Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos en kestä jos vasta maanantaina tietää moniko hedelmöittyi :bag: kai ainakin pe saa tietää, montako munasolua löytyi?
Joo mulla tuli hoitaja sanomaan lepohuoneessa että montako munasolua löyty. Seuraava päivä oli to, niin sai tietää hedelmöittyneiden määrän. Perjantaina biologi soitti ja kertoi väliaikatietoa, mut me oltiin yksityisellä et tuleeko julkisella tietoa sinne omakantaan tms? Seuraavan viikon ma ja ti saatiin tietää sit lopullinen määrä mitä meni pakkaseen, kun meillä kasvateltiin blastoiksi asti
Tosi hyvä määrä! Saatko viikonloppuna tietää hedelmöittyneiden määrän vai maanantaina?
Jannn jee hyvä määrä soluja! toivotaan hyvää blastosaldoakin miten meni punktio?
Ihan ok, aika kivulias oli neulan laitto. Oikealla joutui vielä laittamaan kaksi kertaa ja liikuttelemaan sitä. Vasen meni helpommin (taisi lääke vasta vaikuttaa paremmin) kohta jo kotona
14 sisälsi solun nyt jännätään moniko oli kypsä, ja montako hedelmöittyy
Muoks Ke siirto! Toiv päästään sinne asti
Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin, oon taustalla elänyt hengessä
Nyytti, mulla oli turpean oloinen toosa, sellanen outo koko raskauden ajan, liittyi ilmeisesti keltarauhashormoniin kun enää sitä ei imetysaikana oo ollut yhtään
Täällä arki mennyt aika vaihtelevasti, koliikki edelleen, mut koska ei saatu sopimaan mitään deevalmistetta vauvalle, ravattiin labroissa ja mulla huippuhyvät vitamiinitasot, joista vauvakin oli saanut hyvät varastot joko raskauden aikana tai sit imetyksen aikana. Saatiin neuvolasta siis lupa viirata tota vitskun antoa myöhemmäksi, syksymmällä aloitetaan kokeileen uudestaan kun tää koliikki vähän hellittää. Eli meille kuuluu valvottuja öitä, univelkaa ja paljon itkua, mut on toi poika silti vaan tosi rakas
Mulla vihdoin lähti hb nousuun, nyt 136 vaik ferrit edelleen 8 :bag: rautaa siis vedellään vielä varmaan hyvä tovi. B12 puutekin korjaantui synnytyksen jälkeen isommalla vitamiinilisällä.
Mites muut synnyttäneet jakselee ja joko Hillis synnytti? :)
Meidän tyttö syntyi 30.7 kiireellisellä sektiolla tuloksettoman käynnistysyrityksen jälkeen. Painoa neidillä oli 4440g ja pituutta 52,5cm. Kaks viikkoa on mennyt ihan hujauksessa toisiimme tutustuessa.
Paljon jaksamista sinne itkujen kanssa.
Tsemppiä kaikkiin tilanteisiin ja piinailuihin.
Meidän tyttö syntyi 30.7 kiireellisellä sektiolla tuloksettoman käynnistysyrityksen jälkeen. Painoa neidillä oli 4440g ja pituutta 52,5cm. Kaks viikkoa on mennyt ihan hujauksessa toisiimme tutustuessa.
Paljon jaksamista sinne itkujen kanssa.
Tsemppiä kaikkiin tilanteisiin ja piinailuihin.
Mahtavaa!!!Sainkin tänään lisätietoja! 12 kypsää, 9 hedelmöittyi. Kumpa muutama jaksaisi blastoksi
Sainkin tänään lisätietoja! 12 kypsää, 9 hedelmöittyi. Kumpa muutama jaksaisi blastoksi