Tonninseteli
Kommentoinnin ninja
No siis mähän olen tehnyt henkisen sopimuksen, että testaan ens viikon keskiviikkona, eli dpo 12-13
Tosin ovistikkuja on niin maan perkeleesti, että niitä vois uitella aikansa kuluksi 
Laitoin Raskauskeijun sivulla ruusukultaisesta Bola korusta ilmoitukset päälle, jahka tulee lisää varastoon. Ja nyt tuli sähköposti, että on taas tilattavissa. En ees tarvii testiä, tää on merkki ylemmästä ja raskaana ollaan
Tosin ovistikkuja on niin maan perkeleesti, että niitä vois uitella aikansa kuluksi 
Laitoin Raskauskeijun sivulla ruusukultaisesta Bola korusta ilmoitukset päälle, jahka tulee lisää varastoon. Ja nyt tuli sähköposti, että on taas tilattavissa. En ees tarvii testiä, tää on merkki ylemmästä ja raskaana ollaan

samaa vanhaa edelleen:bag: Tosiaan viime kierrossa oli se kemiallinen raskaus ja ens kierron alussa olis sit kohdun tähystys ja sit sen jälkeen 4. Inssi jos mitään ei löydy. Tonni oli ostanut kaikki ovistestit, niin mulla nyt ei oo kun noita digejä ja ne on niin törkeän hintaisia, että päätin jättää oviksen testailut nyt sikseen
Aattelin kun vuoto alkaa ja soitan klinikalle niin kysyä onko se neljäs inssi nyt ihan järkevä ajatus kun en vaan usko että sillä onnistutaan.
ei tää oo helppoa. Just oon täs empinyt kun hoidot ei etene toivotusti, et ollaanko oltu liian avoimia. Tullut vähän katumapäälle jopa, mut sit taas vkloppuna tuli sellainen fiilis, et ei olla. Jos edes jollekin on voinut olla vertaisensa, niin hyvä, on tää lapsettomuus kuitenkin yllättävän yleistä, vaikka omastakin tuttavapiiristä löytyy näitä samoilta saunanlauteilta tapauksia:bag:
on tää niin kakkaa. Enköhän perässä tule ens viikolla..ja voin kertoa että sit aukee korkki jos toinenkin..