Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En vaa ymmärrä koska se ovis nyt sit muka on, oli vain vilkkuva hymynaama vaikka samasta pissasta oli ne haamut. Eilen First response 6,5mlu testissä muuten myös haamujenhaamu. One step raskaustesteis 10 ja 25 ei mitään. Että aika herkkä se pc liuska kyl on! Niinkuin Apteq myös. Tänään One step ovistesti haaleeampi ku eilen. Kipuja ollu 4 päivää alavatsa ja munasarjat.
Kumpa soittaisivat pian ja kertoisivat hyviä uutisia!!Sori omanapailu.
Menkat alkaa ti/ke. Jälkivuotoa on. Tosin ei enää runsasta. Rupi ei ole kyllä irronnut.
Vielä tämä päivä aikaa saada tällä viikolla tietää .Toivottavsti soittaa...
Ollaankoha me jotenki rikkiJa toi on ku mun suusta revittyy teksti.. Ihan mulla pää sekasin että millon se ovis oli tms ja eilen tollo kun oon niin testasin ja nega. Tai no se kuuluisa viivanpaikka niin vitutti olis mieli tehny värittää se toinen viiva, sen verran selvästi näkyi mut ku ei oo väriä niin ei oo väriä
Ollaankoha me jotenki rikki
Miksi se munasolu olisi huonompi jos ovulaatio on myöhemmin? Munasolujahan ei siis synny kokoajan lisää niin kuin siittiöitä, vaan ne kaikki munasolut on syntyneet jo sikiöaikana ja nyt sitten yksitellen kypsytellään valmiiksi. Ennemmin siis ajattelisin niin että munasolu on kypsynyt hitaammin jos ovis on myöhemmin. Mutta en muista miten tämä homma tarkasti menee niin lähinnä arvailen.View attachment 76893 ei tässä viisaammaksi ainakaa tule. Ylempi one step ovulaatiotesti ja alempi pc raskaustesti jossa taas haamu. Ovis sais tulla jo täs kierros. Onko kellää enemmän tietoo siit et ovis on myöhemmi ko kp21 et ois munasolu jo huono? Nyt kp30
Jesbe, mua nauratti toi että sun teki mieli värittää viiva. :)
Mulla pysyvä ovisnaama oli viikko sitten ja malttamattomana tekis mieli kuseskella joka tikkuun mitä näkee.
No rupeaa jo ketuttaa ko ei malta oottaa ja sit tulee noita viivanpaikkoja. Nyt on oireet hävinnyt mut pms ei oo. Hauskin on et yskin niin nippas ekaa kertaa tuolla jossain enempi oikealla puolella mut ei sentään muniksessa ja oon lukenut kuin kaikilla yskiessä tuntuu tuolla mut ei mulla ollu ees sillon ennen keskenmenoo vaik yskin sillon paljon enemmän Sit huimaa vaikka istuu. Ens viikolla on uus testaus mikäli ei täti ruukaan vklopun aikana
Voiko kemikaalisen raskauden jälkeen tulla heti raskaaksi uudelleen
Tämä tänä aamuna apteekin omalla. Kyllä täällä jotain ainakin yrittää tapahtua
Tämä tänä aamuna apteekin omalla. Kyllä täällä jotain ainakin yrittää tapahtua
Kyllä Mamilla jo viiva näkyy, vahvistumista siis toivotaan:) onpas jännät paikat!
Omanapailua, oon tällä kierroksella käyttänyt inofolicia (ällövaroitus) limat on lisääntynyt ihan huomattavasti! Yleensä tällaiset on mulla ihan just yhen päivän ajan. Ovistesti ei vieläkään täysin plussa, uskon muuttuvan viikonlopun aikana. Toivottavasti tää limailu olis hyvä merkki:) parin tunnin päästä ukkokin taas kotiutuu, on nää ekat rykäisyt pitkien erojen jälkeen aina vähän tällaisia, ettei tiedä miten päin olisi:))