Omenalle tsempit inssiin!
Täällä kp3 ja illalla alotan pistokset. Ens to sitten ultra missä päätetään alkionsiirto päivä
Täällä kp3 ja illalla alotan pistokset. Ens to sitten ultra missä päätetään alkionsiirto päivä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tai siis, varmaan yksityisellä saisi mutta kun en tiedä, alkaako ivf yksityisellä vai julkisella....
Täällä ovistestissä aivan olematon hailura, vaikka flo ennusteleekin ovista maanantaille. En oikein jaksa uskoa.. voi olla että rokotteen saaminen ja siitä sopivasti viikon sisään lapselta tarttunut (hiton sitkeä) räkäflunssa voi vaikuttaa. Oon nyt ollut kohta viikon kipeä ja tää ei näytä juuri hellittävän - lapsella meni ohi parissa päivässä. Korona testeissäkin käytiin, mut ne onneks negat.
No mut toivon et maanantaina olisin terve niin päästään sinne hoitojen aloitus keskusteluun. Sekös ärsyttäis perua, menis varmaan syksylle uusi aika.
Kesäleski täällä taustalla käy teijän juttuja silloin tällöin lukemassa mutta nyt se myrkyn lykkäs ollaan oltu miehen kanssa ens viikolla 5 viikkoa erossa ja hän tulee suomeen to- su sitä on odotettu kun kuuta nousevaa sattuupa vielä hyvin ovis siihen johonkin viikonloppuun tai alkuviikkoon.
Sitten se mutta, mulle napsahti tänään karanteeni huomenna testeihin ja nyt enemmän kun mitään toivotaan sitä negaa niin mies pääsis kotiin!! muuten sitte nähään seuraavan kerran heinäkuun lopussa, mä tarviin nyt kaiken tähtien asennon ja ykssarvis pölyn ja puhän hengen Heartred
Juuri sitä negaa toivotaan että voi tulla kotiin mutta jos oon positiivinen niin...Eikö muka voi kotiin tulla vaikka oisit negana karanteenissa?
Juuri sitä negaa toivotaan että voi tulla kotiin mutta jos oon positiivinen niin...
Tuun hihkumaan joka ketjuun Kävin perjantaina mittauttamassa prolaktiinit uudestaan kun 3kk lääkehoitoa takana. Keväällä tulos oli muistaakseni 1176 ja nyt 24! KAKSKYTNELJÄ! Varmaan pitää nyt hieman Thyroxinin lisäksi tätäkin annostusta hioa kun on jo roimasti viiterajan alla, mutta eipähän ole yli!