Raskaaksi 2019

Nyt voisi mennä inssi tai ivf yksityiselle, mutta ehkä otan rokotteen ja odotan elokuuta...:mad:

Paljon paljon onnea Monette ja Zarar! :Heartred
Jannn
, voi himputti sentään.. :(

Mikäs se uusin ja validein oheistus olikaan aiheesta koronarokotus ja yritys? Oon kuukkeloinu kyllä, mut en tullu kovin viisaaksi. Pitäisi odottaa joitain päiviä, tai jopa 2kk luki jossain.
No, ei me taukoja pidetä kun 2v jo yritystä kohta takana. Sain rokotuksen 27pvä ja ovis varmaan huomenna, aamulla tuli plussa. Tai eilen jo oli melkein plussa et voihan se olla jo tänään illalla.
Ollaan kyllä eri osoitteissa nyt, mä lasten kanssa kaupungissa ja mies mökillä, mut jospa huomenna mentäis sinne ellei tänään jaksa..Olo on ihan raato kun vkl oltiin mökillä kasvimaita tekemässä ym. Onneks yks tallettelu sentä pohjalla jos ovis onkin ensi yön aikana jo. Tuntuu ettei jaksais ees ruokakauppaan lähteä (pakko), niin miten sitä jaksais mökille lasten ja kamppeiden kanssa lähteä..Yhyy. Kaks nuorempaa on tänään vikaa päivää eskarissa ja päikyssä, mut esikoisella vielä lauantaihin asti koulua, nii joutuu ravaamaan tätä mökin ja kodin väliä nyt tän viikkoa, sit saa pysähtyä mökille kesän viettoon kun tää viikko ohi :) :wav

Mulla ens viikon ke rokote, enkä pidä taukoa. Tosin tuskin luomuna tärppääkään. Ja elokuussa sit kai ivf.

Just sain toisen ja ohjeessa ei ollut mitään mainintaa siitä tauon pitämisestä. Ei pidetä taukoa mekään, vaikka sainkin nyt kahta eri rokotetta, kun eka oli se astran versio.

Nyt voisi mennä inssi tai ivf yksityiselle, mutta ehkä otan rokotteen ja odotan elokuuta...:mad:

Tekevötkö inssejä yksityisellä heinäkuussa? Entäs silloin?

Muista, että luomutärppi on mahdollinen, kun sulla on nyt tyroksiinit. :Heartred

Tekevötkö inssejä yksityisellä heinäkuussa? Entäs silloin?

Muista, että luomutärppi on mahdollinen, kun sulla on nyt tyroksiinit. :Heartred

Ei saa heti inssin jälkeen mennä ivf..:shifty: tai siis ainakaan lääkkeellisen :woot:

Joo tyroksiinit antaa toivoa, mutta tuskin syy, ainakaan ainut, lapsettomuudelle :confused005

Ei saa heti inssin jälkeen mennä ivf..:shifty: tai siis ainakaan lääkkeellisen :woot:

Joo tyroksiinit antaa toivoa, mutta tuskin syy, ainakaan ainut, lapsettomuudelle :confused005

Okei, sitten ei kannata mennä inssiin, jos on ivf elokuussa tulossa.

Takaisin