kaikki hyvin
Äh en pysty nukkumaan ja oon varma että tälläkin on liian pieni pussukka ja menee kesken kaikilla muilla aina tässäkin vaiheessa jo isommat tai pyöreämmät sikiöpussit..
Komppaan tonnia! Koska sulla nyt se ultra olikaan? Olisitko päässyt siihen hcg seurantaan että saisit mielenrauhaa?
Mikä rv sulla jann olikaan kun kävit ultrassa? Jos aikaset päivät niin kuuluisko sen pussukan ollakaan isompi?
Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan.
En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.
Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.
En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?
Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.
Mä jäin parin viikon sairaslomalle pitkittyneen päänsäryn takia. Ei meinaa panadol oikeen auttaa, niin kokeillaan kunnon lepoa. Jotenkin huono omatunto kun "nyt jo" saikulla..
Tuli tulos, ei ollut kolmessa päivässä edes tuplaantunut, eli se siitä tällä kertaa. Kaivaudun johonkin maan alle.
Tuli tulos, ei ollut kolmessa päivässä edes tuplaantunut, eli se siitä tällä kertaa. Kaivaudun johonkin maan alle.
Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan.
En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.
Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.
En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?
Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.
Kiitos tsemppaamisesta Jukkis, NewMoon ja jannn!!
Siis ette usko... Lähdettiin mökille ja TESTI UNOHTUI KOTIIN. :banghead:
Joten ei testata huomenna... Sunnuntaina pitäisi olla kp1, jos se on tullakseen. Testaan herkällä testillä sunnuntaina illalla kotona.