Raskaaksi 2019

Mulla on kuten aiemmin mainitsin niin ihan samat oireet ku sillon ku söin ekat clomit mut miedommat.

Nyt en oo testannut tuhru oli yöllä tullu ja valkkaria tulee ja paaaaljon !! Töissä ihan nolotti ku siis ihan lammikko jäi siihen paperiin liekö se tulehdus poistunut ja nyt oikea koostis.

Hyi on niin tyhmän idiootti ku jotenki oon ihan varma että toi mun megaovis tois oikeen plussan mut ei se ole mahdollista ku ei me touhuttu sillon ku oli se tulehdus. Kp24 niin aika lupaava toi tuhru nyt ku sit olis se 28 päivän kierto taas!

Viime yönä näin unta et mies jätti mut ja itkin et eihän se voi ku tulee kaksoset ja sit olin tyhjässä huoneessa jossa oli kaks pinnasänkyä ja vauvoja 2. Sit ku heräsin niin kyynelet vaan poltti poskii. Tällaista tänne Ja oon tosi masis yhtäkkiä, mikään ei ilahduta...

Omanapailua ton verta...

DeeDee toivomme et se on plus jos olis dpo9.. :Heartred
 
Mä nään kans tasaisin väliajoin painajaisia, että mies lähtee jättää tai sitten sille sattuu jotain :shifty:, vaikka meillä on parisuhteessa kaikki hyvin. Kai se on sitten se pelko kuitenkin aina jossain alitajunnassa..

Mullakin tekis niin mieli saunaan, mutta just tulin kotiin ja söin niin ei viiti enää näin myöhään. Pitää se mieskin kellistää :angelic:. Mulla tosin seksi virkistää aina jostain syystä, etten saa oikein unta sen jälkeen :bored:. Miehellä se tekee just päinvastoin ja se nukahtaa samantien..

Kuulostaa niin sekavalta toi tikulla mittaus. En edes tiennyt että ovulaatio näkyy raskaustestissä :smiley-ashamed005
 
Mä nään kans tasaisin väliajoin painajaisia, että mies lähtee jättää tai sitten sille sattuu jotain :shifty:, vaikka meillä on parisuhteessa kaikki hyvin. Kai se on sitten se pelko kuitenkin aina jossain alitajunnassa..

Mullakin tekis niin mieli saunaan, mutta just tulin kotiin ja söin niin ei viiti enää näin myöhään. Pitää se mieskin kellistää :angelic:. Mulla tosin seksi virkistää aina jostain syystä, etten saa oikein unta sen jälkeen :bored:. Miehellä se tekee just päinvastoin ja se nukahtaa samantien..

Kuulostaa niin sekavalta toi tikulla mittaus. En edes tiennyt että ovulaatio näkyy raskaustestissä :smiley-ashamed005
Ei se ovulaation tai raskauden tikuttaminen oikeasti ole sekavaa, mussa vaan on jotain vikaa kun ovis yrittää tapahtua mutta ei onnistu. Ja erittäin epäsäännölliset ja piitkät kierrot. Normaalisti kun kierrot on järkevän pituiset ja säännölliset niin kyllä niihim tikkuihin voi luottaa. Mutta tosiaan ovulaatiotestit mittaa lh ja raskaustestit hcg mutta ne hormonit on ns serkkuja niin saattaa haamuja näkyä
 
Mä nään kans tasaisin väliajoin painajaisia, että mies lähtee jättää tai sitten sille sattuu jotain :shifty:, vaikka meillä on parisuhteessa kaikki hyvin. Kai se on sitten se pelko kuitenkin aina jossain alitajunnassa..

Mullakin tekis niin mieli saunaan, mutta just tulin kotiin ja söin niin ei viiti enää näin myöhään. Pitää se mieskin kellistää :angelic:. Mulla tosin seksi virkistää aina jostain syystä, etten saa oikein unta sen jälkeen :bored:. Miehellä se tekee just päinvastoin ja se nukahtaa samantien..

Kuulostaa niin sekavalta toi tikulla mittaus. En edes tiennyt että ovulaatio näkyy raskaustestissä :smiley-ashamed005

Mulla esim rfsu näytti kolmesti haaleaa viivaa ja gynellä oli haalea mut sanoivat et alhainen hormoni taso No worries ja sit ne ku katso ton tulehduksen takia niin oli tosiaan limis 10mm et ei kemisllinenkaan kuten he sanoi. Noh, ilmeisesti mulla reagoi lähestyvään oviksen se gynellä tehty tai jotain. Ja mulla kesällä 2017 näytti rtesti oviksen.

Meillä on suht aktiivinen seksi elämä et hyvin on sillä saralla mut nyt ollu paljon muutoksia. Vasta nyt oon alkanut näkee unia taas ja joko oon raskaana tai esittelen ultra kuvaa ja sinä puhun kaksosista . Alitajunta on ihmeellinen paikka
 
Ei se ovulaation tai raskauden tikuttaminen oikeasti ole sekavaa, mussa vaan on jotain vikaa kun ovis yrittää tapahtua mutta ei onnistu. Ja erittäin epäsäännölliset ja piitkät kierrot. Normaalisti kun kierrot on järkevän pituiset ja säännölliset niin kyllä niihim tikkuihin voi luottaa. Mutta tosiaan ovulaatiotestit mittaa lh ja raskaustestit hcg mutta ne hormonit on ns serkkuja niin saattaa haamuja näkyä
Tuttu juttu. Haamuja on tullut oviksen aikaan tai viivanpaikka
Nyt tein vikan testin mikä oli ja siihen tuli sit pelkkä vaaleenpunanen näyttö eli ei viivan viivaa. Testailen jos menkat ei tuu. Vaik toi tuhru kyl puhuisi et tulee pian jess
 
:think005 jos miehet sanoo että naiset on mysteerejä, niin naisen kropan toiminta se vasta mysteeri onki. Miehet pääsee niin paljon helpommalla :sick009
 
DeeDee, onpas sulla sitten ikävät kierrot jos noin heittelee eikä ovulaatiokaan osaa päättää tullakko vaiko ei, toivottavasti lääkäri löytää jonkun korjattavan syyn jos haamu on ovulaatiosta tms. Toivotaan siitä huolimatta että se viiva lähteekin siitä tummumaan.
 
Mä varmaan kuvittelen alitajuisesti että olen raskaana Mulla on valkoinen iho nyt tietty ruskeempi ja nyt sit viel lisää rusketusta muualla paitsi mis bikinit ollu ja katsoin suihkun jälkeen peiliin niin ihan ku kartta, verisuonet on ihan nännissä jo näkyvissä ja dekoltee alue ja sit molemmin puolin rinnoista alas paksut verisuonet lantiolle asti
Näin sanoo nainen jolta ei ikinä saa verikoetta otettua. Muutenkin rappusia jaksa kävellä ja koko ajan se jano. Sama ku mitä oli oviksen aikaan mut lievemmät muut oireet. Ainoo toi valkkarin lorina ja nuo verisuonet ja nännit on isona koko ajan. Ei siis pitkät päällä ees kylmässä. Mun on pakko saada mun aivot älyään etten ole raskaana

Tindell yhdyn siihen et me naiset ollaan niin kompleksinen tapaus et huoooh. Tulis ne menkat niin pääsee tästä piinasta
 
Oon miettinyt monesti, että kun koiralle voi tulla valeraskaus niin miksei ihmisellekin :rolleyes:? Toimiihan lumelääkkeetkin, kun niin vaan kuvittelee. Sitä kun sitten uskoo ja toivoo olevansa raskaana, niin saa kaikenlaisia oireita. Ketjussa "miltä vauvakuume tuntuu" joku tais mainita nännien vaihtaneen väriä kuumeen takia.
 
Oon miettinyt monesti, että kun koiralle voi tulla valeraskaus niin miksei ihmisellekin :rolleyes:? Toimiihan lumelääkkeetkin, kun niin vaan kuvittelee. Sitä kun sitten uskoo ja toivoo olevansa raskaana, niin saa kaikenlaisia oireita. Ketjussa "miltä vauvakuume tuntuu" joku tais mainita nännien vaihtaneen väriä kuumeen takia.

Voi olla ja kun aiemmin tässä kuussa tosiaan ns plussasin mut sit sr oli väärä hälytys.
Noh, nyt kuitenki selkeesti ovis tapahtunut niin vuotoa vain odottelen ja tiedän että ne menkat tulee. Ihmetytti vaan toi
 
Amalfi, juuh, ei auta kun odotella tai toinen, että menee lääkäriin. Mulla välillä ollu pidempiä kiertoja, yli viikonkin myöhässä. En toki osaa ottaa kantaa kuinka normaalia se on, varsinkin jos säännöllinen kierto. Mut toivotaan että ilmaantuis testiin toinenkin viiva vielä:Heartred

Deedeelle tsempit, toivottavasti lääkärissä selviää jotain ja r-testi olis sitä itseään.

Muillekin jaksamisia kierron eri vaiheissa.

Täällä ihan pmsoireet jo, vaikkei edes ovista oo viel ollut. Eilenkin otti niin rajusti päähän, eikä sitä helpottanut se, että rakas lapseni on ilmeisesti pöllinyt puhelimen välistä mun ajokortin ja me ollaan hetki sitten muutettu ja meillä on remontti kesken (=suurin osa tavaroista on edelleen muuttolaatikoissa) ni ei mitään tietoa missä mun passi on:sad001

Sinänsä tällä ei juuri pitäisi olla viikonlopun kannalta merkitystä. 18 vuoden ikä on jo kaukaista historiaa. Mutta maailmasta on tullut niin kummallinen paikka, että välillä satavuotiailtakin kysytään paperit. Tää on niin tätä mun tuuria! Jos kumminkin jotain posiakin, niin ovistesti edelleen nega, joten ehkä me sittenkin saadaan ajoitettua tää niin, että ainakin kerran kerkeis puuhastella just ennen ovistakin:)
 
Deedee: Tsempit lääkäriin. Jospa se sun ovis olisi kuitenkin tapahtunut ja tuo olisi ihan oikea plussa. Aika kurjaa jos raskaustesti noin selvän haamun antaa oviksesta. :bored: Minä olen ajatellut aina että näyttäisi sellaisena ennemminkin viivanpaikan näköisenä.

Amalfi: Onko sinulla tietoa milloin ovuloit? Ovis on voinut tapahtua myöhemmin ja siksi kierto venyy. Tai sitten on kiinnittymisyritys tai ihan raskaus mutta hormonit vain ei ole ehtineet vielä nousta. Ärsyttävää, mutta onneksi parissa päivässä selvinnee mistä on kyse. Tsemppiä!

Nipanderi: Pidän peukkuja, että se sun ovis malttaa odottaa miehen kotiin.:)

Minulla on nyt oletettavasti dpo 8. Kiertopäivää en muista. Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntui muutama pieni nipistys alavatsassa. Kiinnittyminen, keltarauhanen tai suoliston juttuja. Mistäpä näitä tietää, mutta ajoitus ainakin täsmäisi.:nailbiting:
 
Noissa herkissä testeissä lukee, että näkyy 6-15 päivää hedelmöitymisen jälkeen. Onko jollain oikeesti näkynyt jo 6 kohdalla?
 
Mullaki eilen tuntu jotain kipuilua ala-vatsalla, en sitten tiiä oliko ovis etuajassa, kun en tikuta :smiley-ashamed004(nyt kp 13). Kierto olis hieman lyhyempi ku normaalisti, mut en usko et ovista oli vielä.. Jatketaan kuitenkin vielä talletteluja varmuuden vuoksi pari kertaa, kun se on ihan kivaa :angel4..
Tänään oli herätessä vähän krapulainen olo, varmaan flunssaa yrittää :angry2, oon töissä ainoa joka on siltä säästynyt.
 
Täällä on niin kuoleman väsynyt ihminen, tuntuu ettei jaksa raajoja liikuttaa ja ihan kuin piesty olo.. Noh, katotaan mitä tämä kierto tuo tullessaan ..

En usko et kovin moni saa herkkiin testeihin ihan dpo6 mun mielestä se on outoa ku alkio olis just kiinnittynyt ja kyl siinä menee monesti aikaa ennen kuin se hcg hormoni näkyy .

Monella sekava tilanne, toivon DeeDee tosiaan et sulla olis nyt raskaus eikä ovis..

Kp25 tylsää. Ei oo ees mitään oireita, ei pms eikä muuta ku noita ns raskausoireita mitkä nekään ei oo oireita oikeastaan.
 
Takaisin
Top