Voimia itkujen kanssa
En tiedä oletteko jo kokeilleet, mutta jos ette niin vinkkinä baby balance, vyöhyketerapia tai vastaava vois olla kokeilun arvoinen
Joo on tiedossa kun neuvolassakin siitä puhuttiin. Meillä ei ole täällä omalla paikkakunnalla ko. palvelua niin pitäisi ajaa vauvan kanssa se 38km suuntaansa lähimpään kaupunkiin ja meillä on nyt tietysti auton tuuletinkin rikki, niin tämän itkukallen kanssa ei tohdi lähteä ennen kun auto on joten kuten kunnossa.
Ja onhan nuo kaupunkireissut sen verran pitkiä, että vähän ottaa myös voimille jos toinen rääkyy reissut pää punaisena
Vauvahierontaa ollaan kyllä kokeiltu ilman mitään vaikutusta.
En tiedä annatteko korviketta, mutta kaverilla auttoi vaihto korvikkeeseen, jossa ei ole lehmänmaitoa. Ja toisella auttoi itkuihin kun vaihtoi D-vitamiinin toiseen
itse en näistä ole kovin perillä, mutta olen mukana lapsellisten kavereitteni keskustelussa
Meillä on D-vitamiini tauolla, koska vauvan maha meni edellisestä valmisteesta sekaisin ja maha kipeytyi entisestään, ajateltiin vasta ensi viikolla kokeilla toista.
Vauva on alusta asti ollut täysimetyksellä, korvikkeita ei olla annettu kertaakaan. Multa tulee maitoa hyvin, välillä jopa vähän turhankin hyvin, minkä takia pumppaan imetysten välissä tai niitä ennen, mut ei vaikutusta, yhtä paljon tuntuu hotkivan silti ja ilmaa menee mahaan.
Ollaan molemmat miehen kanssa maitoallergisia, joten kovin korkea usko ei ole, että vauvakaan allergioilta säästyy.
Tällä hetkellä oma ruokavaliokin tosi siisti, maidoton, munaton, gluteeniton, soijaton.
Mulla ja mun sisaruksilla kaikilla on ollut 3kk koliikki, niin osattiin kyllä jo vähän odottaa tätä eli yllätyksenä ei tullut.
Bifibaby koliikkitipat tilasin, jos jossain vaiheessa niitä hiljattain kokeilisi.
Voimia sinne teille ja pikkuiselle! Joillain auttanut koliikkikeinu/sitteri ja vyöhyketerapiaa moni myös kokeilee. Toki joskus ei auta kuin aika
Juu vyöhyketerapiasta oon tietoinen myös. Ei viihdy kun sylissä pahimpien kohtauksien aikaan tai vaunuissa niin, et maton kulmat kääritty rullalle ja kyyti mahdollisimman rosoista, pitkin kämppää pitää vaunuilla ajella
Auton turvakaukalo myös hyvä, autoon nukahtaakin usein, mut rankkaa ajella yötä myöten