Sofia2016m
Asioista perillä oleva
Tuli tulos, ei ollut kolmessa päivässä edes tuplaantunut, eli se siitä tällä kertaa. Kaivaudun johonkin maan alle.
voi olen pahoillani
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tuli tulos, ei ollut kolmessa päivässä edes tuplaantunut, eli se siitä tällä kertaa. Kaivaudun johonkin maan alle.
Vmp. Ymmärrän fiiliksen, matto vedetty jalkojen alla. Nyt lepoa ja murehtimista ja voimien keräämistä uuteen yritykseen eikös teilläkin se ensikäynti jo ollut varattuna
Joo oli ensikäynti varattuna, neuvolan nyt sitten saakin perua. Toivottavasti ensikäynnin suunnitelmaan ei tämä yksi alkanut vaikuta.
Kuinkahan pahasti menee kierto sekaisin, tulisikohan sitten itsekseen pois vai voisivatko ensikäynnillä määrätä tyhjennyslääkkeet? Ei mitään hajua
Oliko se tässä parin viikon sisällä? Kyllä ne siellä voi ultrata ja luulis antavan lääkkeetkin, jos ei ole itsestään tyhjentynyt sitä mäki odotan mieluummin et polilla seuraava ultra, niin saan lääkkeet ja saikun sieltä heti jos km..
Mä luulen et toi lasketaan kemialliseksi. Mulla se lähti itsellään vuotamaan viikon normi menkkojen alkua myöhemmin. Ei muistaakseni sen kummemmin mennyt kierto sekaisin. Enkä usko, että toi nyt vaikuttaisi enää mihinkään, toivottavasti ei henkisesti se on aina kaikkein rankin, kun joutuu keräämään itsensä uuteen yritykseen
Kiitokset kaikille On tämä varsinainen työmaa. Toivottavasti nyt vaan alkaisi vuotaa, eikä olisi jossain tuubassa. Pelottaa, että nimenomaan on tuubassa kun hcg kuitenkin noussut tiistaista, mutta 48h tuplaantumisvauhti oli vain 48,3%.
Sehän tästä soossista vielä puuttuisi, että repii tuuban mennessään
Kiitokset kaikille On tämä varsinainen työmaa. Toivottavasti nyt vaan alkaisi vuotaa, eikä olisi jossain tuubassa. Pelottaa, että nimenomaan on tuubassa kun hcg kuitenkin noussut tiistaista, mutta 48h tuplaantumisvauhti oli vain 48,3%.
Sehän tästä soossista vielä puuttuisi, että repii tuuban mennessään
Nyt alaselkää pakottaa menkkamaisesti aaltoilevasti...mut oliko jukkiksella tai jollain ollut samaa? Et ei nyt välttämättä km ole...ja sekin olis hyvä jos mieluummin itse alkais km, en jaksais kkm enää..
Kyllä oli alkuraskaudessa minulla ja silloin sain tietää, että täysin normaalia. Ja juuri yhtenä päivänä kuulin jostain podcastista sairaanhoitajan sanovan, että kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.
Tällainen vielä, jannn. Vaikka olet varmaan googlannut itsekin.
https://www.terve.fi/artikkelit/mista-alkuraskauden-alavatsakivut-ja-nipistely-johtuvat
Nyt alaselkää pakottaa menkkamaisesti aaltoilevasti...mut oliko jukkiksella tai jollain ollut samaa? Et ei nyt välttämättä km ole...ja sekin olis hyvä jos mieluummin itse alkais km, en jaksais kkm enää..