Raskaaksi 2019

Olis aika lähekkäin LAt :smiley-bounce013

Mulla 6.5. :love017 ai että tipun korkeelta jos en plussaa :laughing001 onneks oon tottunut siihen.... Mut oikeesti en tiiä miten kestän..pakko vaan kestää..ja pääsiskö sit edes ens kuussa pas..ei vissii kun vasta lokakuussa :sad010 olis kai letroilla. Meinaan kyl laittaa omapolulle viestiä ja kysyä varuiksi, koska menkat alkais varmaan ennen testipäivää.

Mulla 6.5. :love017 ai että tipun korkeelta jos en plussaa :laughing001 onneks oon tottunut siihen.... Mut oikeesti en tiiä miten kestän..pakko vaan kestää..ja pääsiskö sit edes ens kuussa pas..ei vissii kun vasta lokakuussa :sad010 olis kai letroilla. Meinaan kyl laittaa omapolulle viestiä ja kysyä varuiksi, koska menkat alkais varmaan ennen testipäivää.

mä en oo ees kattonu mutta sun la:sta päätellen 4.5 :hilarious: Ja älä muuta sano. Nyt ei edes lohduta että olis kesä tulossa kun on tulossa pimee syksy :sad001 ja koko homma lähtee meillä ihan alusta.. toivottavasti pääsis kans sit alottaan heti uudestaan pistelyt vaikka tuskimpa.. tyhmä mennä asioiden edelle mutta :sad001

Jannn, ihanaa kuulla että saatte niin monta pakkaseen, seitsemän veljestä! :love7

Kiinnittymisonnea pienelle! :smiley-angelic001

Täällä kp5. Viides letroerä syönnissä. Ovis osunee taas viikonpulle, joten ei ehkä inssiin tässäkään kierrossa. Katsotaan nyt, hyvällä tuurilla voisi osua maanantaille.

Apua mulla oli punkki kiinni :( ja mikä oudointa, sen jälkeen miehelläkin! Kunhan ei nyt tarttis mitään hevosantibioottikuureja..

En tiedä mihinkä muualle olisin kirjottanut kun nyt varsinkin kun piinailee eikä tää vauvan teko oo mitään helppoo niin jotenkin niin otti aivoon kun tuli vastaan joku artikkeli et sofia belorf olis raskaana. Miten se alkokin niin ärsyttään :laughing001

En tiedä mihinkä muualle olisin kirjottanut kun nyt varsinkin kun piinailee eikä tää vauvan teko oo mitään helppoo niin jotenkin niin otti aivoon kun tuli vastaan joku artikkeli et sofia belorf olis raskaana. Miten se alkokin niin ärsyttään :laughing001

Eikäää :hungover: ymmärrän ärsytyksen!

Oi ei!

Seuratkaa molemmat tarkkaan, jos rupee se rinkula tulemaan niin lääkäriin!
Oliko ehtinyt tiukasti kiinni?

Eikai, veikkaan että ollut kiinni max 6h, eikä näyttänyt vielä yhtään turvonneelta se punkki. Nyt pystyy sentään seuraamaan tuleeko rinkulaa, viimeksi mulla oli päässä ja oli vaikea seurailla hiusten seasta..

Täällä menkkaolot jatkuu ja rtesti oli haaleampi kuin eilen..toivon niin että lähtis huomenna tai ylihuomenna vahvistumaan..

Kauankohan se pregnyl näkyy testeissä/vaikuttaa kehossa :bookworm::pompus:

Testaamaan vaan :thumleft tuskin yli 10päivää.
Onks sulla oireita? Siis mitään erikoista..oli sit lääkkeistä tai ei..
Mulla jo fiilis et ei tärppiä..

Siitä on nyt 12 pv kun pistin sen.. siis selän vihlontaa on ollu vähän mikä oli oire ekan siirron jälkeen mutta mietin voiko sekin johtua pregnylistä vielä.. mutta muuten on ihan normaali olo :arghh: vähän kans luulen et negaa täällä.. ihan vielä en viittis testata kun haluun et se tulos on sit 100 varma :laughing021

Siitä on nyt 12 pv kun pistin sen.. siis selän vihlontaa on ollu vähän mikä oli oire ekan siirron jälkeen mutta mietin voiko sekin johtua pregnylistä vielä.. mutta muuten on ihan normaali olo :arghh: vähän kans luulen et negaa täällä.. ihan vielä en viittis testata kun haluun et se tulos on sit 100 varma :laughing021

No ei ainakaan pregnyl pitäis enää vaikuttaa :) mul vaan tissikipua mut on ollut koko ajan lääkkeiden takia..
Äsken tein laimeesta pissasta testin ja lähes nega..olispa huomenna väriä :smiley-angelic001

Jannn, se voi olla vain pelko,ettei ole tärpännyt. Tunteet eivät aina ole totta,tai siis todellisdia tunteita kyllä, mutta eivät vastaa todellisuutta. Tsemppiä piinaan. :Heartbigred

Ja hyviä uutisia. Luin että punkin pitää olla kiinni vuorokauden, että borrelioosi tarttuu. https://www.terveyskirjasto.fi/kpp00004

Takaisin