Raskaaksi 2019

Mulla on täällä piinapäivät, ei tosin lisääntymisestä, vaan koronasta :banghead: Pitäisi viikonloppuna juhlia pienellä kaveriporukalla kolmekymppisiä, niin eiköhän nyt sitten kollega ilmoita olevansa koronatestissä ja kotona... Niin ristiriitaiset fiilikset, uskaltaako juhlia nyt pitää vai onko se kamalan vastuutonta?? Toisaalta jokaisen oma päätöshän se on, lähteekö osallistumaan vai ei. Meitä kuitenkin on se alle 15 henkeä ja tarjolla käsidesit ja vaaleanpunaiset kasvomaskit :hilarious:

No, katsellaan nyt miten käy. Jos kollega saa positiivisen niin sittenhän koko tiimi jo onkin karanteenikamaa, eikä tarvitse enää pohtia pitääkö vaiko ei :shifty: Oma testi tuli lauantaina takaisin negatiivisena.

Ja sitten niihin lisääntymisasioihin. Tuntuu oikeasti, että jotain estrogeenihäikkää on, kun nyt follivaiheessakin tosiaan ollut aamulämmöt usein yli 36,5 vaikka pitäisi olla maksimissaan 36,4. Tosin nukuin kyllä taas viimeyön hienosti kahden tunnin pätkissä, eli voi olla, että lämmöt oli sitä mieltä, että aktiivinen päivätoiminta jo käynnissä :dead: Kp13 ja aamun ovistesti eilisestä tummempi, mutta aika onneton hailura vielä. Nyt armoton matemaattinen tehtävä käynnissä :hilarious: Pitäiskö talletella jo tänään, sillä oletuksella, että ovispäivä on taas kp16, vai vasta huomenna, jolloin kamat olisi sen kaksi päivää seisseitä ja pitäisi olla priimaa :bookworm:

Miehelle kun sanoin maanantaina, että nyt sitten panokalenteri näyttää et keskiviikko, perjantai ja lauantai, niin se oli jo eilen, et huomennako taas väännetään? :hilarious: Parempi varmaan vääntää, jos on nyt henkisesti valmistautunut siihen :hilarious:

Tää korona kyllä hirvittää:nailbiting: meilki olis hääjuhlat lauantaina. Saleen jotain käy vielä ennen sitä, joko lapsi tai ite sairastuu:banghead::nailbiting:
 
Tää korona kyllä hirvittää:nailbiting: meilki olis hääjuhlat lauantaina. Saleen jotain käy vielä ennen sitä, joko lapsi tai ite sairastuu:banghead::nailbiting:

Joo tää on niin persereikä tilanne, ettei vähemmästä väliä. Koko ajan itteensäkin vahtaa, että onko oiretta ja vaikka on viime viikolta negatiivinen tulos, niin silti pelkää, että on korona ja tappaa kaikki osallistuvat kaverinsa :hungover: Tietenkin ennen kuolemaansa he vielä tartuttaa ne potilaansa sairaaloissa ja vanhukset busseissa ja ja ja. Ja sit Hesari kirjoitta miten "Nuorison syntymäpäivillä joukkoaltistuminen" ja taas hävettää.

Tilaa oma "Worst case scenariosi" -palveluni on nyt avattu :hilarious: Olisit kuullut mut ennen meidän häitä 2017. Kävin läpi kaiken mahdollisen ruokamyrkytysaallosta hirmumyrskyyn :hilarious: Onneks silloin ei ollut koronaa!

Ja eipä tässä edes pitäisi olla hätää, kun juhlapaikankin saa perua vielä silloin lauantaina ilman kuluja. Tappiota tulee sitten vaan kakku (60€) ja alkoholit, jotka kuitenkin tulee tässä syksyn aikana juoduksi.

MUTTA SIIS TIIVISTETTYNÄ: Teidän hääjuhlasta tulee ihana ja ikimuistoinen ja kaikki menee hyvin ennen sitä ja silloin *lisää siunaava jeesusemoji tähän*
 
Joo tää on niin persereikä tilanne, ettei vähemmästä väliä. Koko ajan itteensäkin vahtaa, että onko oiretta ja vaikka on viime viikolta negatiivinen tulos, niin silti pelkää, että on korona ja tappaa kaikki osallistuvat kaverinsa :hungover: Tietenkin ennen kuolemaansa he vielä tartuttaa ne potilaansa sairaaloissa ja vanhukset busseissa ja ja ja. Ja sit Hesari kirjoitta miten "Nuorison syntymäpäivillä joukkoaltistuminen" ja taas hävettää.

Tilaa oma "Worst case scenariosi" -palveluni on nyt avattu :hilarious: Olisit kuullut mut ennen meidän häitä 2017. Kävin läpi kaiken mahdollisen ruokamyrkytysaallosta hirmumyrskyyn :hilarious: Onneks silloin ei ollut koronaa!

Ja eipä tässä edes pitäisi olla hätää, kun juhlapaikankin saa perua vielä silloin lauantaina ilman kuluja. Tappiota tulee sitten vaan kakku (60€) ja alkoholit, jotka kuitenkin tulee tässä syksyn aikana juoduksi.

MUTTA SIIS TIIVISTETTYNÄ: Teidän hääjuhlasta tulee ihana ja ikimuistoinen ja kaikki menee hyvin ennen sitä ja silloin *lisää siunaava jeesusemoji tähän*


Okei, nyt on kaikki paremmin:hilarious: etenkin toi Jeesus emoji helpotti:hilarious: me pakanat kun emme kuulu kirkkoon:hilarious: siks varmaan kärsitään lapsettomuudestakin:hilarious::banghead::bag:

Tällä viikolla tulee vielä extrapaljon kontaktejakin, kun normi elämän lisäksi pitää käydä siellä tuolla ja täällä:nailbiting: nyt sentään toistaiseksi näyttää ilma hyvältä:rolleyes: meidän virallisena vihkipäivänähän satoi kaatamalla vettä:hilarious:
 
Okei, nyt on kaikki paremmin:hilarious: etenkin toi Jeesus emoji helpotti:hilarious: me pakanat kun emme kuulu kirkkoon:hilarious: siks varmaan kärsitään lapsettomuudestakin:hilarious::banghead::bag:

Tällä viikolla tulee vielä extrapaljon kontaktejakin, kun normi elämän lisäksi pitää käydä siellä tuolla ja täällä:nailbiting: nyt sentään toistaiseksi näyttää ilma hyvältä:rolleyes: meidän virallisena vihkipäivänähän satoi kaatamalla vettä:hilarious:

Heeei sähän sen syyn sanoit tälle lapsettomuudelle! Toinen pakana moi vaan:grin:grin
 
Nopea päivitys. Meidän tarjous kämpästä meni läpi ja nyt siis muuttoa tiedossa kuhan kaupanteosta selvitään. Hirvittää jo kaikki hommat mitä aina muutossa pitää tehdä :inpain:

Onnea! On se myös kivaa ja saa uutta ajateltavaa :)
 
Nopea päivitys. Meidän tarjous kämpästä meni läpi ja nyt siis muuttoa tiedossa kuhan kaupanteosta selvitään. Hirvittää jo kaikki hommat mitä aina muutossa pitää tehdä :inpain:

Onnea uudesta asunnosta. Toi mitä jannn sanoi ja lisäks et tulee käytyä kaikki kamat läpi ja heitettyä turhat veks:rolleyes: mä niin tunnen vapautuneita tunteita, kun saan heittää jotain turhaa mäkeen:hilarious: (silti aina nurkat pursuaa tavaroita:hilarious:)
 
Täällä alko tänään uus kierto, kiva huomata että kroppa toimii ehkä ekaa kertaan tänä vuonna ovulaatio kp 13 kierto 28pv eikö se luteaali vaiheen pituus lasketa ihan sinne kunnon vuotoon asti? Jos laskee pyyhintävuotoon niin 12pv kunnon vuotoon taas 15pv ja vuotokin normaali omaa itteensä eli runsasta (kertoko se jotain limakalvon paksuudesta) :) toivotaan uutta samanlaista kiertoa ja yritetään saada se talletus kohilleen jos se uimarit oli vähän hitaita!!
 
Mä oon hereillä klo 2, wuhuu! Täytyy kyllä sanoa että muistuttaa viime raskauden heräilyjä.. Ja ihan järkyttävän kipeät ilmavaivat ollut nyt pari päivää :hungover: Pääsispä testailee pian. Huomenna kyllä varmaan testaan.. Herään kyl yöllä pissallekin monta kertaa etten tiiä mistä pissasta testaan :hilarious:
 
Kosmos joko testasit?! Varmana plussa tulee :Heartpink

Täällä on jo melkein tukalat olot. Toiv ei liikaa folleja tai liian isot :pale turvottaa ja välillä nippailee molemmin puolin. Mutta en oo bongannut niitä limoja :sad001 mulla siis harvoin on luomunakaan, toivoin et nyt olis..
 
Kosmos joko testasit?! Varmana plussa tulee :Heartpink

Täällä on jo melkein tukalat olot. Toiv ei liikaa folleja tai liian isot :pale turvottaa ja välillä nippailee molemmin puolin. Mutta en oo bongannut niitä limoja :sad001 mulla siis harvoin on luomunakaan, toivoin et nyt olis..

Koska sulla oli ultra?

Kosmoksen testiä odotellaan täälläkin:happy:
 
No eipä se ovis nyt ota tullakseen :arghh: Just silloin kun sitä odottaa ku kuuta nousevaa :meh: No eipä tässä, mihin sitä kiire valmiissa maailmassa.

Mut hei! Vihdosta viimein ne on saanut Kantaan päivitettyä mun KUUKAUDEN takaisen Naistenklinikan tusoonikeikan! Ei epiteelisoluatypiaa :dance011

Ilmeisesti vielä sen poistetun palan tiedot puuttuu, tai tiedä sitten katsovatko niitä ollenkaan kun papassa ei ollut mitään :gen014
 
Siis testaan huomenna :D mä elin jo aamua kun olin hereillä.. mä oon vatsataudissa niin voi olla etten pysty huomennakaa testaa ku ravaan kokoajan vessassa, ei pysy rakossa pitkään pissa :wacky: nousi ihan kuumekin, korona-testi kutsuu!
 
Takaisin
Top