Raskaaksi 2019

Jumantsuikka miten pelottava aamu ja lomalta paluu! Töissä aamulla huomasin yhtäkkiä että tulee verta. En tajunnut asiaa yhtään eka, kun ei ollut mitään kipuja tms. Paniikissa lähdin painelemaan sairaalaan, onneksi pääsin ultrattavaksi. Itku kurkussa siinä olin, kunnes lääkäri sanoi että kaikki näyttää olevan täysin kunnossa. Pieni vastasi päiviä ja sydän sykki. Myös kohdunkaula yms ok, että jäi mysteeriksi toi vuoto. Sit se loppuikin jo siinä sairaalalla. Mulla olis normaalisti nyt menkat, niin voi johtua siitäkin. Toistaseksi voi hengähtää kuitenkin:Heartred kyllä vaan taas säikähti ja heti pelkäsin pahinta..

Kamala säikäytys! Onneksi kaikki oli hyvin! :Heartbigred

Huh! Onneksi kaikki kunnossa. Paljonko sulla on nyt viikkoja?

Mä ostin vuotojen takia dopplerin kun hermo oli mennä niiden kanssa. Se sit auttoi kun kuuli sykkeen.

Silloin kun mulla alkoi verinen vuoto niin soittelin neuvolan, äitiyspolin ja lapsettomuuspolin läpi enkä päässyt mihinkään. Ihanaa, että pääsit! Helpottaa omaa oloa!

8+3 nyt menossa. Mä tilasin kans dopplerin nyt, muistatko millä viikoilla sä sait kuulumaan? Mä en saanu yhteyttä eka neuvolaan ja mua rupes stressaa niin paljon et ajoin vaan suoraan sairaalaan, ihme et pääsin ja hyvä kyllä niin! Vuoteliko sulla usein ja millon loppui?

Mulla tuli se doppleri 10+0 ja silloin heti sain kuulumaan.
Mulla vuoteli rv. 6+ lähtien 3-4 viikon välein. Vähän ennen rakenneultra se loppui.
Tosi hyvä et pääsit!

Joo! Meillä on eka neuvola torstaina ja varasin vielä mielenrauha ultran yksityiselle perjantaiksi. Nyt ei oo tullut ollenkaan vuotoa kotona. Tuliks sulla runsaasti vuotoa vai vähän? On kyllä ressaavia noi vuodot..

Mäkin sain kuulumaan dopplerilla 10+2 sykkeen :) mutta pidä silti pää kylmänä vaikkei kuuluis ennen nt-ultraa! Helpottavaa et kaikki oli hyvin ja vuoto loppu! ❤️

Sofia ja jannn, voi että toivon onnistumista teille molemmille nyt heti seuraavasta siirrosta! :Heartred

Täällä kp6. Letrot käytössä, mutta olen mennyt jo sekaisin, että kolmatta vai neljättä kertaa... Juuri laskin, että yk15 keskenmenon jälkeen. Inseminaatioon ei päästä nyt toista kertaa peräkkäin, kun osuu viikonlopulle ovulaatio. Onneksi kesällä on ollut paljon muuta ajateltavaa ja kaikki puutarhajutut. Mutta on ruvennut tuntumaan, että kaipaisin vielä enemmän jotain, mikä saisi paremmin unohtamaan ja keskittymään johonkin muuhun mukavaan.

mua on kans auttanut kauheesti kaikki touhuaminen kotona, terassin teko ja kukkapenkin laitto on olleet hyviä projekteja!

Täällä hcg vihdoin enään 2! Nyt saa lopettaa verikokeissa ramppaamisen ja elokuussa nyt toivottavasti viimeisen alkion saa otettua kyytiin. Huhhu kaikkea sitä onkin tullu koettua, olisi ollut edes normi km kuin kohdun ulkoinen. Alan oleen jo niin katkera kun kokoajan on näitä vastoinkäymisiä..

Minä vilpittömästi ihmettelin täällä foorumilla vasta-alkajana, että miksi jotkut hankkii doplerin, miksi ne eivät vain luota että raskaus jatkuu. Noh - valitettavasti olen kokemuksesta sen saanut tietää. Varmasti hankin itsekin doplerin, jos vielä raskaudun. Kyllä se kannattaa, jos se mielenrauhaa lisää.

Täällä hcg vihdoin enään 2! Nyt saa lopettaa verikokeissa ramppaamisen ja elokuussa nyt toivottavasti viimeisen alkion saa otettua kyytiin. Huhhu kaikkea sitä onkin tullu koettua, olisi ollut edes normi km kuin kohdun ulkoinen. Alan oleen jo niin katkera kun kokoajan on näitä vastoinkäymisiä..

:Heartbigred

Ah vuoto on niin runsasta et huomisesta voi laskea kp1!! Viimeiseen siirtoon siis! Oon nyt vetänyt kaikki paukut henkisesti niin sanotusti piippuun että en tiedä mitä teen jos nyt saa taas pettyä!

Ah vuoto on niin runsasta et huomisesta voi laskea kp1!! Viimeiseen siirtoon siis! Oon nyt vetänyt kaikki paukut henkisesti niin sanotusti piippuun että en tiedä mitä teen jos nyt saa taas pettyä!

Nyt se saa prkl luvan onnistua! :angelic::HeartredTuleeko sulla luonnolliseen kiertoon siirto?

Nyt se saa prkl luvan onnistua! :angelic::HeartredTuleeko sulla luonnolliseen kiertoon siirto?

Joo! Hoitaja alkoi ekaksi inttämään puhelimessa 3kk tauosta johon vähän jyrähdin ja hermostuin ja sovittiin sitten lääkärin kanssa että maanantaina 9pv ultrassa tehdään jälkitarkastus ja jos kaikki on ok päästään siirtoon heti tästä kierrosta:)

Täältä taustalta tuun huutelee pahaa oloo, mystistä huonoo oloo aamusin tänään poikkeukseltaan se ei tunnu menevän oikeen ees ohi. Menkat loppu eilen ja testikin oli nega joskus loppuviikosta. Väsyttää. Jos olis se perinteinen kun sanoo ääneen niin menee ohi sama kun menkat alkaa kun pääsee sanomaan. Tai sit mulla on vaan korona, norossakin just 3vk sitte olin ettei voi olla sitäkään...

Takaisin