Raskaaksi 2019

Jannn, se voi olla vain pelko,ettei ole tärpännyt. Tunteet eivät aina ole totta,tai siis todellisdia tunteita kyllä, mutta eivät vastaa todellisuutta. Tsemppiä piinaan. :Heartbigred

Ja hyviä uutisia. Luin että punkin pitää olla kiinni vuorokauden, että borrelioosi tarttuu. https://www.terveyskirjasto.fi/kpp00004

Kiitos :Heartpink
Muistelin itsekin joskus lukeneeni, että pitäisi olla ainakin vuorokauden kiinni :happy: täytyy silti seurailla tuleeko seuraamuksia :nailbiting:

Tänään hoitamaan kaverin lasta ja huomenna leffaan, saa edes hetkeksi muuta ajateltavaa..yritän jo psyykata itseni negaan :sorry:

Tänään hoitamaan kaverin lasta ja huomenna leffaan, saa edes hetkeksi muuta ajateltavaa..yritän jo psyykata itseni negaan :sorry:

Musta tuntuu kans että tuun hulluksi :smiley-angry026
Mitä meette kattoon leffaan? :) Mulla on tänään vaan kampaaja eikä mitään muuta ihmeellistä mikä edes veisi ajatuksia muualle..

Musta tuntuu kans että tuun hulluksi :smiley-angry026
Mitä meette kattoon leffaan? :) Mulla on tänään vaan kampaaja eikä mitään muuta ihmeellistä mikä edes veisi ajatuksia muualle..

Luokkakokous 3 :grin joo hullukshan tässä tulee..ehkä ens kerralla yritän olla testaamatta..:sorry:

Luokkakokous 3 :grin joo hullukshan tässä tulee..ehkä ens kerralla yritän olla testaamatta..:sorry:

Kerro sit oliko hyvä :) kaveri eilen sano ettei ite tykänny siitä että oli liian ”tehty” mutta en suostu uskomaan ettei se olis hyvä :hilarious:

onneksi tässä vaiheessa ei välttämättä vielä ole kauheesti oireita.. mieti että sain esikoisesta tietää vasta viikolla 6+ kun aloin oksentamaan aaamuisin..
toivon niin että plussat pärähtää testeihin :smiley-angelic001

Kerro sit oliko hyvä :) kaveri eilen sano ettei ite tykänny siitä että oli liian ”tehty” mutta en suostu uskomaan ettei se olis hyvä :hilarious:

onneksi tässä vaiheessa ei välttämättä vielä ole kauheesti oireita.. mieti että sain esikoisesta tietää vasta viikolla 6+ kun aloin oksentamaan aaamuisin..
toivon niin että plussat pärähtää testeihin :smiley-angelic001

Uskon kyl ettei oo välttämättä hyvä, mut pakko nähdä :hilarious: ens kuussa kattoo syke parin työkaverin kanssa..
Vähän lohdutti, kun luin huhtikuisten oireita, tosi monella oli menkkakivut :rolleyes: mul ei oo ikinä ennen ollut.. nyt vasta 3+1 :bag: toivotaan plussia :smiley-angelic001 ja nää menkkakivut/selkäkipu siis oli taas yöllä, ja sen jälkeen tullut välillä wc-käynnin yhteydessä, ei muuten..

Mulla alko oireita tulee siinä 6+ viikoilla, sitä ennen vaan menkkajomoja! Taisin tännekin kesällä ihmetellä että millon ne oireet oikeen tulee, no ne tuli sit rytinällä parin vkon päästä plussasta.. :bookworm:

Mä kävin kattoo luokkakokous 3 ja siis no, oli kyllä ihan paska :laughing001 nimenomaan jotenkin liian tekemällä tehty vitsit ja muutenkin vaan niin tyhmiä juttuja. Toki tiesin ettei varmaan paras leffa mut oisin toivonu vähä parempaa :hilarious: jannn tuu kertoo sit mitä mieltä olit :rolleyes:

Mä kävin kattoo luokkakokous 3 ja siis no, oli kyllä ihan paska :laughing001 nimenomaan jotenkin liian tekemällä tehty vitsit ja muutenkin vaan niin tyhmiä juttuja. Toki tiesin ettei varmaan paras leffa mut oisin toivonu vähä parempaa :hilarious: jannn tuu kertoo sit mitä mieltä olit :rolleyes:

Varmaan samaa mieltä :hilarious: mut tuun! Mut hauska ylipäätään mennä leffaan ku en oo melkein vuoteen käynyt!

Uskon kyl ettei oo välttämättä hyvä, mut pakko nähdä :hilarious: ens kuussa kattoo syke parin työkaverin kanssa..
Vähän lohdutti, kun luin huhtikuisten oireita, tosi monella oli menkkakivut :rolleyes: mul ei oo ikinä ennen ollut.. nyt vasta 3+1 :bag: toivotaan plussia :smiley-angelic001 ja nää menkkakivut/selkäkipu siis oli taas yöllä, ja sen jälkeen tullut välillä wc-käynnin yhteydessä, ei muuten..

No niimpä.. perkele käyn kyllä maanantaina ostaan niitä testejä.. mulla on tissi särkyä mutta sitä on kyllä aina nega kierroissa mutta en muista oliko ekankin siirron jälkeen :bored:

No niimpä.. perkele käyn kyllä maanantaina ostaan niitä testejä.. mulla on tissi särkyä mutta sitä on kyllä aina nega kierroissa mutta en muista oliko ekankin siirron jälkeen :bored:

Minulla oli viime raskaudessa menkat myöhässä (olin jo tehnyt negatestin, joten en epäillyt raskautta), ja noin kolme päivää oottelin menkkoja kun oli menkkasärkyjä ja ajattelin että nyt ne siis kohta alkaa. Mutta tuli vain vähän kiinnittymiavuotoa ja alkoikin raskaus. Se tuntui siis ihan samalta kuin menkkakivut.

En nyt vielä innostu, mutta ainakin testeissä näkyy vielä viivaa..melkein saman verran kuin oli perjantaina?! Testin aikaan ovitrellestä oli 10vrk ja 9h. Nyt siis dpo9. Kiva kun tuli tää räkätauti. Oireista en tietäisi että on mahdollisesti raskaana.

Liitteet

• IMG_20210822_070336__01.jpg
    IMG_20210822_070336__01.jpg
    1.8 MB · Katsottu: 141
Tässä jo vähän kuivuneena. Oletin vaan et olis jo nega, mut yllättävän hyvin näkyy vielä viivaa..

Liitteet

• IMG_20210822_074240__01.jpg
    IMG_20210822_074240__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 129
Nyt tuli pc puikkoon näin vahva parin tunnin pidätyksellä :woot: eilen en saanut kuin haalean, toki saattoi olla laimeampi pissa. Mut kyl mulla nyt on luottoa jo vähän :rolleyes::smiley-angelic001

Liitteet

• IMG_20210822_091518.jpg
    IMG_20210822_091518.jpg
    1.4 MB · Katsottu: 145
:woot::woot::woot::woot: Onko oireita?

Eei :hilarious: tissit kipeet mut oli jo ennen siirtoa. Menkkakipuja oli parina pvänä mut ei enää..mahdollisesti pari nippasua tuntunut kohdun ympärillä..? Ja sit tää nuha alkoi eilen. :confused005 ummettaa! Se on ehkä selkein ja ollut ennenkin raskauksista. Otin nyt panadolin flunssan takia, toiv ei tee pahaa mahd vauvalle..ja en tiedä mennäänkö sinne leffaan tänään...

Takaisin