Raskaaksi 2019

Nyytti, aika samoissa mennään. Mulla on dpo11 tänään. Huomenna aamulla testaan. :nailbiting:

En voi uskoa että selvisin työviikosta. Koko viikko mateli kun odotin ja pelkäsin viikonloppua ja testausta... Olen ollut tulisilla hiilillä. Huomenna ainakin selviää totuus.

Jotenkin tällä hetkellä sellainen olo, että miksi nyt olisi tärpännyt, kun kerran ei ole tärpännyt 15 edellisessä kierrossakaan. Mutta sitten ajattelin, että ehkä inssi lisää mahiksia luomukiertoon verrattuna.

En jaksa enää odottaa raskautumista. Tiedän, että monet ovat odottaneet kauemminkin, mutta mulla on kohta voimat lopussa tämän homman kanssa. Miten muka jaksaisin lähteä IVFään takki valmiiksi tyhjänä?:sad001

Muoks. Tänään aika hyvä voitelu alapäässä. Mutta on ollut ennenkin ennen menkkoja. Ei mitään, mistä voisi päätellä mitään.

Samoissa mennään joo, mä varmaan odottelen et alkaako sillon ma. On kyllä ollut piiiitkä viikko. :smiley-angelic006
Mä en edes tiedä mikä yk menossa, 24 oli jo jonnii aikaa sit, et ehkä 26 tai enempikin who knows. 2v3kk nyt takana. Teillä sentään hoidot, joista voi odottaa hyviä tuloksia! Koita jaksaa :Heartred
Me vaan pakerretaan luomuna, kun varaa yksityiseen ei ole.
Tuntuu ettei oo sitä mahdollista toivonpilkahdustakaan edessä, tasasta pakertamista vaan. Mut en mä silti vielä ole valmis luovuttamaan. Jokainen kierto kun kuitenkin on uusi mahdollisuus :whacky011

Dpo11, usein on tässä vaiheessa jo satunnaista rusehtavaa/punertavaa pyyhittäessä, mut vielä ei ole näkynyt. Pari kiertoa on tän yrityksen aikana ollut, kun sitä ei oo tullu ollenkaan, joten eipä sekään mitään kerro vaikka tavallisesti alkaa jo muutama päivä ennen uutta kiertoa. Satunnaista lievää menkkajomoa silloin tällöin. Ei auta kun odotella vielä hetki.

Jos ylläpito plärää tätä foorumia niin voisko noita hymiöitä pliiiiis joskus päivittää! Hajoo pää noiden kanssa :hilarious:

Mulla ainakin taaksepäin kallistunut kohtu ja menkkakivut kun usein selässä enimmäkseen.

Nojoo, mut mulla eteenpäin kallistunut :bag: onneksi levossa ei tunnu ainakaan nyt kipuja..

Aika paljon puhutaan menkkakivuista, liittyen kai alavatsaan. Mutta tänään alaselässä enempi menkkakipuja eikä vatsalla, vaikka vatsallakin on ajoittain :scratch mutta toivotaan että on kasvukipuja, eikä nämä pahenisi tästä :)

Mulla tuntuu aina menkkakivut selässäkin. Ja jopa jalkoihin säteilee.

Samoissa mennään joo, mä varmaan odottelen et alkaako sillon ma. On kyllä ollut piiiitkä viikko. :smiley-angelic006
Mä en edes tiedä mikä yk menossa, 24 oli jo jonnii aikaa sit, et ehkä 26 tai enempikin who knows. 2v3kk nyt takana. Teillä sentään hoidot, joista voi odottaa hyviä tuloksia! Koita jaksaa :Heartred
Me vaan pakerretaan luomuna, kun varaa yksityiseen ei ole.
Tuntuu ettei oo sitä mahdollista toivonpilkahdustakaan edessä, tasasta pakertamista vaan. Mut en mä silti vielä ole valmis luovuttamaan. Jokainen kierto kun kuitenkin on uusi mahdollisuus :whacky011

Dpo11, usein on tässä vaiheessa jo satunnaista rusehtavaa/punertavaa pyyhittäessä, mut vielä ei ole näkynyt. Pari kiertoa on tän yrityksen aikana ollut, kun sitä ei oo tullu ollenkaan, joten eipä sekään mitään kerro vaikka tavallisesti alkaa jo muutama päivä ennen uutta kiertoa. Satunnaista lievää menkkajomoa silloin tällöin. Ei auta kun odotella vielä hetki.

Jos ylläpito plärää tätä foorumia niin voisko noita hymiöitä pliiiiis joskus päivittää! Hajoo pää noiden kanssa :hilarious:

Voih, pitkään olette tekin joutuneet odottamaan! :oops: Kiitos tsemppaamisesta ja samat sinne! :Heartred On kyllä niin kurja, että julkisella on niin tiukat rajat sillä, milloin hoitoon pääsee.

Mulla on useampi sukulainen, joilla on lapsia sellaisella 2-5 vuoden ikäeroilla. Tiedän, että he ovat antaneet pikkusisaruksille mahdollisuuden tulla jo aikaisemmin. Mutta ei ole tärpännyt aiemmin. Se lohduttaa kyllä, ettei se mikään lopullinen tuomio ole, jos ei tärppää vuodessa - kahdessa. Luomunakaan.

Toivottavasti myös raskaana :bag::grin

Kyllä! Jos tarkoitit, tuntuiko raskaanakin.

Tänään minulla on myös ajoittain sekä alavatsalla että selässä tuntunut menkkamaisia kipuja. Se joko tarkoittaa raskautta kuten viimeksi tai noh... Sitten se voi tarkoittaa myös menkkoja.

Mutta muistan sillon vajaa pari vuotta sitten, kun sanoin miehelle, että kyllä ne menkat kohta alkaa, tunnen sen. Ja ihmettelin, kun monta päivää juimi, mutta ei tullut vuotoa. Pahoinvoinneista yms olin kyllä kuullut, mutta en koskaan siitä, että alkuraskaudessa särkee menkkamaisesti.

Minä taas joskus kaipaan joitakin näistä hymiöistä WhatsApp-keskusteluissa, kun ovat joskus niin sattuvia. :laughing025

Tonni, oon pahoillani.:sorry::Heartred

Jannn, mulla oli menkkamaista särkyä vatsassa ja selässä ja olin ihan paniikissa. Sitten vasta paniikissa olinkin, kun jossain vaiheessa loppu. Tsemppiä seuraavan ultran odotteluun.

No - ei tarvitse testata. Kp1. :sorry: :sad010
Ei tullut raivareita tällä kertaa. On vaan niin lannistunut olo. En jaksa enää tätä samaa kuukaudesta toiseen. Ja tiedän kuitenkin, että kahden viikon päästä ei voi taas olla yrittämättä. :hungover:

No - ei tarvitse testata. Kp1. :sorry: :sad010
Ei tullut raivareita tällä kertaa. On vaan niin lannistunut olo. En jaksa enää tätä samaa kuukaudesta toiseen. Ja tiedän kuitenkin, että kahden viikon päästä ei voi taas olla yrittämättä. :hungover:
Samma här. Kp1 päivän etuajassa vieläpä. Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :happy8

Pahoittelut kp1 :stä:Heartpink suosittelen ivf mikäli mahdollista, tai ei kannata ainakaan luovuttaa :Heartblue

Kp1 on perseestä :mad: Voimia keräilyyn.

Täällä ei puolestaan ole merkkejä, että minkäänmoinen vuoto alkaisi :shifty: Antaisin mun vasemman pakaran, että tän homman sais pois alta ennen sitä ensikäyntiä :smiley-angelic001

Entiiä tekee mieli nyt johonki vaan höpöttää:hilarious:
Entajuu mikä meno omassa kropassa
nyt on menossa joku kp23-25 (toisessa sovelluksessa kp23 ja toisessa kp25 kun oli taas jotenki hankala ottaa selvää et millon menkat alko koska tiputteli sillonki)
ja nyt tuhnutellu jo montapäivää ja tänää tullu iha kirkasta verta ja kramppaa alavatsaa nii kai nyt sit kp1

Mullahan ei luonnollisesti tapahdu mitään kropassa pcon ja muun takia, tai saattaa mun luonnolliset menkat alkaa aina jonkun kp70-90 kohalla tyyliin ja ne kestää voi kestää sit viikkoja. Mut ny donafertyä syödessä tullut menkkoja ja ihmeellistä tiputtelua ja tuhnuttelua vähän väliä että entiiä sitten, kroppa koittaa varmaan löytää jotain tasapainoa tähän hommaan, ainakin toivottavasti.

Sillee selkosuomella että nyt vissiin kp1 :hilarious:

Hurmaava erite mietiskely tossa alla :angelic:
ÄLÄ LUE JOS ÄLLÖTTÄÄ

On muuten raastavaa aina koittaa miettiä et missä kohtaa ne menkat alkaa jos vähän väliä tulee verta pyyhittäessä ja sit tuleeki vaan ruskeeta ja seuraavana päivänä tuleeki vaa kerran beigee pyyhittäessä tai ei tuu mitään ja sit tuleeki vaikka taas jotaa
verilimaa tms?
Kellään vastaavia kokemuksia, tai että vuotaa ihan älyttömän kauan, ihankun se veri vuotaisi jotenkin super hitaasti, vaikea selittää, vuodin viimeeksikin jonkun kaksi viikkoa ja sittenku se loppu niin tiputtelee silti kumminkin kokoaika siihen saakka kunnes tulee taas kunnolla verta :violent001
Jos kroppa toimis vaikka normaalisti nii ois varmaan helpompaa yrittää raskautua, kyl taas veetutuskäyrä huipussaan ku ei tää p***** värkki toimi.
Sit tuntuu et on täs maailmas yksin näiden ongelmien kanssa vaikka tuskin kuitenkaan, jestas.

Takaisin