Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan.
En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.
Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.
En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?
Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.
Mulla ainakin taaksepäin kallistunut kohtu ja menkkakivut kun usein selässä enimmäkseen.
Aika paljon puhutaan menkkakivuista, liittyen kai alavatsaan. Mutta tänään alaselässä enempi menkkakipuja eikä vatsalla, vaikka vatsallakin on ajoittain mutta toivotaan että on kasvukipuja, eikä nämä pahenisi tästä :)
Mulla tuntuu aina menkkakivut selässäkin. Ja jopa jalkoihin säteilee.
Samoissa mennään joo, mä varmaan odottelen et alkaako sillon ma. On kyllä ollut piiiitkä viikko.
Mä en edes tiedä mikä yk menossa, 24 oli jo jonnii aikaa sit, et ehkä 26 tai enempikin who knows. 2v3kk nyt takana. Teillä sentään hoidot, joista voi odottaa hyviä tuloksia! Koita jaksaa
Me vaan pakerretaan luomuna, kun varaa yksityiseen ei ole.
Tuntuu ettei oo sitä mahdollista toivonpilkahdustakaan edessä, tasasta pakertamista vaan. Mut en mä silti vielä ole valmis luovuttamaan. Jokainen kierto kun kuitenkin on uusi mahdollisuus
Dpo11, usein on tässä vaiheessa jo satunnaista rusehtavaa/punertavaa pyyhittäessä, mut vielä ei ole näkynyt. Pari kiertoa on tän yrityksen aikana ollut, kun sitä ei oo tullu ollenkaan, joten eipä sekään mitään kerro vaikka tavallisesti alkaa jo muutama päivä ennen uutta kiertoa. Satunnaista lievää menkkajomoa silloin tällöin. Ei auta kun odotella vielä hetki.
Jos ylläpito plärää tätä foorumia niin voisko noita hymiöitä pliiiiis joskus päivittää! Hajoo pää noiden kanssa
Toivottavasti myös raskaana :bag:
Jos ylläpito plärää tätä foorumia niin voisko noita hymiöitä pliiiiis joskus päivittää! Hajoo pää noiden kanssa
Minä taas joskus kaipaan joitakin näistä hymiöistä WhatsApp-keskusteluissa, kun ovat joskus niin sattuvia.
Samma här. Kp1 päivän etuajassa vieläpä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiäNo - ei tarvitse testata. Kp1.
Ei tullut raivareita tällä kertaa. On vaan niin lannistunut olo. En jaksa enää tätä samaa kuukaudesta toiseen. Ja tiedän kuitenkin, että kahden viikon päästä ei voi taas olla yrittämättä.
Pahoittelut sinnekin!Samma här. Kp1 päivän etuajassa vieläpä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä