Raskaaksi 2019

Päästäänköhän joukolla piinailemaan. Tärppi onnea Jannille ja ompulle. Plus sofialla ja jukkiksellakin jännät paikat. Itsellä tänään oletettavasti ovis, en jaksanut tikuttaa tätä kiertoa, mut selkeet oireet kuiteskin :) Ehdittiin hyödyntään, ennen kun lähden tänään pariksi viikoksi toiselle paikkakunnalle. Joten nyt vaan toivotaan parasta :smiley-angelic001

Olis kivaa :smiley-angelic001 tein jo yhden digin mutta vain reilulla puolen tunnin pidätyksellä, nega tietty. Täytyy tehdä uusiks pidemmällä pidätyksellä. Tärppionnea kaikille!

Mä heräsin koko alkuraskauden 4 aikaan kun Uni loppui kesken ja tänne postailin testikuvia jo ennen kukonlaulua:bag:

Pidän niin isoja peukkuja että tähän ketjuun tulisi vihdoin plussia :rolleyes:

Pitää kyllä käydä ostaa apteekista testejä ja testata heti keskiviikkona sit.

Äh ei digi anna osviittaa että olis ovis lähelläkään.. huomen aamulla vielä..

Päästäänköhän joukolla piinailemaan. Tärppi onnea Jannille ja ompulle. Plus sofialla ja jukkiksellakin jännät paikat. Itsellä tänään oletettavasti ovis, en jaksanut tikuttaa tätä kiertoa, mut selkeet oireet kuiteskin :) Ehdittiin hyödyntään, ennen kun lähden tänään pariksi viikoksi toiselle paikkakunnalle. Joten nyt vaan toivotaan parasta :smiley-angelic001

Noniin täällähän on sit moni piinailemassa :woot:

Olinkin säätänyt päivien kanssa, siirto onkin torstaina eikä huomenna. Olin omaan kalenteriin merkannut väärän päivän:rolleyes: miten niin stressiä ilmassa?

Olinkin säätänyt päivien kanssa, siirto onkin torstaina eikä huomenna. Olin omaan kalenteriin merkannut väärän päivän:rolleyes: miten niin stressiä ilmassa?

Noo yks päivä sinne tänne :angelic:
Mä kävin hakeen apteekin testin ja ajattelin testata. Olisko parempi nyt illalla vai huomenna aamulla :bookworm:

Noo yks päivä sinne tänne :angelic:
Mä kävin hakeen apteekin testin ja ajattelin testata. Olisko parempi nyt illalla vai huomenna aamulla :bookworm:

Kai sä ostit useamman, sit voit testaa sekä illalla että aamulla :hilarious: toki siis labratätinä sanon että aamupissasta sopivalla pidätyksellä ja testi luetaan sitten testiajan sisällä.. ihan kuin itse en koskaan testais "väärään aikaan", laihalla pissalla tai tihrustais vielä kuiviakin testejä toiveikkaana (tai epätoivoisena) :smiley-angelic006

Näättekö te haamun?

Liitteet

• IMG_20210406_210042.jpg
    IMG_20210406_210042.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 180
Takaisin