Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei se ovulaation tai raskauden tikuttaminen oikeasti ole sekavaa, mussa vaan on jotain vikaa kun ovis yrittää tapahtua mutta ei onnistu. Ja erittäin epäsäännölliset ja piitkät kierrot. Normaalisti kun kierrot on järkevän pituiset ja säännölliset niin kyllä niihim tikkuihin voi luottaa. Mutta tosiaan ovulaatiotestit mittaa lh ja raskaustestit hcg mutta ne hormonit on ns serkkuja niin saattaa haamuja näkyäMä nään kans tasaisin väliajoin painajaisia, että mies lähtee jättää tai sitten sille sattuu jotain , vaikka meillä on parisuhteessa kaikki hyvin. Kai se on sitten se pelko kuitenkin aina jossain alitajunnassa..
Mullakin tekis niin mieli saunaan, mutta just tulin kotiin ja söin niin ei viiti enää näin myöhään. Pitää se mieskin kellistää :angelic:. Mulla tosin seksi virkistää aina jostain syystä, etten saa oikein unta sen jälkeen . Miehellä se tekee just päinvastoin ja se nukahtaa samantien..
Kuulostaa niin sekavalta toi tikulla mittaus. En edes tiennyt että ovulaatio näkyy raskaustestissä
Mä nään kans tasaisin väliajoin painajaisia, että mies lähtee jättää tai sitten sille sattuu jotain , vaikka meillä on parisuhteessa kaikki hyvin. Kai se on sitten se pelko kuitenkin aina jossain alitajunnassa..
Mullakin tekis niin mieli saunaan, mutta just tulin kotiin ja söin niin ei viiti enää näin myöhään. Pitää se mieskin kellistää :angelic:. Mulla tosin seksi virkistää aina jostain syystä, etten saa oikein unta sen jälkeen . Miehellä se tekee just päinvastoin ja se nukahtaa samantien..
Kuulostaa niin sekavalta toi tikulla mittaus. En edes tiennyt että ovulaatio näkyy raskaustestissä
Tuttu juttu. Haamuja on tullut oviksen aikaan tai viivanpaikkaEi se ovulaation tai raskauden tikuttaminen oikeasti ole sekavaa, mussa vaan on jotain vikaa kun ovis yrittää tapahtua mutta ei onnistu. Ja erittäin epäsäännölliset ja piitkät kierrot. Normaalisti kun kierrot on järkevän pituiset ja säännölliset niin kyllä niihim tikkuihin voi luottaa. Mutta tosiaan ovulaatiotestit mittaa lh ja raskaustestit hcg mutta ne hormonit on ns serkkuja niin saattaa haamuja näkyä
Menkat 2 päivää myöhässä ja testi näyttää negaa. Tänään kp27/25. Mitäs nyt pitäis tehdä?
Oon miettinyt monesti, että kun koiralle voi tulla valeraskaus niin miksei ihmisellekin ? Toimiihan lumelääkkeetkin, kun niin vaan kuvittelee. Sitä kun sitten uskoo ja toivoo olevansa raskaana, niin saa kaikenlaisia oireita. Ketjussa "miltä vauvakuume tuntuu" joku tais mainita nännien vaihtaneen väriä kuumeen takia.