Raskaaksi 2019

Sain sairaalasta testin!!! Teen sen kyllä vasta aamulla :p:smiley-angelic006
Huolestuin kun yökkö avasi paketin!! Sanoin et yleensä ei sais avata ennen käyttöä...raukka opetti miten sitä käytetään :hilarious::hilarious::hilarious: voi kuule..no okei se oli semmonen kasetti, niitä oon kai vaan yhden joskus tehnyt mut kyl mä osaan :hungry:

Sain sairaalasta testin!!! Teen sen kyllä vasta aamulla :p:smiley-angelic006
Huolestuin kun yökkö avasi paketin!! Sanoin et yleensä ei sais avata ennen käyttöä...raukka opetti miten sitä käytetään :hilarious::hilarious::hilarious: voi kuule..no okei se oli semmonen kasetti, niitä oon kai vaan yhden joskus tehnyt mut kyl mä osaan :hungry:

siis minkälainen kasetti :bookworm: Varmaan sait raskaustestin vaikka ne on ottanu sulta verikokeet :bookworm:

siis minkälainen kasetti :bookworm: Varmaan sait raskaustestin vaikka ne on ottanu sulta verikokeet :bookworm:

Siis semmosen tämmösen :grin
Sanoi et antaa mun mielenrauhan takia plus kerroin et huomenna virallinen testipäivä :grin

Liitteet

• Screenshot_20210831-230610.jpg
    Screenshot_20210831-230610.jpg
    101.1 KB · Katsottu: 82
Näin haalee ja koko yön pidätys ja tosi tumma pissa, eikai se liian vahvakaan ole..?! Kai tämäkin menee kesken..

Liitteet

• IMG_20210901_060349.jpg
    IMG_20210901_060349.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 127
Näin haalee ja koko yön pidätys ja tosi tumma pissa, eikai se liian vahvakaan ole..?! Kai tämäkin menee kesken..

Ymmärrän huolen. Mutta joku joskus täällä foorumilla puhui, että ei niitä leffaviivoja aina edes tule. Sinulla oli kuitenkin hyvä verikoetulos. Ottavatko vielä verikokeen?

Voisko hcg:n suuri määrä vaikuttaa? Ymmärtääkseni joillakin ei näy enää isommilla viikoilla niin hyvin.

Tsemppiä Jannn❤️❤️

Sit varmaan pitää olla jo monia kymmeniä tai satoja tuhansia hcg, mulla joku 2000 vasta jos sitäkään. Ainut mahdollisuus on että jos noi kasetit on huonompia kuin liuskat..

Sit varmaan pitää olla jo monia kymmeniä tai satoja tuhansia hcg, mulla joku 2000 vasta jos sitäkään. Ainut mahdollisuus on että jos noi kasetit on huonompia kuin liuskat..

Mä veikkaan et noi sairaalan kasettitestit ei oo kovin hyviä. Tee digi kotona❤️

Toinen näistä on hetki ekasta kuvasta ja toinen nyt ihan kuivuneena. Yhdeltä sain tosiaan vinkkiä että kasetit saattaa näyttää haaleempaa...no kotona sit liuskaa ...

Liitteet

• IMG_20210901_074754.jpg
    IMG_20210901_074754.jpg
    1 MB · Katsottu: 108
  • IMG_20210901_061129.jpg
    IMG_20210901_061129.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 109
Toinen näistä on hetki ekasta kuvasta ja toinen nyt ihan kuivuneena. Yhdeltä sain tosiaan vinkkiä että kasetit saattaa näyttää haaleempaa...no kotona sit liuskaa ...

En tiedä onko nää samoja kuin tk-labroissa oli jossain vaiheessa. Eivät anna kovin vahvaa viivaa, herkkyys 20 tai 25, en muista kummat oli herkempiä, kun välillä oli semmosia neliön muotoisia kasetteja ja muistan vaan et niissä oli herkkyysero.

Noista tk:n testeistä tuli mieleen et kerran oli töissä menossa roskiin niitä testejä iso paketti kun oli päiväysvanhoja. Otin mukanani kotiin vaivihkaa :hilarious: aika monta kasettia ennen esikoista sai tehdä ennen kuin ne loppu. Joka kierrossa pari vaikka huvikseen.

Hyvä viiva on kuivuneena! Ja mä veikkaan samaa et noi testit on ihan kuraa. Just mun tuttu sanoi et sairaaloissa käytetään kaikista halvimpia testejä mitä on :hilarious: Teet kotona sit omilla testeillä mitkä ”tunnet”. :smug: Koska pääset kotiin?

En tiedä onko nää samoja kuin tk-labroissa oli jossain vaiheessa. Eivät anna kovin vahvaa viivaa, herkkyys 20 tai 25, en muista kummat oli herkempiä, kun välillä oli semmosia neliön muotoisia kasetteja ja muistan vaan et niissä oli herkkyysero.

Netin mukaan 25 herkkyys mutta kiva kuulla kokemuksia että mahdollisesti huonoja testejä! :)
Pelottaa että alkaa taas turpoo ja hyperi tulee takas..
Jos labrat ok niin kai tässä iltapäivällä viimeistään kotiin..

Siis apua mun pc oli yhtä tumma viikko sit torstaina kun toi kasetti nyt.. jos ois alkanut jo tippuu hcg ja toi kasetti pitäis paikkansa niin olis varmaan jo alle 200 hcg nyt..jos kasettia ja pc voisi vertailla. Äh pääsispä vaan kotiin :sorry:

Siis apua mun pc oli yhtä tumma viikko sit torstaina kun toi kasetti nyt.. jos ois alkanut jo tippuu hcg ja toi kasetti pitäis paikkansa niin olis varmaan jo alle 200 hcg nyt..jos kasettia ja pc voisi vertailla. Äh pääsispä vaan kotiin :sorry:

Älä vertaa niitä :happy3 en usko et niitä voi verrata, niinkuin ei mun mielestä muitakaan erimerkkisiä testejä toisiinsa viivan kehityksen suhteen. Toivottavasti hyper ois pian voitettu ja pääset kotiin :smiley-angelic001

Pääsen tänään. Oli ultra ja äsken näkyi vielä suht paljon nestettä, mutta toiv lähtevät itsestään pikkuhiljaa ..ja toki munasarjat vielä isot. Kohtua ultrasi myös ja sanoi et näyttää ihan hyvältä, raskautta ei näy vielä mutta mahdollinen joku pieni alku siellä..no toinen lääkäri oli sit silleen et voihan se hcg johtua vielä ivf lääkkeistä :shifty: teki mieli sanoa että vitut...tosi kiva ..salee menee kesken tää:sad010 pelottaa niin tehdä kotona testit ..:oops:

Takaisin