Raskaaksi 2019

No siis mähän olen tehnyt henkisen sopimuksen, että testaan ens viikon keskiviikkona, eli dpo 12-13 :nailbiting: Tosin ovistikkuja on niin maan perkeleesti, että niitä vois uitella aikansa kuluksi :laughing002

Laitoin Raskauskeijun sivulla ruusukultaisesta Bola korusta ilmoitukset päälle, jahka tulee lisää varastoon. Ja nyt tuli sähköposti, että on taas tilattavissa. En ees tarvii testiä, tää on merkki ylemmästä ja raskaana ollaan laughing7
 
No menihän se joo! Mutta oon käynyt läpi kaikki mahdolliset kuvaajat ja dpo 5-6 ei. ole. kohdussa. vielä. mitään. kiinni. Eli jatkan suolikaasujen tulkintoja :shifty:

Heitän nyt vettä myllyyn, mut nyt tärpistä tikutin oviksen ja dpo3 tuli jäätävät selkäkivut, kesti alle 1min ja dpo4 illalla tuli muutama tippa verta. Tosin epäilen et ovis ollu jo dpo-1 illalla tai seuraavana yönä, ennen aamua joka tapauksessa. Ja sen jälkeen sit alavatsatuntemuksia. Että hyvinkin voisi olla just sitä :wink
 
Hei Nipa! Mitä teille kuuluu??? Joku pikainen yhteenveto please :Heartred
Mun on tosiaan mahdoton löytää aikaa kun kymmenittäin sivuja aina luettavana.. Ois niin kiva pysyä kartalla, mut ei vaan ole aikaa täällä hyörimiseen :smiley-angry017

Nooo... Mitä tästä nyt sit sanois:hungover::hilarious: samaa vanhaa edelleen:bag: Tosiaan viime kierrossa oli se kemiallinen raskaus ja ens kierron alussa olis sit kohdun tähystys ja sit sen jälkeen 4. Inssi jos mitään ei löydy. Tonni oli ostanut kaikki ovistestit, niin mulla nyt ei oo kun noita digejä ja ne on niin törkeän hintaisia, että päätin jättää oviksen testailut nyt sikseen:hilarious: eletään kp17.
 
Mä vetelen täällä noita cifu roihu suola salmiakki karkkeja niin että kohta lentää varmaan jaska..:grin tekis niin mieli mennä röökille. Vähän tekis mieli huutaa miehellekin mutta yritän rauhoittua... :arghh:
 
Jestas mikä päivä, tai oikestaan viikko. Tänään 2 viikkoa inssistä, nega testattu aamulla ja siitä pari tuntia niin sain kuulla että siskoni on raskaana ja odottaa viidettä lastaan.. Edellinen on 1v 3kk, toiset ne pukkaa toista vauvaa jo sinä aikana kun me vaan yritetään saada yhtä aluille. Kaikki tuntuu jotenkin extra paskalle, millon tää loppuu? En haluais olla katkera, mutta tuntuu että näitä raskaus uutisia on tänä vuonna tullut ihan joka tuutista. Ahistaa. Oli pakko purkaa tää tänne:sour: Aattelin kun vuoto alkaa ja soitan klinikalle niin kysyä onko se neljäs inssi nyt ihan järkevä ajatus kun en vaan usko että sillä onnistutaan.
 
Mä vetelen täällä noita cifu roihu suola salmiakki karkkeja niin että kohta lentää varmaan jaska..:grin tekis niin mieli mennä röökille. Vähän tekis mieli huutaa miehellekin mutta yritän rauhoittua... :arghh:

Joo tupakkia tekee mieli, vielä kun on kaupassa töissä nii olis helppo ostaa ja mennä vaan ulos mut pysyn lujana. Ei oo pitkää aikaa tehny ees mieli mut tää viikko on ollut ihan tosi peestä:bored:
 
Mä vetelen täällä noita cifu roihu suola salmiakki karkkeja niin että kohta lentää varmaan jaska..:grin tekis niin mieli mennä röökille. Vähän tekis mieli huutaa miehellekin mutta yritän rauhoittua... :arghh:

Nyt vaan jaksaa jaksaa, oot niin hyvässä alussa nyt:Heartred

Jukkis:Heartbigred ei tää oo helppoa. Just oon täs empinyt kun hoidot ei etene toivotusti, et ollaanko oltu liian avoimia. Tullut vähän katumapäälle jopa, mut sit taas vkloppuna tuli sellainen fiilis, et ei olla. Jos edes jollekin on voinut olla vertaisensa, niin hyvä, on tää lapsettomuus kuitenkin yllättävän yleistä, vaikka omastakin tuttavapiiristä löytyy näitä samoilta saunanlauteilta tapauksia:bag:
 
Jestas mikä päivä, tai oikestaan viikko. Tänään 2 viikkoa inssistä, nega testattu aamulla ja siitä pari tuntia niin sain kuulla että siskoni on raskaana ja odottaa viidettä lastaan.. Edellinen on 1v 3kk, toiset ne pukkaa toista vauvaa jo sinä aikana kun me vaan yritetään saada yhtä aluille. Kaikki tuntuu jotenkin extra paskalle, millon tää loppuu? En haluais olla katkera, mutta tuntuu että näitä raskaus uutisia on tänä vuonna tullut ihan joka tuutista. Ahistaa. Oli pakko purkaa tää tänne:sour: Aattelin kun vuoto alkaa ja soitan klinikalle niin kysyä onko se neljäs inssi nyt ihan järkevä ajatus kun en vaan usko että sillä onnistutaan.

Voi veee!!!!!:mad::sad010 on tää niin kakkaa. Enköhän perässä tule ens viikolla..ja voin kertoa että sit aukee korkki jos toinenkin..:oops: dpo12-13 ollaan mökillä, enköhän sillon jo tiedä onko nega... Mut kattoo paljonko sit uskaltaa juoda, ainakin pari lasillista varmaan.:dead:

Sofia nyt tahdonlujuutta :3some:queen:cheers:Heartpink
 
Heitän nyt vettä myllyyn, mut nyt tärpistä tikutin oviksen ja dpo3 tuli jäätävät selkäkivut, kesti alle 1min ja dpo4 illalla tuli muutama tippa verta. Tosin epäilen et ovis ollu jo dpo-1 illalla tai seuraavana yönä, ennen aamua joka tapauksessa. Ja sen jälkeen sit alavatsatuntemuksia. Että hyvinkin voisi olla just sitä :wink

Hienoa. Kiitos tästä :confused2 :laughing002
 
Nooo... Mitä tästä nyt sit sanois:hungover::hilarious: samaa vanhaa edelleen:bag: Tosiaan viime kierrossa oli se kemiallinen raskaus ja ens kierron alussa olis sit kohdun tähystys ja sit sen jälkeen 4. Inssi jos mitään ei löydy. Tonni oli ostanut kaikki ovistestit, niin mulla nyt ei oo kun noita digejä ja ne on niin törkeän hintaisia, että päätin jättää oviksen testailut nyt sikseen:hilarious: eletään kp17.

Nyt hei! Ihan Raskauskeijun mega-super-gigaback onesteppejä :laughing002
 
Voi veee!!!!!:mad::sad010 on tää niin kakkaa. Enköhän perässä tule ens viikolla..ja voin kertoa että sit aukee korkki jos toinenkin..:oops: dpo12-13 ollaan mökillä, enköhän sillon jo tiedä onko nega... Mut kattoo paljonko sit uskaltaa juoda, ainakin pari lasillista varmaan.:dead:

Sofia nyt tahdonlujuutta :3some:queen:cheers:Heartpink

Toivotaan ettet tuu perässä! Mäkin mietin pitäskö juua parit perjantaina:shifty:
 
Jestas mikä päivä, tai oikestaan viikko. Tänään 2 viikkoa inssistä, nega testattu aamulla ja siitä pari tuntia niin sain kuulla että siskoni on raskaana ja odottaa viidettä lastaan.. Edellinen on 1v 3kk, toiset ne pukkaa toista vauvaa jo sinä aikana kun me vaan yritetään saada yhtä aluille. Kaikki tuntuu jotenkin extra paskalle, millon tää loppuu? En haluais olla katkera, mutta tuntuu että näitä raskaus uutisia on tänä vuonna tullut ihan joka tuutista. Ahistaa. Oli pakko purkaa tää tänne:sour: Aattelin kun vuoto alkaa ja soitan klinikalle niin kysyä onko se neljäs inssi nyt ihan järkevä ajatus kun en vaan usko että sillä onnistutaan.



Voi vitt.. Ärsyttää sun puolesta! Mustakin tuntuu että kaikki ympärillä sikiää. Jopa mun verisukulaiset onnistuu yk1 mutta mä oon kai se suvun musta lammas :hilarious: ja joo en oo polttanut vielä röökiä. Onneksi oon viikonlopun töissä niin en lipsahda kännin puolelle. Toki eka pitäis varmaan testata nega..
 
Nyt vaan jaksaa jaksaa, oot niin hyvässä alussa nyt:Heartred

Jukkis:Heartbigred ei tää oo helppoa. Just oon täs empinyt kun hoidot ei etene toivotusti, et ollaanko oltu liian avoimia. Tullut vähän katumapäälle jopa, mut sit taas vkloppuna tuli sellainen fiilis, et ei olla. Jos edes jollekin on voinut olla vertaisensa, niin hyvä, on tää lapsettomuus kuitenkin yllättävän yleistä, vaikka omastakin tuttavapiiristä löytyy näitä samoilta saunanlauteilta tapauksia:bag:




Tiedän että tää ei ehkä lohduta, mutta mä haluisin kyllä kokeilla inssit ensiksi jos nyt jostain syystä nää mun röörit onkin auki. Ajatus siitä että hypätään suoraan ivf jotenkin pelottaa kauheesti :nailbiting:
 
Mä nopeesti huutelen tilanteeni nyt ennen nukkumaan menoa. Tänään oli 8h työpäivä + 3h iltakoulutus ja voin sanoo olevani ihan kuollu..:singing:

Eli aamulla soitin neuvolaan. Oltiin sitä mieltä et 5.10 ensikäynnillä tehtäisiin lähete äitiyspolille/naistentaudeille eli ei peruta aikaa vaan th konsultoi asiasta mun hoitajaa sekä tarvittaessa lääkäriä. Sitten saan ajan julkiselle siihen uusintaultraan.
Hyvä juttu näin, nii ei tarvi tonne yksityiselle mennä rahojaan tuhlailemaan. Ja sit kun menee neuvolan kautta niin on tulevaa varten siellä kirjattuna kaikki, et jos jostain syystä ei tää raskaus onnistuiskaan.

Näillä mennään päivä kerrallaan. Mä luen teidän kuulumisia sit kun ehdin huomenna. Nyt oon väsynyt ja vähän kipeekin, toivon ettei nyt kunnon syysflunssaa tai mitään koronaa tuu kylkiäisenä :bag:
 
Voi veee!!!!!:mad::sad010 on tää niin kakkaa. Enköhän perässä tule ens viikolla..ja voin kertoa että sit aukee korkki jos toinenkin..:oops: dpo12-13 ollaan mökillä, enköhän sillon jo tiedä onko nega... Mut kattoo paljonko sit uskaltaa juoda, ainakin pari lasillista varmaan.:dead:

Sofia nyt tahdonlujuutta :3some:queen:cheers:Heartpink


Kiitos sitä tarvitaan :hilarious: Mä niin toivon että nyt on teidän hetki saada kaksi viivaa tikkuun!
 
Aamunen luge kerkes olee puol tuntia sisällä kun tuli ulos vessankäynnillä :bag: onko tästä hirveesti hallaa..
 
Aamunen luge kerkes olee puol tuntia sisällä kun tuli ulos vessankäynnillä :bag: onko tästä hirveesti hallaa..

Tuskin, eihän sulla ollut luteliaalin kanssa sellaisen ongelmaa? Niitä lugeja menee eri ihmisille niin eri annoksinkin muutenkin. Kyllä sinne varmaan jotain imeytyi...
 
Tuskin, eihän sulla ollut luteliaalin kanssa sellaisen ongelmaa? Niitä lugeja menee eri ihmisille niin eri annoksinkin muutenkin. Kyllä sinne varmaan jotain imeytyi...

Nii..ja ei se kokonaan edes 12 tunnissa poistu se mössö alapäästä:hilarious:
 
Takaisin
Top