Raskaaksi 2019

Unohdin tänä aamuna testata, mut hyvä vaan :) turhaahan se ois. Niinkuin huominenkin mut näkee Ovitrelle tasot ja lomalla ei muuta tekemistä :hilarious:

Nää on kans ostettu kauan sit :grin viimeisimpänä kesällä melkein kaikki siniset pc, koska luulin et ne ois noita missä kaks liuskaa :shifty: babyplanit toukokuussa kun luulin että ivf alkaa.

Millä testeillä te testailisitte aluks :rolleyes: ainut herkkä digien lisäksi taitaa olla medigoo. Niillä ei viitti hirveen aikaisin ettei Ovitrelle jää kiinni. Nyt tuli jo himo testata, ehkä tuhlaan babyplanin, tai rfsu :hilarious: mitään tuntemuksia ei ole ollut, toivotaan että pieni kiinnittyy tänään tai huomenna.

Millaiset ne sun kivut oli Sofia ja kauanko kesti? Toiv ei töissä ala kipuilee :p loppuviikko sit lomaa tän pvä jälkeen :smiley-bounce012

Mä oon testaillu enimmäkseen apteekin testeillä :)
No en oikeen osaa selittää, vihloi vähän kohdun suulle ja siis ihankun ois supistellut mutta en oo varma. Ne kesti ehkä jonkun about pari minuuttia kun istuin keittiönpöydässä :confused004 mulla oli kyllä ilmaa mahassa, en osaa sanoo mistä ne kivut johtui et oliko edes kiinnittymiskipua :confused005 Ja tosiaan eihän niitä välttämättä edes tule vaikka raskaus ois alkanut että älä heitä kirvestä kaivoon jos ei oo mitään kipuja :)

Nää on kans ostettu kauan sit :grin viimeisimpänä kesällä melkein kaikki siniset pc, koska luulin et ne ois noita missä kaks liuskaa :shifty: babyplanit toukokuussa kun luulin että ivf alkaa.

Millä testeillä te testailisitte aluks :rolleyes: ainut herkkä digien lisäksi taitaa olla medigoo. Niillä ei viitti hirveen aikaisin ettei Ovitrelle jää kiinni. Nyt tuli jo himo testata, ehkä tuhlaan babyplanin, tai rfsu :hilarious: mitään tuntemuksia ei ole ollut, toivotaan että pieni kiinnittyy tänään tai huomenna.

Millaiset ne sun kivut oli Sofia ja kauanko kesti? Toiv ei töissä ala kipuilee :p loppuviikko sit lomaa tän pvä jälkeen :smiley-bounce012

Mä alotin testit pp3-pp4 rfsu ja pp5 alkaen otin pcn mukaan, pp6 lisäksi apteekin oma jolloin sain ekan varman plussan kun viiva oli lähteny selkeesti tummuun. Sit jatkoin pc ja rfsu ja pp8 tein digin. Pp9 viimeinen testaus rfsulla. Mulle siis ne kaikkien herjaamat rfsut anto selkeämpää plussaa kuin pc.

Mä oon testaillu enimmäkseen apteekin testeillä :)
No en oikeen osaa selittää, vihloi vähän kohdun suulle ja siis ihankun ois supistellut mutta en oo varma. Ne kesti ehkä jonkun about pari minuuttia kun istuin keittiönpöydässä :confused004 mulla oli kyllä ilmaa mahassa, en osaa sanoo mistä ne kivut johtui et oliko edes kiinnittymiskipua :confused005 Ja tosiaan eihän niitä välttämättä edes tule vaikka raskaus ois alkanut että älä heitä kirvestä kaivoon jos ei oo mitään kipuja :)

Joo mullakaan ei muistaakseni selkeetä kiinnittymiskipua ollut tässä siirossa! Oli vaan sitä menkkamaista juilintaa mahassa, mut se tais alkaa siirrosta ehkä 3-4 pv päästä. Ja jatku pari viikkoa plussan jälkeen

Joo mullakaan ei muistaakseni selkeetä kiinnittymiskipua ollut tässä siirossa! Oli vaan sitä menkkamaista juilintaa mahassa, mut se tais alkaa siirrosta ehkä 3-4 pv päästä. Ja jatku pari viikkoa plussan jälkeen

Mulla on vaan kauhee *itutus ja pääkipee , nyt pp3 :meh: ahdistaa ajatus negan testaamisesta ja km ja uudesta hoitokierrosta :sour:

Jaa oot lomalla, tulee pitkä piinailu :hilarious:

Siis vaan pe-su :hilarious: ihan otin tahalteen, tääki päivä ois ollu jees ottaa lepii mut ehkä hyvä et muutakin ajateltavaa...mietin vaan koko ajan silti et apua vauva jos joudun nostelee lapsia jne :hilarious:

Yöllä oli kevyesti menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä, voiko olla mitenkään hyvä juttu/kiinnittymisestä johtuvaa...:oops:

Sofia tunsitko kiinnittymisnkipuja siinä kohdunulkoisessa? :oops::Heartpink
Mikä fiilis nyt? Olikos meillä nyt sama dpo vai meetkö vähän edellä mua?

Tässä aamun Ovitrelle testi

Liitteet

• IMG_20210820_071648__01.jpg
    IMG_20210820_071648__01.jpg
    1.1 MB · Katsottu: 126
Yöllä oli kevyesti menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä, voiko olla mitenkään hyvä juttu/kiinnittymisestä johtuvaa...:oops:

Sehän voi hyvinkin olla kiinnittymisestä :) ja joo siinä ku:ssa mulle tuli tonne johki peräsuolen hujakoille kipua niin että tuntu että p*ska tulee housuun. Alkio ei kuitenkaan sillon kiinnittyny, voihan se olla et yritti kun kohdussa näkyi kuitenkin joku hommeli ultralla vaikka alkio kasvoi tuubassa..

Ei oikeen mikään fiilis, yritän psyykata itseeni uuteen hoitokierrokseen ettei sitten tipu korkeelta ja kovaa.. hmm mulla on nyt pp4 eikös kun maanantaina oli siirto ja sulla nyt pp2 kun keskiviikkona olit siirrossa? :) Mikä fiilis siellä?

Sehän voi hyvinkin olla kiinnittymisestä :) ja joo siinä ku:ssa mulle tuli tonne johki peräsuolen hujakoille kipua niin että tuntu että p*ska tulee housuun. Alkio ei kuitenkaan sillon kiinnittyny, voihan se olla et yritti kun kohdussa näkyi kuitenkin joku hommeli ultralla vaikka alkio kasvoi tuubassa..

Ei oikeen mikään fiilis, yritän psyykata itseeni uuteen hoitokierrokseen ettei sitten tipu korkeelta ja kovaa.. hmm mulla on nyt pp4 eikös kun maanantaina oli siirto ja sulla nyt pp2 kun keskiviikkona olit siirrossa? :) Mikä fiilis siellä?

Mut taas kysyn et oliks sulla 4päivänen vai mikä se alkio kun siirrettiin :rolleyes:
Ei jaksa kaivaa mistään.
Mulla oli tota ihme peräsuolikipua viime tärpissä jo dpo4, et en tiedä oliko edes kiinnittymisestä. Sit dpo5 näkyi haalea rusehtava tippa suojassa. Nyt dpo7 ja pp2 juu..
Eipä erikoisempia fiiliksiä, pelottaa ettei tärppää..

Mut taas kysyn et oliks sulla 4päivänen vai mikä se alkio kun siirrettiin :rolleyes:
Ei jaksa kaivaa mistään.
Mulla oli tota ihme peräsuolikipua viime tärpissä jo dpo4, et en tiedä oliko edes kiinnittymisestä. Sit dpo5 näkyi haalea rusehtava tippa suojassa. Nyt dpo7 ja pp2 juu..
Eipä erikoisempia fiiliksiä, pelottaa ettei tärppää..

mulla oli se 6päivänen mutta siirrettiin samanlailla kun 5päivänen blasto :) tuttu tunne.. mutta kaikki raskaudet on erilaisia, ja veikkaan että vaikka mullakin ois kasa jo oireita niin sit oisin huolissani siitä että niitä oireita on liikaa päiviin nähden niinkun km oli :laughing021 mutta onhan nää henkisesti tosi raskaita nää piinapäivät..

Mun testipäivä ois niinkun ens to :bookworm: en kyllä varmaan jaksa sinne asti odottaa :rolleyes: pitäis eka hakea noita testejä vaan lisää kun nyt on tosiaan yksi testi jos edes sitäkään.. :think005

Mullakin oli pp3/pp4 alkaen pientä menkkajomoa ja vihlaisuja :thumleft

Mullakin oli pp3/pp4 alkaen pientä menkkajomoa ja vihlaisuja :thumleft

Nojoo ymmärrän et se voi olla raskausoire mut mulla korkeintaan vasta kiinnittynyt :bag: mut ihanaa kun tsemppaatte toivotaan nyt parasta :smiley-angelic001
Ois kiva plussata Sofian kanssa :smiley-bounce013

View attachment 105599

En muuten tiedä miten paikkaansa pitävä tää on, mut mielenkiintoista

Hirveen hitaalta tuntuu tuo kiinnittyminen :hilarious: vaikka tuskin se sekunnissa tapahtuu. Mutta varmasti raskaustestissä näkyy aiemmin kuin mitä tuo antaa ymmärtää. Nää on kyllä mielenkiintoisia, mekin katsottiin kuvia miltä minkäkin päivän alkio näyttää :) videokin on pitänyt katsoa :p

Takaisin