Raskaaksi 2019

Hauskaa Halloweenia :p tässä oma kasvattama ja kaivertama kurpitsa :)

Liitteet

• Screenshot_20201031-194720.jpg
    Screenshot_20201031-194720.jpg
    18.5 KB · Katsottu: 160
Nyt oletan, että ovulaatio on huomenna kp22. Testit valitettavasti loppui nyt

Liitteet

• IMG_20201101_084619__01.jpg
    IMG_20201101_084619__01.jpg
    30.5 KB · Katsottu: 186
Nyt oletan, että ovulaatio on huomenna kp22. Testit valitettavasti loppui nyt
No nyt! Ihan selvä plussa :)
Mä näköjään sekoilin kp:ssa aiemmin, huomasin vasta sun viestistä! Eli mun ovis olikin kp20, eikä 21 :grin No lähellä se on sitä kuopuksen plussakierron päiviä silti :)
Täällä jomottelee edelleen, mies ei eilen tullu et tallettelu jäi siihen ovista edeltäneeseen yöhön(ja muutama päivä aiempaan). Toivotaan että riittää :)

Olis kyllä pitänyt mittailla lämpöjä taas koko kierron säännöllisemmin. Tai siis ainakin ottaa ne tulokset ylös :hilarious: Oli se ovis sitten jossain vaiheessa viime vkl tai viikon alussa, kun on ollut pientä nousua aamulämmöissä ja nyt jo sielä 37 asteessa. Rintavarustus kipeytyi vasta nyt ja ihan tajuttomasti. Ei tullut paskatauti, migreeni tosin :confused005 Sitäkään ikinä ole "kesken kiertoa" ollut ja nyt siis sitten taas elättelen täällä toiveita kun on jotain tavallisesta poikkeavaa :hilarious:

Olis kyllä pitänyt mittailla lämpöjä taas koko kierron säännöllisemmin. Tai siis ainakin ottaa ne tulokset ylös :hilarious: Oli se ovis sitten jossain vaiheessa viime vkl tai viikon alussa, kun on ollut pientä nousua aamulämmöissä ja nyt jo sielä 37 asteessa. Rintavarustus kipeytyi vasta nyt ja ihan tajuttomasti. Ei tullut paskatauti, migreeni tosin :confused005 Sitäkään ikinä ole "kesken kiertoa" ollut ja nyt siis sitten taas elättelen täällä toiveita kun on jotain tavallisesta poikkeavaa :hilarious:

Kyllä se voi tärpätä milloin vain :)

Meilläkin jää tallettelut niin, että eilen oli (luulen että kerrankin imaisin tavarat sisään joksikin aikaa, kun kesti kauan että tuli ulos) ja sitten varmaan vielä tänään tai huomenna. Mutta mulla nyt alkaa aina menkat 99% varmuudella. Saa nähdä muuttuuko luteaali lyhyemmäksi tähän sekokiertoon. Inssi on ehkä jo loppukuusta (jos mahdun hoitoon)! Tai sit joutuu taas koti insseilee :hilarious: jos menee viikonlopulle irtoaminen

Kyllä se voi tärpätä milloin vain :)

Meilläkin jää tallettelut niin, että eilen oli (luulen että kerrankin imaisin tavarat sisään joksikin aikaa, kun kesti kauan että tuli ulos) ja sitten varmaan vielä tänään tai huomenna. Mutta mulla nyt alkaa aina menkat 99% varmuudella. Saa nähdä muuttuuko luteaali lyhyemmäksi tähän sekokiertoon. Inssi on ehkä jo loppukuusta (jos mahdun hoitoon)! Tai sit joutuu taas koti insseilee :hilarious: jos menee viikonlopulle irtoaminen

Kattelin kansaa että on riskit et ei aikataulullisesti natsaa inssi. Lähdetään just kuu lopulla pitkäksi vklopuksi ulkosaaristoon kriittisinä päivinä. Silleen asia ei ahdista, kun kuitenkaan kyse ei ole miehen siittiöitä vaan mun vammaisesta limakalvosta. Toivottavasti saadaan mulle tarpeeksi hyvä lääkitys:grin

Se tietty ärsyttää että meillä ei taatusti huonosti ajoittuva ovis vähennä inssien määrää ja ivf lipuu kauemmas:bag: musta alkaa kohta tuntumaan että tässä on jotain henkilökohtaista, kun kellään muulla ei oo tää näin vaikeeta:hilarious:

Noniin, Madagascarin Melman täällä taas (kaikki varmaan nähneet sen leffan ja siinä olevan kirahvin, joka on aina varma, että se kuolee johonkin kamalaan tautiin?) Tässä teille TMI tekstiä taas. Mun toisesta tissistä tulee tavaraa :dead: Säikähdin ihan saatanasti, mulla kun ei lapsia ole entuudestaan.

Nyt soitin heti aamusta kutakuinkin 100% varmana vähintään rintasyövästä terveyskeskukseen ja sain ajan 1.12!? En nyt oo vielä päättänyt odotanko oikeesti kuukauden vai pistänkö taas kaikki säästöt kasaan ja lähden yksityiselle ihmettelmään... Mitä hittoa nyt taas :arghh: Onko mulla hormonit ihan päin hel :anyone

Tonni, mulla oli kans samantyyppinen säikähdys joskus, toisesta tissistä tuli valkoista tahnaa ja jompikumpi tissi oli vähän kipeäkin. No.. eritettä ja toispuoleista tissikipua, niin säikähin tosi paljon. Sain kyl ajan ihan lähipäiville sillon ja mitään vikaa ei ollu. Ei edes laittanu jatkotutkimuksiin, oli vaan jotain talitöhnää joka tuli pihalle jostain pikku holesta ja tissikipu sit varman oli vaan uus hormonaalinen oire, kun ovis oli just ollu. Ei vaan oo ikinä aiemmin tissi ollu kipeä, niin en osannut yhdistää siihen.
Soita uusiks sinne et tarvis kyl nopeammin ajan!

Millaista tavaraa? Valkoista, kirkasta, veristä? Nestettä, mönjää..? Kuukausi on kyllä pitkä aika odottaa jos pelkää pahinta.

Nestettä, vaalean keltaista? Niin ehkä kuvailisin :facepalm: Mitään patteja tai pahkuroita en kyllä tuntenut. Mutta jäätävän kipeät nuo on, molemmat :dead: Ehkä mä vaan suosiolla varaan ajan yksityiselle. Ikää on se 30, eli en esimerkiksi mammografiassa ole ikinä vielä käynyt.

Mitäs jos tonni soittasit ensin neuvolan puolelle? Tai siis perhesuunnittelu keskus vai mikä ne on nykyään. Pääsisköhän sinne aijemmin toi kuukausi on ihan hanurista!!

Mitäs jos tonni soittasit ensin neuvolan puolelle? Tai siis perhesuunnittelu keskus vai mikä ne on nykyään. Pääsisköhän sinne aijemmin toi kuukausi on ihan hanurista!!

Taidan vaan odottaa et menkat alkaa ja jos tää ei sitten lopu, niin meen yksityiselle. On mulla vakuutus kumminkin. Nyt tuntuu, että turha tässä vaiheessa heti juosta mihinkään kun nää pienet utareet on niin turvoksissa tällä haavaa, ja kun muutenkin "nuorten" rinnat on niin tiheät, että sieltä varmaan edes mitään ultrassa näkyisi.

Katson ensi viikolle sitten sen yksityisen, kun vkl pitäisi menkkojen alkaa. Josko nämä siitä sitten lässähtäisi.

Hoitosuostumukset allekirjoitettu ja reseptit saatu lääkkeisiin. Eli gonalia, fyremadelia, ovitrelle ja sit cyclogest emätinpuikot:bookworm: tosi jännää et kuun lopussa alkaa!!

Tonni, ompas hanurista et kuukausi pitäisi odotella pääsyä lekurille:meh:

Takaisin