Raskaaksi 2019

Täällä kp24. Päätä särkee ja on vähän huono olo. Tuskinpa mitään raskauteen liittyvää. Nykyään on nää pms oireet kerää koko sarja meiningillä..

Vuoto alkoi. Outoa et nyt on ihan tyyni olo, tiesin et nega tulee kun oli niin järkyt pms ahdistukset. Soittelen myöhemmin klinikalle ja kyselen jatkosta samalla, tämä kuu varmaan sitten hoitovapaa:sorry:
Plussatuulia piinaileville:Heartred

Dpo 12 nega.. no eipä ole ollut oireitakaan. Joten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä taas - katotaan jaksaako lauantaina enää testata, ma varmaan kp1.

Ps. Naapuri kysyi hiekkiksellä et ollaanks mekin suunniteltu koronavauvaa likan kaveriksi.. ja siis me ei edes tunneta etunimi tasolla :wtf totesin että eiks se koskenut kevään pysy kotona vaihetta että eiks oo jo myöhäistä tässä vaiheessa..

Dpo 12 nega.. no eipä ole ollut oireitakaan. Joten leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä taas - katotaan jaksaako lauantaina enää testata, ma varmaan kp1.

Ps. Naapuri kysyi hiekkiksellä et ollaanks mekin suunniteltu koronavauvaa likan kaveriksi.. ja siis me ei edes tunneta etunimi tasolla :wtf totesin että eiks se koskenut kevään pysy kotona vaihetta että eiks oo jo myöhäistä tässä vaiheessa..

Uskomatonta:banghead::banghead: pahoittelut negasta:Heartred

Olisin varmaan kysynyt naapurilta et mites ooks sä suunnitellu sellasta metristä lekaa sun perseeseen, kun voisin ehkä auttaa siinä? :smiley-angry019

Siska, olipa mulkvisti kommentti. Kyllä ihmiset osaa olla tyhmiä. :mad:

Mä en keksi oikein mitään kirjotettavaa tonne toukokuisiin. En tiedä miksi musta tuntuu näin, mut tekee välillä pahaa kun ihmisille on helposti tullut useampikin lapsi ja kaikki menee kun oppikirjoissa. Eihän heidän onni ja raskaudet ole multa pois, varsinkaan kun olen itsekin nyt raskaana. Ei sitä ymmärrä, miten ne lapsettomuuden tunteet jää elämään silti, vaikka se tavallaan päättyisikin. :sorry:

Hirveesti masentaa tänään, jäin kotiin saikulle kun oon kuumeessa ja kurkkukivussa. Tää on suurella todennäköisyydellä vaan töissä riehunut syysflunssa.
Välillä tekis mieli vaan itkeä, teidänkin puolesta. Mut myös siitä, et harhaudun ajattelemaan et nyt jos tääkin menee pilalle, niin mä en jaksa enää. :sad010

Olisin varmaan kysynyt naapurilta et mites ooks sä suunnitellu sellasta metristä lekaa sun perseeseen, kun voisin ehkä auttaa siinä? :smiley-angry019

En mä kestä:hilarious::laughing021:laughing025

Kaikenlaisia kommentteja sitä onkin:smiley-angry019 mutta eipä sitä ajattele varmaan, jos itellä se raskautuminen on just niin helppoa...

Zarar, nyt vaan uskoa tähän ja jos jotain sit tapahtuis, niin sitten itketään yhdessä:Heartred toivotaan kuitenkin, että sulla on muutamien kuukausien päästä vauva siellä sylissä:Heartred

Pahoittelut siska negasta ja jukkikselle uudesta kierrosta. Huh huh, ollaan me kyllä sinnikkäitä, kun joka kuukausi kaadutaan ja kasataan ittemme uuteen yritykseen.

Lääkäri soittaa huomenna mulle ja mietitään jatkoa, lähinnä et kannattaako sitä neljättä inssiä nyt tehdä vai ei. Hoitaja oli kyllä ihana joka vastasi, niiiiin empaattinen ja lohdutti että kyllä asiat vielä iloksi muuttuu. Sain päähänpiston ja lähden kohta ostamaan kaakelimaalia, haluun meidän keittiön välitilan laatat erilaisiksi:happy7

Omanapailen kun en tiedä missä muuallakaan valittaisin. Miehelle en jaksa, kun se ei kuitenkaan innostuisi :hilarious: "Pahimmat" vatsatuntemukset meni eilisen myötä pois ja nyt eletään dpo 6-7. Oon kyllä enemmän seiskan kannalla, koska ihan satavarmasti oli taas joku superovulaatio heti plussatikun perään ja kivut oli silloin to-pe yönä.

Lämmöt droppasi eilen 0,3 astetta ja nousi tänään takaisin. Ennen ollut verestä enemmän kuin veettyyntynyt, niin nyt sitten toivoisi, että jos edes tippa pari, niin olisi uskoa johonkin kiinnittymiseen :hilarious:

Mies osti synttärilahjaksi mulle Harrodsin kosmetiikkajoulukalenterin :shy: Onko ihan parasta. Jos musta nyt tulis kaunis :hungry:

Terveisin,
Tonni, dpo 7, yleinen ahdistus ja paniikki, testaan viikon päästä. Over and out.

Pahoittelut Jukkkapalmu ja siska.:Heartred

Mies kävi hakemassa ovistestejä (Pohjanmaalta löytyy vielä, nou hätä!:hilarious:), saa alkaa pitkästä aikaa testailemaan. Mun pitää saaha venytettyä tätä ja seuraavaa kiertoa, että pääsis viikolla 51 alottaan synarelan. Pahalta näyttää, mutta koitan olla stressaamatta.

Edit. Niin siis ovistestit liittyy tapaukseen siten, että teroluteilla venytän kiertoja niin pitää tietää millon alottaa.

Te ootte kyllä mahtavia :Heartred
Kiitos tsempistä ihan kaikille :Heartpink

Onneksi sentään neuvola otti tämän asian hoitaakseen. Oli kamala kokemus kyllä tuosta yksityisestä..
Ehkä olis koitettava vaan laittaa jäitä hattuun ja odotella. Kyllä tääkin tästä joskus ratkeaa.

Voimia omiin tilanteisiin ihan jokaiselle :angel7

Pahoittelut Siskalle ja Jukkapalmulle❤️

Tonninseteli, sulla on ihana tapa kirjoittaa:) kuulostaa ihanalta tuo joulukalenteri! Varmasti kaikkea ihanaa pitää sisällään.

Varasin nyt yksityiselle ajan ensi meille viikolle, jos päästäisiin ivf-hoidot aloittamaan. Julkiselle saatiin suunnitteluaika helmikuulle, mutta tuntuu ikuisuudelta odottaa siihen asti ’tekemättä mitään’.

kävin otattamassa myös ferritiinin, tulos oli 39, eli viiterajoissa. Mutta voisi kai olla raskautta yrittäessä parempikin. Aloitin kyllä rautakuurin, kun oli tabletteja kaapissa. Täällä oli joskus keskustelu aiheeseen liittyen, mutta ei enää muista. Millaisia arvoja teillä on, jos ootte ferritiinin mittauttanut?

Tonninseteli, sulla on ihana tapa kirjoittaa:) kuulostaa ihanalta tuo joulukalenteri! Varmasti kaikkea ihanaa pitää sisällään.

Varasin nyt yksityiselle ajan ensi meille viikolle, jos päästäisiin ivf-hoidot aloittamaan. Julkiselle saatiin suunnitteluaika helmikuulle, mutta tuntuu ikuisuudelta odottaa siihen asti ’tekemättä mitään’.

kävin otattamassa myös ferritiinin, tulos oli 39, eli viiterajoissa. Mutta voisi kai olla raskautta yrittäessä parempikin. Aloitin kyllä rautakuurin, kun oli tabletteja kaapissa. Täällä oli joskus keskustelu aiheeseen liittyen, mutta ei enää muista. Millaisia arvoja teillä on, jos ootte ferritiinin mittauttanut?

Oi ihanaa että asia etenee :) mä saatan ottaa myös alkuvuodesta yhteyttä yksityiselle jos ei sitä ennen tärppää :angelic: eilen voitin "vauvarahaakin" kolikkopelistä melkein 700e :joyful:
Mitenhän se homma siellä lähtee alkuun, pitänee käydä jollain ensi/suunnittelukäynnillä ensin :scratch

Mulla oli ferritiini vuosi sitten melkein sata, ihmettelen oliko oikeasti niin hyvä, vai oliko joku tulehdus nostanut sitä :nailbiting::dead:

Oi ihanaa että asia etenee :) mä saatan ottaa myös alkuvuodesta yhteyttä yksityiselle jos ei sitä ennen tärppää :angelic: eilen voitin "vauvarahaakin" kolikkopelistä melkein 700e :joyful:
Mitenhän se homma siellä lähtee alkuun, pitänee käydä jollain ensi/suunnittelukäynnillä ensin :scratch

Mulla oli ferritiini vuosi sitten melkein sata, ihmettelen oliko oikeasti niin hyvä, vai oliko joku tulehdus nostanut sitä :nailbiting::dead:

Siis mitäh? Kolikkopelistä, vau:thumright saitko kolikoita 700e:n edestä:hilarious: sillähän pääsee kyllä jo alkuun:angelic:

Mullakin ferrit oli tossa viime keväällä (vai syksyllä? Ei voi muistaa, samaa paskaa eri vuodenaika:hilarious:) jotain yli 90. En tiedä, onhan se endokin joku tulehdustila(?) et voiks se sit nostaa sitä, vai onks se noin hyvä kaikesta vuotamisesta huolimatta:think005

Siis mitäh? Kolikkopelistä, vau:thumright saitko kolikoita 700e:n edestä:hilarious: sillähän pääsee kyllä jo alkuun:angelic:

Mullakin ferrit oli tossa viime keväällä (vai syksyllä? Ei voi muistaa, samaa paskaa eri vuodenaika:hilarious:) jotain yli 90. En tiedä, onhan se endokin joku tulehdustila(?) et voiks se sit nostaa sitä, vai onks se noin hyvä kaikesta vuotamisesta huolimatta:think005

Automaattipeli mikä onkaan :grin sain ihan oikeita euroja :hilarious:

Hyvältä kuulostaa suunnitelma! Mulla oli ferri viime joulukuussa 32-33. Söin pari kk rautaa keväällä ennen ivf-hoitoa mutta en ikinä käynyt mittauttaa että oliko arvo noussut..

Onnea! Kuulostaa mahtavalta pikkupotilta:) kyllä sitä rahaa hoitoihin saa varsinkin yksityisellä menemään. ollaan samalla klinikalla tehty ekalla kierroksella muutama ovulaation induktio + tutkimuksia, että klinikka sinänsä tuttu. Voin kertoilla matkan varrella miten edetään.

Hyvältä kuulostaa sun ferriarvo. Aion ottaa asian puheeksi ensi viikon käynnillä, koska ennen ei ole tuota mitattu. Ja oma arvo tuntuu kyllä alhaiselta.

Mikä dpo sulla nyt olikaan?

Hyvä arvo sullakin ollut!

Tosi hyvä voittopotti kyllä! :grin mun mielestä yksityiselle ei tarvii kuin sen yhden käynnin yleensä ennenkuin voi alottaa hoidon. Varminta on varmaan soittaa asiakaspalveluun ja selittää vähän tilannetta ja mitä haluaa niin osaavat neuvoa tai varata oikeanlaisen/pituisen ajan.

Muoks. Tai tietty jos ekalla käynnillä tulis jotain mitä halutaan vielä tutkia tms niin sit varmaan voi joutua käymään toisenkin käynnin tai odottamaan aloitusta hieman.

Takaisin