Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jannn mulla pc ainaki vahvistu hitaasti. Toki myös muut testit ehkä normia hitaammin, joten lopetin sen testaamisen aika pian kun stressas liikaa. Itellä ois varmasti ollu kidutusta seurata niitä digiviikkojen vahvistumisia![]()
![]()
katsotaan milloin lopetan testailut, viimeistään 2 viikon päästä Nojoo, pelottaa kyllä onko vahvistunut viikon päästä..mutta näkee sen jo lähipäivinä alkaako vahvistumaankatsotaan milloin lopetan testailut, viimeistään 2 viikon päästä
nyt on kyllä jotenkin luottavaisempi olo kuin viimeksi, vaikka pelottaa toki.
mutta ihanaa että mahdollisuus tuli
oon parissa muussakin ketjussa tän sanonut mut tilastollisesti tsäänssit onnistumiselle on suuremmat kuin kemiallinen/km. Itseä helpotti se ajatus ahdistukseen ajoittain.Nojoo, pelottaa kyllä onko vahvistunut viikon päästä..mutta näkee sen jo lähipäivinä alkaako vahvistumaankatsotaan milloin lopetan testailut, viimeistään 2 viikon päästä
nyt on kyllä jotenkin luottavaisempi olo kuin viimeksi, vaikka pelottaa toki.

Mä ainakin nään että Nipalla ja jannilla on viivat vahvistuneet!
Täällä kp32 eikä vielä mitään menkkavuotoo, keltsi tuntuu vielä vasemmalla että on tainnut olla myöhäinen ovis. Ihan tuskasen pitkä kierto tai ainakin se siltä tuntuu.. Niin mun tuuria että kierto alkaa nyt sekoilla ennen hoitoihin pääsyä..vuosi sitten uudenvuoden jälkeen tein positiivisen testin ja outoa ajatella että siitä on kohta vuosi, eikä _mitään_ ole tapahtunut. Uskon kyllä siihen että kun kaikki speksit on kunnossa (lukuunottamatta tukkosia torvia) ja ikääkään ei ole paljoa että kyllä tähän mennessä ois jo raskaus alkanut jos kaikki ois kondiksessa.. Eli pakko niissä torvissa on jotain tukkosuutta olla..
eikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä
ja toivotaan et kierto ei nyt veny liikaaNoo mut sovitaan et me plussataan ivf kierroista! Meillä 1v 7kk yrittämistä eikä yhtäkään plussaa oo näkynyt matkan varrella. Mä niin toivon et toi icsi auttaisieikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä
ja toivotaan et kierto ei nyt veny liikaa
en kestä, itkettää pelkkä ajatuskin
en kestä kun tää on niin vaikeeta!Noo mut sovitaan et me plussataan ivf kierroista! Meillä 1v 7kk yrittämistä eikä yhtäkään plussaa oo näkynyt matkan varrella. Mä niin toivon et toi icsi auttaisieikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä
harmi kun ette kerkeä elokuisiin, mut jos tuutte silti 
Vitsi sullakin on punktio ihan kohta ja ennen joulua on kyytiläinen parhaassa tapauksessa juurtunut tiukasti kiinni kohtuunen kestä, itkettää pelkkä ajatuskin
en kestä kun tää on niin vaikeeta!

Noo mut sovitaan et me plussataan ivf kierroista! Meillä 1v 7kk yrittämistä eikä yhtäkään plussaa oo näkynyt matkan varrella. Mä niin toivon et toi icsi auttaisieikai tässä auta muu kuin yrittää pysyä rauhallisena ja askel kerrallaan. Tsemppiä
en kestä kun kaverit synnyttääkin jo kohta.. Noh ensivuonna sitten ehkä.. 
En tiedä uskallanko 2021 ryhmään kirjoitella vai pelottelenko pois siten kaikki uudet ja innokkaat 

Aika juoksee, nääsEn tiedä uskallanko 2021 ryhmään kirjoitella vai pelottelenko pois siten kaikki uudet ja innokkaat
Ihme luteaali käynnissä. Tissit ei oo edes himpun kipeet, yleensä jo oviksestaKramppeja oli dpo 5 ja 6. Tänään ei yhtään mitään. Eli täysin oireetonta. Ovistesti tummunut eilisestä mutta ne mulla tummuu aina kierron loppua kohti mentäessä. Ei kai auta kun odottaa :angelic:
View attachment 96968

Aika juoksee, nääsEn tiedä uskallanko 2021 ryhmään kirjoitella vai pelottelenko pois siten kaikki uudet ja innokkaat
Ihme luteaali käynnissä. Tissit ei oo edes himpun kipeet, yleensä jo oviksestaKramppeja oli dpo 5 ja 6. Tänään ei yhtään mitään. Eli täysin oireetonta. Ovistesti tummunut eilisestä mutta ne mulla tummuu aina kierron loppua kohti mentäessä. Ei kai auta kun odottaa :angelic:
View attachment 96968
Voisko huomenna jo rtestiä?![]()
Mulla on vaan kaks digiä ja kolme One Steppiä
Eiku niin! Lisäpiilokaapissa on kaksi pc:tä :bag: Koitan malttaa mieleni vielä 
Joku pcos tästä vielä puuttuisMulla on vaan kaks digiä ja kolme One Steppiä
Eiku niin! Lisäpiilokaapissa on kaksi pc:tä :bag: Koitan malttaa mieleni vielä
![]()
Älä niitä onestepejä ainakaan tuhlaa, ne ei oikeen kellään näytä aikaseen mitään:bag:
Ihan järkkyjä.Ne oli vielä saksittu kahtia kokonaisestaIhan järkkyjä.
olivat ihan naurettavan kokoisia, eihän niistä meinannut saada edes kiinni