Mäkin oon ymmärtänyt että kiinnittyminen on useamman päivän prosessi ja sekin kun kohtu alkaa melkoheti kasvaakin niin sekin voi tuottaa jomoja yms.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olis aika lähekkäin LAt
Mulla 6.5. ai että tipun korkeelta jos en plussaa onneks oon tottunut siihen.... Mut oikeesti en tiiä miten kestän..pakko vaan kestää..ja pääsiskö sit edes ens kuussa pas..ei vissii kun vasta lokakuussa olis kai letroilla. Meinaan kyl laittaa omapolulle viestiä ja kysyä varuiksi, koska menkat alkais varmaan ennen testipäivää.
Jannn, ihanaa kuulla että saatte niin monta pakkaseen, seitsemän veljestä!
Kiinnittymisonnea pienelle!
Apua mulla oli punkki kiinni ja mikä oudointa, sen jälkeen miehelläkin! Kunhan ei nyt tarttis mitään hevosantibioottikuureja..
Oho! Missä oli?
En tiedä mihinkä muualle olisin kirjottanut kun nyt varsinkin kun piinailee eikä tää vauvan teko oo mitään helppoo niin jotenkin niin otti aivoon kun tuli vastaan joku artikkeli et sofia belorf olis raskaana. Miten se alkokin niin ärsyttään
Oi ei!
Seuratkaa molemmat tarkkaan, jos rupee se rinkula tulemaan niin lääkäriin!
Oliko ehtinyt tiukasti kiinni?
Kauankohan se pregnyl näkyy testeissä/vaikuttaa kehossa
Testaamaan vaan tuskin yli 10päivää.
Onks sulla oireita? Siis mitään erikoista..oli sit lääkkeistä tai ei..
Mulla jo fiilis et ei tärppiä..
Siitä on nyt 12 pv kun pistin sen.. siis selän vihlontaa on ollu vähän mikä oli oire ekan siirron jälkeen mutta mietin voiko sekin johtua pregnylistä vielä.. mutta muuten on ihan normaali olo :arghh: vähän kans luulen et negaa täällä.. ihan vielä en viittis testata kun haluun et se tulos on sit 100 varma
Testaamaan vaan tuskin yli 10päivää.
Onks sulla oireita? Siis mitään erikoista..oli sit lääkkeistä tai ei..
Mulla jo fiilis et ei tärppiä..