Raskaaksi 2019

Deedee: Tsempit lääkäriin. Jospa se sun ovis olisi kuitenkin tapahtunut ja tuo olisi ihan oikea plussa. Aika kurjaa jos raskaustesti noin selvän haamun antaa oviksesta. :bored: Minä olen ajatellut aina että näyttäisi sellaisena ennemminkin viivanpaikan näköisenä.

Amalfi: Onko sinulla tietoa milloin ovuloit? Ovis on voinut tapahtua myöhemmin ja siksi kierto venyy. Tai sitten on kiinnittymisyritys tai ihan raskaus mutta hormonit vain ei ole ehtineet vielä nousta. Ärsyttävää, mutta onneksi parissa päivässä selvinnee mistä on kyse. Tsemppiä!

Nipanderi: Pidän peukkuja, että se sun ovis malttaa odottaa miehen kotiin.:)

Minulla on nyt oletettavasti dpo 8. Kiertopäivää en muista. Eilen illalla nukkumaan mennessä tuntui muutama pieni nipistys alavatsassa. Kiinnittyminen, keltarauhanen tai suoliston juttuja. Mistäpä näitä tietää, mutta ajoitus ainakin täsmäisi.:nailbiting:
Toivottavasti nippaillut kertoo et olis kiinnittyminen Mulla tuli pari pv sitte tuhru niin oletan et mulla ei ollut kiinnittyminen vaan ennakoi menkkoja ku ei mul mitään oireita oo. Oon vaan väsynyt ja närästää.
Tosin valitin noita mun verisuonia jotka on ku tiekartta.. Duunissa pakko pitää dekoltee piilossa sen verran hyvin esillä

DeeDee voi, ehkä sit nyt reagoi oviksen.. Mulla on vissiin samanlaista ku sulla et r-testi reagoi. Eilen herkkä testi puhdas nega, tänään en testaa. Vasta kp28 testaan ni jos siel oliski jotaki mitä epäilen koska oireet hävinnyt.. Flunssa vaan ja väsymys

En vaa ymmärrä koska se ovis nyt sit muka on, oli vain vilkkuva hymynaama vaikka samasta pissasta oli ne haamut. Eilen First response 6,5mlu testissä muuten myös haamujenhaamu. One step raskaustesteis 10 ja 25 ei mitään. Että aika herkkä se pc liuska kyl on! Niinkuin Apteq myös. Tänään One step ovistesti haaleeampi ku eilen. Kipuja ollu 4 päivää alavatsa ja munasarjat.

Julkisen lääkäriaikaa joutuu odottaa. Yksityinen gyne maksaa yli 200e terveystalol ei ihan heti oo varaa.

Noissa herkissä testeissä lukee, että näkyy 6-15 päivää hedelmöitymisen jälkeen. Onko jollain oikeesti näkynyt jo 6 kohdalla?
En usko, ku alkio kiinnittyy siinä dpo5-13, yleisimmin dpo7-10 mitä oon lukenu. En sit tiiä kohdunulkoisissa raskauksissa näkyykö niissäkää nii paljo aiemmi vaikka kiinnittyisi aiemmin sinne matkalle ennen ku pääsee kohtuun mut niissäkin raskaushormoni sahaa ees taas

Pco voi aiheuttaa testeihin vääriä positiivisia eiks sulla Jesbe olluki se? Mulla kai myös sit voi olla:sad010

Pco voi aiheuttaa testeihin vääriä positiivisia eiks sulla Jesbe olluki se? Mulla kai myös sit voi olla:sad010
Ei se kauheaa ole vaikeuttaa vain raskaurumista mutta mulla ei ole karvojen liikakasvua tai ees ylipainoa ja joskus ovuloin luomusti kuten tässä kierrossa ihan megalomaanisesti Huoh...

Joku vatsapöpö vaivaa. Alkoi töissä pistämään vatsaan ja tuntui olevan
hiukan sekaisin. Kollegalla ollut kuulemma eilen sama juttu. Toivottavasti
menee nopsaan ohi, kun olis viikonloppuna se hotelliloma luvassa tuohon
lähicityyn miehen ja ystäväpariskunnan kanssa.

Tsemppiä kaikille :Heartpink

Heips. Täällä kp 24, ensimmäinen kierto Kkm 1/19 jälkeen ja äskön tehty testi.. näettekö tässä mitään?

Liitteet

• 37006080-B36F-48B4-83B1-E6B7609C81C1.jpeg
    37006080-B36F-48B4-83B1-E6B7609C81C1.jpeg
    7.7 KB · Katsottu: 246
Nokka on tukossa ja kipee olo mut ei oo lämmöt ku 36.5. 0.6 astetta korkeammalla kun yleensä mutta enemmän varmaan toi immuunijärjestelmän heikentyminen keväällä. Ientulehdus saapui nyt kylään Jaksais nuita tulehduksia koko ajan eihän tässä ole toivoakaan raskautua ku koko ajan joku saakutin pöpö

Mami, mikä dpo? Ehkä siellä joku hailura on? Toivottavasti vahvistuisi ihan viivaksi saakka<3

Omaa, limat muuttuneet otolliseen suuntaan, tein varuilta viel äsken o-testin, mut onneks edelleen negaa. Tässä kierroksessa kun käytössä noi inofolicit, ni en tiedä voiko ne vaikuttaa ovikseen aikaisemmaksi. Mut näin on hyvä, toivon huomiselle plussaa, niin saa mies kyytiä, kunhan kotiutuu:)

Nipanderi: ehkä dpo 9? Testi oli pc puikkotesti ja nyt illasta parin tunnin pidätyksellä.

Mami: Minäkin näen jonkinlaisen viivan paikan ainakin tuossa testissä. Mutta dpo 9 onkin niin aikaista ettei kovin paljoa voikaan näkyä. Parin päivän päästä varmasti jo selkeämpi jos on plussa. Pidän peukkuja!

3 päivää sitten teen testin jos ei menkat ala. Tai meen suoraan lääkäriin.

Onko muita jotka syönyt clomei ja oireillut niistä vaikka ei oo kierron aikana syönyt ?
Kirjasin joka päivä tuntemuksia ekan clomikierron aikana jotta tutustuu omaan kehoon ja nyt on ihan samat oireet vaikka en tässä kierrossa niitä syönyt Onko asiasta tietävii täällä

Takaisin