Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nää on kans ostettu kauan sit viimeisimpänä kesällä melkein kaikki siniset pc, koska luulin et ne ois noita missä kaks liuskaa babyplanit toukokuussa kun luulin että ivf alkaa.
Millä testeillä te testailisitte aluks ainut herkkä digien lisäksi taitaa olla medigoo. Niillä ei viitti hirveen aikaisin ettei Ovitrelle jää kiinni. Nyt tuli jo himo testata, ehkä tuhlaan babyplanin, tai rfsu mitään tuntemuksia ei ole ollut, toivotaan että pieni kiinnittyy tänään tai huomenna.
Millaiset ne sun kivut oli Sofia ja kauanko kesti? Toiv ei töissä ala kipuilee loppuviikko sit lomaa tän pvä jälkeen
Unohdin tänä aamuna testata, mut hyvä vaan :) turhaahan se ois. Niinkuin huominenkin mut näkee Ovitrelle tasot ja lomalla ei muuta tekemistä
Nää on kans ostettu kauan sit viimeisimpänä kesällä melkein kaikki siniset pc, koska luulin et ne ois noita missä kaks liuskaa babyplanit toukokuussa kun luulin että ivf alkaa.
Millä testeillä te testailisitte aluks ainut herkkä digien lisäksi taitaa olla medigoo. Niillä ei viitti hirveen aikaisin ettei Ovitrelle jää kiinni. Nyt tuli jo himo testata, ehkä tuhlaan babyplanin, tai rfsu mitään tuntemuksia ei ole ollut, toivotaan että pieni kiinnittyy tänään tai huomenna.
Millaiset ne sun kivut oli Sofia ja kauanko kesti? Toiv ei töissä ala kipuilee loppuviikko sit lomaa tän pvä jälkeen
Mä oon testaillu enimmäkseen apteekin testeillä :)
No en oikeen osaa selittää, vihloi vähän kohdun suulle ja siis ihankun ois supistellut mutta en oo varma. Ne kesti ehkä jonkun about pari minuuttia kun istuin keittiönpöydässä mulla oli kyllä ilmaa mahassa, en osaa sanoo mistä ne kivut johtui et oliko edes kiinnittymiskipua Ja tosiaan eihän niitä välttämättä edes tule vaikka raskaus ois alkanut että älä heitä kirvestä kaivoon jos ei oo mitään kipuja :)
Joo mullakaan ei muistaakseni selkeetä kiinnittymiskipua ollut tässä siirossa! Oli vaan sitä menkkamaista juilintaa mahassa, mut se tais alkaa siirrosta ehkä 3-4 pv päästä. Ja jatku pari viikkoa plussan jälkeen
Jaa oot lomalla, tulee pitkä piinailu
Yöllä oli kevyesti menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä, voiko olla mitenkään hyvä juttu/kiinnittymisestä johtuvaa...
Sofia tunsitko kiinnittymisnkipuja siinä kohdunulkoisessa?
Mikä fiilis nyt? Olikos meillä nyt sama dpo vai meetkö vähän edellä mua?
Tässä aamun Ovitrelle testi
Sehän voi hyvinkin olla kiinnittymisestä :) ja joo siinä ku:ssa mulle tuli tonne johki peräsuolen hujakoille kipua niin että tuntu että p*ska tulee housuun. Alkio ei kuitenkaan sillon kiinnittyny, voihan se olla et yritti kun kohdussa näkyi kuitenkin joku hommeli ultralla vaikka alkio kasvoi tuubassa..
Ei oikeen mikään fiilis, yritän psyykata itseeni uuteen hoitokierrokseen ettei sitten tipu korkeelta ja kovaa.. hmm mulla on nyt pp4 eikös kun maanantaina oli siirto ja sulla nyt pp2 kun keskiviikkona olit siirrossa? :) Mikä fiilis siellä?
Mut taas kysyn et oliks sulla 4päivänen vai mikä se alkio kun siirrettiin
Ei jaksa kaivaa mistään.
Mulla oli tota ihme peräsuolikipua viime tärpissä jo dpo4, et en tiedä oliko edes kiinnittymisestä. Sit dpo5 näkyi haalea rusehtava tippa suojassa. Nyt dpo7 ja pp2 juu..
Eipä erikoisempia fiiliksiä, pelottaa ettei tärppää..
Yöllä oli kevyesti menkkamaista jomotusta vatsassa ja selässä, voiko olla mitenkään hyvä juttu/kiinnittymisestä johtuvaa...
Sofia tunsitko kiinnittymisnkipuja siinä kohdunulkoisessa?
Mikä fiilis nyt? Olikos meillä nyt sama dpo vai meetkö vähän edellä mua?
Tässä aamun Ovitrelle testi
Mullakin oli pp3/pp4 alkaen pientä menkkajomoa ja vihlaisuja
Mullakin oli pp3/pp4 alkaen pientä menkkajomoa ja vihlaisuja
Nojoo ymmärrän et se voi olla raskausoire mut mulla korkeintaan vasta kiinnittynyt :bag: mut ihanaa kun tsemppaatte toivotaan nyt parasta
Ois kiva plussata Sofian kanssa