Raskaaksi 2019

Missä vaiheissa kaikki muuten menee :hello:Heartpink

Täällä kp7. Viides pistos meni äsken. Välillä on vähän vihlonut mahasta ja väsyttää pirusti mutta ei muita tuntemuksia nyt. Eilen oli kunnon masennus päivä, jotenkin kaikki tympäs ja ahisti. Aloin itkemään kun keitin spagettia ja vettä porisi hellalle, tsiisus:rolleyes::banghead:

Täällä kp7. Viides pistos meni äsken. Välillä on vähän vihlonut mahasta ja väsyttää pirusti mutta ei muita tuntemuksia nyt. Eilen oli kunnon masennus päivä, jotenkin kaikki tympäs ja ahisti. Aloin itkemään kun keitin spagettia ja vettä porisi hellalle, tsiisus:rolleyes::banghead:

Millasta annosta pistelet? Mikä kp meet ultraan? Husilla tosiaan alotetaan vasta kp5 pistokset, ja ultraus kp10-12. Ja inssi ehkä sit joskus kp14-16? Ja annostus about 50yksikköä gonal-f. Pelottaa että folleja tulee liikaa ja ties mitä..en kyllä noudattaisi seksikieltoa mutta toivon että 1-2 follia tulee..

Millasta annosta pistelet? Mikä kp meet ultraan? Husilla tosiaan alotetaan vasta kp5 pistokset, ja ultraus kp10-12. Ja inssi ehkä sit joskus kp14-16? Ja annostus about 50yksikköä gonal-f. Pelottaa että folleja tulee liikaa ja ties mitä..en kyllä noudattaisi seksikieltoa mutta toivon että 1-2 follia tulee..

Täällä piti alottaa kp3 ja kp 9-11 ultra, meen maanantaina sillon kp10. Ja 50 yksikköä gonal f. Mä toivon vaan et tulis ovis oikealta puolelta, joka nyt on varmasti auki. Pääsis tekee vihdoin sen inssin.. Mun tuurilla tulee kuitenki vasemmalta tai sit liikaa folleja ja taas lykkääntyy:rolleyes: viimeks toukokuussa ollu inssi.

Täällä piti alottaa kp3 ja kp 9-11 ultra, meen maanantaina sillon kp10. Ja 50 yksikköä gonal f. Mä toivon vaan et tulis ovis oikealta puolelta, joka nyt on varmasti auki. Pääsis tekee vihdoin sen inssin.. Mun tuurilla tulee kuitenki vasemmalta tai sit liikaa folleja ja taas lykkääntyy:rolleyes: viimeks toukokuussa ollu inssi.

Ainii kakka! Nyt uskotaan että vasemmalta tulee! Tai vaikka molemmista. Edit hups siis oikealta piti tulla :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Noni, vastaus tuli. Tänään arvo oli 38, eli raskaus ei ole normaali. Vuodon luulisi alkavan pian. Siitä ilmoitus polille. Sit pidetään välikierrot, juhlitaan meidän häät ja lokakuussa uus yritys. Toivottavasti sit vikaan inssiin. Ei edes oikein harmita, tiesin alusta saakka, että tässä on jotain kummallista. Kumpa vuoto alkaisi pian.

Eikä, oon niin pahoillani.. Vaikka ei nyt harmittaisi niin sekin voi kuitenkin vielä tulla. Ihana kuitenkin kun oot niin positiivinen ja jos oikeasti jotain positiivista pitää repiä niin sentäs jotain tapahtuu :Heartred

Missä vaiheissa kaikki muuten menee :hello:Heartpink

Tänään taitaa olla kp4.. Kauhee pelko persuuksissa että tämäkin kierto menee letrojen takia päin puuta vaikka en siis nyt tässä kierrossa syö niitä. Odotan vaan kauheesti ovulaatiota.. Ja toinen päivä ilman tupakkaa.. Kaikkeen sitä ryhtyykin ihminen.. Nimimerkillä pinna kiireellä :laughing001

Teilläkin ollut pitkä tauko! Nyt sit se ovis oikealta ja plussa! :excited001

Teilläkin ollut pitkä tauko! Nyt sit se ovis oikealta ja plussa! :excited001

Joo on kyllä, eka koronan takia klinikka meni hetkeks kiinni, sit kesäsulku melkeen heti perää.. Ja sit viime kierrossa se ovis tuli tukossa olevalta puolelta nii plörinäks meni sekin. Jotenki sellanen olo et haluun vaan vihdoin pois alta sen vikan inssin, ei tarvii enää murehtia et miltä puolelta se ovis tulee kun ivf sillä ei oo enää väliä. Plussaa en uskalla ees ajatella, varmaa pyörtyisin jos semmonen tulis :laughing002

Tänään taitaa olla kp4.. Kauhee pelko persuuksissa että tämäkin kierto menee letrojen takia päin puuta vaikka en siis nyt tässä kierrossa syö niitä. Odotan vaan kauheesti ovulaatiota.. Ja toinen päivä ilman tupakkaa.. Kaikkeen sitä ryhtyykin ihminen.. Nimimerkillä pinna kiireellä :laughing001

Tsemppiä röökin lopetukseen! Muistan miten tuskasia oli ekat viikot kun lopetti.. Välillä saatan huppelissa polttaa mut selvinpäin ei kyllä enää maistu. Ja harvemmin tulee juotua nykyään:dontknow

Täällä kp20. Viikko inssistä, kohta kuusi päivää lugesteroneja takana. Kuusi päivää vielä edessä. En kyllä yhtään tykkää sotata noiden kanssa:( onko täällä mitä sivuvaikutuksia tullut lugeista niitä käyttäville? Mä en sotkuhaittaa lukuun ottamatta oo juuri sivuoireita saanut, mutta nännit olleet nyt päivätolkulla hyvin kipeät. Voi tietty Ovitrellekin ehkä olla osansa asiaan.. no tiedä näistä.. Raskautumista pidän mahdottomana. Oli sen verran huono näyte, ettei toivoa oikein ole.

Nipanderi <3

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Onko sun kohdalla mietitty lääkkeellisiä kiertoja?

Ei ole mietitty. Tämä on nyt ekan ivf:n eka pas. Minulla on aina toiminut oma kierto hyvin ja limakalvo ollut oikeaoppinen. Siksi suunnitteilla siirto omaan kiertoon. Näköjään vain nuo punktiokierron lääkkeet sai homman sekaisin. Ensin nyt siis toivotaan, että välikierto auttaa.

Nipa:Heartbigred Voimia!

En oo työn vuoksi ehtinyt foorumia lukea, tänään pikaisesti vilkaisin. Pian katson paremmin, kun on vapaapäivä.

Tämmönen tuli testiin, yhtään en odottanut mitään, mitä ihmettä. Voiko olla tän kaiken paskan jälkeen, voiko?? :nailbiting::smiley-angelic001:sad010
Jopa mies näki tän. Kädet täristen tuijottelin testiä, tuli vaan 4h pidätyksellä. Apua mä en tiedä mitä ajatella! Päivistä mulla ei oo mitään tietoa, muuta kun et menkat myöhässä. En tiedä näkyykö tossa kuvassa mitään kun foorumi, mutta livenä ihan selkeä punertava joskin hailu viiva :nailbiting:
En oo saanut tämmösiä ikinä tällä testillä et ne erottuisi näin hyvin.

Liitteet

• IMG_20200912_100206.jpg
    IMG_20200912_100206.jpg
    10.6 KB · Katsottu: 186
  • IMG_20200912_101349.jpg
    IMG_20200912_101349.jpg
    9.8 KB · Katsottu: 186
En oo työn vuoksi ehtinyt foorumia lukea, tänään pikaisesti vilkaisin. Pian katson paremmin, kun on vapaapäivä.

Tämmönen tuli testiin, yhtään en odottanut mitään, mitä ihmettä. Voiko olla tän kaiken paskan jälkeen, voiko?? :nailbiting::smiley-angelic001:sad010
Jopa mies näki tän. Kädet täristen tuijottelin testiä, tuli vaan 4h pidätyksellä. Apua mä en tiedä mitä ajatella! Päivistä mulla ei oo mitään tietoa, muuta kun et menkat myöhässä. En tiedä näkyykö tossa kuvassa mitään kun foorumi, mutta livenä ihan selkeä punertava joskin hailu viiva :nailbiting:

Hyvin näkyy! Mikä toi testi on? Onko oireita? Kyllä se nyt vois olla sitä itseään :Heartred onko jotain lääkkeitä, joista joudut nyt miettimään saako syödä tai pitääkö pienentää annosta raskaana? Varovaiset onnittelut :love7

Voi mahtavaa, zarar!!! Paljon onnea! Ihan selvä on minun mielestäni. :smiley-bounce016:Heartbigred

Hyvin näkyy! Mikä toi testi on? Onko oireita? Kyllä se nyt vois olla sitä itseään :Heartred onko jotain lääkkeitä, joista joudut nyt miettimään saako syödä tai pitääkö pienentää annosta raskaana? Varovaiset onnittelut :love7

Lääkkeet vaihdettiin turvallisiin ja pienin oireet poissa pitävä annos. Lisäksi tää urtikaria ollut paljon parempi! Rfsu herkkä, mulla se on aina toiminut, en oo saanut sillä ikinä mitään haamulaisiakaan. Jos tää tästä vahvistuu niin kai se olis sitten uskottava :nailbiting:

Ihan selvästi näkyy! Isot onnittelut ❤️

Onnittelut! Toivotaan vahvistumista :Heartred

Takaisin