Raskaaksi 2019

Joo mäkkitilaus lähtee kohta :hilarious: toivottavasti ei oo ihan rupusia että joku näistä onnistuisi :Heartpink
En uskalla kakata :laughing001
En todellakaan jaksa odottaa 1.9. asti :laughing002
Perjantaina testaan paljonko Ovitrelle näkyy vielä, ja samaten koko vklopun :rolleyes: sunnuntaina on dpo9 ja 11pvää ovitrellestä, eli se voi vielä näkyä...mut enköhän jatka testailuita ens viikolla myös :scratch

Jee! En malta odottaa! Mun eka haamu tuli predictorilla dpo 9 ja rfsun herkällä (ellei ollu viivanpaikka se..)

Joo, mut en voi tietää onks se sit Ovitrelle vai ei :bag: ellei sit tummempi ku vaik lauantainen.. täytyy viel tehdä inventaario ja päättää millä samalla testillä mennään ainakin 4-6päivää

Mahtava määrä blastoja, kyllä siellä teidän vauva(t) nyt on joukossa, toivottavasti se on tämä joka siirrettiin:Heartred:Heartred:Heartred Täällä eletään myös hengessä mukana:love7

Mites Sofia?

Näistä pitäis päättää millä aloittaa :wacky: babyplan suht sama kuin pc liuska..pc liuskoja vain 4 kpl. Ehkä pe vois käyttää babyplan ja la aloittaa pc liuskalla.. pc tikkuja on 6kpl. 2 rfsu liuskaa. CB tikkuja on 3. Digejä kaksi mut ne teen vasta kun 4+ ja 5+. Ja yksi medigoo löytyy. Babyplaneja joku 10kpl

Liitteet

• IMG_20210818_184234__01.jpg
    IMG_20210818_184234__01.jpg
    2.5 MB · Katsottu: 107
Näistä pitäis päättää millä aloittaa :wacky: babyplan suht sama kuin pc liuska..pc liuskoja vain 4 kpl. Ehkä pe vois käyttää babyplan ja la aloittaa pc liuskalla.. pc tikkuja on 6kpl. 2 rfsu liuskaa. CB tikkuja on 3. Digejä kaksi mut ne teen vasta kun 4+ ja 5+. Ja yksi medigoo löytyy. Babyplaneja joku 10kpl

just mietin sua tänään että sulla on varmaan arsenaali testejä :laughing021

ps. Voin paljastaa että mulla on 1 testi ja sekin on vanhoja ettei tätä varten ostettu :hilarious:

Mahtava määrä blastoja, kyllä siellä teidän vauva(t) nyt on joukossa, toivottavasti se on tämä joka siirrettiin:Heartred:Heartred:Heartred Täällä eletään myös hengessä mukana:love7

Mites Sofia?

kiitos kysymästä, maanantain siirto meni hyvin, vauvaliiman kera viimeinen blasto kyytiin. Eilen oli tuskaiset mahakivut.. mutta ihan rauhallisin mielin, ei mitään odotuksia, ainakin yritän :) jään odottelemaan sun kuulumisia :angelic:

Joo, mut en voi tietää onks se sit Ovitrelle vai ei :bag: ellei sit tummempi ku vaik lauantainen.. täytyy viel tehdä inventaario ja päättää millä samalla testillä mennään ainakin 4-6päivää

siis muahan alko jo jännittään sun puolesta enemmän kun testeistä jo puhutaan :laughing021 voin seurata sun piinailua niin unohdan omani :angelic:

Miten sä oot voinut? :)

Kiitos hyvin:) huomenna on laskettu aika ja odottelen yhä omaa vuoroa päästä synnyttämään:shy: odotan myös jännällä sun ultrakuulumisia:love7 tosi nopeasti menee aika (paitsi nää vikat viikot, ne kestää ikuisuuden:hilarious:)

Mä pidän valtavasti täällä nyt peukkuja siirrettyjen pikkuisten puolesta, että juurtuvat nyt tiukasti kiinni:Heartred:Heartred

just mietin sua tänään että sulla on varmaan arsenaali testejä :laughing021

ps. Voin paljastaa että mulla on 1 testi ja sekin on vanhoja ettei tätä varten ostettu :hilarious:

Nää on kans ostettu kauan sit :grin viimeisimpänä kesällä melkein kaikki siniset pc, koska luulin et ne ois noita missä kaks liuskaa :shifty: babyplanit toukokuussa kun luulin että ivf alkaa.

Millä testeillä te testailisitte aluks :rolleyes: ainut herkkä digien lisäksi taitaa olla medigoo. Niillä ei viitti hirveen aikaisin ettei Ovitrelle jää kiinni. Nyt tuli jo himo testata, ehkä tuhlaan babyplanin, tai rfsu :hilarious: mitään tuntemuksia ei ole ollut, toivotaan että pieni kiinnittyy tänään tai huomenna.

Millaiset ne sun kivut oli Sofia ja kauanko kesti? Toiv ei töissä ala kipuilee :p loppuviikko sit lomaa tän pvä jälkeen :smiley-bounce012

Mä testailin pc:llä irrotuspiikin katoamista joka toinen päivä ja sit dpo 8 joka päivä. Dpo 9 sit predictor early ja rfsun herkkä pc:n lisäksi. Dpo 10 sama setti. Dpo 11 pc, apteekin ultra ja joku herkkä kasetti.. Dpo 12 pc ja digi.. Jne:hilarious:

Kyl mä tiesin et sä ymmärrät nää testijutut :grin:hilarious::notworthy

Harmittaa kun pc liuskaa ei oo enempää. Noo, on suht lähellä kauppa, joka ainakin on myynyt niitä :rolleyes: eniten tilaan netistä testit

Mä testailin ekan siirron jälkeen pc, ja joku yks rfsu puikko oli. Teinköhän ekan testin pp5. Sit tokasta siirrosta ja tästä vikasta tein testin vasta melkeen testipäivänä. Mut tykkään ite kyllä pc eniten!

Takaisin