Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tota kuuluukin hihkua joka ketjuun, mahtavaa jatkuuko sulla lääkitykset edelleen nyt kun viitearvoissa jo?
Siska ja tonni hienoja uutisia!
Omanapa: lauantaina laitoin pregnylin ja nyt perjantaina sit siirtoon. Eipä oikeestaan mitään fiiliksiä. Vitsailin miehelle että nythän ei sitten tiedetä onko se luomu raskaus kun kaks follia mahdollisesti irronnut
Minun mies pohti tätä samaa, jos tärppää, ei voi tietää onko se tullut kotihommista vai inseminaatiosta. Ja minä siihen vielä lisäsin, että letrojen vaikutuksen määrääkään ei tiedä.
No näinpä! Vitsailin vielä että nythän me saadaan sitten kolmoset
Mikä dpo siellä nyt menossa ja ajattelitko testata
No niin!
Dpo5 nyt. Ei ole vaikeaa malttaa, mulla vähän on sellainen testikammo ja mieluiten elän vaikka turhassa toivossa pari päivää pidempään kuin testaan negan monta päivää ennen menkkoja. Virallinen testipäivä on ensi viikolla torstaina. Ehkä keskiviikkona voisi herkimmällä testata.
Nyt on alkio kyydissä, testipäivä 22pv.
En tiiä muistaako kukaan kun alkuvuodesta manasin niitä cb punasia testejä kun 8 vaan kaks toimi? No nytkun mies oli käymässä niin aattelin että sattu ovis sopivasti teempä ne loput kaks pois no ei toiminu ei. Pieni asia mutta saa vitutus käyrän nousemaan, niistä on vielä maskettu prisma hinta ärsyttää!
Sit siellä ei oo koskaan kun oon soittanu niin tarjolla suomenkielistä palvelua mun englanti ei välttämättä taivu tällassiin asioihin, siellä olis tarjolla tulkkiKyllä ärsyttäisi minuakin.
No niin!
Dpo5 nyt. Ei ole vaikeaa malttaa, mulla vähän on sellainen testikammo ja mieluiten elän vaikka turhassa toivossa pari päivää pidempään kuin testaan negan monta päivää ennen menkkoja. Virallinen testipäivä on ensi viikolla torstaina. Ehkä keskiviikkona voisi herkimmällä testata.
joko testit on kaivettu esiin :angelic:
Mutta täytyy myöntää, että olen vähän tulisilla hiilillä... Olen roikkunut täällä koko ajan monta päivää... :angelic: