Raskaaksi 2019

Tota kuuluukin hihkua joka ketjuun, mahtavaa :gen014jatkuuko sulla lääkitykset edelleen nyt kun viitearvoissa jo?

Eiköhän ne jatku, tuota lääkettä kun ei pitänyt tauottaa ennen verikoetta, eli voi olla, että lääkkeen vaikutus vielä laskee todellisia arvoja. Tuo mönjä kun sitten kiertää verenkierrossa vielä melkein kk lopettamisen jälkeenkin. Ja keväällä papereissa luki, että lääkitystä jatketaan raskauteen saakka ja imetyksen jälkeen aloitetaan uudestaan :wideyed:

Alunperin lääkärin piti katsoa tulokset 10.6 ja olla yhteydessä, mutta ne olikin lipsahtaneet Maisaan ja näin ne sieltä. Oletan, että lääkäri ottaa sitten torstaina yhteyttä, jos annostusta muutetaan tai tehdään jotain muita peliliikkeitä. "Liian alhainen" prolaktiini kun ei ilmeisesti haittaa mitään, mutta liian korkea haittaa :bookworm:
 
Siska ja tonni hienoja uutisia! :3some

Omanapa: lauantaina laitoin pregnylin ja nyt perjantaina sit siirtoon. Eipä oikeestaan mitään fiiliksiä. Vitsailin miehelle että nythän ei sitten tiedetä onko se luomu raskaus kun kaks follia mahdollisesti irronnut :finger002
 
Koronatesti oli negatiivinen karanteenipäivä 4 menossa altistumisesta nyt 6 päivää hyvältä näyttää :dance008 jos pääsis heiluttelee peittoo viikonloppuna, johan siitä edellisestä kerrasta on 5 viikkoa
 
Siska ja tonni hienoja uutisia! :3some

Omanapa: lauantaina laitoin pregnylin ja nyt perjantaina sit siirtoon. Eipä oikeestaan mitään fiiliksiä. Vitsailin miehelle että nythän ei sitten tiedetä onko se luomu raskaus kun kaks follia mahdollisesti irronnut :finger002

Minun mies pohti tätä samaa, jos tärppää, ei voi tietää onko se tullut kotihommista vai inseminaatiosta. Ja minä siihen vielä lisäsin, että letrojen vaikutuksen määrääkään ei tiedä. :hilarious:
 
Minun mies pohti tätä samaa, jos tärppää, ei voi tietää onko se tullut kotihommista vai inseminaatiosta. Ja minä siihen vielä lisäsin, että letrojen vaikutuksen määrääkään ei tiedä. :hilarious:


No näinpä! Vitsailin vielä että nythän me saadaan sitten kolmoset :laughing021
Mikä dpo siellä nyt menossa ja ajattelitko testata :cool14
 
No näinpä! Vitsailin vielä että nythän me saadaan sitten kolmoset :laughing021
Mikä dpo siellä nyt menossa ja ajattelitko testata :cool14

No niin! :smiley-angelic003 :dummy::dummy1::dummy:

Dpo5 nyt. Ei ole vaikeaa malttaa, mulla vähän on sellainen testikammo ja mieluiten elän vaikka turhassa toivossa pari päivää pidempään kuin testaan negan monta päivää ennen menkkoja. Virallinen testipäivä on ensi viikolla torstaina. Ehkä keskiviikkona voisi herkimmällä testata. :nailbiting:
 
No niin! :smiley-angelic003 :dummy::dummy1::dummy:

Dpo5 nyt. Ei ole vaikeaa malttaa, mulla vähän on sellainen testikammo ja mieluiten elän vaikka turhassa toivossa pari päivää pidempään kuin testaan negan monta päivää ennen menkkoja. Virallinen testipäivä on ensi viikolla torstaina. Ehkä keskiviikkona voisi herkimmällä testata. :nailbiting:


Ymmärrän, oon ite testaillu vaan nyt pas siirrossa. Luomu kierroissa ei oo huvittanu yhtään testata..
 
En tiiä muistaako kukaan kun alkuvuodesta manasin niitä cb punasia testejä kun 8 vaan kaks toimi? No nytkun mies oli käymässä niin aattelin että sattu ovis sopivasti teempä ne loput kaks pois no ei toiminu ei. Pieni asia mutta saa vitutus käyrän nousemaan, niistä on vielä maskettu prisma hinta ärsyttää!
 
En tiiä muistaako kukaan kun alkuvuodesta manasin niitä cb punasia testejä kun 8 vaan kaks toimi? No nytkun mies oli käymässä niin aattelin että sattu ovis sopivasti teempä ne loput kaks pois no ei toiminu ei. Pieni asia mutta saa vitutus käyrän nousemaan, niistä on vielä maskettu prisma hinta ärsyttää!

Kyllä ärsyttäisi minuakin. :mad:
 
Mulla jäi kerran kanssa ihan muu 80 € arvoinen tuote palauttamatta, koska ei ollut suomeksi palvelua. Mutta näissä vielä ottaa päähän, kun kierto voi mennä vähän häneksi.
 
Nehän oli itseasiassa menny vanhaksi :banghead: mutta laitoin sitte fb kautta viestiä että koska sais asiakaspalvelua suomeksi? Sitte tuli automaattiviesti ja hetkenpäästä sain palvelua suomeksi, myöhemmin hän myös soitti mulle, nyt pitäs olla paketti tulossa jos se vaan tullin läpi kulkee :cool05
 
No niin! :smiley-angelic003 :dummy::dummy1::dummy:

Dpo5 nyt. Ei ole vaikeaa malttaa, mulla vähän on sellainen testikammo ja mieluiten elän vaikka turhassa toivossa pari päivää pidempään kuin testaan negan monta päivää ennen menkkoja. Virallinen testipäivä on ensi viikolla torstaina. Ehkä keskiviikkona voisi herkimmällä testata. :nailbiting:



joko testit on kaivettu esiin :angelic:
 
Mutta täytyy myöntää, että olen vähän tulisilla hiilillä... Olen roikkunut täällä koko ajan monta päivää... :angelic:
 
Takaisin
Top