Raskaaksi 2019

Hei!

Poistin kierukan syyskuussa ja nyt kierto & ovis aika hukassa.. ekat 2 kiertoo oli 27-29 seuraava 33 & nyt viimeinen 23(?!) .. olen ollut raskaana kerran ennen 7v sitte) täytän nyt pian 31.. muilla ollut ongelmia kierukan jälkeen? mulla kilpirauhsnen ja muut arvot ok..
 
Minäkään en listalla ole... neljättä yritetään. Keskenmeno takana ja nyt ois yk2. Tänä aamuna tajusin että kp30/27, eikä menkkoja näy... eikä kotona yhtään testiä :banghead: kauppaan sen verran matkaa että pitää odotella kun postipoika tuo netistä tilatut...
 
Lista Raskaaksi 2019 -ketjussa kirjoittelevista:

DeeDee // 29v // toinen haaveissa // ya 4/18 // km 7/18, kemiallinen 9/18 // yk 6

Nipanderi / toinen haaveissa / ya 12/18, yk1

Mileim // 28v // toinen haaveissa // ya 11/18

Puhvis // 28v // toinen haaveissa // ya 8/18

Laura666 //25v, toista yritetään/ya 06/18

tiiamariia / 26v / toinen haaveissa / ya 08/18

Jeppis89/ 29v / ensimmäinen toiveissa / ya 4/18, km 10/18

Rauha80/ 38v/toista haaveillaan/ya
6/18

Pene /27v/ ensimmäinen toiveissa / ya 1/2017

Keväthosu / 25v / toinen tekeillä / ya 10/2017 / yk 5

StellaMom / 32v /ensimmäinen toiveissa/ ya 7/18 / yk 6

Babakoors / 24v / ensimmäinen toiveissa ya 7/17

Miitu // 29v // kolmas toiveissa // tjot 12/2018 (virallinen ya syksy 2019 // km 12/18

JJuliaA / 19v / ensimmäinen toiveissa / ya 11/17

Jigi // 31v // toinen haaveissa // tjot 9/18

Hilma79//39v// ensimmäinen yhteinen haaveissa// ya8/17 //km 11/17

AZ/ 29v// kolmas oma haaveissa, (ensimmäinen yhteinen)// ya 9/18

Majalis // 32v // ensimmäinen toiveissa // ya 1/19

Ellalaa // 28v // ensimmäinen haaveissa // tjot 9/18

Pipana// 25v // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Hirvi // ensimmäinen haaveissa

Tiania // toinen haaveissa // ya 4/18 // kkm 7/18

Tiinuliinu92 // ensimmäinen haaveissa // ya 2/2017 // km 8/2018

hipshops // 25v // ensimmäinen haaveissa // ya 5/2018

Uutukainen // 25v // esikoinen haaveissa // ya 12/17

Hillis // 28v // ensimmäinen haaveissa // ya 10/18

Amalfi // 36v // kolmas haaveissa // ya 01/18

Kosmoskukka // 37v // ensimmäinen yhteinen haaveissa (4.) // ya 5/18 // km 9/18

Emiliie10 // toinen haaveissa // 24v // yk1

Nannu79 // toinen haaveissa // 39v // yritystä 8/2017 // Kkm 10/2018

Mami91 / 27 / toinen toiveissa / ya 7/14

Lumileopardi // 40 // kolmas haaveissa // tjot 1/19

Wusti91 // 27koht 28 // eka haaveissa // tuulimuna 1/2018 // ya 6/2017 //

jemuli // 21 // ensimmäinen haaveissa // ya 11/18

Holle // 30 // ensimmäinen haaveissa // yk5

Päivittelin uusia :)
 
Muokattu viimeksi:
Kp15 ja ovista odotellen.. onko kellään kokemusta noista clearbluen kaksoishormonitesteistä jos aloittanutkin ”liian myöhään”.. näyttää siis edelleen 0 ja suht hyvää viivaa kuitenkin tulee.. no, kyllähän ovis se sieltä sit tulee jos on tullakseen :)
 

Liitteet

  • E26682BB-3B6C-41CA-8C87-83BE5D15074E.jpeg
    E26682BB-3B6C-41CA-8C87-83BE5D15074E.jpeg
    527.4 KB · Katsottu: 183
Ite jännäilen lähinnä tuleeko täti huomenna kylään, ois nimittäin sellaiset tuntemukset, että tulee. Plääh. Ja kiertokaan ei näillä tuntemuksilla näy pidentyvän. Oon noin 98% varma, että huomenna alkaa kp1. 100% varma että alkuviikosta viimeistään.

Testailin siis viimeksi tänä aamuna negan, joten tuskinpa vaan siellä mitään on tapahtunut tästä yrityskerrasta.

Mileim kp 21/22? Yk 2
 
Onkos muuten kuka seuraavaksi jännäämässä plussatestiä? :bag:

Täällä dpo6... Ja 3päivää ollut joku vatsataudin tynkä. Alavatsa turvoksissa ja illalla lentää oksu. Muutoin ei mitään mikä viittaisi vatsapöpöön. Jänskää! Mikä dpo sulla??
 
Eikös se olekin hyvä merkki jos iltalämpö on 37,1?:shy: Juuri mittasin. Yleensä mulla on korkeintaan 36,8. Malttamaton kun olen niin tein aamulla myös r.testin, vaikka dpo arvio vasta jotain 7.:rolleyes: Äsken kun sitä tihrustin niin siinä on joku megahaamu tai mulla viivalasit päässä.
 
Plussaonnea kanssasisaret, toivottavasti jollakin olisi pian ihania uutisia.

Täällä tädin odotusta, tänään menkat 6pv myöhässä, kp36 siis, eikä mitään tuntemuksia, et tulossa olis, et en tiiä kuin megakiertoon mennään:( pahimmillaan ollu reilun 50 kp:n kiertoja synnytyksen jälkeen, mut myös pari ihan normikiertoakin. Ei kyl varmaan yhtään auta tää jatkuva vartioiminen, et millon alkaa:)

Lupaavan kuuloisia oireita oli ainakin Lauralla ja Kosmoskukalla:) jospa tää olis teidän kierto!
 
Plussaonnea kanssasisaret, toivottavasti jollakin olisi pian ihania uutisia.

Täällä tädin odotusta, tänään menkat 6pv myöhässä, kp36 siis, eikä mitään tuntemuksia, et tulossa olis, et en tiiä kuin megakiertoon mennään:( pahimmillaan ollu reilun 50 kp:n kiertoja synnytyksen jälkeen, mut myös pari ihan normikiertoakin. Ei kyl varmaan yhtään auta tää jatkuva vartioiminen, et millon alkaa:)

Lupaavan kuuloisia oireita oli ainakin Lauralla ja Kosmoskukalla:) jospa tää olis teidän kierto!

Ois kyllä hurjaa tuollaiset kierrot. Missä kohtaa siinä sit näkee sen testausvaivan jos tietää et voi venähtää. Mulla (koputtaa puuta) pysyny kyllä hyvin alle 31päivässä kierrot. 28-29. Kerran venyi 31 ja sekin oli kyl semmost tuskailua. :D Onks noihin pitkiin kiertoihin saatavilla mitään apuja?

Mä alotin ekaa kertaa ton myo inositolin tähän kiertoon. Oon lukenu siitä paljon hyvää! Ja royal geleet, fooli ja rvitskut kanssa edelleen käytössä. Mieskin ottaa kaikkea mut ton rvitskun tilalla beroccaa.. ois kyllä siistiä jos tärppi tulis vihdoin. Tänään ei oo ollu pahaa oloa. Ainoastaan sukkapuikkotikuttelua alavatsassa. Kuviteltuja oireitahan on vinopino. :)
 
Ekat päivät jaksaa testaa, mut sit ei enää, koska turhaa. Oon ollu 2x raskaana (yksi lapsi, yksi tuulimuna) molemmista ollut kyllä selvät oireet ennen viivoja:) tänään piruuttani testasin, vaik tiesin jo et negaahan se on, nyt en testaa enempää. Seuraavat sitten kun joskus uuteen kiertoon päästään:)
 
Niin ja kaiketi varmasti on lääkkeellistä apua. Ite en oo kokenut tarpeelliseksi, kun on ollu ihan säännöllinen kierto ennen raskauksia ja nyt ehkä vielä vaikuttaa tuo imetys, vaik en enää imetäkään kun paristi päivässä. Jos ei ala tasaantuu, ni täytyy sit kattoo, mitä sen jälkeen:)
 
Onkos muuten kuka seuraavaksi jännäämässä plussatestiä? :bag:

Täällä oletan et ovis oli tällä viikolla, ehkä dpo 4. Ja peittojakin heiluteltu useammankin kerran vkon aikana :)

Noi haamuviivat just ennen menkkoja ‍♀️ rasittavia.. kans päättänyt että ensin kk myöhässä. Pari keskenmenoa mahtui viime vuoteen eikä niissäkään testailut auttaneet, viivatkin toisessa vain vahvistuivat useamman päivää vaikka vuotoa oli joka sittemmin osoittautui km.

Mut nyt uusia tuulia kohti!
 
Täällä dpo6... Ja 3päivää ollut joku vatsataudin tynkä. Alavatsa turvoksissa ja illalla lentää oksu. Muutoin ei mitään mikä viittaisi vatsapöpöön. Jänskää! Mikä dpo sulla??

Toivotaan että dpo-2 :grin oottelen siis edelleen ovista mutta olo kyllä että pian se sieltä voisi tulla!
 
Kierrot siis olleet nyt synnytyksen jälkeen kp34,35 ja 46.. toivon että toi donaferty nyt ois auttanut ja lyhenis ees suht normaaliksi kierto :)
 
Ei näy tätiä, ei. Yleensä alkaa yön jälkeen heti aamulla.
Joten, jes, kierto ilmeisesti pitenee sittenkin ainakin päivällä! :happy:
En tiedä viitsinkö tänään testata enää kumminkaan, jospa odottelen huomiseen vielä sitä kp1 alkua..

Mileim kp 22/22? Yk 2
 
Takaisin
Top