Raskaaksi 2019

Tai siis, varmaan yksityisellä saisi :scratch mutta kun en tiedä, alkaako ivf yksityisellä vai julkisella....

Niin juu, eli siinä on vain joku HUSin porrastus, mutta ei lääketieteellistä syytä. :sad001 On se kumma, kun luulisi että siellä Etelä-Suomessa olisi järjestetty ja toimisi hommat paremmin, kun on enemmän porukkaa, mutta ei näköjään. Paljon ovat valtion tarjoamat palvelut täältä pohjoisemmasta vähentyneet (esim. poliisi tulee täällä 50-70 km päästä, eli kyllä kestää), ja tänne sairaalallekin meillä on usean kymmenen kilometrin matka. Mutta ensikäynnille aika tuli 2,5 kuukaudessa, eikä täällä tunnu kovin jonoja onneksi olevan.
 
Jess hyvä jukkis ollaan taas menossa peräkanaa! :wacky::smiley-angelic003

Täälä käyty eilen ultrassa ja molemmin puolin 12mm follit. Jos ovis plus ei tuu lauantaina niin pistän irrotuspiikin ja eks perjantaina siirto :smiley-angelic006
Olin siis ihan heittänyt hanskat tiskiin tän kierron suhteen kun ovistestit ihan blankkoja, ilmeisesti ollu vaa laihaa pissaa :smiley-ashamed005

Muoks, limis oli vaan 7mm mutta ehkä se vielä paksunee..
 
Jukkis ja Sofia, nyt se onnistuu teillä!! ❤️ :smiley-angelic001

Minä kävin nyt inssissä. Hyvin se meni. Vitsailtiin miehen kanssa jälkikäteen, että hänen osuutensa taisi olla huomattavasti mukavampi.... Pientä jännitystä ilmeisesti ilmassa, kun illalla en oikein saanut unta ja siinä pyöriessä alkoi äkkiä naurattaa ihan hurjasti. Maatalon tyttönä olen lapsesta asti seurannut lehmien keinosiemennyksiä, mutta en olisi ikinä arvannut, että itsekin päädyn siihen tilanteeseen. Tässä toimenpiteessä tekijä ei sentään tarvinnut käsivarren mittaista sinistä suojahanskaa. :laughing021
 
Vitsi mietin nyt miten teen ton gonalin pistämisen kanssa kun pitäisi samaan aikaan pistää päivittäin.. Mulla on pari iltavuoroa nyt ja oon kotona vasta puol 11 aikaan illalla. Tykkäisin pistää kotona, enkä raahata töihin pistoskynää ja siellä sitten ährätä kiireessä. Mutta aika myöhään menee jos vasta tohon aikaan iltasin pistän:wacky:
 
Just tajusin et miksi en mennyt inssiin nyt kesäkuussa :hilarious::hilarious: no turha enää jossitella :shifty:
 
Täällä ovistestissä aivan olematon hailura, vaikka flo ennusteleekin ovista maanantaille. En oikein jaksa uskoa.. voi olla että rokotteen saaminen ja siitä sopivasti viikon sisään lapselta tarttunut (hiton sitkeä) räkäflunssa voi vaikuttaa. Oon nyt ollut kohta viikon kipeä ja tää ei näytä juuri hellittävän - lapsella meni ohi parissa päivässä. Korona testeissäkin käytiin, mut ne onneks negat.

No mut toivon et maanantaina olisin terve niin päästään sinne hoitojen aloitus keskusteluun. Sekös ärsyttäis perua, menis varmaan syksylle uusi aika.
 
Täällä ovistestissä aivan olematon hailura, vaikka flo ennusteleekin ovista maanantaille. En oikein jaksa uskoa.. voi olla että rokotteen saaminen ja siitä sopivasti viikon sisään lapselta tarttunut (hiton sitkeä) räkäflunssa voi vaikuttaa. Oon nyt ollut kohta viikon kipeä ja tää ei näytä juuri hellittävän - lapsella meni ohi parissa päivässä. Korona testeissäkin käytiin, mut ne onneks negat.

No mut toivon et maanantaina olisin terve niin päästään sinne hoitojen aloitus keskusteluun. Sekös ärsyttäis perua, menis varmaan syksylle uusi aika.



Tsemppiä! Mä olin viime viikolla kipeä ja korona testeissäkin kävin. Nenä on ihan ruvella niistämisestä ja räkää valuu vieläkin mutta kyllä se siitä!
 
Täälä ei tänään ovisplussaa, mullahan ne rakkulat on kasvanut km jälkeen yleensä yli 20mm mutta huomenna saa sit kuitenkin laittaa irrotuspiikin onneksi.
 

Liitteet

  • IMG_20210604_165649.jpg
    IMG_20210604_165649.jpg
    2.7 MB · Katsottu: 64
Kesäleski täällä taustalla käy teijän juttuja silloin tällöin lukemassa :greet025 mutta nyt se myrkyn lykkäs ollaan oltu miehen kanssa ens viikolla 5 viikkoa erossa ja hän tulee suomeen to- su sitä on odotettu kun kuuta nousevaa sattuupa vielä hyvin ovis siihen johonkin viikonloppuun tai alkuviikkoon.
Sitten se mutta, mulle napsahti tänään karanteeni huomenna testeihin ja nyt enemmän kun mitään toivotaan sitä negaa niin mies pääsis kotiin!! :help muuten sitte nähään seuraavan kerran heinäkuun lopussa, mä tarviin nyt kaiken tähtien asennon ja ykssarvis pölyn ja puhän hengen :stop:Heartred
 
Kesäleski täällä taustalla käy teijän juttuja silloin tällöin lukemassa :greet025 mutta nyt se myrkyn lykkäs ollaan oltu miehen kanssa ens viikolla 5 viikkoa erossa ja hän tulee suomeen to- su sitä on odotettu kun kuuta nousevaa sattuupa vielä hyvin ovis siihen johonkin viikonloppuun tai alkuviikkoon.
Sitten se mutta, mulle napsahti tänään karanteeni huomenna testeihin ja nyt enemmän kun mitään toivotaan sitä negaa niin mies pääsis kotiin!! :help muuten sitte nähään seuraavan kerran heinäkuun lopussa, mä tarviin nyt kaiken tähtien asennon ja ykssarvis pölyn ja puhän hengen :stop:Heartred

Eikö muka voi kotiin tulla vaikka oisit negana karanteenissa? :eek:
 
Ylläri ovis plussa tänään.. tai no yllärinä ja yllärinä, eilen illalla ihan hirveet eggikset, mutta siis kun on ollut viikon ihan hirveessä flunssassa ja napsinut buranaa, yms niin kyl se ylläri oli. Plus ei mitään oireita, eggiksetkin tuli ihan puskista kun tuntunut että alakerta ollut kuiva kuin sahara, ihan kuin menkoista olis tyyliin alle viikko.

Huomenna on se hoitojen aloitus (tai mikä ikinä) keskustelu/lääkärin aika. Joten hyvällä tsäänssillä pääsee ultrassa kattoon et tapahtuisko se ovis ihan oikeesti. Flunssakin alkaa olla vihdoin ja viimein ohi, joten kehdataan sinne mennä. Jännittää, osin sen takia, että en oikein itsekään tiedä mitä olen hakemassa - tavallaan kun "missään ei ole mitään vikaa", kierrot on olleet ekan keskenmenon jälkeen yllättävän tasaisia, ovikset yleensä saan tikkuun jopa näkymään ja kahden vuoden sisään raskautunut kuitenkin ihan normaalisti kolmesti siinä n. 9kk välein, mut no ei ne jatku. Tai et tiedän, että "voisi vaan odotella", ja keskenmenoja ne ei ala tutkia, koska kolme ihan "oikeaa" pitäisi olla, eikä se yksi lasketa kuin kemialliseksi. Toki se varmaan riippuu lääkäristäkin. Mut vähän pelkään taas että en hymähtelee meidät sieltä taas "kattelemaan seuraavat 6kk" kotiin. Tuntuu paradoksaalisesti siltä, että joudun itsellenikin vakuuttelemaan, että me saadaan mennä tonne!

Ps. Plussasin siitä ensikäynnistä heti seuraavalla kerralla - maailmankaikkeus vois tehdä sen tähänkin kiertoon, I'm done with waiting - ja tietty se pysyvä plussa mieluiten :happy3
 
Kopsaan tuolta toisesta ketjusta tänne saman niin ei tarvii runoilla uusiks :)

Eli nyt on käyty ja oon aivan päähän puulla lyöty et miten hyvin se käynti meni!

Totesivat lopultakin et pco se kuitenkin olis. Edelliset lääkärit jäänyt vähän siihen rajoille sen asian kanssa, ehkä kun ollut alku kierto molemmilla kerroilla kun on ultrattu. Oviksen sanoi ehkä tapahtuneen (nestettä sen näköisesti), mutta koska niitä rakkuloita oli sen verran paljon niin ei voinut varmaksi sanoa. Tuumasi että mun hiukan tasoittuneet kierrot on todennäköisemmin ikään liittyviä kuin että raskauksien vaikuttamia, että ehkä reserviä on vaan vähemmän ja siksi kierto pysyy paremmin raiteillaan.

Jatkoina päästiinkin ihan lääkärin itse ehdottamana niihin keskenmeno tutkimukiin! Oon niin tyytyväinen! Labroja toki vaan, ja epäili ettei mitään ilmene kun on jo terve lapsikin, mut eihän sitä ikinä tiiä. Lisäksi sokeri rasitukseen, keliakiakokeet ja kolesteroliarvot.

OI-hoidot aloitetaan sit seuraavaan kiertoon siitä kun tutkimustulokset on valmiit, todennäköisesti kolme kertaa ja sit kolme inssiä.

Jotenkin niin helpottava tunne vaikka tiiän et luomu plussa mahis meillä ihan todennäköinen ajan kanssa, ja se ettei noissa keskenmeno tutkimuksissa välttämättä mitään selviä. Mut on tääkin jo alku :smiley-bounce013
 
Tuun hihkumaan joka ketjuun :smiley-bounce013 Kävin perjantaina mittauttamassa prolaktiinit uudestaan kun 3kk lääkehoitoa takana. Keväällä tulos oli muistaakseni 1176 ja nyt 24! KAKSKYTNELJÄ! Varmaan pitää nyt hieman Thyroxinin lisäksi tätäkin annostusta hioa kun on jo roimasti viiterajan alla, mutta eipähän ole yli!
 
Tuun hihkumaan joka ketjuun :smiley-bounce013 Kävin perjantaina mittauttamassa prolaktiinit uudestaan kun 3kk lääkehoitoa takana. Keväällä tulos oli muistaakseni 1176 ja nyt 24! KAKSKYTNELJÄ! Varmaan pitää nyt hieman Thyroxinin lisäksi tätäkin annostusta hioa kun on jo roimasti viiterajan alla, mutta eipähän ole yli!

Tota kuuluukin hihkua joka ketjuun, mahtavaa :gen014jatkuuko sulla lääkitykset edelleen nyt kun viitearvoissa jo?
 
Takaisin
Top