Toivottavasti nippaillut kertoo et olis kiinnittyminen Mulla tuli pari pv sitte tuhru niin oletan et mulla ei ollut kiinnittyminen vaan ennakoi menkkoja ku ei mul mitään oireita oo. Oon vaan väsynyt ja närästää.Deedee: Tsempit lääkäriin. Jospa se sun ovis olisi kuitenkin tapahtunut ja tuo olisi ihan oikea plussa. Aika kurjaa jos raskaustesti noin selvän haamun antaa oviksesta. Minä olen ajatellut aina että näyttäisi sellaisena ennemminkin viivanpaikan näköisenä.
Amalfi: Onko sinulla tietoa milloin ovuloit? Ovis on voinut tapahtua myöhemmin ja siksi kierto venyy. Tai sitten on kiinnittymisyritys tai ihan raskaus mutta hormonit vain ei ole ehtineet vielä nousta. Ärsyttävää, mutta onneksi parissa päivässä selvinnee mistä on kyse. Tsemppiä!
Nipanderi: Pidän peukkuja, että se sun ovis malttaa odottaa miehen kotiin.:)
Minulla on nyt oletettavasti dpo 8. Kiertopäivää en muista. Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntui muutama pieni nipistys alavatsassa. Kiinnittyminen, keltarauhanen tai suoliston juttuja. Mistäpä näitä tietää, mutta ajoitus ainakin täsmäisi.
Tosin valitin noita mun verisuonia jotka on ku tiekartta.. Duunissa pakko pitää dekoltee piilossa sen verran hyvin esillä