Raskaaksi 2019

Voi Jannn, varmasti kaikki on ihan hyvin! :Heartred

Tonnille mahdottomasti tsemppiä! Tuut sit jooko heti kertomaan, jännätään kaikki sun kanssa!

Tääl ois tänään dpo10. Luteaali yleensä 12 eli ma ois se päivä kun täti toivottavasti ei tulis. :angryfire
Nännit on ihan tosi kipeät ja rinnatkin vähän tuosta yläpuolelta, mut mitään muuta "oiretta" ei kyl oo. Ei paineen tunnetta, ei mitään. Lievää menkkajomoa tuntunu eilisestä asti, et tätiähän se tietty enteilee, mut koitan pitää toivoa yllä vielä tovin :)
Tänään pitkästä aikaa hyvä fiilis ja energinen olo, kävin aamulenkilläkin koirien kans jo ennen aamupalaa kun olin saanu trion tahoilleen kaheksaksi :happy:

Meni labrakäyntikin ku elokuvissa :facepalm: Olin unohtanut lompakon tanssikamojen kanssa samaan laukkuun. Sit meinasin töissä alkaa itkeen kun tajusin tän :arghh: Noh, ajelin sit kuitenkin labraan ja nyörästi kysyin, että onnistuuko tunnistautuminen pelkällä henkilötunnuksella ja onneksi onnistui.

Labrahoitajasta oli tullut viime yönä omien sanojensa mukaan "mummi." Vähän kuulemma väsytti kun co-synnyttäminenkin on niin rankkaa :hilarious:

Sit vaan odotellaan tuloksia. Ressaa kun mikään ei oo muuttunut, oireet tms. Onkohan sielä mitään :dead:

Kyllä mä Jannn uskon et olisivat sanoneet jos näyttäisi liian pieneltä tms.
Mä en edes tiedä millainen se pussukka pitäisi olla. Onko se koko "musta" alue sitä pussukkaa vai mikä :bag:
Varmasti sun mahassa on kaikki hyvin ❤️

Joo just se musta alue..ja sit kun ei ees ollut ihan satavarma näkyikö ruskuaispussia...

Äh en pysty nukkumaan ja oon varma että tälläkin on liian pieni pussukka ja menee kesken :sorry: kaikilla muilla aina tässäkin vaiheessa jo isommat tai pyöreämmät sikiöpussit..:sad010

Komppaan tonnia! Koska sulla nyt se ultra olikaan? Olisitko päässyt siihen hcg seurantaan että saisit mielenrauhaa? :sad001

Komppaan tonnia! Koska sulla nyt se ultra olikaan? Olisitko päässyt siihen hcg seurantaan että saisit mielenrauhaa? :sad001

Ihan ok se hcg noussut..pakko ootella siihen 21.9. :) ja en halua myöskään aiemmin tietää jos jotain pahaa :bag: polilta saa sit suoraan lääkkeet ja saikun jne. Antaa nyt kasvaa rauhassa jos kasvaa...

Mikä rv sulla jann olikaan kun kävit ultrassa? Jos aikaset päivät niin kuuluisko sen pussukan ollakaan isompi?

Mikä rv sulla jann olikaan kun kävit ultrassa? Jos aikaset päivät niin kuuluisko sen pussukan ollakaan isompi?

Kävin 5+6. En tiedä, vaikea löytää näin aikaisia kuvia, mutta ei kellään ihan noin pientä ole näkynyt...elokuisissa oli yhdellä oliko 5+5 ja silläkin hieman isompi pussukka.. no aika näyttää..

Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan. :nailbiting:

En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.

Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.

En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?:sad001

Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.

Mä jäin parin viikon sairaslomalle pitkittyneen päänsäryn takia. Ei meinaa panadol oikeen auttaa, niin kokeillaan kunnon lepoa. Jotenkin huono omatunto kun "nyt jo" saikulla..

Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan. :nailbiting:

En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.

Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.

En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?:sad001

Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.

Jännittää sun puolesta huominen! Nyt se plussa:Heartred

Mä jäin parin viikon sairaslomalle pitkittyneen päänsäryn takia. Ei meinaa panadol oikeen auttaa, niin kokeillaan kunnon lepoa. Jotenkin huono omatunto kun "nyt jo" saikulla..

Älä yhtään mieti muita :Heartpink

Mullakin pitkästä aikaa pää kipee...toiv johtuu vaan siitä että töissä pitkästä aikaa ja että aurinko paistaa/niskat jumissa/nukkunut huonosti :wacky:

Tonnin tuloksia odotellessa:smiley-angelic001

Ja Ompulle plussaa, tiedän että hirveää odotella plussaa...mutta koita jaksaa ivf jos ei nyt tärppää, se on yleensä nopea tie, tai kaikki saattaa mennä hyvin heti monella :Heartpink

Kiitos tsemppaamisesta Jukkis, NewMoon ja jannn!! :Heartbigred

Siis ette usko... Lähdettiin mökille ja TESTI UNOHTUI KOTIIN. :banghead: :hilarious: :smiley-angry016 :laughing021
Joten ei testata huomenna... :inpain: :shifty: :rolleyes: Sunnuntaina pitäisi olla kp1, jos se on tullakseen. Testaan herkällä testillä sunnuntaina illalla kotona.

tuttuja fiiliksiä, ennen viimeisen alkon siirron testausta ja kun epäilin kohdun ulkoista mulle alko tulemaan fiilis että ihan sama en enään jaksa ei sitten tehdä enään lapsia nämä riittää. Jotenkin sitä kuitenkin jaksoi kaivaa taas toivon rippeet jostain :Heartred toivon todella että testissä olisi kaksi viivaa!

Kiitos tsemppaamisesta Jukkis, NewMoon ja jannn!! :Heartbigred

Siis ette usko... Lähdettiin mökille ja TESTI UNOHTUI KOTIIN. :banghead: :hilarious: :smiley-angry016 :laughing021
Joten ei testata huomenna... :inpain: :shifty: :rolleyes: Sunnuntaina pitäisi olla kp1, jos se on tullakseen. Testaan herkällä testillä sunnuntaina illalla kotona.

anteeksi mua jotenkin huvitti, tää kuulosti niin multa :hilarious:

Takaisin