Raskaaksi 2019

Tuli tulos, ei ollut kolmessa päivässä edes tuplaantunut, eli se siitä tällä kertaa. Kaivaudun johonkin maan alle.

Vmp. Ymmärrän fiiliksen, matto vedetty jalkojen alla. Nyt lepoa ja murehtimista ja voimien keräämistä uuteen yritykseen:Heartred eikös teilläkin se ensikäynti jo ollut varattuna:Heartred

Vmp. Ymmärrän fiiliksen, matto vedetty jalkojen alla. Nyt lepoa ja murehtimista ja voimien keräämistä uuteen yritykseen:Heartred eikös teilläkin se ensikäynti jo ollut varattuna:Heartred

Joo oli ensikäynti varattuna, neuvolan nyt sitten saakin perua. Toivottavasti ensikäynnin suunnitelmaan ei tämä yksi alkanut vaikuta.

Kuinkahan pahasti menee kierto sekaisin, tulisikohan sitten itsekseen pois vai voisivatko ensikäynnillä määrätä tyhjennyslääkkeet? Ei mitään hajua :confused005

Joo oli ensikäynti varattuna, neuvolan nyt sitten saakin perua. Toivottavasti ensikäynnin suunnitelmaan ei tämä yksi alkanut vaikuta.

Kuinkahan pahasti menee kierto sekaisin, tulisikohan sitten itsekseen pois vai voisivatko ensikäynnillä määrätä tyhjennyslääkkeet? Ei mitään hajua :confused005

Oliko se tässä parin viikon sisällä? Kyllä ne siellä voi ultrata ja luulis antavan lääkkeetkin, jos ei ole itsestään tyhjentynyt :Heartpink sitä mäki odotan mieluummin et polilla seuraava ultra, niin saan lääkkeet ja saikun sieltä heti jos km..

Mä luulen et toi lasketaan kemialliseksi. Mulla se lähti itsellään vuotamaan viikon normi menkkojen alkua myöhemmin. Ei muistaakseni sen kummemmin mennyt kierto sekaisin. Enkä usko, että toi nyt vaikuttaisi enää mihinkään, toivottavasti ei:Heartred henkisesti se on aina kaikkein rankin, kun joutuu keräämään itsensä uuteen yritykseen:sorry:

Oliko se tässä parin viikon sisällä? Kyllä ne siellä voi ultrata ja luulis antavan lääkkeetkin, jos ei ole itsestään tyhjentynyt :Heartpink sitä mäki odotan mieluummin et polilla seuraava ultra, niin saan lääkkeet ja saikun sieltä heti jos km..

Joo 20.9. Katsotaan mitä toi värkki nyt keksii sit sitä ennen. 14 kierron jälkeen ajattelin et jes, vihdoinkin yritys palkitaan. Ja ketut. En oikeesti jaksa enää toista 14 kiertoa alusta...

Mä luulen et toi lasketaan kemialliseksi. Mulla se lähti itsellään vuotamaan viikon normi menkkojen alkua myöhemmin. Ei muistaakseni sen kummemmin mennyt kierto sekaisin. Enkä usko, että toi nyt vaikuttaisi enää mihinkään, toivottavasti ei:Heartred henkisesti se on aina kaikkein rankin, kun joutuu keräämään itsensä uuteen yritykseen:sorry:

Arvokasta tietoa. Toivottavasti lähtisi itsekseen... Huomenna olisi menkat sen viikon myöhässä. Ja jos vaikuttaa julkisella, niin sit kai takas jonon jatkoksi vaan.

Oon pahoillani tonni! :sorry:

Keskenmenot eivät ainakaan meillä ole vaikuttaneet julkisen puolen tutkimuksiin/hoitoihin, vaikka meillä ehti olla ensikäynnin jälkeen alkanut raskaus ja se meni sinne noin viikolle 10 asti, niin sit kuitenkin päästiin sit sovitusti keväällä uudelleen (oli siis sovittu että katotaan tilanne uudelleen kun x aika kulunut).

Plus vähän ikävästi asenne on yleensä myös ollut, ettei kemiallista ns edes lasketa. Mutta tää on vähän lääkäri kohtaista, koska eri lääkäri halusikin keskenmeno tutkimukset, kun eka taas olis sitä mieltä ettei keskenmenoja ole ollut tarpeeksi (3. Peräkkäistä se kriteeri julkisella), joka on sikäli hyvä koska mulla selvisi tutkimuksissa, että yksi fosfolibidivasta-aine oli positiivinen. Ensi viikolla itseasiassa pääsee uusinta labroihin ja asia varmistuu.

Oon niin pahoillani tonni. Se tunne on kauhea kun matto vetäistään jalkojen alta.. Mulla kemiallisessa vuoto alkoi siinä kohti kun menkat n. viikon myöhässä. Oli kyllä runsaammat kun normaalisti. Sit seuraavat menkat alkoi ehkä muutaman päivän myöhässä. Vaikka ei helpota nyt, eikä muakaan todellakaan sillon kun meni kesken mutta ainakin raskautuminen on todistetusti mahdollista. Se oli ainut toivonpilkahdus tossa, meilläkin oli melkein 2v yritystä ilman plussaa kunnes sitten tärppäs ja olikin kemiallinen. Vihaan kyllä koko kemiallinen sanaa:banghead:

Kiitokset kaikille :Heartpink On tämä varsinainen työmaa. Toivottavasti nyt vaan alkaisi vuotaa, eikä olisi jossain tuubassa. Pelottaa, että nimenomaan on tuubassa kun hcg kuitenkin noussut tiistaista, mutta 48h tuplaantumisvauhti oli vain 48,3%.

Sehän tästä soossista vielä puuttuisi, että repii tuuban mennessään :pale

Kiitokset kaikille :Heartpink On tämä varsinainen työmaa. Toivottavasti nyt vaan alkaisi vuotaa, eikä olisi jossain tuubassa. Pelottaa, että nimenomaan on tuubassa kun hcg kuitenkin noussut tiistaista, mutta 48h tuplaantumisvauhti oli vain 48,3%.

no seurailet tarkkaan tuleeko toispuoleisia vatsakipuja tai hartiapistosta! Joillain myös virtsaaminen tekee kipeää. Toiv ei kohdun ulkonen! :sad001

Toivon niin kovasti, ettei olisi kohdunulkoinen ja että seuraava tärppi tulisikin yllättäen ihan pian! :Heartbigred

Nyt alaselkää pakottaa menkkamaisesti aaltoilevasti...mut oliko jukkiksella tai jollain ollut samaa? Et ei nyt välttämättä km ole...ja sekin olis hyvä jos mieluummin itse alkais km, en jaksais kkm enää..

Nyt alaselkää pakottaa menkkamaisesti aaltoilevasti...mut oliko jukkiksella tai jollain ollut samaa? Et ei nyt välttämättä km ole...ja sekin olis hyvä jos mieluummin itse alkais km, en jaksais kkm enää..

Kyllä oli alkuraskaudessa minulla ja silloin sain tietää, että täysin normaalia. Ja juuri yhtenä päivänä kuulin jostain podcastista sairaanhoitajan sanovan, että kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.

Kyllä oli alkuraskaudessa minulla ja silloin sain tietää, että täysin normaalia. Ja juuri yhtenä päivänä kuulin jostain podcastista sairaanhoitajan sanovan, että kohdun kasvukivut tuntuvat samalta kuin menkkakivut.

Voi olispa tämä vain sitä :smiley-angelic001:Heartred kiitos kaikille aina kun tsemppaatte ja vakuuttelette :notworthy

Mulla oli rv 5-7 alaselässä aika kovaakin menkkamaista juilintaa. Mutta ilmeisesti oli niitä kohdun kasvukipuja jotka tuntu sit vaan selässä :)

Takaisin